• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

121

Cevap

141

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • bpkrgn
    bpkrgn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    ilikiyi dengede tutabilmek için e kendileri çirkin eşleri de çirkin olmalı ki gemi batmasın :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ilginç bir mantık daha artı 1 eyv :)

      Yorumla
  • tasarimix
    tasarimix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    kızlar saf olduğu için erkeklerin iki çift sözüne kanıyolar böylece inanms oluyorlar

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen öyle kardeşim doğru söze ne denir artı 1

      Yorumla
    • tasarimix
      tasarimix
      +1 yıl

      teşekkür ederimmm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      rica ederim dostum :)

      Yorumla
  • menaf21
    menaf21 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Benim için aşk falan palavra geleceğimi kurduktan sonra ben aşkı yaşarım ;) :)

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      mantıklı aslında artı 1

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      dostm hayatımda benimle beraber olmak isteyen çok kız oldu hiç birine yüz vermedim yemin ederim.. Geleceğimi inşa etmek istiyorum... daha sonrasından inandığım ve güvendiğim biri ile beraber olabilirim.. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gelecek önemli dostum böyle devam et

      Yorumla
  • amylee16
    amylee16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 44%
    +1 yıl

    sessiz tipler genelde evlerinde oturdukları için ya da sessiz tipler sadece bakmakla yetindikleri için olabilir mesela

    2
    8 Yorumla
    • kimeneki3453
      kimeneki3453
      +1 yıl

      Asil sessizden korkucan bakiyon disardan hary poter icinde nuri alco ondan kizlar yaklasmiyo

      Yorumla
    • amylee16
      amylee16
      +1 yıl

      öyleleride var tabiki haklısın

      Yorumla
    • kimeneki3453
      kimeneki3453
      +1 yıl

      Bence insan durust olmali ne istiyosa soyliyebilmeli ve yaptiklarinin arkasinda durmali

      Yorumla
    • amylee16
      amylee16
      +1 yıl

      o zaman insan olur ya zaten

      Yorumla
    • kimeneki3453
      kimeneki3453
      +1 yıl

      Aynen insan olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      popüler olmakmı herşey sosyal insan olmaakmı herşey çok anlamsız

      Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      Gün gelirde sevgiye muhtaç kalırsınız ya, omzuna kafanızı dayayıp ağlamak ve içini dökmek için birini ararsın ya işte o zaman sana hayat sana çok kötü gömer.Sonrada eğlenirsin zaten ^^...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      düşünceli adamsın :D

      Yorumla
  • EvaKaya
    EvaKaya Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sanırım , görmüş geçirmiş bir erkeğin ya da kaba saba olan bir erkeğin daha iyi koruyacağını düşünüyorlar.

    2
    14 Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      korumayı bırak zarar bile görürler emin ol

      Yorumla
    • EvaKaya
      EvaKaya
      +1 yıl

      Taa ki ayrılınca farkederler..

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      kendisine başkasına hayır olmayan birinden şeytana papucunu ters giydirin kötüler size nasıl ve neden cekici geliyor ve o yalan dolan sözlerine nasıl kanıyorsunuz cözmiyorum sizi :))

      Yorumla
    • EvaKaya
      EvaKaya
      +1 yıl

      Benim o tarz insanla işim olmaz lakin o tarz insanlarla işi olanları tanıyorum.Kimseyi dinlemiyorlar. Sebep dediğim herhalde diye düşünüyorum:)

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      sonra işi pişrip en ufak tartışmada zarar görüp ayrılıyorlar sonra bütün erkeler aynı diyorsunuz :D nah aynı gözünüzün önündeki melek gibi bizleri görmüyorsunuz :D

      Yorumla
    • EvaKaya
      EvaKaya
      +1 yıl

      Melek gibi erkekler olduğu kanısındayım :) onlar da kötü kızları tercih ediyorlar. :)

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      tabi gönül bu kime nasıl konacagı belli olmaz ama gördügüm kadarı ile aşk degil gönül eglendiriyorlar buda bana yakışmaz

      Yorumla
    • EvaKaya
      EvaKaya
      +1 yıl

      :) kızlarda kendilerini kullandırmasın kötü olduğunu bile bile sırf o kiişiye kendini beğendirmek için. Koşmasınlar efendim.

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      kendi düşen aglamaz :) akıl var sonucda böyle yapıyorlarsa vardır bir bildikleri zararları kendilerine sonra oturup akşama kadar aglarlar ama ne fayda.

      Yorumla
    • EvaKaya
      EvaKaya
      +1 yıl

      Amaan:) Klasik ilişkiler işte. öl bit sevgili ol sonra ayrıl yine öl bit:) saçma.

