Çok kısayım ve bu beni üzüyor uzamanın bir yolu yokmu?

Ya boyum 158 benim erkekler hep uzun boylu seviyor acikcasi uzun boylu kadınlar daha kadinsi ya keske uzun boylu olsaydim konustugum bir cocuk vardi boyu 180 ben boyumu soyleyince oha erkekler uzun boylu sever dedi simdi herkes kısa olmayi guzel saniyor ama oyle degil iste 175 olmak isterdim o cocuk oyle dedikten sonra agladim ya moralim cok bozuk
Çok kısayım ve bu beni üzüyor uzamanın bir yolu yokmu?
Cevapla