Bir kadını basit gösteren detaylar nelerdir? Charles Bukowski amcam şöyle bir söz söylemiş "Basit erkek, bütün bayanlara güzelsin demeyi tercih eder. Basit kadın buna inanır, zor kadın güler ve geçer." bu söze katılıyor musunuz?
Bir kadının basit mi yoksa asil mi olduğu nasıl anlaşılır?
Basit kadın ve basit erkek diye kimseyi siniflayamayiz bu sınıfı meydana getirenlerde insanlar her insan bir diğer insana gereksinim duyar sonuçta bu insanlarla birlikte toplumu devleti oluştururuz herkes mükemmel olsa sokakları kim temizleyerek inşaatlari kim yapacak konuyu böyle düşünelim herkes herkese ihtiyacı vardır saygilar
ben hepsino ulaşılamaz görüyorum benimde kötü yanım bu başkalarına mücadeleci olun erkekler kızlar o kadarda zor değil diyebiliyorum ama kendim anlattığım veya cesaretlendirdiğim kişiler kadar olamıyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şimdi neye göre ve kime göre? Başkasının basit olarak adlandırdığı bir kadın kendini gayette zor bir kadın olarak görebilir ya da çevresindeki başka insanlar onun zor bir kadın olduğunu düşünebilir. İnsanlara davranışlarına göre değişir diye düşünüyorum. Ki basit kadınmış zor kadınmış o şeylere de pek inanmam da neyse
Basit kadin! Basit erkek ! Bu nedir ya şakamısınız. Herkes insan arkadaşlar şu soylemlerin ırkçılıktan farki yok. Size kim basit diyebilir.. Bunu düşünüp, tartip oyle soru sorun verya yorum yapın.
Genelde yüzüne demesem de ben düşünürüm. Yeri geldiğinde tabi ki anlık yaşacaksın, yeri gelecek sevgilinle, arkadşınla veya eşinle hadi önümüzdeki haftasonu İzmir'de kahvaltı yapalım diyeceksin koşulların yeterliyse; ama (yanlış anlama sana hitaben demiyorum) hayat felsefen bunun üzerine kuruluysa gözden geçirmeni öneririm
Basit kelimesi yanlış neye gore basit senin düşüncene gore mi istedigini yapiyor diye mi? Kimse melek degil zaten benim takıldıgım konu insana insan gibi bakmakla ilgili.
Ben dünya görüşü açısından basitlikten bahsettim. Maddiyat olarak evet paranla imkanın doğru orantılı artıyor ama Vadideki Zambak okuyan bir çöpçü de var eline 3000 TL geçince parasal açıdan insanlara yukarıdan bakanı da var. Doğum gününde eşine aldığı bir çikolata ile onu mutlu eden erkek de var, sevgilisi villa alsa mutlu olmayacak bayan da var.
Baktimda herkes davranisindan yazmis... Ben oyle insanlar gordum ki elit mekanlar da asil asil takilip rol kesen ozunde annesinin uc kurus maasini zorla alip kendi yazdigi flimde bosrol oynayan oscara layik oyle kisiler var ki... davranisla anlasilmaz.
valla charles amcam ne de güzel söylemiş öyle :D bence bir kıza çok teklif yağıyorsa bu kız basittir ya net yani. çünkü erkekler çekinmezler bilirler ki bu kız düşer ama asil olana öyle herkesten teklif gelmez gerçekten konuşup görüşmek isteyen yazar diye düşünüyorum.
Bazen kadın adamı sever ve adam derki basitmiş... sizce basit olduğundan mıydı? Kadın dediğin doğuştan asil olur , asil olan kadını bir görüşte anlarsın
Duruşundan.. Hangi ortamda olursa. takındığı her davranış bir kadını ya yüceltir. Ya düşürür. Yani asil olmak bu arada sonradan olunmaz.. doğuştan gelir bana göre..💃🏻
Dedim ya karakterine ters düşüyor benim o davranış biçimindeki yazım. Kendisi çok aykırı olduğu için heralde tuhaf gelmiş olabilir. Birde hemcinsim eksi veriyor o lafıma. Tam tersi destek vereceği yerde. Neyse önemi yok.. dedim ya onun karakteri o benim karakterim düşünce yapımada bu. Her kişi istediğini uygular bu kdr basit..🙂
Evet kesinlike. hemcisnizi olduğu halde destekleyici konuşmsı gerekirken üstüne birde beğenmediğini ifade etmes, gerçekten aykırı bir düşünesi olduğunu gösteriyor. Neyse biz yinede herkes kendinden bilir işi diyelim.
Basit kadın her erkekte teselli aramayı marifet sanan kadındır asil kadınsa tam aksine benim dünyamda tek bir erkek vardır deyip diğer erkekleri elinin tersiyle iten kadındır Aynısı erkekler için de geçerlidir
Güzel söz duymayı herkes sever inanır ya da inanmaz ama hoşuna gider insanların hoşuna gitti ve güzel olduğuna inandı diye basit diyemeyiz. Ya da ukalanın birine denk geldin bu sözü çok duyguydu için gülümsedi diye sor mu olacak...
Aptal ergenleri bir kenara bırakırsak yetişkin erkek/kadınla birkaç kez topluma karış; nerde ne konuştuğundan, her b. ka gülüp gülmemesinden, esprilerinden, entellektüel olup olmamasından vs. az buçuk fikir verir insana.
kadınları tanımak anlamak isteyen varsa. bukowski amca yı tavsiye ederim. o ne dediyse doğru demiştir. (: benim görüşümde zeka sından hemen belli eder kadınlar bana göre basit anlaşılması kolay varlıklardır.
Kaliteli erkek nasilsa asil kadin da oyledir. Bu da; nerede ne zaman nasil davranmasi gerektigini bilen kisidir. Detaylar kisinin bakis acisina gore degisir. Genel portresi budur bence.
Basit kadın evli erkeklerle düşüp kalkan evlenmeden bacak arasını açan Asıl kadın kendi vücuduna değer veren yüksek ahlak sahibi asla evli nişanlı veya sevgilisi olanlara aşık olsa dahi yonelmeyen
Asil kadın zaten bir şekilde belli ediyor yürüyüşünden konuşmasından tarzından konuşmalarından hayata bakışından vs. Vs. Rahat olun anlarsınız yani hayatınıza asil biri girince
En İyi Cevaplar