+1 yılAŞK ÖLDÜ!
Artık aşkı aramıyorum bıraktım artık o beni arasın
Ve arayanlar bulamaz çünkü o senin içindedir zaten, sendedir zaten.
artık bir kadının beni sevebilme umudunu yitirdim ve anladım aşkın kalbe gelmesi büyük bir şansdır. anladım aşkın anlatmak istediği şeyi...
mesela sessizliği severim ve kızlar bunu sevmez biliyorum ama aşıklar ve dostlar fazla konuşmazlar çünkü kelimeler gözlerdeki şiiri boşa harcar ama bak dostum bu sözlerimi anlıyorsun değil mi ama onlar kendilerine hükmeden maço erkekleri seviyorlar bırakalım oyun devam etsin biz rolü yapamıyoruz ve oyundan atılıyoruz dostum beni anlıyorsun değil mi?
Öyle bir hayat yaşıyorum ki,
Cenneti de gördüm, cehennemi de.
Öyle bir aşk yaşadım ki,
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden,
Kendime bir sahne buldum oynadım.
Öyle bir rol vermişler ki,
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde.
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki ' söz ver kendine '
Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin.
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin.
Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.
Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım.
Öyle çok değerliymiş ki zaman,
Hep acele etmem bundandı
Anladım...
Friedrich Nietzsche34 Yorumla
Soran+1 yıladamsın sen ya kardeşim benim
- +1 yıl
o senin adamlığın:) eyvallah kardeşim.
Soran+1 yılartı 1 ini önceden verdim :)
En İyi Cevaplar
+1 yılben öyle yırtık mırtık pijlerden değilim. bende normal saçlı başlı giyimli biriyim. ama çok kız oluyor. böyle bir şey yok bence yani .
76 Yorumla
Soran+1 yılyok dostum sözüm meclisten dışarı ben genelleme yaptım seni kastetmedim
- +1 yıl
anlıyorum. ama o dediğin tipler. işi gücü kız peşinde koşmak emin ol onlar kadar reddedilen kimse yok. sende işi gücü bırakır kız peşinden koşarsan seninde elbet olur. ama ne gerek var. sie et.
Soran+1 yılben aşık olduğum insanın peşinde koşmak istiorum binlercesinin değil doğru olanda bu bence
- +1 yıl
haklısın.
Soran+1 yılben kaçtım çok teşekkürler herşey için
- +1 yıl
ben teşekkür ederim.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKimse kötü olanı tercih etmez, genelde iyiler kötülerden daha geri planda kalırlar, sahayı kötülere bırakırlar, onlar da kızları tavlamak için iyi insan kılığına bürünür, ne zaman ki kızların kalplerini ele geçirirler ondan sonra da p*çlikleri ortaya çıkmaya başlar, aşk belası da kızların peşini bırakmaz, bilirsin aşk herşeyi toz pembe yapar, yanlışları görmezden gelir falan filan... Sonra da adı kızlar p*çlerden hoşlanıyor olarak tarihe geçer... Sonra geriye kalan iyi ama beyinsiz erkekler de kızları elde etmek için p*çleşmeye başlar ve bir bakarsın ki ortalık p*ç erkekten geçilmez...
108 Yorumla- +1 yıl
Bence herkes kendi olmalı.Biri için değişeceksen ohooo.Arkadaş beğenen seni böyle beğensin, beğenmeyenin de yolu açık olsun.
Cevap sahibi+1 yılAyynen..
- +1 yıl
bende piç olayım dedim özendim yapamadım cünkü ben kendimi biliyorum o rolü yapamam
Cevap sahibi+1 yılYapmayın tabiki, iyi insanlar iyi olarak kalsınlar, kimse p*çlerden hoşlanmaz, hoşlanan varsa o da p.çtir zaten... Ancak iyi niyetli olup insanları tanımadığı için yanlış adamı seven kızlar da çok. Bu yüzden hele ki kızlar için asla olduğunuzdn farklı olmayın. Çizginizi koruyun...