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      aynen ya sacma gereksiz tecrubeler :D neyse ne hali varsa görsünler :Dd

      Yorumla
    • EvaKaya
      EvaKaya
      +1 yıl

      Bize ne :)

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      yani yani orası öyle banane banane :P

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      işte favori cevaplardan bir tane daha artı 1 benden sana

      Yorumla
  • Papichulo18
    Papichulo18 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    kadınlar iyi erkekle dertleşir kötü erkeklere aşık olurlar.. Bende bilmiyorum kadın sevilmek değer görmek ister buna rağmen canını acıtan erkeklere aşık olur 😕 garip

    2
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seçimler kolaydır ama önemli olan iyi seçim yapmaktır

      Yorumla
    • Kalimeram
      Kalimeram
      +1 yıl

      deve dikeni insan.ikeni severmiş.

      Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Şöyle bir benim anlattığım açıdan iyi var bide fırlamalı ve düzgün erkek tipi var fakat kadın düzgün ise ağırbaşlı erkeği seçer fırlama ise kendi gibi olanı seçer

      Yorumla
    • Papichulo18
      Papichulo18
      +1 yıl

      Söyledikleriniz o kadar doğru ki seçim yapmak kolay doğru seçim yapmak mesele 😟

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi karar vermek önemli seçimler için

      Yorumla
  • mert5599
    mert5599 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 367 cevap paylaştı.

    Bu devirde zzzzz değerli abi açık net. Bu ne lan kızlara bak beni azarlasin falan filan köpek yerine koydurtuyonuz kendinizi köpek olmayimi kabul ediyorsanız tamam.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kendi düşünceleri bile olmuyor saygıları yok kendilerine karşıdaki erkek ne derse tamam olur sessiz insanlara ezik diolar ama kendileri daha ezik konumda oluolar farkında değiller

      Yorumla
    • mert5599
      mert5599
      +1 yıl

      S,, ken değerli abi bu devirde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • fthcrs
    fthcrs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    kızlar malesef kötü erkekleri tercih ederler sonra onlardan kazık yediğinde neden hayatımda iyi erkek yok deyip iyi erkek profilini anlatan sevgili istek sohbetleri yakarışları gerçekleştirirler ama yine kötü erkekle çıkarlar galiba stockholm sendromu gibi bişey

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o nasıl bir sendrom kardeş

      Yorumla
  • Lazyy61
    Lazyy61 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    Victor Hugonun sözüdür :) sözde şudur ;İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir...

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok doğru :)

      Yorumla
    • Lazyy61
      Lazyy61
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler cevap için bu arada :)

      Yorumla
    • Lazyy61
      Lazyy61
      +1 yıl

      rica ederim nedemek :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eyv :)

      Yorumla
  • esrarengizaşk
    esrarengizaşk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 303 cevap paylaştı.

    malesef kızların çoğu saf oluyor ancak kendilerini çok akıllı zannediyorlar üzülmüyorum bu durumdaki kişilere ALLAH akıl vermiş aptal olanlarıda çok malesef ben buna çokcana şahit oldum.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      lafa gelince kız şeytandı zekidi haklısın

      Yorumla
  • mrkahin
    mrkahin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    kızlar senin icin okuyamaz kendini ifade etmelisin...kadınlar işitseldir duymak isterler sen görselsin görmek istedigini zaten görüyorsun onların istediğini ver yalan da olsa o güzel aşk sözleri cıkıversin agzından

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yalanı severler diorsun

      Yorumla
    • saygın22
      saygın22
      +1 yıl

      tecrübe konuşuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevmedikleri bir o kalmıştı zaten

      Yorumla
  • slurps
    slurps Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    acı cekmeyi seviyolar mutlu olmak kızlara göre degil

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      buda olabilir bak :) artı 1 eyv :)

      Yorumla
  • analog
    analog Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    Öyle değil o iş. Omzunda ağlıyosun tercih edeceksin belki ama kendini yeterince değerli görmüyosun. Adam herşeyini biliyor çünkü.

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlatma sende hey allahım ya

      Yorumla
    • analog
      analog
      +1 yıl

      saçmalamışsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      adam herşeyini bilio diosun bilecek tabi hani güven nerde herşeyi anlatmıosan

      Yorumla
    • analog
      analog
      +1 yıl

      hadi arkadaşım sen çözmüşsün olayı biz cevap dahi vermeyelim bidaha senin soruna hadi bol şans sana hadi güle güle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beyin firarda tartışacak kafa bile yok

      Yorumla
    • analog
      analog
      +1 yıl

      kafa olsa tercih edilirsin. mesele iyilik ya da kötülük diil biyerden sonra kafa aslnda. bişi dicem artık cevabımın altına yazmasan :S bildirim almaktan sıkıldım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kaybol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sus ve yalamaya devam et sen

      Yorumla
  • yasmin00
    yasmin00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 31%
    +1 yıl

    hiç alakası yok. ben düzgün ve biraz sade hayatı olan insanları daha cok seviyorum. fazla popüler erkekler iyi değildir

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gelde bunu anlat işte

      Yorumla
    • yasmin00
      yasmin00
      +1 yıl

      Sen öyle ol nasıl olsa seni kesfedrcek biri cikacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keşfetmezsede turşumu kurarım turşu severmisin :)

      Yorumla
  • sabina89
    sabina89 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    kotu erkekleri sevmezler, ulasamadiklari, elde edemedikleri, sevgisinden emin olmadiklari erkekleri severler. ego yani

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevgisinden emin olmadıkları erkeği nie tercih ederler sevdiğim kişiye de % 100 güvenemiyceksem pehh.

