Nişanlıma bundan da alalım dedim, ne gerek var dedi. Böyle davranması normal mi?

İlla bu markadan değil bunun gibi alalım bir tane sonra alalım dedim
Ne işe yarıyor dedi
Hamur kek filan yoruyor dedim
Onu ben yoğrum dedi
Çocuklamdan beri çok sevdiğim ürünlerden bir tanesi hep haylimde vardı evimde olmasını

Nişanlıma bundan da alalım dedim, ne gerek var dedi. Böyle davranması normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sonra bana dedi ki sen bana hiç kek filan yapmadın diyor ki sadece söylüyorsun oturdu yerden üç kere laf soktu
Ben istemez miyim ya
Bir nişanlım uzaktan geliyor Hatay’dan ben de ankaradyım annem beni kovuyor mutfaktan git nişanlınla otur diyor senin için gelmiş
Yemek yaptım geldi ilk gün
Ertesi gün olsa yine yerim dedim ısıtıp düzlenecektim annem bu sefer yedirme midesi bozulur dedi ben ne yapıyıyım illa nişanlılıkta mı yapmam geeekiyor vakit yok ki zaten bu bir iki geziyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Yemeğe harcasam vaktimi gezmeyiz
Evlendikten sonra kolay kolay zaten hiç gizemem fırsata olmaz yani anlamıyor
Geçen sefer beni kardeşi ile kıyasladı sinir oldum
Nişanlıma bundan da alalım dedim, ne gerek var dedi. Böyle davranması normal mi?
Cevapla