Hayat bu ya; hepimiz aslında kimi zaman bize dayanması ya da üstlenmesi zor gelen sorumluluklarla başbaşa kalıyoruz.
Sizi yedi fersah öteye kaçırtma sınırına getiren sorumluluklarınız neler?


14 yaşımda başladım sorumluluk taşımaya. Ezildim kalktım ezildim kalktım. Ama kaçmayı hiç düşünmedim. Savaşmaktan güç alıyorum. Düşüncesi bile beni hazlandırıyor
İki çocuğumdan artık çok sıkıldım sürekli mızmızlanıp duruyorlar en sonunda onları terk etme aşamasına gelmekten çok korkuyorum, kocam ise onları çok şımartıyor bıktım üçünden de 😠😖😞
En zoru da bu biliyor musun? Bir çok kadın aslında bu noktaya geliyor. Gayet iyi anlıyorum seni.
Teşekkür ederim @QueenFrigg
ne demek :)
Çalışmak istemiyorum artık, sabah bahçeme açılan kapımdan elimde kahvemle çıkıp temiz havayı koklayıp güzelce bir gerinmek istiyorum, sonra da kafama göre takılmak.
Zoraki çalışmak, zor şartlarda ve düşük gelirle. Sıkıldım yeminle..
Cevap
23Cevap
Kaçmak isteyecek kadar büyük ve boğucu sorumluluklarım yok. Olanlarla da bir şekilde idare ediyoruz.
Bırak kaçmayı hepsini üzerimize aldık ve 9 sene sürdü toparlamak ama çok şükür atlattık.
Mutluluk yaşam felsefeniz olsun, Umudunuz daima var olsun🍀
Sorumluluk değil ama ailemle yaşamak beni resmen intiharın eşiğine getiriyor bazen kendimi fazlalık ve istenmeyen evde mecburen tutulan biri olarak hissediyorum, çıkıp gideceğim arkama bile bakmadan fakat kalmamı gerektiren küçük bir kardeşim var :(
Kaçmak korkaklığı ve zayıflığı kabul etmektir benim nezdimde.
Ben kedimden başka hiçbir şeyden korkmam ve kaçmam.
Ayy şu hergün ne pişirsem sorumluluğu yok muuu arkama bakmadan kaçasım geliyo bazen💃😬😬
Yarın işe gitmek mesela.
Ama olmuyor yine gideceğim.
Yok. Ama şundan kaçmak istiyorum. Herşeye koşulmaktan yoruldum. Bundan kaçmak isterdim
Benim vardı ama artık yok şuanda sadece zorunluluklarım var okadar
Var Kira ve fatura ödemeye gelmiş gibi hissediyorum bazen kendimi
Sorumluluktan kaçılır ancak sorumlulukların getirdiği sorunlardan kaçılamaz.
Kim kaçarsa, katlanarak büyüyen sorunun sorumluluğunu almak zorunda kalır.
Yani kaçmak diye birşey yok
Çalismak diycemde o olmadanda olmazki
Evlilik deyip susuyorum
Var ama kaçamam.
ay sonu geliyor , ödemeler :)
Düsük gelirle hayat surme cabasi
Kaçacak yer kalmadı canım her yer Korona 😄
o kadar cok var ki yapamıyorum.
Hemde çok ama nedense yapamıyorum
evet var bissürü hemde
Kaçmakla meşkulüm. 😀
Dersler var
Vaar 🌺
Saymakla bitmez.
gerekli değer görmeden yapılan herşeyden
Hayır kacmam
Var hepsi
Çalışmak :(
Fazlasıyla var
Sınavlar
asla kaçmam
Hayir yok
Çocuk yapmak
Hayır yok
Var çok var
Evlilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?