      Yorumla
    • sabina89
      sabina89
      +1 yıl

      elde etme istegi, ve edememenin verdigi bir "sevgi"n bu. yani sevgi degil, egosunu tatmin etmeye calismak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      lanet olsun egoya o zaman :D

      Yorumla
  • Müfettiş06
    Müfettiş06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    basit, ya aktörsündür, ya figüran..sen seçeceksin ne olacağını..senaryo dayatılmadan sana, sen senaryoyu yazıp, hem oynayıp, hem oynatacaksın..kural bu..

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok öyle bir şey benim dünyamda

      Yorumla
    • Müfettiş06
      Müfettiş06
      +1 yıl

      Geçmiş olsun o halde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eyv ben turşumu kurucm bro :D

      Yorumla
  • Sertralin
    Sertralin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 46%
    +1 yıl

    E kuzum sessiz sakin icine kapanik adami napalim? Ilgimizi cekmeyi nasil basaraksin? Onu hic dusundunmu?

    1
    10 Yorumla
    • italians
      italians
      +1 yıl

      Karaktersiz adamlarla yapıyorsunuz da noluyor? erkekler sesi çıkmıyor diye kıza böyle şeyler mi yapıyorlar. Hadi ama saçmalık

      Yorumla
    • Sertralin
      Sertralin
      +1 yıl

      Bizde istiyoruz senin gibi adami ama bizi gelip bulmuyorsunuz? Cok agirsiniz, sonra baska biri kapiyor? Omuzlarinizda ancak agliyoruz :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen bir git o zaten 3 gelir merak etme

      Yorumla
    • Sertralin
      Sertralin
      +1 yıl

      :) valla bizden soylemesi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amaan ben turşumu kurmaya karar verdim

      Yorumla
    • Sertralin
      Sertralin
      +1 yıl

      Aynen oyle relax, bizde oyle yapiyoruz yalniz degilsin!

      Yorumla
    • TingerBell
      TingerBell
      +1 yıl

      sesiz değilim sakin değilim içime kapanik değilim şımarığım her ortama ayak uydururum ve bu sayede genelde kızlar yavşıyor bana teklif bekliyolar ediyorum kabül ediyolar öyle bişey işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kimeneki bu sözünle p*çleri en doğru tarif eden sensin sanırım :)

      Yorumla
    • Sertralin
      Sertralin
      +1 yıl

      Soran kisi: bravo! 👏👏👏👏👏👏👏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • fuzzzy
    fuzzzy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 40%
    +1 yıl

    kızı tanıman lazım... her kızın hoşlamdoğı tip farklı... babayla alakalı biraz... babası efendi olan efendi sever... piç olan piç sever...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bunada inanmaya başladım

      Yorumla
  • ArroW216
    ArroW216 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 858 cevap paylaştı.

    Çoğu kadın acıyla beslenir, ve yine çoğu kadın ilgi çekmek için sürekli dertli sorunlu imajı çizer. Bunu sağlamanın ilgi odağı olmanın en kolay yoluda sorunlu bir sevgilidir.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sorunlu sevsinler o zaman :)

      Yorumla
  • Visery
    Visery Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Youtube kapanmasaydı link atıcaktım.:(

    Bu sorun aklıma, tek kaşlı beyaz hırkalı iğrenç saçlı bir çocuğun 'kızlar bizi sevmeniz için illa i*ne mi olalım' adlı çalışmasını getirdi.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o videoyu biliorum ordaki çocukla ben kıyaslanamam bile çünkü o çocuk tabiri caizse apaçi ben gayet normal biriyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu arada dns ayarlarına 208 67 222 222 sonra altına geç 208 67 220 220 yaz ya da tam tersi 4 senedir bu dnsyi kullanıorum youtube a da çok rahat giriorum kasmıor

      Yorumla
  • selin344
    selin344 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Herkesin karakteri gereği o tarz kişilerle çıkarlar, sen hiç imam hatip'e giden bir kızın emocuyla çıktığını gördün mü?

    Buda onun gibi birşey, herkes kendi tarzına uygun birisiyle hayatını paylaşmak ya da bir şans vermek ister. ;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      değişik bir mantık :S

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bir tutturmuşunuz kızlar serseri fırlama erkekleri seviyor ne alakası var ya ben hiç sevmem öyle tipleri. zaten seven kızda onlar gibidir sen niye taktın ki bu kadar düzgün kız hiçbir zaman sevmez öyle kişileri bence

    3
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yorumları oku millet fırlama erkek sevior sen istisnasın sadece senin gibi düşünen 4 kız oldunuz senle birlikte

      Yorumla
    • ProRider
      ProRider
      +1 yıl

      Yorumları okumadın galiba :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      okumadığı belli prorider :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      okudum. o zaman bişey diyemeyeceğim şansınıza küsün :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :) yapcak bişi yok o zaman teşekkürler

      Yorumla
  • Layyykss
    Layyykss Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    kötü tipler insanın agzına sıçar. ve insanların birisini sevmesi için o kişinin onun agzına s*çması gerekir.

