AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
ilikiyi dengede tutabilmek için e kendileri çirkin eşleri de çirkin olmalı ki gemi batmasın :D
ilginç bir mantık daha artı 1 eyv :)
kızlar saf olduğu için erkeklerin iki çift sözüne kanıyolar böylece inanms oluyorlar
aynen öyle kardeşim doğru söze ne denir artı 1
teşekkür ederimmm
rica ederim dostum :)
Benim için aşk falan palavra geleceğimi kurduktan sonra ben aşkı yaşarım ;) :)
mantıklı aslında artı 1
dostm hayatımda benimle beraber olmak isteyen çok kız oldu hiç birine yüz vermedim yemin ederim.. Geleceğimi inşa etmek istiyorum... daha sonrasından inandığım ve güvendiğim biri ile beraber olabilirim.. :)
gelecek önemli dostum böyle devam et
sessiz tipler genelde evlerinde oturdukları için ya da sessiz tipler sadece bakmakla yetindikleri için olabilir mesela
Asil sessizden korkucan bakiyon disardan hary poter icinde nuri alco ondan kizlar yaklasmiyo
öyleleride var tabiki haklısın
Bence insan durust olmali ne istiyosa soyliyebilmeli ve yaptiklarinin arkasinda durmali
o zaman insan olur ya zaten
Aynen insan olur
popüler olmakmı herşey sosyal insan olmaakmı herşey çok anlamsız
Gün gelirde sevgiye muhtaç kalırsınız ya, omzuna kafanızı dayayıp ağlamak ve içini dökmek için birini ararsın ya işte o zaman sana hayat sana çok kötü gömer.Sonrada eğlenirsin zaten ^^...
düşünceli adamsın :D
Sanırım , görmüş geçirmiş bir erkeğin ya da kaba saba olan bir erkeğin daha iyi koruyacağını düşünüyorlar.
korumayı bırak zarar bile görürler emin ol
Taa ki ayrılınca farkederler..
kendisine başkasına hayır olmayan birinden şeytana papucunu ters giydirin kötüler size nasıl ve neden cekici geliyor ve o yalan dolan sözlerine nasıl kanıyorsunuz cözmiyorum sizi :))
Benim o tarz insanla işim olmaz lakin o tarz insanlarla işi olanları tanıyorum.Kimseyi dinlemiyorlar. Sebep dediğim herhalde diye düşünüyorum:)
sonra işi pişrip en ufak tartışmada zarar görüp ayrılıyorlar sonra bütün erkeler aynı diyorsunuz :D nah aynı gözünüzün önündeki melek gibi bizleri görmüyorsunuz :D
Melek gibi erkekler olduğu kanısındayım :) onlar da kötü kızları tercih ediyorlar. :)
tabi gönül bu kime nasıl konacagı belli olmaz ama gördügüm kadarı ile aşk degil gönül eglendiriyorlar buda bana yakışmaz
:) kızlarda kendilerini kullandırmasın kötü olduğunu bile bile sırf o kiişiye kendini beğendirmek için. Koşmasınlar efendim.
kendi düşen aglamaz :) akıl var sonucda böyle yapıyorlarsa vardır bir bildikleri zararları kendilerine sonra oturup akşama kadar aglarlar ama ne fayda.
Amaan:) Klasik ilişkiler işte. öl bit sevgili ol sonra ayrıl yine öl bit:) saçma.
aynen ya sacma gereksiz tecrubeler :D neyse ne hali varsa görsünler :Dd
Bize ne :)
yani yani orası öyle banane banane :P
işte favori cevaplardan bir tane daha artı 1 benden sana
kadınlar iyi erkekle dertleşir kötü erkeklere aşık olurlar.. Bende bilmiyorum kadın sevilmek değer görmek ister buna rağmen canını acıtan erkeklere aşık olur 😕 garip
seçimler kolaydır ama önemli olan iyi seçim yapmaktır
deve dikeni insan.ikeni severmiş.
