Bazen içimde o kadar fazla öfke biriktiriyorum ki korkuyorum. Yatışmam için tavsiyeniz var mıdır?

Selamünaleyküm hayırlı geceler

Ona sinirlenmeyeyim buna sinirlenmeyeyim derken bazen içimde o kadar fazla öfke biriktiriyorum ki saçma sapan bir olayda patlak veriyorum sinirimi eyleme geçirmesem bile o günüm cok sinirli, öfkeli ve huzursuz geçiyor.

Yatışmam için tavsiyeniz var mıdır?
Bazen içimde o kadar fazla öfke biriktiriyorum ki korkuyorum. Yatışmam için tavsiyeniz var mıdır?
Cevapla