Boyum kısa biliyorum bunu kabullenmek lazım tabiki bu benim bunu değiştiremem ama?

Ama insanlar neden bu kadar takıyorlar anlamıyorum tamam kisayim evet ama neden bir insanın yüzüne vurursun ya da neden onu incitirsin gerçekten anlamıyorum diyorum ki uzun olsaydım eğer kimseyle dalga geçmezdim hatta teselli ederdim ama benim gibi düşünen yok galiba kalmadı gerçekten eğer dalga geçen varsa bizimde bir zaman sonra çok üzüyor ne kadar şaka ya da yakın arkadaşın bile olsa benim gibi var mı başka kısa olan 1.57 tabi diyorum şükür daha kısalar da var daha kötü daha üzücü bir çok olay var işte ama dalga gerçekten artık geçmeyin çok sıktı ve çok üzüyor başka bir şey değil var mı benim gibi olan kızlar
Boyum kısa biliyorum bunu kabullenmek lazım tabiki bu benim bunu değiştiremem ama?
Cevapla