
Sarı ışık ile çok karşılıyorum, hayat beni sanırım fazlasıyla bekletiyor...

Sanırım ışıklar bozuk. Yanmıyor, hiçbir renk yok her şey bana bırakılmış gibi ya da büyük bir tuzağın içindeyim
bir süreden sonra kurallara kendiliğin uyduğun için farkına bile varmıyosun hangi ışık yandığına.. :)
Dur gecti hayatima ve artik durmami gerektigini dusunuyorum
Tsk ederim eig icin
Sanirim ben şanslıyım ve bana hep yeşil ışık yaniyor😊
Cevap
15Cevap
Acelem varsa kirmizidada gecerim. Suana kadar kimseye carpmadim.
Kırmızı hepimizin ortak işareti😂✂️
Çoğu zaman dur işaretiyle karşılaşıyorum.
Boyna yeşil yanıyor bana yolların hastasıyım :)
Kırmızı. Hiç yeşil ışık yanmiyor.
İnek çıkabilir..;))
.)))
Ben hep kırmızıda bekliyorum
Gunaydin
Fasilali kirmizi
Geç oluyor
Kırmızı 😂
Sari galiba
Dur oluyor genelde
hep kırmızı
hep dur
Hep sarı hep muamma
Hazırlannn
Yeşil. k.. a... l
Yeşil
Kırmızı kesinlikle
Sarı ışık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar