Yalnızlıktan sıkıldım, canım da sıkılıyor. Sevgilim olsun istiyorum, ne yapmalıyım?

konusacak kimse de yok yalnizliktan skldm ne yapmaliyim can skntm nasil gecer ciddi cevap verin lutfenn

Yalnızlıktan sıkıldım, canım da sıkılıyor. Sevgilim olsun istiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla