Nişanlım gecelik almamı istememesinin nedeni ne bu normal birşey midir yani bu karakter meselesi olabilir mi nedir yani?

bana alma gecelik filan dedi hatta konuyu ilk açtığımda da offf kapat şu mevzuyu dedi. zaten evlilik hakkında özel bişey de konuşmuyoruz. düğüne 2 ay kaldı. neden böyle
Nişanlım gecelik almamı istememesinin nedeni ne bu normal birşey midir yani bu karakter meselesi olabilir mi nedir yani?
Cevapla