Soran+1 yılbazen piç olamazsın
Soran+1 yıliçinden gelmez karakter meselesi
yok siz bildiğinizden şaşmayın.. efendi olun yine.. kendi adıma bu hayatta ikinci kez aşık olacağım belki ama diğerinden çok farklı olduğunu düşünsemde aslında pekte farklı olmayan birini bulmuşum.. yani ilki hakikaten aykırı bir tipti görüntü olarak.. karakterinde efendilikte vardı ama ben o görüntünün arkasındaki tevazuya hayran kalmıştım.. bu seferki inanılmaz anlayışlı, yüzde yüz efendi görüntüsüyle çıktı karşıma öbüründen beter aykırı biriymiş ya şokkktayım :( yani nasıl olduda yine öyle birini buldum hala hayret içindeyim ama kader galiba :/
04 Yorumla
Soran+1 yılturşumu kurarım karekterimden vazgeçmem merak etme :)
- +1 yıl
ikincinin ötekinden beter olduğunu nerden anladın
Soran+1 yıl:SS
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
kim ne derse desin feministler kadın hakları şu bu ne düşünürse düşünsün kadının dogasında sahiplenilmek begenilmek sevilmek erkegin dogasında sahip olmak savaşmak yatar...piç diye tabir ettigimiz erkekler özgüveni yüksek insandır ve yahut öyle gözükür özgüvenli kişinin güçlü bir duruşu vardır ve bu güç kızlarız doğası gereği çekici gelir çünkü güçlü kişi onu koruyabilir sahiplenir neyse bu konu uzun çeker ama en ilkel tabiriyle budur...yani mesele güç meselesi yoksa 1.50 boyundaki şekilsiz bir herif istedigi kadar piç olsun uzun boylu yapılı piç olmayan bir adamın yanında kız götürme şansı sıfırdır bide dil meselesi var iki kelimeyi biraraya getiremeyen biriyle hiçbir kız çıkmak istemez yani mesele iyi insan kötü insan meselesi değil güç meselesidir...ayrıyeten bu kural çogu zaman geçerli olsada her zaman da geçerli degildir bulundugu yetiştigi ortamdan dolayı çok farklı düşünen ve yaşayan kızlarda vardır senin piç diye tabir ettigin kişiler bazı kızların gözünede çok itici gelebilir böyle bir durumda var yani genellemek dogru degil...
21 Yorumla
Soran+1 yılsen arada kalmışsın sanırım iyi ile kötü arası :D
arkadaş cukk diye oturmuş bu soru ama sorsan şimdi hiç bir kız bu soruyu cavaplıyamaz kimisi yok öyle birsey der kimisi ne aradıklarını bilmiyor der kimisi kafaları karısıktır der kimisi o erkekler çok profesyonel yalancı diyecek ama hiç biri o cevabın doğrusunu söylemeyecek ben söyliyeyim macera arayısından başka birşey değil onları o erkeklerde aradıkları sonrada bakmışsın macera ararken gecici heves olmuşlar erkeklerde istediklerini alınca basıyorlar tekmeyi biraz ağır oldu ama malesaf durum bu... senin benim gibiler ancak uzaktan izleriz olanları sürekli psikolojimiz bozulur hata bizde mi diye o yuzden sana söyliyeyim artık bu zamanın kızlarından birsey bekleme hepside macera peşinde hepsinin beyni yıkanmış durumda dizilerden reklamlardan çevrelerindeki şişme fırlama tiplerin peşindeler diğer cümleyi yazmak istesemde ahlakım el vermiyor sen anla işte öyle olacaksın ki dikkatlerini çekebilesin istediğin kadar adam ol istegin kadar delikanlı ol dikkatlerini çekemezsin sözde hepsi adam arıyor ama nedense dediğin tiplerin peşinde sonrada suçu bize atarlar ne ala memleket her zaman suçlu bizin gibi erkekler olur anca
35 Yorumla
Soran+1 yılya zaten bir yerden parayı vurayım tek başıma yaşoıycam bu gidişle aslında yalnızlığım seviorum lan ben :D
- +1 yıl
Helal olsun kardeşim.Aynı kafadanız.Demekki yalnız değilmişim.
Soran+1 yılbenden sana artı 1 kardeşim :)
+1 yılKızlar zaten bu tiplerle hiçbir zaman gelecek düşünmez.
Kızlar bu tiplerle genelde geçici olarak takılırlar. Macera gibi sürer ama bir gelecek inancı tam anlamıyla yoktur.
Zaten genelde kızların evlenirken evlendiği tiplere şaşırmamız bu yüzdendir. Yani sen o kadar tiple ol bununla evlen, tuhaf geliyor ama böyle :)
Kızların senin tabirinle p.ç tiplerle takılmasının ve bunlara daha fazla kapılmasının nedeni.
-Havalı olma isteği
-Egolarının yüksek oranda okşanması.
-Beğenilme, istenilme yönünden bunun daha fazla hissetmeleri.
-Sosyal hayatta bu tiplerin onlara nefsi ve egoist yönden daha katkıcı olması.
-Macera istekleri.
-Değişiklik istekleri.
-Cesur bir kişinin yanında bulunmanın verdiği haz.
-Gücü hissedebilmek.
gibi şeyler. Yani bu kısımlarda asla maneviyat arama. P.çlerle maneviyat üzerine olmuyor zaten ilişkileri.
Tabisi bu tipler baskın, sosyal profili güçlü ve cezbediciliği yüksek olduğundan her daim kazanabiliyor.
İki kişiyi yan yana koyalım. İki kişi aynı tip ve şekilde olsun. Tek fark biri p.ç diğeri normal sosyal karaktere sahip olsun.
Kızlar genelde bu gibi durumlarda eğer olgun bir akla ve karaktere sahip değilse p.çi seçer. Bunun nedeni p.çin baskın yönüdür. Genelde diğerini köreltmeye çalışır. O köreltilen de ne yaparsa yapsın hep suçlu duruma düşürülür, çünkü o kişi kadar geniş bir çevreye de sahip değildir-> bknz: popülarite.
Tabisi bu p.ç diye tabir edilen tipleri dışlamıyorum. Olacak. Olmaya devam edecek.
P.çleri yücelten kızlar olacak, kaşarları yücelten erkekler olacak.
Bu döngü böyle devam edecek, hiç olmadık anda hiç olmayacak kimselerle belki de hayata gözümüzü yumacağız.
cut.00 YorumlaKardeşim buradaki çoğu kişi cahil. Benim çevremde evli insanlar var. İçlerinde en mutluları gördüğüm kadarıyla, piç olmayan kişilerin evlilikleri. Kızlar genç yaşta ne kadar piçlere baksada, bu adamlar karaktersizlikleriyle bir yere varmaktan bunu bir beceri sanıyor. Evlenincede habire aldatıyor. Zaten kızların evlendikten sonra ömürleri bu şekilde geçiyor, aldatıyormu aldatmıyormu, nasıl engellerim, dır dır dır. Erkek zaten nasıl hovardalık yaparım onun peşinde. Derken bir birikim yok, çocuklar gerizekalı oluyor.
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D bu iyiydi :D artı 1
+1 yılÖyle erkekleri tercih edenlerin IQ su düşüktür kardeşim.Davul bile dengi dengine demişler.Zeki işi gücü yerinde kariyer yapmış erkeklere bakarsan hepsi kaliteli bayanlarla evlenmiştir.Avukat olan birisi asgari ücret alan muhasebeci parçası kızla ya da işssiz kızla evlenmez doktor olan birisi ya doktorla evlenmiştir ya öğretmen ya da ne bilim ortalamanın altında bir mesleği olmayan zeki bir bayanla evlenmiştir.Yırtık erkekleri tercih eden kızlar aklı başında olmayan seviyesiz biraz güzelse güzelliğine güvenenlerdir.
21 Yorumla
Soran+1 yılçok mantıklı artı 1
öyle bisey aslinda yok kizlar niye bile bile kendilerini üzmeye calissinlar? her kiz mutlu olmak ister, sevdigi erkek icin özel olmak ister. Bence siz sessiz erkekler hic bir kizla konusmaya denemiyorsunuz ozamanda kiz sizden hoslanssa bile ya sevmedigini düsünür acilmadigin icin ya da sevgilisi var filan gibisinden. Konuskan, disa dönük erkekler kizlarla konusmaktan cekinmezler, ilgi gösterirler ve kiz asik olur, sevgili olurlar sonrada gec oluncada nasil bir tip oldugunu, gercek yüzünü görürler ve mutsuz olurlar. Yani siz sessiz erkeklerin ilene daha iyi insan olduklariniz anlamina gelmez ama genelde öyle, öyleysede kizlarla biraz konusmaya deneseniz böyle bir durum olmaz.