    1
    3 Yorumla
    • kimeneki3453
      kimeneki3453
      +1 yıl

      Bence turk filimleri yuzunden :) herkesi ordaki jonlerden saniyosunuz :)

      Yorumla
    • Layyykss
      Layyykss
      +1 yıl

      bence olan bu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      afiyet olsun

      Yorumla
  • mpuder
    mpuder Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Haklısın bence. Şerefsiz olduğu 3 kilometre öteden belli olan çocuğu iyileştirme çabaları niye hemşirecilik mi oynuyorlar yoksa ona mı layıklar?

    2
    2 Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      bence kendilerini onlara layık görüyorlar ama farkında degiller :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      al benden de o kadar ya bilinçli seçim yapıolar bence

      Yorumla
  • LifeTheLover
    LifeTheLover Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    P*ç olarak tabir ettiğin erkekleri yönlendirmek daha kolaydır.

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çünkü o erkeğin hedefi tek bişeydir ulaşana kadar herşeye eyv ulaşınca başka dala benim düşüncem bu

      Yorumla
    • LifeTheLover
      LifeTheLover
      +1 yıl

      Demek istediğimde buydu zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      peki kızlar bunu bile bile nie üstüne giderler

      Yorumla
    • Solamentetu8
      Solamentetu8
      +1 yıl

      Oyle ama sebebi bu degil.Daha cok tehlike arıyorlar ve havalı imaj sahibi geliyorlar.Gecici hevesler

      Yorumla
  • adimi_sen_koy
    adimi_sen_koy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl

    Onların korkusuz oldukları bir de p.c dediklerinin ölümsüz birer hayalet kahraman olduklarını düşünüyorlar. özgür ruh , özgür düşünce...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      özgürlük zamanla içlerine girior anlayan anladı inceden :)

      Yorumla
  • mutnojmet
    mutnojmet Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    İlla ikiye mi ayırmak lazım iyi kötü demek mi lazım.
    Ben kendine güvenen bir erkeği tercih ederim iyi kötü ayrımı yapmıyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sessiz insanlarda da özgüven vardır

      Yorumla
  • enteresan13
    enteresan13 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    p.çlik tercih meselesi değildir kanında oluncak :D yani öyle her istediğinde yapamazsın, kızlar pijleri değil cesur insanları beğenir benden sana tüyo ;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seviosan git konuş bence diosun sen ama ben hoşlandığım kızla konuşmaktan asla çekinmem mesele bu değil emin ol ;)

      Yorumla
  • foreverihanna
    foreverihanna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    neden mi çünkü iyi çocuklar pısırık oluyo hayır kötü çocuklarla pısırıkları karıştırmıorum ama iyi çocuklar genelde ezilir kızlar korunmak ister daha kendini koruyamayan erkek kızı nasıl korusun

    0
    19 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fırsat vermezsen nasıl korusun d: alala :D

      Yorumla
    • ProRider
      ProRider
      +1 yıl

      Koruycağını sandığınız erkekler sıc*yor ağzınıza.Arkadaşta diyor ki olay bu neyın kafasını yasıyorsunuz

      Yorumla
    • Kalimeram
      Kalimeram
      +1 yıl

      Kızlar korunmak ister ne demek ya Afrika ormanlarındamı yaşıyoruz.

      Yorumla
    • PlayBoy0101
      PlayBoy0101
      +1 yıl

      En korka erkek bile sevdiğini yanında cesur olur bunu unutma..

      Yorumla
    • foreverihanna
      foreverihanna
      +1 yıl

      hım hepinize cevap veriyim soran arkadaşımız haklısın aslında :D
      prorider kızlarda ağırlığını koymalı
      kalimeram geçenlerde kuzenim erkek arkadaşından ayrıldı bu çocuğun kızlara el kaldırmaması sonucu oldu yani dövsün demiyoruz ama iki kız kavga ediyorsa çocuk sevgilisini korumalı
      playboy0101 tecrübelimde öyle birşey olmadı :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biz sessiz insanlar zaten sevgilimizi korumuyoruz direk geneleve satıoruz

      Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      'Kötü erkekler ' diye tabir ettiğimiz kişileri sen yanlış anladın galiba.Kötü erkek eğer gerçekten kötü olacaksa seni koruyamaz, herhangi bir zor anında seni terk eder.Ben de sessiz sakin bir insanım ancak sevdiğim kızı eğlendirmesinide bilir, dikkatini nasıl çekeceğimide bilirim.Yerine göre nasıl davranılacağını çok iyi bilirim.Koruma konusunda ise sevdiğim kızın bir saçının teline zarar gelecek olursa ucunda ölüm olsada dünyaları yakarım ! Bence yanlış düşünüyorsun...