Şöyle bir benim anlattığım açıdan iyi var bide fırlamalı ve düzgün erkek tipi var fakat kadın düzgün ise ağırbaşlı erkeği seçer fırlama ise kendi gibi olanı seçer
Söyledikleriniz o kadar doğru ki seçim yapmak kolay doğru seçim yapmak mesele 😟
iyi karar vermek önemli seçimler için
Bu devirde zzzzz değerli abi açık net. Bu ne lan kızlara bak beni azarlasin falan filan köpek yerine koydurtuyonuz kendinizi köpek olmayimi kabul ediyorsanız tamam.
kendi düşünceleri bile olmuyor saygıları yok kendilerine karşıdaki erkek ne derse tamam olur sessiz insanlara ezik diolar ama kendileri daha ezik konumda oluolar farkında değiller
S,, ken değerli abi bu devirde
:)))
kızlar malesef kötü erkekleri tercih ederler sonra onlardan kazık yediğinde neden hayatımda iyi erkek yok deyip iyi erkek profilini anlatan sevgili istek sohbetleri yakarışları gerçekleştirirler ama yine kötü erkekle çıkarlar galiba stockholm sendromu gibi bişey
o nasıl bir sendrom kardeş
Victor Hugonun sözüdür :) sözde şudur ;İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir...
çok doğru :)
:) :)
teşekkürler cevap için bu arada :)
rica ederim nedemek :)
eyv :)
malesef kızların çoğu saf oluyor ancak kendilerini çok akıllı zannediyorlar üzülmüyorum bu durumdaki kişilere ALLAH akıl vermiş aptal olanlarıda çok malesef ben buna çokcana şahit oldum.
lafa gelince kız şeytandı zekidi haklısın
kızlar senin icin okuyamaz kendini ifade etmelisin...kadınlar işitseldir duymak isterler sen görselsin görmek istedigini zaten görüyorsun onların istediğini ver yalan da olsa o güzel aşk sözleri cıkıversin agzından
yalanı severler diorsun
tecrübe konuşuyor
sevmedikleri bir o kalmıştı zaten
acı cekmeyi seviyolar mutlu olmak kızlara göre degil
buda olabilir bak :) artı 1 eyv :)
Öyle değil o iş. Omzunda ağlıyosun tercih edeceksin belki ama kendini yeterince değerli görmüyosun. Adam herşeyini biliyor çünkü.
anlatma sende hey allahım ya
saçmalamışsın.
adam herşeyini bilio diosun bilecek tabi hani güven nerde herşeyi anlatmıosan
hadi arkadaşım sen çözmüşsün olayı biz cevap dahi vermeyelim bidaha senin soruna hadi bol şans sana hadi güle güle
beyin firarda tartışacak kafa bile yok
kafa olsa tercih edilirsin. mesele iyilik ya da kötülük diil biyerden sonra kafa aslnda. bişi dicem artık cevabımın altına yazmasan :S bildirim almaktan sıkıldım.
kaybol
sus ve yalamaya devam et sen
hiç alakası yok. ben düzgün ve biraz sade hayatı olan insanları daha cok seviyorum. fazla popüler erkekler iyi değildir
gelde bunu anlat işte
Sen öyle ol nasıl olsa seni kesfedrcek biri cikacak
keşfetmezsede turşumu kurarım turşu severmisin :)
kotu erkekleri sevmezler, ulasamadiklari, elde edemedikleri, sevgisinden emin olmadiklari erkekleri severler. ego yani
sevgisinden emin olmadıkları erkeği nie tercih ederler sevdiğim kişiye de % 100 güvenemiyceksem pehh.
elde etme istegi, ve edememenin verdigi bir "sevgi"n bu. yani sevgi degil, egosunu tatmin etmeye calismak
lanet olsun egoya o zaman :D
basit, ya aktörsündür, ya figüran..sen seçeceksin ne olacağını..senaryo dayatılmadan sana, sen senaryoyu yazıp, hem oynayıp, hem oynatacaksın..kural bu..
yok öyle bir şey benim dünyamda
Geçmiş olsun o halde
eyv ben turşumu kurucm bro :D
E kuzum sessiz sakin icine kapanik adami napalim? Ilgimizi cekmeyi nasil basaraksin? Onu hic dusundunmu?
Karaktersiz adamlarla yapıyorsunuz da noluyor? erkekler sesi çıkmıyor diye kıza böyle şeyler mi yapıyorlar. Hadi ama saçmalık
Bizde istiyoruz senin gibi adami ama bizi gelip bulmuyorsunuz? Cok agirsiniz, sonra baska biri kapiyor? Omuzlarinizda ancak agliyoruz :))
sen bir git o zaten 3 gelir merak etme
:) valla bizden soylemesi?
amaan ben turşumu kurmaya karar verdim
Aynen oyle relax, bizde oyle yapiyoruz yalniz degilsin!
sesiz değilim sakin değilim içime kapanik değilim şımarığım her ortama ayak uydururum ve bu sayede genelde kızlar yavşıyor bana teklif bekliyolar ediyorum kabül ediyolar öyle bişey işte
kimeneki bu sözünle p*çleri en doğru tarif eden sensin sanırım :)
Soran kisi: bravo! 👏👏👏👏👏👏👏
teşekkürler :)
kızı tanıman lazım... her kızın hoşlamdoğı tip farklı... babayla alakalı biraz... babası efendi olan efendi sever... piç olan piç sever...
bunada inanmaya başladım
Çoğu kadın acıyla beslenir, ve yine çoğu kadın ilgi çekmek için sürekli dertli sorunlu imajı çizer. Bunu sağlamanın ilgi odağı olmanın en kolay yoluda sorunlu bir sevgilidir.
sorunlu sevsinler o zaman :)
Youtube kapanmasaydı link atıcaktım.:(
Bu sorun aklıma, tek kaşlı beyaz hırkalı iğrenç saçlı bir çocuğun 'kızlar bizi sevmeniz için illa i*ne mi olalım' adlı çalışmasını getirdi.
o videoyu biliorum ordaki çocukla ben kıyaslanamam bile çünkü o çocuk tabiri caizse apaçi ben gayet normal biriyim
bu arada dns ayarlarına 208 67 222 222 sonra altına geç 208 67 220 220 yaz ya da tam tersi 4 senedir bu dnsyi kullanıorum youtube a da çok rahat giriorum kasmıor
Herkesin karakteri gereği o tarz kişilerle çıkarlar, sen hiç imam hatip'e giden bir kızın emocuyla çıktığını gördün mü?
Buda onun gibi birşey, herkes kendi tarzına uygun birisiyle hayatını paylaşmak ya da bir şans vermek ister. ;)
değişik bir mantık :S
bir tutturmuşunuz kızlar serseri fırlama erkekleri seviyor ne alakası var ya ben hiç sevmem öyle tipleri. zaten seven kızda onlar gibidir sen niye taktın ki bu kadar düzgün kız hiçbir zaman sevmez öyle kişileri bence
yorumları oku millet fırlama erkek sevior sen istisnasın sadece senin gibi düşünen 4 kız oldunuz senle birlikte
Yorumları okumadın galiba :)
okumadığı belli prorider :)
okudum. o zaman bişey diyemeyeceğim şansınıza küsün :D
:) yapcak bişi yok o zaman teşekkürler
kötü tipler insanın agzına sıçar. ve insanların birisini sevmesi için o kişinin onun agzına s*çması gerekir.
Bence turk filimleri yuzunden :) herkesi ordaki jonlerden saniyosunuz :)
bence olan bu.
afiyet olsun
Haklısın bence. Şerefsiz olduğu 3 kilometre öteden belli olan çocuğu iyileştirme çabaları niye hemşirecilik mi oynuyorlar yoksa ona mı layıklar?
bence kendilerini onlara layık görüyorlar ama farkında degiller :D
al benden de o kadar ya bilinçli seçim yapıolar bence
P*ç olarak tabir ettiğin erkekleri yönlendirmek daha kolaydır.
çünkü o erkeğin hedefi tek bişeydir ulaşana kadar herşeye eyv ulaşınca başka dala benim düşüncem bu
Demek istediğimde buydu zaten.
peki kızlar bunu bile bile nie üstüne giderler
Oyle ama sebebi bu degil.Daha cok tehlike arıyorlar ve havalı imaj sahibi geliyorlar.Gecici hevesler
Onların korkusuz oldukları bir de p.c dediklerinin ölümsüz birer hayalet kahraman olduklarını düşünüyorlar. özgür ruh , özgür düşünce...
özgürlük zamanla içlerine girior anlayan anladı inceden :)
İlla ikiye mi ayırmak lazım iyi kötü demek mi lazım.
Ben kendine güvenen bir erkeği tercih ederim iyi kötü ayrımı yapmıyorum
sessiz insanlarda da özgüven vardır
p.çlik tercih meselesi değildir kanında oluncak :D yani öyle her istediğinde yapamazsın, kızlar pijleri değil cesur insanları beğenir benden sana tüyo ;)
seviosan git konuş bence diosun sen ama ben hoşlandığım kızla konuşmaktan asla çekinmem mesele bu değil emin ol ;)
neden mi çünkü iyi çocuklar pısırık oluyo hayır kötü çocuklarla pısırıkları karıştırmıorum ama iyi çocuklar genelde ezilir kızlar korunmak ister daha kendini koruyamayan erkek kızı nasıl korusun
fırsat vermezsen nasıl korusun d: alala :D
Koruycağını sandığınız erkekler sıc*yor ağzınıza.Arkadaşta diyor ki olay bu neyın kafasını yasıyorsunuz
Kızlar korunmak ister ne demek ya Afrika ormanlarındamı yaşıyoruz.
En korka erkek bile sevdiğini yanında cesur olur bunu unutma..
hım hepinize cevap veriyim soran arkadaşımız haklısın aslında :D
prorider kızlarda ağırlığını koymalı
kalimeram geçenlerde kuzenim erkek arkadaşından ayrıldı bu çocuğun kızlara el kaldırmaması sonucu oldu yani dövsün demiyoruz ama iki kız kavga ediyorsa çocuk sevgilisini korumalı
playboy0101 tecrübelimde öyle birşey olmadı :(
biz sessiz insanlar zaten sevgilimizi korumuyoruz direk geneleve satıoruz
'Kötü erkekler ' diye tabir ettiğimiz kişileri sen yanlış anladın galiba.Kötü erkek eğer gerçekten kötü olacaksa seni koruyamaz, herhangi bir zor anında seni terk eder.Ben de sessiz sakin bir insanım ancak sevdiğim kızı eğlendirmesinide bilir, dikkatini nasıl çekeceğimide bilirim.Yerine göre nasıl davranılacağını çok iyi bilirim.Koruma konusunda ise sevdiğim kızın bir saçının teline zarar gelecek olursa ucunda ölüm olsada dünyaları yakarım ! Bence yanlış düşünüyorsun...
o zaman sen normalsin yani hem sevip hem kötü erkek olan da vardır neden olmasın
kötü erkek aldatır aldatılmadığını düşünen aldanır
aldatmayanıda var
etrafım pijlerle dolu benim öyle yalanlar atıolarki hiç bir zaman aklıma gelmiycek ve inandırıcı yalanlar hepsi
ne gibi
evdeyim hayatım ya da eve gidiorum çok yorgunum direk uyuycam tarzı şeyler söylerken esneyerek konuşur en basiti sonrası başka kızlar başka ortamlar senin asla tanımadığın ortak çevren olmayan kızlar
sonrası malum
yok be tek bir kişiye bağlı olanıda vardır
olsa olsa % 20 lik bir dilim olur sen gerçekten bu % 20lik kısmamı denk geleceğini düşünüosun
neden olmasın
hayalperestsin sen kandırılmayı seversin zaten
kandırılmam çünk hemen anlıyorum
Niye çünkü o kötü denilen erkekler kandırmayı o kadar iyi biliyorlar ki. Yalan konusunda 10 numaralar. İnsan o yalana öyle bir kaptırıyorki kendini sanırsın seviyo. Prefesyonelce inandırdıkları için :( ama öğrendikten sonra iş işten geçmiş oluyor
aynen öyle :) prof yalancı adamlar king
Çünkü dikkat çekerler, biz kızlar belaya bulaşmayı severiz. Ama aksine tek takılan, cool bir erkekse o da dikkat çeker yeter ki göze hoş gelsin.
he yav he diyesim geldi :D belanın dibine kadar gir de anla başka bişi demiorum
Biz kızlar belaya bulaşmayı severiz mi? Bu kafalardan adam olacak yazık.
kendini ifade et
kendini ifade etmek çok önemli
her alanda
diğer özellikler fıtrata girer normaldir
sosyal fobiyi bir araştır ondan sonra konuşalım sosyal fobisi olan insanların düşüncelerini oku sonra konuşalım
sosyal fobiyi oluşturan şeylerden uzak dur
Vallaha ben de çok merak ediyorum bu sorduğun soruyu hatta bende sessiz sakin davranan biriyim illa kızların bizi beğenmesi için p*çlikmi yapalım
onu bekliolar galiba
kızlar bizi sevmeniz için illa ipnemi olalım?
