
vazgeçmekten bahsedeceğiz..🎈geniş bir açıdan ele alın ve düşünün..🎈hangi koşulda ve şartta ipin ucunu bırakır veya vazgeçersin?

Ben insanları oldukları gibi kabul etmeyi tercih ediyorum. Onları düzeltmek onların karakterlerine hakarettir. Her doğru kişiye doğru biçimlenmez. Önemli olan kişiyi olduğu gibi kabullenebilip, kabullenememek. O sebeple "kendime göre"
Sonuna kadar sabırla uğraşıyorum. Karşı tarafta bir istikrar yoksa zaten ondan bişey olmaz. Ondan sonra limana bağlamaktan vazgeçiyorum o tsunamilerde boğulmak istiyordur.
Cevap
16Cevap
Sabrım bir yere kadar benim. Çok sabırlı biriyim ama o sabrın tükendiği noktada herşeyden vazgeçebilirim.
Evet emek verip her şeyi yapmana rağmen hiçbir şekilde düzelmiyorsa, en iyisi vazgeçmektir bence.
Büyük ihtimal ile son raddeye kadar beklerim. Terapi ordularımı geri çekerim en sonunda.
Güzel soru olmuş... Kelimeler hafiften raks ediyor... Rakkaseye az kalmış... Bu arada ben vazgeçmem...
Evet belli bir süre gayret ederim sonrasında vazgeçebilirim. Tabii bu uğraşın ne olduğu da önemli. Belki de kolay kolay vazgeçmeyebilirim...
Genelde karsindakine anlatamiyorsan kafasi almiyorsa zorlamiycaksin kapasite bu diyeceksin kesip aticaksin.
Evet, evet. İşte tam olarakta bunu yapıyorum artık 🌺
Aynen boşuna zaman ve nefes tüketmek gereksiz değil mi?
Tabi ki gerek yok öyle böyle şeylere takmamak en iyisi.
Sonuna kadar. mucadele ederim baktim olmuyor. vazgecerim
"Gitme vakti geldiyse limandan..."
Sonuna kadar zorlarım baktım olmuyor umursamam.
belli bir noktaya kadar ugrasmak lazim ama ayni hatalar bir daha olunca artik hayal kirikligi insani cok yipratiyor. zor da olsa vazgecmek lazim
Bazen vazgeçmek iyidir şöyle düşün güzelliklerin gelmesi için bir güzeli feda etmek gerekiyor
Beni rahatsız edecek seviyedeyse mesela ilişkiden örnek vereyim sevsem dahi bitiririm
Evet sıkılıyorum çünkü
Birini duzeltmek ne haddimize?
Cok denerım baktım olmadı vazgecerım ne ugrascam
Genellikle öyle yaparım evet
Uğraşıp da düzelmezse vazgeçerim
Kesinlikle ya düzelir ya da byby 3 yok 2 seçenek
Ufak bir sorunsa, düzeltemezsem kabullenirim.
Evet. Hatta ben uğraşmıyorum bile))
Bir yere kadar sabir sonrasi ne hali varsa gorsun
Beni anlatan cümle 😂😂😂
Uğraşmaya devam ederim
Tabii
kimseyi düzeltmeye calısmam, bakarım bırakırım
Kesinlikle bunu yapıyorum. Ben vazgeçtim bile...
Aynen öyle
Direk vazgeçerim ne uğraşcam ya
Sessizce kenarda olmelerini bekliyorum
artık uğraşmıyorum bile..
Uğraşmayı severim
Hayır vazgeçmem 😕
Zorlamam vazgeçerim.
Evet
Aynen öyle
Umudunu kaybedince.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?