Boy kısalığım yüzünden yaşamak istemiyorum?

Sevgilim boy farkimizdan ve baska sebeplerden dolayi benden ayrildi ve bu olay bende asiri bir ozguven sorunu yasatti . Boyum yuzunden hicbiseyi kendime yakistiramiyorum yazinda bir bes kilo kadar aldim iyice kisa duruyorum tv izlerken hep su oyuncunun boyu kactir diye dusunup duruyorum moda programlarindaki kizlar en az 175 boylarindalar surekli ne giysem yakisir havasindalar ben hic bir zaman oyle ozguvenli olamadim onlari izledikce ben bosuna alisveris yapmayim makyaj yapmayim nasilsa kisayim modunda geziyorum napicam ben boyle :( guzel kiz denilince akla hemen uzun zayif kavrami geliyo evet erkekler kisalarla da birlikte oluyo ama hic bir erkegin kisa boylu bir kiz ariyorum dedigini duymadim kisaysan bir sifir eksisin bu hayatta ..hayattan zevk alamiyorum surekli topuklu giyen biriyim ama topuklu giydikce kisaligimi dahada insanlarin gozune sokuyomusum gibi geliyo benim topuklu halim milletin normal boyu oluyo bunu gordukce kahroluyorum boy yuzunden iliskimde mutlu bile olamadim sevgilim bile tum ozelliklerin guzel tam hayalimdekisin ama kisasin uzun olsan kopegin olurdum dedi ve gitti :(:(surekli agliyorum biliyorum ne cuceler var diceksiniz sagligina sukret diceksiniz ama eski sevgilim yuzunden boyle bir sorun olustu psikolojim bozuldu resmen boyum 153 bu arada.. Nasil yenerim bu problemi ne giymeliyim ne yapmaliyim yardim edin
Boy kısalığım yüzünden yaşamak istemiyorum?
Cevapla