Vazgeçmeyi bilirsen vazgecilmez olursun Arabamizin arkasina bu yaziyi yazdirdi bide bu feylezofyayi benimsemislerdir. Bunlardan biri kardesim Cok deger verdik bunye bozuldu
Değişmek Zordur Ama İnan Bazen Aynı Adam Olmak Dahada Zordur. Şöylede Bir Sözüm Vardır. Sevene Eğer Verilmez Biz Severiz Onlar Gider, Herşey Güzel Olurda, Hiçbirşey Eskisi Gibi Olmaz.
Senin gibi düşünün o kadar çok kız var ki... Kendileri de çok değersiz oluyor... Önemli olan hoş görüyle yaklaşmak.. Baktın iyi ise değer verirsin zaten...
evet hayatımıza bizi üzen insanlar girmiş ve her seferinde yaralanmışız fakat biraz da olsa insanın umudu olmalı aşka dair mutluluğa dair.. Ben de normalde senin gibi diyorum ama içimde bir köşede hala bir umudum var ama dillendiremiyorum... çünkü çok acı çektim seni de o yüzden iyi anlıyorum..
Öyle ama. İstediğim kişi hiç bir Zaman olmuyor. Belki olsa yine sıkılcam. Sonra geliyor biri bana aşık oluyor kıymetini bilmiyorum içine ediyorum. Olan yine kıza oluyor. Benim umrumda olmuyor ki yine içiyorum yine içiyorum
He valla aynen öyle. Aslında başta söylüyorum delikanlı gibi ben böyleyim diye. Kızlarda değişik gagaladıkça bağlanıyor. Öyle çok güzel özelliklerim de yok sadece dürüstüm. Ama sıkılınca bir anda değişiyorum kalbini kırıyorum insanların.
En İyi Cevaplar