      Yorumla
    • foreverihanna
      foreverihanna
      +1 yıl

      o zaman sen normalsin yani hem sevip hem kötü erkek olan da vardır neden olmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kötü erkek aldatır aldatılmadığını düşünen aldanır

      Yorumla
    • foreverihanna
      foreverihanna
      +1 yıl

      aldatmayanıda var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      etrafım pijlerle dolu benim öyle yalanlar atıolarki hiç bir zaman aklıma gelmiycek ve inandırıcı yalanlar hepsi

      Yorumla
    • foreverihanna
      foreverihanna
      +1 yıl

      ne gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evdeyim hayatım ya da eve gidiorum çok yorgunum direk uyuycam tarzı şeyler söylerken esneyerek konuşur en basiti sonrası başka kızlar başka ortamlar senin asla tanımadığın ortak çevren olmayan kızlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sonrası malum

      Yorumla
    • foreverihanna
      foreverihanna
      +1 yıl

      yok be tek bir kişiye bağlı olanıda vardır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olsa olsa % 20 lik bir dilim olur sen gerçekten bu % 20lik kısmamı denk geleceğini düşünüosun

      Yorumla
    • foreverihanna
      foreverihanna
      +1 yıl

      neden olmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayalperestsin sen kandırılmayı seversin zaten

      Yorumla
    • foreverihanna
      foreverihanna
      +1 yıl

      kandırılmam çünk hemen anlıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Niye çünkü o kötü denilen erkekler kandırmayı o kadar iyi biliyorlar ki. Yalan konusunda 10 numaralar. İnsan o yalana öyle bir kaptırıyorki kendini sanırsın seviyo. Prefesyonelce inandırdıkları için :( ama öğrendikten sonra iş işten geçmiş oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen öyle :) prof yalancı adamlar king

      Yorumla
  • Zoeee
    Zoeee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 58%
    +1 yıl

    Çünkü dikkat çekerler, biz kızlar belaya bulaşmayı severiz. Ama aksine tek takılan, cool bir erkekse o da dikkat çeker yeter ki göze hoş gelsin.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      he yav he diyesim geldi :D belanın dibine kadar gir de anla başka bişi demiorum

      Yorumla
    • Kalimeram
      Kalimeram
      +1 yıl

      Biz kızlar belaya bulaşmayı severiz mi? Bu kafalardan adam olacak yazık.

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    kendini ifade et
    kendini ifade etmek çok önemli
    her alanda

    diğer özellikler fıtrata girer normaldir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sosyal fobiyi bir araştır ondan sonra konuşalım sosyal fobisi olan insanların düşüncelerini oku sonra konuşalım

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      sosyal fobiyi oluşturan şeylerden uzak dur

      Yorumla
  • sayberx
    sayberx Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Vallaha ben de çok merak ediyorum bu sorduğun soruyu hatta bende sessiz sakin davranan biriyim illa kızların bizi beğenmesi için p*çlikmi yapalım

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onu bekliolar galiba

      Yorumla
    • saygın22
      saygın22
      +1 yıl

      kızlar bizi sevmeniz için illa ipnemi olalım?

      Yorumla
  • zamankötü
    zamankötü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Sessiz içine kapaniksin iste kiza acilsan senin olur
    Bencede bakiyorum çoğu kiz oyle bende anlamiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir kıza açılmaktan asla korkmam en fazla reddedilirim diye düşünürüm

      Yorumla
  • papatyalim
    papatyalim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 36%
    +1 yıl

    sessiz insan SIKICI OLABILIYOR, ama yirtik olanlar gün görmüs, tecrübeli ve zor insanlar..zoru cözmek zevklidir

    0
    6 Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      Diyorsun...Hiç öyle sanma derim.

      Yorumla
    • PlayBoy0101
      PlayBoy0101
      +1 yıl

      Genelde çoğu filmlerde sessiz insanlar daha çok gizemli oluyorlar ve katil oluyor asıl onlar zor çözülmesi o yüzden uzak duruyorlar.Kızlar başa çıkamayacağını düşündükleri erkeklere pek bulaşmazlar. Çünkü sessiz efendi tipler ağır gelir size taşıyamazsınız onlar başa çıkamayacaklarını düşündükleri için kimse uğraşmak istemiyor sıkıcılığından değil yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gün görmüşler emin ol hiç merak etme o konuda

      Yorumla
    • papatyalim
      papatyalim
      +1 yıl

      simdi sessiz kelimesini irdelemek gerekir..eger sessizlik o kisinin bilgisiszliginden, bos olusundan ve pisirik olusundansa kizlarin aktiv erkek secmesi dogal, ama Playboy0101 in dedigi gib de yasam tecrübeleriyle dolu olan erkek vardir bu ikisi arasinda cok fark var...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fark çok ama hepsi dezavantaj die düşünüorum

      Yorumla
    • papatyalim
      papatyalim
      +1 yıl

      bazen dezavantaj bazen de avantaj olabilir, o o bayanin yasam tarzina , zevkine bagli, bazen de ask hic hakketmeyen kiside yasanir...