Sessiz içine kapaniksin iste kiza acilsan senin olur
Bencede bakiyorum çoğu kiz oyle bende anlamiyorum
bir kıza açılmaktan asla korkmam en fazla reddedilirim diye düşünürüm
sessiz insan SIKICI OLABILIYOR, ama yirtik olanlar gün görmüs, tecrübeli ve zor insanlar..zoru cözmek zevklidir
Diyorsun...Hiç öyle sanma derim.
Genelde çoğu filmlerde sessiz insanlar daha çok gizemli oluyorlar ve katil oluyor asıl onlar zor çözülmesi o yüzden uzak duruyorlar.Kızlar başa çıkamayacağını düşündükleri erkeklere pek bulaşmazlar. Çünkü sessiz efendi tipler ağır gelir size taşıyamazsınız onlar başa çıkamayacaklarını düşündükleri için kimse uğraşmak istemiyor sıkıcılığından değil yani
gün görmüşler emin ol hiç merak etme o konuda
simdi sessiz kelimesini irdelemek gerekir..eger sessizlik o kisinin bilgisiszliginden, bos olusundan ve pisirik olusundansa kizlarin aktiv erkek secmesi dogal, ama Playboy0101 in dedigi gib de yasam tecrübeleriyle dolu olan erkek vardir bu ikisi arasinda cok fark var...
fark çok ama hepsi dezavantaj die düşünüorum
bazen dezavantaj bazen de avantaj olabilir, o o bayanin yasam tarzina , zevkine bagli, bazen de ask hic hakketmeyen kiside yasanir...
çünkü kötü erkekler bu işin kitabını yazmıştır kızların nası etkileniceğini bilirler ama bazı kızlar içinde onlar salağın tekidir
o bazı kızlar bana denk gelmior :D
çok meşhur bir ata sözü derki deveye diken insana ... yaraşır :)
:D değişik bir cevap ama sevdim :D
:))) o dediğin kızlar bildiğin kaşınıyolar yani sonucunu bşle bile hemde :)
çok haklısın ama düzgün kızlarında tercih sebebi onlardan yana oluor sonra aldatınca nie aldattı bişi derdim de üyeliğim silinir :D
işte öyledir zaten yani düzgün kızlar kazık yemek ister efendi birini arayan kızlarda çoğu zaman kazık yiyip akıllananlar oluyo :)
akıllanmayanlar ve halinden memnun olanlar var :)
kaçırdığın bir nokta var arkadaşım. kötü erkeklere giden kızlar sence çokmu normaller? kötünün kucağına atlayıp iyinin omuzunda ağlıyorsa o kızın ne kendisine nede ağladığı omuza faydası olmaz. he masumlarıda var tabiki...
o noktayı kaçırmadım ama kötü erkek iyi kızdanda faydalanmasını bilior ne yazıkki
kötü kızda iyi erkekten :) başını omuza koyduğu erkek..
:)) amaan neyse ne :D
20 e kadar kötü erkeklerle takılır her türlü naneni yerler sonra o adamlar başı boş aylak olur bir yol olmaz onlardan anlarlar o suskun efendı ama parası işi gücü olan adama yamamaya calısırlar sonra kendılerını ama yok öyle artık.
turşumu kurarım genede evlenmem mk
bazı kızlar kızlar : popi, zalım, apaçi gurubuna ilgilidir ondan. bu tip insanlar onu seven erkeğe değil, facebook ta resmi çok beğenilen popiye bakar. ülkemizin acı gerçekleri. düzgün ve elinde telefon olmayan kız bulmakta zor.
