Yere tükürüp duranlar, çevre bilinci olmayan, kaba insanlardır gözümde. Ama tepkü verir miyim? Vermem. Çünkü kaba insandır. Söyleyeceğim sözün bir faydası olmayacağı gibi, gereksiz bir karşılık almam da muhtemeldir.
Kaba yurdum insanına ders vermek gibi imkansıza yakın bir işe kalkışmaktansa; çocuklar başta olmak üzere, yakınımdaki insanlara çevre bilinci aşılamayı tercih ederim.
Bir ara yine yürüşteyim 40 lı yaşların sonunda iki adam yürüyor biri değişik sesler çıkardı tükürdü yere ben baktım artık suratımda nasıl bir iğrenme varsa yanın daki kolunu tutup götürdü adamı ıyyk iğrençi hakketen
En İyi Cevaplar