34 yaşındayım gençliğim hep eve kapalı geçti çocukluk ve ergenlik dönemlerinde biraz da olsa sokağa çıkıyordum zaten okul da vardı ama liseden sonra tamamen eve kapandım askere gittim askerden geleli 12 seneyi geçti hep evdeyim maalesef gençliğimi evde geçirdim
Çocukluğumdan beri utangaç çekingen içe dönük sessiz biriyim hiç açılamadım zamanla kendimi iyice eve kapattım insanlardan kaçtım kendimi hep geri çektim dışardan iyice koptum sosyalleşemedim gençliğimi evde geçirdim senelerdir evden dışarı çıkmıyorum her gün evdeyim maalesef dışarıya yabancı kaldım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
kendime kötülük yapmam.
İstemeden oluyor bazen..
Ben kötülük yapmadım kendime. Şanssızlıklar yaşadık o kadar.
Bile isteye değil elbette ama oluyor bazen.
Yasliligim icin gençliğimi satmak oldu en büyük kötülüğüm
O ne demek? Yaşlanınca maddiyat biriktirip rahat yaşamak için gençken 7/24 çalışmak gibi mi?
@apoletimebiryıldız evet kaç yıldır okuyoruz
Çok güzel bir tespit olmuş. Yanlış seçimlerden ziyade yanlış yönlendirilmemizin sonuçları.
Senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum
Kaç yıldır?
34 yaşındayım gençliğim hep eve kapalı geçti çocukluk ve ergenlik dönemlerinde biraz da olsa sokağa çıkıyordum zaten okul da vardı ama liseden sonra tamamen eve kapandım askere gittim askerden geleli 12 seneyi geçti hep evdeyim maalesef gençliğimi evde geçirdim
Bu kadar uzun beklemiyordum😳 Neden peki? Sebebi nedir yani? İnsan mı sevmiyorsunuz?
Çocukluğumdan beri utangaç çekingen içe dönük sessiz biriyim hiç açılamadım zamanla kendimi iyice eve kapattım insanlardan kaçtım kendimi hep geri çektim dışardan iyice koptum sosyalleşemedim gençliğimi evde geçirdim senelerdir evden dışarı çıkmıyorum her gün evdeyim maalesef dışarıya yabancı kaldım
Çok zor olmalı. Umarım bir an önce atlatırsınız. Tavsiye vermek isterdim ama bir çok yolu zaten denediğinizi düşünüyorum. Her şey düzelir inşallah
Teşekkür ederim dışarı çıkmak istesemde çıkamıyorum aşamadığım şeyler var böylece evde yaşlanıyorum
Vaktimi verimsiz harcamak
Evlilik secimim
Yenge okumasın
kendimi kullandırtmaktı
kendi psikolojimi mahvetmem
Fazla iyi niyet
Senin nedir
Bir değil iki değil üç de değil çok
Abartma ya
Abartıcam
Tamam :))