popi olabilirim istesem çok kaşar kız arkadaşlarım var onlarla hher gün farklı mekanlarda checkin yaparım falan ama kim uğraşcak ya üşengeçim ben :D
Aynen :) boş iş
evde pinekliycem bende yalnızlık o kadarda kötü değil aslında
Kızların yorumlarını okudum moralim bozuldu bizde hayvan iğrenç mahlukat olcaz demekki.
onu bekliolar sanırım :=)
Aynen yine normallerle de çıkan oluyorda görüyorum ne tiplerle çıkanlar oluyor.Gördükçe sevgili kriterim dahada artıyor. :D
:S haha :D
belkide kızlar ezilmekten hırpalanmaktan hoslanıyorlardır
valla en iyi cevabı vermeseydim sana en iyi cevap vericektim artı 1 le yetin :)
saol dostum tesekkürler :D
bu söylediklerin bana hiç uymuyo açıkçası ama bana da düzgün birisi denk gelmiyo işte naparsın kader kısmet
Nasip Nasip :) Bndede Yok Bkliyorum
hadi ben kızım teklif edemem sen neyini bekliyosun git teklif et birine :D
Neden teklif edemiyormuşsun? Kim koydu o kuralı?
Aşın bunları aşın artık..
aştım zaten aştıktan sonra da bir organımın üzerine geri oturdum.aldım ben dersimi
o zaman istisnasın sen :)
bence sen kendine bahane buluyorsun
Olabilir olmayadabilir
:))
ing veya rusça öğren ücretsiz kurslar var kas biraz rusya kültür derneklerine kızlar var onları bak bir daha türk kızlarının yüzüne bakmazsın sie et kötü erkek iyi erkek ben türk ırkını çözemedim kadınlarını çözüyim :)
onlar bizim kültürümüzü örf ve adetlerimiz bilmezler ayak uyduramazlar sadece yanında atla gezersin millet avel avel sana bakar hepsi bu :)
ya başkan türk kızları sana yüz vermez emin ol bul bir rus götür tipsizin sanırım bu böyle gider böyle geçer saf temiz çocuklar asla sevgili olmaz türkiyede ben lise 1 de 40 kişinin içinde yaşadım bu olayı külliyen yalan kısmet olayları...
bekar hayatı yaşarım bende hayatım boyunca o zaman D:
en iyisi ama sende biraz bana benziyorsun çok kız arkadaşın olur ama sevgilin olmaz emin ol :)
aynen kızların alası bende o konuda sıkıntı yok :D sevgili desen 0 ama kız arkadaşım ortalama 400 kişi flndır bunların 100 üyle sıkı fıkıyımdır 300 üyle hiç görüşmüorum gibi bişi çevrem geniş ama faydası yok
asla olmaz başkan emin ol ben bunu çok yaşadım yeğenim piçin teki hafta sonu kız arkadaşlarıyla sahilde fan firi fon 1 2 defa yakaladım benim yaşım 23 oldu onun 17 olaylar farklı ama çok saf gibi durma kadınlar bu sefer sevgili ayağına kullanır ama aşkım yok erkeğim diyen çok hatun oldu amaç dalga geçip seni aşağılamak bunuda çok dikkat et
eyv dostum uyarıların için yalnız da olsam yüzvermiycem zaten gerekirse turşumu kurarım :D
aman dikkat et başkan kullandırmak kendini insanlar piç olmuş bizim gibi insan çok azz
eyv dostum :)
bende sesiz sakinim ama hiç olmadı sevgilim erkeklerde hep güzel kızın peşinde
evet güzel kız peşinde dogru da sen cirkinmisin ki? neden öyle dedin?
