Kimseye sert bir şey söylemediğim için arkadaşlarım beni kullanıyor. Ne yapabilirim?

arkadaslar yüzüm çok yumusak, kimseye sert bir şey söyleyemiyorum hal böyle olunca beni çok kullaniyorlar fazla sinirli bir insanim ama kalp kirmaktan çok korkuyorum.. Yasitim olan arkadaslarimla bir araya gelince bizden yasca büyük insanlar onlardan her sekilde cekiniyorlar ama bana gelince çok farklilar. Ve bu durum beni çok incitiyor. Psikologa gittim biraz acıldim bir şeyleri söylemeye gayret ediyorum ama bu defa gözden düşüyor gibi oluyorum !!
Kimseye sert bir şey söylemediğim için arkadaşlarım beni kullanıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla