Yalnızlıktan çok sıkıldım artık bende hayatımda biri olsun istiyorum. Benim durumumda olan var mi?

Ya tüm arkadaşlarım evlendi nişanlandi. Ama ben 24 yaşına geldim 25 e giresim oldu. Hala hayatım da dogru düzgün kimse yok. Sevgilim bile yok ya. Çirkin bir kız değilim. Okulumu da bitirdim. Meslegimide elime aldım. Hem uzun boyluyum fiziğimde çok iyi. Ama gel gör ki sıkıldım bu durumdan. Sadece erkeklerle çok muhattap olmuyorum sebeb bu mu yani. Gerci her şey kısmet ama arada bunaltı geliyor iste. Buraya da içimi dökmek için yazdım. Okuyanlara teşekkürler 🙏
Yalnızlıktan çok sıkıldım artık bende hayatımda biri olsun istiyorum. Benim durumumda olan var mi?
Cevapla