Hayata mutlu olamadıktan sonra diğer şeylerin anlamı ne?

herkese merhaba çok amatör ergen işi gibi gelecek ama ben bıktım bu hayatan aile problemleri aşk hayatı arkdaş çevresi gelecek kaygısı yaptığım hatalar yüzünden bana yalancı gözüyle bakılması hepsinden daha akılı olmam mı bütün bu nefret yenilikçi düşündüğüm için mi sırf bu yüzden mi herkes gitti 18 yılık hayatımın son 6 7 yılı çok kötü ailem ayrıldı annemle babamın arası iyi değil sürekli birbirlerine laf söylüyorlar , arkadaş çevremde 1 güvendiğim kişi kaldı ki biliyorum ölürsem bir tek o üzülecek hepsinden fazla , birbirimizi deliler gibi sevdiğimiz için mi terk etti beni o kız? sırf göz yaşlarını sil dediği için mi gitti? yoksa sıkıca sarıldığım için mi? lan hayatımda olan anne baba boşluğunu onla doldurdum be kimse bana bukadar iyi davranmadı okulu başladığımdan beri sevmem bu yıl son 6 ay kaldı bitmesine çok çok gitmiyorum zaten öğrendiğim çoğu şeyi kendim öğrendim zaten ama bu sınavlar beni sinir ediyor gelecek kaygısı oluşuyor bende her türlü iş için bir fikrim var ama her seferinden başarısız oluyorum üniversite okurmuyum bilmiyorum okumam büyük ihtimale gereksiz çünkü artık iş kurup hayatımı düzenlemek istiyorum başaramazsın diyenlere başardığımı göstermek istiyorum ama yasamayada gücüm hiç kalmadı tüm hayat sevincimi sömürdü bacım çocukları duygusuz birine dönüştüm her seferinde mutlu olmaya çalıştığımda iki kat daha mutsuz etmenin yolunu buluyorlar beni deli cahil yerine çıkardılar canları sağolsun belki dayanamazsam artık kendimi.. diye yazıyorum her ihtimale karşı bir veda mektubu herkese hoscakalın

Hayata mutlu olamadıktan sonra diğer şeylerin anlamı ne?
Cevapla