      Yorumla
  • supermanisblues
    supermanisblues Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    çünkü kötü erkekler bu işin kitabını yazmıştır kızların nası etkileniceğini bilirler ama bazı kızlar içinde onlar salağın tekidir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o bazı kızlar bana denk gelmior :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    çok meşhur bir ata sözü derki deveye diken insana ... yaraşır :)

    5
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D değişik bir cevap ama sevdim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))) o dediğin kızlar bildiğin kaşınıyolar yani sonucunu bşle bile hemde :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok haklısın ama düzgün kızlarında tercih sebebi onlardan yana oluor sonra aldatınca nie aldattı bişi derdim de üyeliğim silinir :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      işte öyledir zaten yani düzgün kızlar kazık yemek ister efendi birini arayan kızlarda çoğu zaman kazık yiyip akıllananlar oluyo :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      akıllanmayanlar ve halinden memnun olanlar var :)

      Yorumla
  • dumencihaydar
    dumencihaydar Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    kaçırdığın bir nokta var arkadaşım. kötü erkeklere giden kızlar sence çokmu normaller? kötünün kucağına atlayıp iyinin omuzunda ağlıyorsa o kızın ne kendisine nede ağladığı omuza faydası olmaz. he masumlarıda var tabiki...

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o noktayı kaçırmadım ama kötü erkek iyi kızdanda faydalanmasını bilior ne yazıkki

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      kötü kızda iyi erkekten :) başını omuza koyduğu erkek..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)) amaan neyse ne :D

      Yorumla
  • Manslaughter
    Manslaughter Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    20 e kadar kötü erkeklerle takılır her türlü naneni yerler sonra o adamlar başı boş aylak olur bir yol olmaz onlardan anlarlar o suskun efendı ama parası işi gücü olan adama yamamaya calısırlar sonra kendılerını ama yok öyle artık.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      turşumu kurarım genede evlenmem mk

      Yorumla
  • TonyStarkJr
    TonyStarkJr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    bazı kızlar kızlar : popi, zalım, apaçi gurubuna ilgilidir ondan. bu tip insanlar onu seven erkeğe değil, facebook ta resmi çok beğenilen popiye bakar. ülkemizin acı gerçekleri. düzgün ve elinde telefon olmayan kız bulmakta zor.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      popi olabilirim istesem çok kaşar kız arkadaşlarım var onlarla hher gün farklı mekanlarda checkin yaparım falan ama kim uğraşcak ya üşengeçim ben :D

      Yorumla
    • TonyStarkJr
      TonyStarkJr
      +1 yıl

      Aynen :) boş iş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evde pinekliycem bende yalnızlık o kadarda kötü değil aslında

      Yorumla
  • BigJojuk
    BigJojuk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Kızların yorumlarını okudum moralim bozuldu bizde hayvan iğrenç mahlukat olcaz demekki.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onu bekliolar sanırım :=)

      Yorumla
  • MajesticPrince
    MajesticPrince Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aynen yine normallerle de çıkan oluyorda görüyorum ne tiplerle çıkanlar oluyor.Gördükçe sevgili kriterim dahada artıyor. :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :S haha :D

      Yorumla
  • Monster7
    Monster7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    belkide kızlar ezilmekten hırpalanmaktan hoslanıyorlardır

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      valla en iyi cevabı vermeseydim sana en iyi cevap vericektim artı 1 le yetin :)

      Yorumla
    • Monster7
      Monster7
      +1 yıl

      saol dostum tesekkürler :D

      Yorumla
  • Yeter1
    Yeter1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    bu söylediklerin bana hiç uymuyo açıkçası ama bana da düzgün birisi denk gelmiyo işte naparsın kader kısmet

    1
    8 Yorumla
    • çaça4141
      çaça4141
      +1 yıl

      Nasip Nasip :) Bndede Yok Bkliyorum

      Yorumla
    • Yeter1
      Yeter1
      +1 yıl

      hadi ben kızım teklif edemem sen neyini bekliyosun git teklif et birine :D

      Yorumla
    • ipekyolu
      ipekyolu
      +1 yıl

      Neden teklif edemiyormuşsun? Kim koydu o kuralı?
      Aşın bunları aşın artık..

