Aynen.. o anki kaçış çok tatlı geliyor insan sanki bütün sıkıntılarından arınmışsın gibi kötüyü düşünmek istemiyorsun o An.. Belki de kendini kandırıyorsun, Çünkü kendinden kaçamıyorsun ve ait olduğun yere dönüyorsun herşey sarpasarıyor da kötü ve çekilmez oluyor.. Bence kaçmamak durmak ve mücadele etmek
En İyi Cevaplar