Kendimi hiç iyi hissetmiyorum dünyam başıma yıkılmış gibiyim bu durumdan nasıl kurtulurum?

arkadaslar merhaba iki ay önce 6 yıllık ilişkimi evlenme kararı aldıktan sonra noktaladım ve son iki ayda arkadaşlarımın bana yaptığı kötülükleri öğrendim artık kimseye güvenim kalmadı kimseyle görüşmek konuşmak istemiyorum, hiç huzurum yok sürekli mutsuz ve olumsuzum ve hep kötü şeyler beni bekliyormuş gibi hissediyorum resmen artık gülmeyi unuttum her sabah bugünde mi uyandım diye sitem ederek uyanıyorum bu ruh halinden nasıl çıkabilirim bana bir akıl verin
Kendimi hiç iyi hissetmiyorum dünyam başıma yıkılmış gibiyim bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla