AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
annen haklı derim sonuçta eve katkında var seninde özel ihtiyaçların var sorsa bile onlara arcıyorum aileme yardım ediyorum dersin.. şu devirde ne olacak belli olmaz yanii
Evet teşekkür ederım güzel yorumunuz için
ben teşekkür ettim... Geleceğe yatırım sonuçta insan önünü göremez ne denli ğüvensede
:))
çünki dağlara genelde hep kar yağar karsız olmuyor pek.
en iyisini yapıyorsun söyleme kalsın mutlaka bir gün işine yarar ;)
Teşekkür ederim
hesabı annenin üzerine açtırsana böylece yalanın ortaya çıktığında annemin dersin
:(((
mantıklısı bu ama kendi hesabın ortaya çıktığında tepki gösterebilir
eşinizle durumunuz ne bilmiyorum ama annen böyle bir akıl verdiyse sallantıda olan bişeyler vardır
Evet var
valla sen bak, sorunlar ilerlerse çocuk olmadan ayrıl
:((((
üzülecek bir şey var yok bu kadar , herkes saf duygularla hata yapabilir.
yani şimdi 25 yaşındaym 24 yaşında bir öğretmenle kendim evlenemediğim ve 42 yaşında bir mühendisi seçtiğin için kadere isyan etmekteyim
Tesekurler
rica ederim ama pek mantıklı kararlar alamadığın kanaatindeyim. çocuk yüzünden kavga ediyorsanız haksız olan sensin bu durumu biliyordun sonucta, umarım sorunlarınız çözer mutlu bir evlilik yaşarsınız
Umarım biraz kötüye gidiyor bakalım ne olcak bu halımız :((
valla çocuk olmadan ayrıl ayrılacaksan yoksa bağımlı kalırsın ona
:(((..
Başlığı kasıtlı olarak mı seçtiniz..Dahaa fazla kişiyi çekmek amacıyla...
kesinlikle aynı fikirdeyim -.-
Yok sürekli yorum kısa dedi beğenmedi o yüzden
Direk cinselliği öne atan bir başlık...Sex herzaman satar mantığıyla...Yazık...
Bööö
kadinlarin klasik hareketleri kimi sutyen bank yapiyor kimiiside gercek banka ;))
:))) hahaha
Biz neler soylersek soyleyelim sen yine burnunun dikine gidip gönlünde olanı yapacaksın değil mi
Hahaha çok güldüm
Esin parayi sacip savuruyosa.. eve bir yarsri yoksa.. gizlemeye devam et..
Yok savurmuyor
Ozmn gec olmadan esin ile konus.. ileriki zmnlarda ogrenir farkederse. Yanlis dusuncelere neden olabilir
Hımm tesekkürler
hesapta ne kadar var, bence söyle eşler arasında gizli saklı olmamalı bence
Sikintili donemlerimiz icin kenara para koyuyorum zorda kalmadikca kullanmiycam de esine soyle yani
Herşeyi açıklamana gerek yok.Acil durumlar için kalsın bence.Ekonomik özgürlüğün var mı bu arada?
Bence söyleme çünkü güven olmaz.. yinede sen bilirsin
Tesekkürler
benden saklanan enufak bilgi bile boşanma sebebi...
Çok kötü
hayatı paylaştığın insandan gizli hareket ne demek? amacı iyi olsa bile...
:((((
bence söylemeyin anneniz doğru söylemiş hayat bu ne olacağı belli olmaz
Teşekkür ederım
Benim param senin paran durumları başlamış aslında bu durum senin eşine güvenmediğini gösteriyor
Evet güvenmiyorum
Oda sana güvenmiyordur sıkıntı yapma
:((
uygun deil. söyle beraber toplayın. güven yoksa neden berabersinki. çok yazık.
Anladım sağolun
niye eşinden gizli para saklıyosun ona söylemen gerekir
Bekarken kenara koymuştum evlendikten sonrada her ay para koyuyorum
neden işte
Gelecek kaygısı
eşin zaten senin geleceğin değil mi? napacaksın parayı öbür dünyaya mı götürecen
Hayır tabikide ama korku vs işte
neyin korkusu anlamadım ki
Çünkü eşimin önceki evliliğinden kızı var vs işte anla ben
İ
bunu niye başta söylemedin ki tamam anladım seni
Nasıl anladın
eşinle aranda güvensizlik var
Evet
sen bilirsin
Soylemelisin.
Senin paran benim param mi olur evlilikte
isine guvenmiyorsan soyleme, peki neden bu sekilde dusunuyorsun
annen eden boyle dusunuyor esin hakkinda?
gecimsizlik belirtilerimi mi var?
Biraz kavga ediyoruz eşimin ikinci evliliği be bır kızı var bu yüzden genelde kavga edıyoruz
keske bastan dusunseydin.
kizi kac yasinda
bir sekilde onlemini almalisin :(
6 yasında aşık olunca düşünemiyor işter
baya buyukmus cocuk
esiniz ile araniz baya buyuk mu?
ben seni daha onceden de taniyorum gecen sene bu boyle biri ile evlenimrmisiniz diye soru sormustun bende cevap vermistim. esi ve cocugunla olasi sorunlari dusundemistim :(
Evlendim işte :)) eşim 42 ben 24 yaşındayım bu sene atandım öğretmen olarak sonrada evlendim işte işte çocukla sorunlar var
yakinda babasi ile de basliyacak sorunlar, keske yapmasaydin be guzel kardesim
cok ma cok gencsin daha nasil yaktin kendini?
ne ogretmenisin?
sen parani sakla ve soyleme
Zihin engelliler sınıf öğretmenliği eşim kısıtla sorunum yasayacak ne sorunu yasayacak
cocuk buyunce ikinizin arasinda kalacak ister istemez seni kiracak
simdi iyi kotu cocuga lafini dinlete biliyorsun fakat buyunce
sana ne sen benim annem degilsin dediginde ne yapacak sin
ve senin cocugun dogudugu zaman ne olacak
bunlari hic dusundun mu :(
Düşünmedim tabi zaten kızı annesinde kalıyor canımı sıkdan esim herhafta kızının annesinin evinden çocuğu alıyor
Sen kötü şeyler düşünmemeye bak çünkü böyle kendini çok üzüyorsun
Belki endişelerin yersiz fakat keşke hiç evlenmeseydin
Yaş farkı çok büyük , çocuklu olması ve her hafta sonu oraya gitmesi seni çok üzecek
Hala yolun başındasın ve bir sürü endişen var. Daha çok gençsin kendini bu şekilde çok yıpratıyorsun biraz daha esnemeye çalış çünkü ilerde ciddi rahatsızlıklar yaşayacaksı
Şüphey ile yaşanmıyor ve çok büyük ruhsal rahatsızlıkların olacak
Annen cok hakli bir kadin olarak o eenin guvencen soyleme
Teşekkür ederım
Rica edrim bir erkek olarak kadinlar in guclu olmasından yana yim
:))))
Niye guldun kiz.p
Öyle işte
Vay seni seni.p
Anneler ne derse bir bildikleri vardır mutlaka. Dinlemekte fayda var bence.
hyr akıllı bir bayansın o senın zorda kaldığında kiceşisel olarak kurtuluş biletin bn
Teşekkür ederım
rica ed. bu benm düşüncem
söyleme biriktir yüksek bir miktar olunca süpriz yaparsın
Teşekkür ederim
bu saatten sonra söylesen nolcak ama söylemen mantıklı annende fesat herhalde
Tesekurler
rica eerim
o nasıl anne ya bunlar nasıl düşünceler ya
:(((
Bence söyleme bu konuda sessiz olman daha iyi...
Tesekkurler
Eşiniz ne iş yapıyor?
Mühendis
kaderde ne varsa odur ama bence söyleme.
Tesekurler
rica ederim.
Hiç doğru bir şey değil.Bilemedim.
:((( üzüldüm
Güvnmiyorsan söyleme.
söyleme en zor döneminizde bir ilaç olur
Teşekkür ederım
Söyleme dünya hali hiç birşey belli olmaz.
Teşekkür ederım
Ben hoşlanmazdım şahsen.
Neden
Güven meselesi.Ben çok önem veririm.Gerçi benim eşim bana karşı öyle bir şey yapmaz diye düşünüyorum.
:(((
Kafana göre takıl kanks
Teşekkürler kankii
sakın söyleme. gizli tut o senin güvencen.
kocan öğrenirse direk boşar seni :))
:)))
eşinle aranda sıkıntı ve guven sorunu mu var?
Sıkıntı azıcık var
durumlar duzelene kadar soyleme
Tesekkurler
Aynı şeyi eşin yapsa ne hissederdin
Bilemedim :(
annen mi önemli yoksa kocanmı
İkiside
tek tercih hakkın
Eşim
o zaman eşinden gizli evden dışarı adım atman yanlış
:(((((
üzülmene gerek yok canım gerçekler bunlar düşünsene hadi sen bankada iken tesadüf eşin o bankaya geldi seni orada gördü ve çaktırmadan seni aradı sen onu görmeden nerdesin dedi sende evdeyim deyince pat karşına çıktı
Film gibi
gerçek olduğunu düşün o zaman
Olabilir haklısın
ama bence direk para yerine altın hesabı açtır ayrılınca değer kazanmış olur en azından
Olabilir güzel fikir
:)))
yok söyleme sakın zor günlerin için sakla
Tesekurler
Rica ederm.
o senden para saklasa ne düşünürdün
ahahhah tabiki çok saçma bir şey bu
:))
evli bayanlar her zaman cekicidir
Noo:((
niye noooo
hadi gel o paraları yiyelim seninle :)
Böööö
Booo derken sanirim evet oluyor : olur sen
söyleme
Tesekkurler
ben öğrensem ayrılma sebebi
NEDEN SAKLIYOSUN
Adama yazık
:((:((((
boşanma sebebi...
Nasıl yani?
hayat bu ne olacağı belli olmaz demek ne demek?
Yani herhalde ayrılık demek istiyor annem
kocanla beraberken ayrılık düşünmek hemde bunla ilgili annenle plan program yapmak...adamın kendini enayi ve ailene yabancı düşünmesi için yeterince bir sebep.. kocan ailene saygılı mı?
Çok saygılı enayi yerine konmak mı bunuda nerden çıkardınız
oohh hem saygılı hem arkasından iş çevriliyor ben duysam kendimi elin oğlu gibi hissederdim...bu dediklerim şaka veya abartı değil bu arada korkutmak için söylemiyorum ciddiyim
ayrıca madem annen seni düşünüyor kendi para biriktirsin öyle bir durum olursa sana arka çıksın, seni niye fıştıklıyor...çok tuhaf bişey bu resmen evlisin kocan var kendi ailen var ama sanki yabancısın
Ama oda bana maaşını söylemiyor
nasıl bir ailesiniz anlamadım ki yabancı gibisiniz böyle evlilik olurmu
:)))) çok komik yorum
bunda gülecek ne var
Boşanmak çözümmü
yokta artık aranızdaki mesafeleri kaldırın bence erkek adam maaşını karısına söylemezmi kadın kocasından para gizler mi? yeni mi evlendiniz severek mi?
Yeni evlendim ve severek
demek artık ilk başlarda böyle oluyor...bence kocan kötü biri değilse ve seviyorsan aranızı bozacak şeyler yapma sana başkasından hayır gelmez Allah gecinden versin annen baban göçünce bu dünyadan bir başınıza kalacaksınız böyle bir adama karşı, ya ilerde şöyle olursa diye düşünme bence
Güzel yorumun için teşekkür ederım
birşey değil
Söyleme
Tesekurler
saçma eşin o sonuçta
:(((
Söyleme
Tesekkürler
Soyleme
Tesekkurler
Söylemelisin
Yaş kaç?
Söyleme.
söyleme
Tesekurler
riça ederim
lazım olur tabi
Tesekkürler
başka şeyin olmasında başlığı görünce korktum
:(((
yani aldatıyor mu dedim
Ben kimseyi aldatmam
ikinci eşin mi
Yok ilk evliliğim ama eşimin ikinci
nasıl tanıştınız
Öğretmen gününde öğretmen evinde
Öğretmenim ben
hımmm yaş kaç
24 ...
o kaç yaşında
42...
ne yaptın sen adamın pili bitecek çok kalmamış gençsin daha
Nemi yaptımmm neden kii
ya yaş farkı çok
Eşim değil diyor ama
yalan özelden konuşalım mı yazarsan senin kapalı
söylemee
Tesekkürler