      Yorumla
    • Yeter1
      Yeter1
      +1 yıl

      aştım zaten aştıktan sonra da bir organımın üzerine geri oturdum.aldım ben dersimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o zaman istisnasın sen :)

      Yorumla
    • masbi
      masbi
      +1 yıl

      bence sen kendine bahane buluyorsun

      Yorumla
    • Yeter1
      Yeter1
      +1 yıl

      Olabilir olmayadabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • static2
    static2 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 337 cevap paylaştı.

    ing veya rusça öğren ücretsiz kurslar var kas biraz rusya kültür derneklerine kızlar var onları bak bir daha türk kızlarının yüzüne bakmazsın sie et kötü erkek iyi erkek ben türk ırkını çözemedim kadınlarını çözüyim :)

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onlar bizim kültürümüzü örf ve adetlerimiz bilmezler ayak uyduramazlar sadece yanında atla gezersin millet avel avel sana bakar hepsi bu :)

      Yorumla
    • static2
      static2
      +1 yıl

      ya başkan türk kızları sana yüz vermez emin ol bul bir rus götür tipsizin sanırım bu böyle gider böyle geçer saf temiz çocuklar asla sevgili olmaz türkiyede ben lise 1 de 40 kişinin içinde yaşadım bu olayı külliyen yalan kısmet olayları...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bekar hayatı yaşarım bende hayatım boyunca o zaman D:

      Yorumla
    • static2
      static2
      +1 yıl

      en iyisi ama sende biraz bana benziyorsun çok kız arkadaşın olur ama sevgilin olmaz emin ol :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen kızların alası bende o konuda sıkıntı yok :D sevgili desen 0 ama kız arkadaşım ortalama 400 kişi flndır bunların 100 üyle sıkı fıkıyımdır 300 üyle hiç görüşmüorum gibi bişi çevrem geniş ama faydası yok

      Yorumla
    • static2
      static2
      +1 yıl

      asla olmaz başkan emin ol ben bunu çok yaşadım yeğenim piçin teki hafta sonu kız arkadaşlarıyla sahilde fan firi fon 1 2 defa yakaladım benim yaşım 23 oldu onun 17 olaylar farklı ama çok saf gibi durma kadınlar bu sefer sevgili ayağına kullanır ama aşkım yok erkeğim diyen çok hatun oldu amaç dalga geçip seni aşağılamak bunuda çok dikkat et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eyv dostum uyarıların için yalnız da olsam yüzvermiycem zaten gerekirse turşumu kurarım :D

      Yorumla
    • static2
      static2
      +1 yıl

      aman dikkat et başkan kullandırmak kendini insanlar piç olmuş bizim gibi insan çok azz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eyv dostum :)

      Yorumla
  • korkusevmez
    korkusevmez Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    bende sesiz sakinim ama hiç olmadı sevgilim erkeklerde hep güzel kızın peşinde

    1
    11 Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      evet güzel kız peşinde dogru da sen cirkinmisin ki? neden öyle dedin?

      Yorumla
    • korkusevmez
      korkusevmez
      +1 yıl

      bna göre değilde demekki erkeklere çirkin geliyom yıllardr olmadığına göre

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      sana birşey söyleyim mi? benim bu yaşıma kadar benimde hiç olmadı üzülme tek sen degilsin yakışıklıyım :)

      Yorumla
    • korkusevmez
      korkusevmez
      +1 yıl

      bazılarının olmaması tercih meselesi bnmki tercih değil

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      ben cokmu mutluyum benmi tercih etdim sanıyorsun yanılıyorsun. sen ben gibi sesiz sakin durgun lar itici geliyor olmalı fırlama olsak cekiçi geliriz

      Yorumla
    • korkusevmez
      korkusevmez
      +1 yıl

      :((

      Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      benim yapı ve kişilik olarak böyleyim degişmek istedim denedim başarısız oldum hep kötü olmamadım kötü yanlış şeylere bulaşamadım kendimi hıc kaybetmedim bir kızı tavlayacam diye oramı buramı yırtmadım artislik shov felan yapmadım efendi efendi konuşdum davrandım sevdim saydın deger verdim ama üzülen hep ben oldum bir yerlere kaldı sanırım neyse saglık olsun yalancı degilim sapık degilim hep dogru yoldayım başkları kendilerini bozdular diye bende bozacak degilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      % 60 ı evet güzel ister

      Yorumla
    • korkusevmez
      korkusevmez
      +1 yıl

      işte o yüzde atmış bnden uzak olmalı:)

      Yorumla
    • korkusevmez
      korkusevmez
      +1 yıl

      hayatsanagüzel
      haklısın elimizden geleni yapıyoz ama yinede problem çıkıyosa sabretetcez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      % 40 ı bulabiliceğini düşünüorum :)

      Yorumla
  • Tek_tabanca
    Tek_tabanca Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Yıllardır sessiz kaldim sadece yerinde konustum her onune geleni tinlamadim agirdim kizlar korkardi konusmaya bakan cok oldu konusmak isteyende tınlamadim unutma kacarsan kovalanirsin ama kacarken dogru kisinin kovaladigini gormeden sakin durma

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vur kaç yap diosun :9

      Yorumla
    • Tek_tabanca
      Tek_tabanca
      +1 yıl

      :) isine geldigi gibi anliyorsun kimseye vur demedim. Tekrar okursan anlayacagina eminim :)

      Yorumla
  • duru23
    duru23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    kızları genelde öyle erkekler etkiliyo ama en çok üzende onlar oluyo

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ve kızlar bunu bildikleri halde onlara atlıyor

