Hey gidi günler 80larda çocuk 90larda genç olmak güzeldi şimdiki gençlerimiz asla o duyguyu bilmezler biz yoklukta yaşadık ama yaşadık bazen ilkokulda topluca çekilmiş fotoğrafa bakar içimi çekerim
Saklambaç oynadığımız günlere keşke geri dönebilsek 😕 yanlız bakıyorum cocukliğunu en iyi geçiren son nesiller bizmişiz şimdikiler telefonu elinden bırakmıyor..
Korona olmassa da hüzünlenirim ki! Annemi babamı, özlerim. Onlar oldu. Annem 5 sene 70 yasinda Niğde ilinde çöpten ekmek topladı bizi üniversiteler mezunu yaptı. simdi adam olamadik corona nedir ki? Keşke her tarafa yayılsa da olsek
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Huzunlenmek mi, bir kere tek gordum ölür gibi oldum..