İnsanın kendine yaptığı kötülüğü kimse yapamazmış. Sizin kendinize yaptığınız en büyük kötülük nedir?


Kendimi fazla düşünemiyorum e tabi düşünüyorum ama % 40
Geriye kalan %60 sevdiklerim için harcıyorum
Etrafıma baktığımda öyle değil insanlar genelde %80 %90 kendileri için harcıyorlar
Yani benim kendime yaptığım kötülük kendime fazla vakit ayıramamak
Cevap
36Cevap
Kendimle olan herşeyi ikinci plana atmak.. önceliği sevdigim insanlara veriyorum.. onlar önce mutlu huzurlu olsun anlamında.
Her konuda gereksiz stres yapmak, sağlıksız beslenmek, uyku düzenime dikkat etmemek.
Kendimi zor düşürecek şekilde, fedakarlığın altına girmem...
Kimse için değmiyo ne yazıkki.
Sürekli kötü geçmişimi aklımda tazeliyorum. Her anını hatırlayıp oluşturduğum kişiliğimin temellerine zarar gelsin istemem.
Aha bu ben
Kendi kıymetimi bilmedim. Kendime yaptığım en büyük kötülük bu işte. Şimdi biliyorum kendi kıymetimi 🌺
Değer bilmeyenlere fazla değer verdim fedakarlık yaptım hep iyi niyetle yaklaştım bu kendime yaptığım en büyük kötülük
Aynı kişinin bir kere daha aynı şeyi yapmış olmasına izin vermiş olmak. Kendime yaptığım son kötülük bu.
Bir şeye imkanım ve yeterli zamanım varken onları kullanmamak
.
Okumaya az zaman, az para ayırmak.
Az gezmek,
Az denemek.
.
Kendime acımaya meyilli bir insan oluşum. Nerden yengeç burcu oldum!
Bimdeki o küçük kutudaki renkli küçük top sakızları çiğnemek şekerinin lezzetinden yutmak
Zamanında okula kulak asmadigim için şu an uzatmalı öğrenci olmak
Bazen zamanımı boşa harcıyor gibi hissediyorum.
Başladığım çoğu şeyin sonunu getirmemek.
Kendime hiç güvenmiyorum hep kendi kendimi eziyorum
İnsanları fazla kafama takmam
Fazla gamsızım, umursamazım. Hiç bir konuda hırslı değilim, boşvermişlik hep var rahat insanım. Bu bana iyilik getirmiyor.
2 ay yediğim bir noktan dolayı Subaxone kullandım 6 ay
2ay boyunca ne yaptın anlamadım
kimse kırılmasın diye ben kırılıyorum olan bana oluyo
İnsanlara haddini bildirmeyip alttan almak kendimi geri plana atmak
Ders çalışmamak şu an
Beş para etmez insanlara yardım etmek
Harama bulaştım elimden olmayarak çok üzücü
Kendime değer vermemek
Sadece 1 kişiye çok fazla güvenmek
Başkası kırılmasın diye kırılmayı göze almam..
Bazı insanların yalanlarına bilerek inanmak.
Kendime bazen iyi bazen de kötü davranmam
Değmeyecek insanları sevmem
Okulumu ihmal etmem zamanında
Bide bir ara temizliğe çok taktım kafayı kendimi çok yıprattım bel fıtığı ve el bileklerimde sinir sıkışması oldu😖😖😖😖
Boş yaşadım gençliğimi boşa yaşadım
Haketmeyene fazladan değer
İnsanları kendim gibi görmem
Her şeyi zamana bırakmak..
yemek olayını çokça savsaklıyorum
Babamın parasına güvenerek yaşıyor olmam😂😂
Kendimi üzmek.
Özetle hakkaten
Anlamadım?
Yani ozetlemissin olayı dedim neresini anlamadın?
Kendimi üzmek yani şöyle ki üzülmek insan için kötü bir duygu yaşanması istenmeyen. Fakat yaşanabiliyor ve çoğu zaman da insan bunu kendi kendine yaşatıyor. Bende isteye isteye konu ne olursa olsun kendimi üzmeyi kendime yaptığım bir kötülük olarak değerlendiriyorum.
@sırlarkraliçesi yine anlamamis :))
Ahahhaha valla ya bende cevap vermedim daha
18 yaşına gelmiş insanlarsınız yazdığım şeyler gayet açık ifadelerden oluşuyor anlamamanız garip..
YA BEN SANA OZETLE HER SEYİ ANLATMİSSİN DEDİM ACİKLAMA YAP DEMEDİM YİNE DE BOSVER SEN
@sırlarkraliçesi ozetlemissini ozetler misin diye okumus insanlari bu kadar yargilama sen de
1. sinde farketmemis daha sonra da mi farketmedi
İnsanlık halidir hata yapmaya meyilliyiz affola.
Yıllarca insanların hayatını yaşamışım
Okumamak
Söyleyemem
Orosp çocukları ile dostluk kurmaya çalışmak
Evlenmek.
aşık olmak
Aşık olmak
Evlenmek oldu
Kendimi değersiz görmek
Sigaraya başlamak
Düşünmek
Ağlamaktır heralde
affetmek
Burada olmak?
Düşünmem.
çok iyi olmak
Küçük görmek
Hatalarım
vicdan yapıyor olmam
İyi olmak galiba
Kendimi bıçaklamam.
Bu tiple yaşamak.
Birine odaklı kalmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?