Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler?

Sorum herkesedir arkadaşlar buyrun bu tarafa!

Benim gibi sessiz, sakin, içine kapanık tipi düzgün insanlar varken niye kızlar yırtık, fırlama tabiri caizse p*.çi terchi ederler illa biz de mi öyle olalım ?
Güncellemeler
+1 yıl
kızlar genelde kötü erkekleri tercih ederler iyilerin se sadece omuzlarında ağlarlar ünlü birinin sözüydü ama kimdi hatırlayamadım googledan da bulamadım bence gayet doğru sölemiş
Güncellemeler
+1 yıl
gençler ve genç kalanlar turşumu kumaya karar verdim turşu seven bir 10 sene sonra gelsin :D
Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler?
Cevapla