Benim son kullandığım emojiler bunlarmış🤦♂️😀😱🤕🌹ne anladınız😀Ben bir şey anlamadım da


Kime gül verdin çabuk itiraf et kjhgj
Başı ağrıyan benim ama 🤕 bunu bana atmadın kim hasta 😂
😘😀😒😂
Bunlarıda ben kullanmışım kjhgj 😂
Oradaki gülü bir Bence de kullanmıştım😀
🤕 bunu Sarhoştum hatırlamıyorum..
Ben biliyorum kime😂
Bana😂😂😂
@Vişneliim laan o benim ölümüne kankam neye yorumladin😀
@masal_anlatan_peri saçmalama aşkooo ne kankası afagshs
Afillooooş seni gebertirim 😂 kısmetlerimi kaçırma😂😂
🤡🤡🤡🤡
Hayır bir baktım da sadece şu emıjiden ibaretim “😂” bu ne Ya bir İnsan sürekli niye Güler 🙈😂
Daha ne istiyorsun 😀
😂😂 ne bileyim ben 🤦♀️😂
Son beş emojim sırasıyla; :(
1-) :(
2-) :(
3-) :(
4-) :(
5-) :(
😔🙈🤭😒😅🤗💜😜🤪😌😍🤔😉 baya varmış ya 5 ini seçmek zor olacak slkdld🤪🤪
Cevap
11Cevap
Hasta, romantik, şaşkın ve romantiğim diyosun galiba sen 😂😂
öylemiymişim vay canuna beee
😄💕🌺🤗🤭
Çok sevgi dolu, aşırı sempatik ve güler yüzlü olduğum buradan bile belli 😄😄😄
Tam ben yazacaktım sen dile getirmişsin😀
Nasıl da tanımışsın beni 😋
👀😊😂💅😍 ojeli emojiki yanlışlıkla 5 defa attım.
🦄🖤🖕🔪🖤 Bunlar ne demek :D asdjsjd
Unicorn'un kalbini karardan orta parmağı sünnet ediyorsun😀
Asdjdsj psikolojim fena :D
delilik ve dahilik arasında bir çizgi var ya orada takılıyorsun😀
Hocam beni yatırın ya hastaneye insan içine salmayın asdjkaf böyle deha olmaz olsun :D
ya deliler haklıysa😀 boşver iyi böyle
🌸🤭☘️🤧👻 ay yüzümüz hiç gülmemiş ekfks
Küçük çaplı Çiçek bahçesi 😀var klavyede
Hepsi ayrı telden çalıyo tam1 ben djfjsj
Attığım emojiler yapmacık olduğu için beni anlatamaz
😂🙏🏻😭🍾👌🏻
Bunlarmış 😂
☺😀😄😂😳
Noldu şimdi 😂😂
Dengesizim o zaman 😀
@Vişneliim çok espritüel biri ile muhabbet ediyor😀sürekli gülmüş
@AfiliiFilinta o sen olabilirmisin acabasi😀
Başka bir ihtimali düşenemiyorum😀
Başka da olabilir😂😂
Bizde herkese göre bir şiii yoggg 🤡 al mektuplarını ver mektuplarımı Bu Aşk Burada Biter ve ben giderim
@Vişneliim beni tanıyan dostların olması çok güzel 😀
@Vişneliim içti bu takma😂😂 @Vişneliim yolladim mektuplarini😂😂
Çay içiyorum 😀ayyaş yaptılar iki dakikada harcadılar beni
tse2.mm.bing.net/th Püüü size
Zıkkıç iç Mustikkkk 😂 bem postanede çalışıyorum ya ondan mektup diyor 😂
@Vişneliim ne arıyorsun mektupta😀 uçunu yakıp parfüm sıkıp mektup gönderdim teee allam ya
Mektup şaka şeysi
@Vişneliim şeker var bende patlamalı 😀anca o keser seni ekstazi
Musti buna dublo koy kafasi bir milyon anca yeter😂😂
Biz zaten koko çekmiş gibiyiz 😀kafalar pırıl pırıl.