bna göre değilde demekki erkeklere çirkin geliyom yıllardr olmadığına göre
sana birşey söyleyim mi? benim bu yaşıma kadar benimde hiç olmadı üzülme tek sen degilsin yakışıklıyım :)
bazılarının olmaması tercih meselesi bnmki tercih değil
ben cokmu mutluyum benmi tercih etdim sanıyorsun yanılıyorsun. sen ben gibi sesiz sakin durgun lar itici geliyor olmalı fırlama olsak cekiçi geliriz
:((
benim yapı ve kişilik olarak böyleyim degişmek istedim denedim başarısız oldum hep kötü olmamadım kötü yanlış şeylere bulaşamadım kendimi hıc kaybetmedim bir kızı tavlayacam diye oramı buramı yırtmadım artislik shov felan yapmadım efendi efendi konuşdum davrandım sevdim saydın deger verdim ama üzülen hep ben oldum bir yerlere kaldı sanırım neyse saglık olsun yalancı degilim sapık degilim hep dogru yoldayım başkları kendilerini bozdular diye bende bozacak degilim
% 60 ı evet güzel ister
işte o yüzde atmış bnden uzak olmalı:)
hayatsanagüzel
haklısın elimizden geleni yapıyoz ama yinede problem çıkıyosa sabretetcez
% 40 ı bulabiliceğini düşünüorum :)
Yıllardır sessiz kaldim sadece yerinde konustum her onune geleni tinlamadim agirdim kizlar korkardi konusmaya bakan cok oldu konusmak isteyende tınlamadim unutma kacarsan kovalanirsin ama kacarken dogru kisinin kovaladigini gormeden sakin durma
vur kaç yap diosun :9
:) isine geldigi gibi anliyorsun kimseye vur demedim. Tekrar okursan anlayacagina eminim :)
kızları genelde öyle erkekler etkiliyo ama en çok üzende onlar oluyo
ve kızlar bunu bildikleri halde onlara atlıyor
aynen öyle önemli olan değer vermesi sevgisini göstermesi
Bu kizlarin erkek versiyonu da cok bol. Kizlarla sinirlandirmak yanlis.
düzgün erkekler kötü kızlarla diorsun :S bence yanlış
Kadınlar öyledir. Birgün senin kapına bir kadın gelirse işini gör ve tekmeyi at
bilmiyorum azınlıkta olabiliriz :D
öyle kızlar gelmesin kapıma falan kapıma gelen kız efendi olsun dürüst olsun yeter
gardas deveye diken kızlara s ken yaranır... temiz erkeklrde eninde sonunda temiz kızı bulur evlenir.
inş dostum inş onunla bununla yatıp sonra kapıma gelmesin yeter
niyemi kötü erkekleri seçiyorum iyi erkekten daha çok iyiyi onayan kötü erkekler olduğu için
:) sizde güzel tespit etmişsiniz
oyunculukları oscara laik onların zaten
Kim canımızı daha çok yakıyorsa kim daha cok kırıyorsa ona gidiyoruz bence
o zaman sıkıntı yok :s
Kötüde ben kötüyüm demez ki o Kötüde iyi davranir elde edesiye kadar
bunu bilmeniz bile yeterli benim için teşekkürler
Nasıl yani
yani kötülerin elde edene kadar iyi olduğu gerçeğini bilmen bile mantığını konuşturan bir kız olduğunu gösterir demek istedim
Hmmm anladım. Sen kendi adina o olsa bu olsa diye değil hayırlısı olsun diye dua et.
hayırlısı olsun hakkında o zaman :)
Otu degil kendine kotu davranan erkekleri severler.Cunku kizlar ulasilmazi isterler ve ancak elde edince rahatlarlar
eminim rahatlıolardır rahatlatıodur karşıdakide
çok çekici oluyorlar ağızları laf yapıyor o yüzden ama sonra üzülen hep biz oluyoruz
bravo size o zaman :)
evet bravo :)))))) şimdi efendi aklı başında birini istiyorum
:)))))
hmm inş aradığını bulursun kısmet nasip
inşallah artık hayatımda problem istemiyorum bıktım çünkü sorunlarla boğuşmaktan
o sorunlar sürekli devam edior bitmioki hiç inş seninkiler biter
sana göre kötüdür o erkek.tahminimce kıza çok iyi bakıp besliyordur.
ne anlamda? beslemek ne ki? yemek konusuda mı?
Yani kelime anlamı beslemenin?
eminim besliodur
doğamızda var bu kendimize acı çektirmek hoşumuza gidiyo sanki bir bok oluyo kötü erkekle olunca
doğanız çok garip :S
bende sessiz sakin biriyimdir banada hep tam tersi kızlar denk geldİ.
yok artıık :D
bu doğru değil. piçler insanın içini kaynatıyor doğru. aması var.
aması ne açıklada bende bileyim