Hayatında her şeyin yolunda giderken insanın daha mutlu olması gerekirken içinin sıkılması ve mutsuz olması neye işarettir?

neden mutsuz olur insan.. her şey yolundayken
neden mutsuz olur insan.. her şey yolundayken

Her şey yolunda gibiydi. Son model arabam kapıda duruyordu iyi bir işim vardı beni çok seven bir eşim


Gençliğimin o maddi anlamda sorunlar yaşadığım dönem de çoktan bitmişti..
Ama içim hala sıkılıyor ve mutsuzluk abidesi gibiydim..
Ne yapsam bu içinden çıkmıyordu..
Oysa her şey pek mükemmel uyumluydu..
Ne yapacağımı bilemiyordum..

Her şeyin çok mükemmel gittiği anlarda bile bazen anlaşılmadan içimizin sıkılması ve bunalması muhtemeldir..
Ne yaparsak yapalım bir şekilde yine olmayacak korkusu mudur bu
yoksa hep mutsuz olduğumuzdan mutlu olmaktan endişelenme sebebi midir?
Her şeyin yolunda iken içinizde oluşan mutsuzluk ve sıkıntılar neye işarettir sizce?
#DengesizBirAdam
Hayatında her şeyin yolunda giderken insanın daha mutlu olması gerekirken içinin sıkılması ve mutsuz olması neye işarettir?
Cevapla