yalnızlığı o kadar çok seviyorum ve alışmışım ki birini hayatıma almakta çok zorlanıyorum nereye kadar?

Bu böyle nereye kadar gidecek değil mi? Bir yerden başlamak lazım birine gönlümü açmam gerekiyor belki o zaman iki kişilik hayatı yaşamayı öğrenebilirim. siz ne dersiniz, acaba yanlış mı düşünüyorum? Hani bazen ciftlere bakınca neden ben yalnız olmayı seçiyorum diyorum kendi kendime ama sonra birinin ilgisini hissettiğimde hiç fırsat vermiyorum ciddileşmesin olay diye. Nedir esas sorunum benim?
yalnızlığı o kadar çok seviyorum ve alışmışım ki birini hayatıma almakta çok zorlanıyorum nereye kadar?
Cevapla