Herkez çok azmış hele de kızlar!

Erkekler daha fena
Kızlar daha fena
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kanka unide 2. ogretim okudum sansima okul bombosdu la bigun erken gittin okula bir baktim hepsi bu tarz :) Ulan dedim nabmisim ben diye diye ama nafile :) 2. unide 1ogretim ilk hedefim :))
Kızların yaptıkları ayıp, sonra "neden erkekler azgın"
azmayın kapalım
Hm kizlar azgin ama erkekler belli etmiyo ajahsh
kızlar azgın değil
Emin misin
evet
Kizlarda erkeklerde cok fena yaw
Haklısın galiba
Cevap
2Cevap
Bu tipleri 2. üniversitem de òzenle seçip eve atıyordum 😀
Kızlar neden böyle yapıyorsunuz açıklayın ve itiraf edin bakalım.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar