Aileme karşı çok agresifim pişmanım anneme sesimi yükseltiyorum onu kırıyorum nasıl düzeleceğim ?

kardeşlerimle hiç anlaşamıyorum evde çok çabuk sinirleniyorum anneme bagırıp kalbini kırıyorum istemsiz oluyor bunlar ama dısarıda cok duygusalım eziğim saf görülüyorum dışarı karşı sesim çıkmıyor evde böyle olunca vicdan azabı cekiyorum evde hiç kavga olmasın susayyım evdekiler sasırsın istiyorum birde bu sorunları arkadaslarıma anlatıyorum bana soyle boyle yaptılar diye anlatmam saçma dimi aile içinde olan aile içinde kalır
Aileme karşı çok agresifim pişmanım anneme sesimi yükseltiyorum onu kırıyorum nasıl düzeleceğim ?
Cevapla