Yalnızlıktan yoruldum. Pes etmek üzereyim. Elimden tutup, anlamsız hayatıma anlam olacak birini istiyorum?

Yalnızlıktan yoruldum. Yoruldum işte... Sözünü ettiğim şey, tipik kadın erkek ilişkisinden öteye. Ben anlam arıyorum. Bir çok şeyi denedim ama hepsi anlamsız geldi. Hayatımı ona vereceğim, onunla bir bütün olacağım birini istiyorum. Yalnızlıktan öyle bir hale geldim ki, şu anda bunları bile yazabiliyorum; ben ki acımdan ölsem, gıkımı etmeyecek biriyim.
Yalnızlıktan yoruldum. Pes etmek üzereyim. Elimden tutup, anlamsız hayatıma anlam olacak birini istiyorum?
Cevapla