AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
219Cevap
Tercihtir. Sonuçta herkes yardım istemek için ya da arkadaşlık kurmak için mesaj atmıyor. Askıntı olanı da var, alakasız şeyler yazanı da var, sapıklık yapanı da 😀 onlara cevap vermemek ego değildir.
Ego ile alakası yok, insanın gündelik hayatında nasıl tanımadığı insanlarla konuşma zorunluluğu yoksa burda da mesajlara cevap vermek zorunda değil.
Özelde herkese sohbet edilmez diye düşünüyorum demek ki tercih meselesi oluyor... Kişiden kişiye değiştiğine göre
Hiç zorlamamak gerek yazmayan insan işi gücü vardır ya da ilgisini çekmior yazmayı bıraksın diye öyle yapıyor bu çağ da insanlar sanırım.
Zorunlu bir tercih benimki. Öyle çirkin içerikli msjlar oluyorki keyfimi kaçırmak yerine sadece soru -cevap yapmayı tercih ediyorum.
uçuk bir mesaj (taciz, yavsama vb) olmadığı sürece cevap verilmeyen mesajların sebebini anlamlandiramam sana egoistte diyemem belki benden daha mutevazisindir.. hayat senin mesaj senin karar senin yolun açık ola
Egolu tercihtir ya da egosuz tercihtir. Ama tercihtir yani.
Kadin değerlidir. Kadin olduğu icin kiymetlidir. Mesaj atılan Kadındır. Aranan kadin. sorulan kadindir. Kadin kiymetli ya😂
Mesajlara cevap vermemek yerine mesaj almayı engellersin olur biter.
İstemiyorsam cevaplamam, EGO’m yok hani. Ve zaten özel mesajlara cevap vermemenin EGO’yla ilgisi yok 😊
Bence kimse kimseye cevap vermek zorunda değil, tercihtir
mesaj kismini kapatirsin sorun kalmaz... kimsede yazamaz cirkinlesemezde
Eğer site içerisinde belirli bir görevi yoksa tercihtir..
Ders almaktır 😂artık ayırt edemiyoruz kim iyi kim kötü
ego içinde yapan var ama her cevap vermeyende egolu olmuyor
Egoyla alakası yok isteyen istediğini yapar kime ne !
Çok ciddi bir mesele olamadıkça kimseyi özel mesaj ile rahatsız etmemeye dikkat ediyorum.
Tercih meselesidir güzel insan ben kendimden yola çıkarak söylüyorum tabi ki..
Yerine gore ikisinden biri yerine gorw her ikisi 😏
Tercih tabiki özellikle kızlara çok mesaj geliyor hepsine cevap mı versin a q mxmdmsm
Özel mesajlara cevap vermek kişisel bir tercihtir. Egoyla alakası yoktur bence.
Bu durum genelde kadınlara özel, fazlası ile rahatsız edilen sizlersiniz. Burada bile özgürce yorum yapamıyorsunuz.
Nihayet halden anlayan biri
Gerçekler söylenmeli diye düşünüyorum.
Eger mesaj kutusu acik ve cevap vermiyorsa bu egodur konusmak istemeyen kapatir
Tercih ve sıkılıyorum sürekli yazamam, kimse kusura bakmasın.
Yerine göre değişir, bence bir lütuftur cevap verilmesi, ama herkes o kadar lütufta bulunmuyor maalesef
Lütuf mu. 🙄bu en ilginç yaklaşım olmuş 😄
@Hayatgercek belli başlı kişilerin cevap vermesi lütuf tabii :D
Belli başlı kişiler dediğin. Kimsenin kimseden farkı yok. Ne üstünlüğü olabilir. İyice saçmaladın 😂
@Hayatgercek off hanfendi :D örnek vereyim, sitede hayranlık duyduğum bir hanım efendi bana cevap verirse o lütuftur, sıradan bir insansa çok da önemli değil. yani bazı insanlar öncelikli...
Göreceğiz Şimdi testi baslattım :)
Sorana msja attım :D
burası içinse tercih.
mesajlarımı kapatıyorum kafa fresh oh miss.
Tercihtir. Herkes herkesle muhatap olmak zorunda değil.
Bilmiyorum henüz kimseye özel den mesaj atmadım.. Cvp verilmemesi tercih meselesidir öyle bir zorunluluk yok tabiki komik değil mi daha çok kendilerini düşürüyorlar.. 🙂
Güzel söze ne denir başka.
Bana 45 kişi yazıyor hepsi abaza 1-2şey yazıyorum geri dönmüyorum !! Artık yazmayın 😝😝😝
tercihtir ama en azından sonuç belirten cevapların verilmesi taraftarıyım
Bunu ancak o mesajı karşılayan kişi bilir, herkes bunu farklı yorumlayabilir.
Bende kadın olsam, bu kadar abaza mesaj atsa iğrenç iğrenç, haliyle bende cevap vermezdim.
Çikolatalı kekim mesajlara cevap verme vermemede özgür olduğum konusunda tekim şekerim
tercıh meselesıdır. ama cevap verılmeyınce cırkeflesen de cok var
Henüz kimse cevap vermemezlik yapmadı ama biraz ego tatmin ediyorsunuz sanki.
Bazı abazalar burayı ilişki siteleriyle karıştırıyor
Tercihtir, kesinlikle. Güncelleme kısmında çok doğru söylemişsin 👍🏻
Tercihtir tabiki hosuma gitmeyenlere cvb vermiyorum
Tabii ki tercih meselesi soru sorulmak için var bu site kimseyle konuşmak zorunda degilim
İstedigin kişiye mesaj yazıp cevap vermekte özgürsün. Kişisel tercihindir bu. Ego diyemeyiz.
Ozel mesajlastiklarimiz tabikide var bunlar sadece burdaki sohbetin disina cikmio.. ama mesaj atip cvp alinamayinca zorbalasmak ta nedir..
Herkes mesaj atamıyor zaten kapalı tercih meselesi takipe takipte yapan biri değilim de pek
Tercih her önüne gelene cvp vericek olsak ooooo en güzeli mesaj kutusunu kapatmak.
Kesinlikle doğru 👍 tercih tabiki, mesajin içeriyi önemli olan.
Bu güne kadar mesaj atan herkese cevap verdim yardımcı olmaya çalıştım ama Ben kız olsam cevap vermezdim kimseye
Önüne gelen mesaj atıyor çünkü
egolu olanların tercihidir
ister inkar edin ister etmeyin
Tabii ki de tercih. Mesaj kutusu benim değil mi istediğimi yaparım arkadaş :)
Tercih başlarda hep ayıp olmasın diye veriyordum şimdi hep engelliyorum
Burası sohbet yeri değilse neden mesaj bölümü koymuşlar o zaman?
Tamam cevap verip vermeme kişinin istediğine kalmış bu saygı duymak lazım zaten çirkef olursa kişi oda karakter yoksunu biridir
Genelde öyledir ama mesajın içeriğine de bagli tabii.
ego değil
insan küfür yemek istiyor bazen. o yuzden yapiyolar
hayırdır cano egoistsin cevap vermiyorsun diyen mi oldu sana :) kendi tercihin
Terbiye aile de başlar ve herkes aynı terbiyeyi almadı maalesef.
Normal bir meseja cevap vermemek biraz ego olabilir
Ne alakası var ego ile, hiç sohbetim olmayan birinin mesajını umursamamak ego olamaz
Bizim kızların %99.9 u egolu olduğu için ego diyorum.
Tercihtir, vermeyince küfür ediyorlar 😒
Sapik mesajlara cvp vermedigim icin egoluyum. Ego kasiyorum