Dün uzun zamandır iş arayan bir arkadaşımla karşılaştım, baya perişan. Kendi çapımda yardımcı olabilir miyim acaba deyip cv'sini istedim, akşam cv'sini inceleme fırsatı buldum, tek kelime ile vasat. Telefon da konuşup hatalı kısımları anlatıyordum ve nasıl düzeltmesi gerektiğini, uğraşmak sıkıcı gelecek ki bir an'da aman boşver yarın buluşalım mı deyip kesip attı. ""Ama ben bunu kafaya taktım ya""
Bir insanın hatasını düzelttiğiniz de, genellikle aldığınız tepki ne oluyor?
En İyi Cevaplar