      Yorumla
    • duru23
      duru23
      +1 yıl

      aynen öyle önemli olan değer vermesi sevgisini göstermesi

      Yorumla
  • mila16
    mila16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 54%
    +1 yıl

    Bu kizlarin erkek versiyonu da cok bol. Kizlarla sinirlandirmak yanlis.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      düzgün erkekler kötü kızlarla diorsun :S bence yanlış

      Yorumla
  • RRRaskoInikov
    RRRaskoInikov Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Kadınlar öyledir. Birgün senin kapına bir kadın gelirse işini gör ve tekmeyi at

    0
    2 Yorumla
    • cizmelikedii
      cizmelikedii
      +1 yıl

      bilmiyorum azınlıkta olabiliriz :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öyle kızlar gelmesin kapıma falan kapıma gelen kız efendi olsun dürüst olsun yeter

      Yorumla
  • orkunben
    orkunben Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    gardas deveye diken kızlara s ken yaranır... temiz erkeklrde eninde sonunda temiz kızı bulur evlenir.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      inş dostum inş onunla bununla yatıp sonra kapıma gelmesin yeter

      Yorumla
  • berennn
    berennn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 30%
    +1 yıl

    niyemi kötü erkekleri seçiyorum iyi erkekten daha çok iyiyi onayan kötü erkekler olduğu için

    0
    2 Yorumla
    • 1white-nigga
      1white-nigga
      +1 yıl

      :) sizde güzel tespit etmişsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oyunculukları oscara laik onların zaten

      Yorumla
  • haykırdım
    haykırdım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 43%
    +1 yıl

    Kim canımızı daha çok yakıyorsa kim daha cok kırıyorsa ona gidiyoruz bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o zaman sıkıntı yok :s

      Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Kötüde ben kötüyüm demez ki o Kötüde iyi davranir elde edesiye kadar

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bunu bilmeniz bile yeterli benim için teşekkürler

      Yorumla
    • BuOlsa
      BuOlsa
      +1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani kötülerin elde edene kadar iyi olduğu gerçeğini bilmen bile mantığını konuşturan bir kız olduğunu gösterir demek istedim

      Yorumla
    • BuOlsa
      BuOlsa
      +1 yıl

      Hmmm anladım. Sen kendi adina o olsa bu olsa diye değil hayırlısı olsun diye dua et.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayırlısı olsun hakkında o zaman :)

      Yorumla
  • KırmızıKırmızıRuj
    KırmızıKırmızıRuj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Otu degil kendine kotu davranan erkekleri severler.Cunku kizlar ulasilmazi isterler ve ancak elde edince rahatlarlar

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eminim rahatlıolardır rahatlatıodur karşıdakide

      Yorumla
  • aslı2010
    aslı2010 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl

    çok çekici oluyorlar ağızları laf yapıyor o yüzden ama sonra üzülen hep biz oluyoruz

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bravo size o zaman :)

      Yorumla
    • aslı2010
      aslı2010
      +1 yıl

      evet bravo :)))))) şimdi efendi aklı başında birini istiyorum

      Yorumla
    • blackroze33
      blackroze33
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hmm inş aradığını bulursun kısmet nasip

      Yorumla
    • aslı2010
      aslı2010
      +1 yıl

      inşallah artık hayatımda problem istemiyorum bıktım çünkü sorunlarla boğuşmaktan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o sorunlar sürekli devam edior bitmioki hiç inş seninkiler biter

      Yorumla
  • gerired
    gerired Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    sana göre kötüdür o erkek.tahminimce kıza çok iyi bakıp besliyordur.

    0
    3 Yorumla
    • eskisehirliosman
      eskisehirliosman
      +1 yıl

      ne anlamda? beslemek ne ki? yemek konusuda mı?

      Yorumla
    • mertcanturk
      mertcanturk
      +1 yıl

      Yani kelime anlamı beslemenin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eminim besliodur

      Yorumla
  • 1zm1rl1
    1zm1rl1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    doğamızda var bu kendimize acı çektirmek hoşumuza gidiyo sanki bir bok oluyo kötü erkekle olunca

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      doğanız çok garip :S

      Yorumla
  • Aslansan
    Aslansan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 30%
    +1 yıl

    bende sessiz sakin biriyimdir banada hep tam tersi kızlar denk geldİ.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok artıık :D

      Yorumla
  • aslafreudyandeğilim
    aslafreudyandeğilim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 33%
    +1 yıl

    bu doğru değil. piçler insanın içini kaynatıyor doğru. aması var.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aması ne açıklada bende bileyim

      Yorumla
  • Devamını Gör (142)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar neden genelde kötü erkekleri seçerler? 43 cevap verildi
Kızlar neden hep kötü erkekleri seçer? 4 cevap verildi
Erkekler neden kötü kızları daha çok severler? 11 cevap verildi
Kızlar neden hep kötü erkeklerden hoşlanır? 8 cevap verildi
Kızlar neden kötü erkeklere gidiyor? 9 cevap verildi
Kızlar nasıl kötü erkek tercih ediyorsa bu erkekler için de geçerli mi? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