@Vişneliim sana yarım 😀sen içince dağıtıyorsun
Bana dublo bizim hayırlı işi kutlayalim😂😂
Gel matmazel pericik 😀 kuralım masamızı İçelim güzelleşelim Senin güzel haberi kutlayalım
@Vişneliim işe alindim korkma haber daha tazecik firindam yeni çıkmış😂😂
Yaaaa Söylemesene çatlasın meraktan😀👻 tam posta güvercin heeee hemen yetiştiriyorsun
@Vişneliim hemen gel 😍 @AfiliiFilinta zalimmiyim ben😀
☺️🤣😜🤗😃
Hepsi bundan ibaret :/
😁😔🤗🥰😬 bu ne böyle yahu
1 ;)
2 ;)
3 ;)
4 :(
5 ;)
Sadece bunu kullanırım :D :D :D
Genelde kullanmıyorum emoji
😂🤲😓🙄🤔
Ne dileniyorsun😀ikinci emojide
Allah rızası için yüz lira 😂😂
Vermemişler bakmamışlar gözünün yaşına 😀 sonraki emojiler bunu gösteriyor
Bu devirde kim kime 100 lira verir ki 😂 1 kuruş attılar
😂🥳☺️🤧🤤 nası biriymişim annatsanya biraz
emojilere bakmadan gözüm kapalı anlatabilirim🤡uyuz gıcık mikrop kandırıkcı satıcı 🤦♂️şaka şaka türüne zor rastlanan bir kankitopırepelasın
senin yaptığın satışı BİM yapmıyor toptan fiyatına perakende satıyorsu💥💥🤬🗡️
Farkında mısın eyceyyyyy 🤦♂️hep aynı şeyleri tekrar ediyorsun.
Ağzını sulandırarak "🤤" kime baktıysan ona git 🤬
@KürkMantoluHayri geleyoğrom bebeeeğem 🤤
Bozacın şahidi şıracı😀
Onu bunu boşverinde yakuşuklular yeni profilim nasıl olmuş 😀
yeni sigara içtim keyfim yerinde sakinim.) sustum eyvallah kanks
Terminatör ile insan çiftleşmiş gibi o ne öyle be sjdjdj
Birkerem pp ile kapak foton uyumlu değil. Biri Şişhane biri Tophane
Kız Eco nabıon ballı çörek
terbiyesiz püüü sana
Nasılım demeseydun yahuşuklu sjs
@KürkMantoluHayri. Nasılım dediyse portakaldaki vitamine kadar inin demedim🤕 moralim sıfır sıfır sıfır
Redbul iç 😁
@KürkMantoluHayri. İki uyuz bir araya Gelmemeliydiniz🤬
İyi ki bir araya geldik. Yüce Mevlam ruh ikizimi virdi bana babba 😎
@KürkMantoluHayri.
Siz malzemeden anlamıyorsunuz😀
Kim o zevksiz ya 🤢🤮
Devam edeyim mi 😀
Et babba 😎
@KürkMantoluHayri
Bakında utanın 🤦♂️
Arkadaşı bize yönlendlr de accuk zevk sahibi olsun 😁
@KürkMantoluHayri bu da size taze bonus olsun 😀 size gönderirsem iki günde kendinize benzetirsiniz
https://imgyukle.com/i/img-20191125-014020.RTyjnb
Yazık be üzüldüm kıza. Bu fotiye bile gözel döyo iki gözümün çiçeeğ. Gelsin yanımıza da cadılaşsın accuk 😂
😂😻👻🤢🥳
bir gün yolda güle oynaya giderken kedi görüyorsun aslında o kedi değil cinmiş anlayınca çok korkuyorsun😀sonunda ki emojiyi elmamız olmadığı için göremiyoruz
Parti kafası emojisi skdk
😅😱😍😂👎
🌹🌷🥀💘😏 bunları kullanmışım en son
Emoji kullanmamışım mk :ss. : ((
😁😏🙄😅🤗 Çok alakasız gibiler...
😊😂😕🙏😒
🙊😅😲😶😕
Bundan ne çıkarmalıyım😂😂
👌💚😋👍☺
😂😊😅💛❤
😏😏😏😏 ve 😏 😏
😂🇹🇷😏🤐👎
Saçmalık
😂😏😈😊🤔 buymuş :)
😘🙈😒😄🙄
😘💕😂😒🙊
😂😊🌸🤮😢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar