AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
143Cevap
Belkide sen onu "tozpembe" yani görmek istediğin gibi gormussundur..
bu soruya bir çok cevap verebilirim sanırsam...
bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirirsen ilk vazgeçeceği kişi sen olursun...
Çünkü insanoğlu hep daha fazlasını ister.
Verdiğinden daha fazlasını..
Götleri kalkıyor. Hakkettiğinden fazlasını gösteriyorsun oda yüz bulup şımarıyor. Aradaki saygıyı korumak lazım, laubali oluyorlar yoksa.
Cunku deger veriyoruz onlarin bize verdigi deger kaldirim yuksekligi bozimkisi ucurum
Yer çekiminin nesneleri kaldırma kuvveti olduğu gibi ; Değer de g*tü kaldırıyo ;)
Değer verdiğin insanın zamanla götü kalkar. bu hep böyle olur. zamanla değerlerini bilmezler.
Bir insana hak ettiğinden fazla değer verirsen ya onu kaybedersin ya da kendini...
İlişkiye başlayacağin kişi ile alakalı. Sorun sadece doğru insanı bulamamak.
Basit "Merkez Kaç Kuvveti" ile aynı sayılır bu olay, eğer hızını azaltmazsan düşmezsin...
değmez kımseye verdıgımız değerler kendımızden öte göruyoruz mılletı yeter anlayışsızlara fazla değr
sen yüz verdikçe astarını isterler değer gördüğünü anlayınca hemen götü kalkar
Bende ne zaman kime deger verib iltifat etdiysem kisa zamanda deyisdiler.
Hata bizde deyilde Karsindakinda Karaktersizlik bu Bence!
Karakterleri oturmadığı için değil... Karakterleri olmadığı için!
Ederinden fazla değer verirsen kalkıklıklar yaşanabilir tabii.
Öyle insanlar genelde karakteri oturmamış insanlar, çocuk yani.
sen gerçekten evli misin
daha fazla deger ısterler gozlerı doymaz o yuzden degısırler
verdiğimiz değeri haketmeyen inlanlara fazlasıyla değer veriyouz bu yüzden kaybediyoruz
Buda baska dogru bir bakis acisi, ama kalp bu, bazen akil, mantik dinlemiyor,:)) Bildigini okuyor :) Yaniliyormuyum? Hayati boyunca hep mantikli olup hic duygulari ve kalbiyle karar vermeyen birisi varmidir?
işte bu yüzden benim isyanım fazla duygusalım yaptıklarımın çoğunda mantık sıfır :/
kendilerini o zmn bir bok sanıyorlar sevgilime çok değer verdiğimden beri yavaş yavaş kaybediyorum
Ayni sey benim icinde gecerli, neden boyle oldugunu anlayamaz bir durumdayken,şu anburda, okudugum cevaplardan anladim ki, bu bir cok bayanin basinda olan birseymis :)) Hemde yas siniri olmaksizin.:(( Genc ya da orta yasa hicbirsey fark ettirmiyormus :((
Ben verdiğin degeri haketmiyorum demenin bir yolu işte :)
Ikinic, en guzel yani erkeklerden :)) Yine bir moderator...Hemde suoer olani bu defa :) Beni bu konulardan iyi anliyor filan sanmayin ne olur,:) Cunku o zaman utaniyorum ben.:) Aslinda hic anlamam. Subat ayinda uye oldum sanirim, ama hesabim oylece durdu birsure hic kullanmadim siteyi cunku :) Ama Mart ayi itibariyla sanirim yeniden basladim,Isminizi tiklayinca, ancak, yas ogrenmek icin, Moderator oldugunuz, aciklamasi cikti, ;))
Teşekkürler aramıza hoşgeldin..
verdğimiz değeri kaldıramadıkları cesaretleri olmadığı için
g ötü kalktigi icin... ben neymisim havalarina girdigi icin
Karakteri oturmadığı için ve gerçek yüzlerinin zamanla ortaya çıkmasıdır.
haketmiyorsa bir tarafları kalkıyor işte. Kendini bir şey sanıyor
bak canım değer verdıgın değişmez sadece zamanla gerçek yüzünü gösterir
Bence kimseye gerektiginden fazla deger vermemek lazim...
Biz yanlışı başta yapıyoruz herkezi kendimiz gibi biliyoruz sırf bundandır belkide :P
aslında değişmiyorlar sadece gerçek kişiliklerini göstermeye başlıyorlar.
kimi sevdiysem g*tleri yer çekimine meydan okudu
D: G*tü kalktığı için
bizler değiştiriyoruz oysa ki farkında değiliz sonra vay efendim sen böyle değildinlere geliyor mevzu :) biraz kendimize baksak fena olmaz..
biraz değer verince kendilerini bişey zannederler ama snra bırakıvernce o zaman kuyruğunu sıkıştırıp gelir yne
ulaşılmama psikolojisi varya. hani ulaşamadıgın kişi daha degerli oluyor ya.. sen deger verip o sana ulaşınca aşk bitiyor işte..
insanlar yapısı gereği hep en iyiye en güzele ulaşmak isterler senin verdiğin değeri gördüklerinde ise senden daha çok değer verecek kişilerle birlikte olurlar
Bir insana değer verip o insanın bu değere değmiyeceğini görünce nasıl değer verdiğime şaşırıp kendime değer vermemeye başlıyorum...
Umasrım anlatabilmişimdir...
ben değer veriyorum ve değişmiyor nedense demek ki doğru insana değer vermek önemli..
ömrümün sonuna kadar değer vereceğim ona ve o bunun kıymetini bilecek.
Evet bahsettiği kişi ben oluyorum :D
Değişmesi bazen yıllar alabiliyor canım,umarım hep mutlu olursun ...
ömrümün sonuna kadar değer vereceğim merak etme :D
Umarım canım benim sevdiğim adam bir kaç yıl sonra değişmişti tabi bu beni cepte gördü o ayrı
Nasip
Umarım sen en güzel aşkları en değerli mutlu günleri yaşarsın
Dediklerime kırılmasın umarım yanlış anlama yani beni :/
Ne bilim alındın gibi geldi :( ben kimseyi kırmak istemem hem kendi başıma geldi ya hani eski sevgilim tarafından ondan öyle dedim
Öperim :*
Ankette belirli bir oy kullanmak çok güç. Hepsi olabilir.
O önemsediğimiz güveni onlara verdiğimizde aksiyon yaşamak isteyip bizi sınarlar
Sen en temiz duygularınla değer verirsin, o pis karakterini tatmin eder.
zamanında seni tavlamaya calısırken kendi gibi olmadı, seni elde ettiği zamanda olduğundan farklı bir insana bürünme zahmetini göstermedi, sende değiştğini düşündün. aslında hep şu an ki gibiydi.
Sizi avucunda hissettigi an, ne yaziktir ki baslar totosu kalkmaya.
değer verdiğin diye daraltma , tüm insanlar değişir...
"Fazla değer soytarıyı kral eder" cümlesinden cevap yatıyor :)
Kimse kendini değiştirmez.siz insanları iyi tanımadan samimiyet kurmayın.sonrada niye degisti bu diye gezmeyin.dostlarınızı iyi seçin
zamanla insanların çıkarları bitince değiştiğini söylerler ama aslında değişen onlar olur.
bunun cevabını bende bılmıyorum ama tanıdıgım ılk gunkı o ınsan yok bunu bılıyorum bambaska bırı oldu soruncada degısmem ben sana ole gelıyo dedı
sen ona yanarsın o başkasına mantığı önemli bundan yola çık karşılıklıyı bulsan bu hallere düşmessin benim gibi
insanoğlu doyumsuzdur bu yüzden aldığı her ilgide götü dağa çok kalkar önemli olan sabit noktada tutabilmek :)
Herkes icin geçerli değil bu. Karakter meselesi. Karaktersiz olan değişir.
2 Kuruşluk Adama 4 Kuruş Değer Verirsen Aradaki 2 Kuruş İçin Seni Satar ;)
cevap soruda değer veriyorsun verme bak peşinden nasıl koşuyor nasıl koşuyor
Değer verilen insanlar degil her insan degisir dogasinda var insanlarn
Birini kaybetmek istiyosan çok sev zaten kendiliğinden s.ktr olup gider diye boşuna dememişler
Kişisine göre değişir, ağır başlı bir insan ise emin ol verdiğin değer onu hiç bir zaman pohpohlamaz
çünkü çok değer vericne kötü kalkıyor kendini bir şey zanendiyor ondan.. nedennsee...
a bu benle ilgielniyor tamam diyor ben bunun ebesini nasıl.. skmesini iyi bilirm diyor... ilgileniyon ya tabi
değer verdim yeteri kadar, artık herkes ederi kadar
kamyon arkası yazısı gibi olmuş :))
(asi ve tutkulu) profil resmindeki seren serengil değilmi
Kendilerine verilen değeri görüp bir tarafları kalkıyor
G*tü kalktığı için bence:) kimseye hakettiğinden fazla değer verme...
verdiğin değere doymuşturlar artık.! sonra totoları kalkar işte :))
Değer vermene alışırlar ve daha fazlasını isterler.
bir yerleri kalktığı için ve karakterleri oturmadığı için
değer versende vermesende insanlar zamanla hep değişir