21 Yorumla
Soran+1 yılben hoşlandığım her kıza açılmışımdır bu zamana kadar açılmaktan asla korkmam en fazla reddedilirim nolucakki sorun seviosan git konuş bence değil yani
+1 yılIyi insan olsun isteriz hep ilk basta kotu olanlar iyi gibi gozukur bu durum ya bizden kaynaklanir ya da erkekten ya erkek kendinj iyi tanitmamistir ya da biz sevdigimiz icin gozumuzdeki kotulukleri gozumuze batiyor olsada hissetmeyecek kadar hayallerle giclu kilmisizdir onu.kizlar bazen bir erkek icin hayal kurup alakasiz bir insani harika bir insan olarak hayal edip hayalindeki insana asik olabiliyor anlatmak isyedigimde bu. Beden ayni ama karakter kizin zihninde canlandirdigi gibi oldugu icin yanlis erkek , yanlis birlktelk oluyor umarim aciklayabilmisimdir :)
11 Yorumla
Soran+1 yılgayet açıklayıcı teşekkür ederim hayalinizdekine ne kadar uyuyo önce bunu belirleseniz belki üzülmeyeceksiniz
Evet benim açımdan da tam dediğin gibi.Nedenini hiç düşünmemiştim şimdi şöyle düşününcee, ben sevgilimin arkadaşlarımla oturduğumda konuşkan herkesle muhabbet edip herkese kendini sevdiren biri olmasını isterim.Ondan korkmak isterim mesela bir gece yarısı evin önündeyim çıkmazsan ağzına sıçarım çok özledim desin.Ama şimdi ortam çocuğu dedikte yavşakta olmasın.Mesela benim 3 kız arkadaşım ve sevgilim var onlarla sohbet ederken bile bir kolu benim omzumda olsun yanlış bir şey yaptığımda sert sert gözlerimin içine baksın.Ne istersem tamam demesin hele hele FARKETMEZ hiç demesin.Sessiz içine kapanık insanlar öyle oluyor genelde.Öyle yani çok konuştum
14 Yorumla- +1 yıl
seni adam edecek sert birini arıyorsun böyle yüzme verme yoksa ilerde döver bile seni kendini bu kadar ezdirme. ezik olursun
- +1 yıl
İşte ben çok özgür bir insanım kimse bana sözünü geçiremiyor hep kafama buyruğum ve buda sıkıyor bir süre sonra hiç bir erkeğin yanında kendini güvende hissedemiyorsun, eziklik derecesinde değil ama bir kız sevgilisinin yanında biraz sus pus kalmalı bence.Ben bunu hiç beceremiyorum
- +1 yıl
sevgilince konuşcak illa birşey bulursunuz onu sıkıntı etme. susmak dedigin nedirki basının dibiden müzik calar gibi konuşsun basının etini yesinmi istiyorsun zor bulursun öylesini :D
Soran+1 yılsana apaçi ya da maço lazım
+1 yılEfendi ahlaklı erkeklerin niyetleri iyidir ve iyiliğe ulaşmak için daima iyi davranışlarda bulunurlar. Dünyayı sadece iyilik için kurtarırlar. Kıza aşık olurlar ve eğer kız başka adama giderse; “o kız için en iyisi bu zaten” diye düşünüp kızı uzaktan severler. Değerleri vardır efendi erkeklerin ve ne olursa olsun o değerlerden vazgeçmezler. Karşısındaki çıplak kadına; “benim sevgilim var bunu yapamam, kusura bakma” deyip kaçarlar oradan. Ama gün sonunda yine yalnız kalırlar. Fakat değerlerinden vazgeçmemiş olurlar. Hayattaki tek hedefleri vardır o da iyi efendi olmak. Çıkarlarını düşünmezler, sıkıcıdırlar…
kızlar da sözde romantik erkek ister sevilmek ister ama nerde serseri öküz var ona aşık olurlar.21 Yorumla
Soran+1 yılonlar için romantik budur belki
+1 yılSoruna tam olarak cevap niteliğinde bir yazım var bu konu ile ilgili.
www.facebook.com/photo.php13 Yorumla
Soran+1 yılçok doğru psikolog olsaymış iyimiş :D
- +1 yıl
Bir dönem hemen hemen aynısını (psikologluk) yapmıştım zaten. Yazımı okuduysan dert etmemen gerekiyor zaten bu yazıyı senin gibi insanlar kendilerini kötü hissetmesinler diye yazmıştım, faydam dokunduysa ne mutlu bana.
Soran+1 yıleyv :)
+1 yılBunun cevabı çok uzun nedenleri çok farklı ama o kadar vaktim olmadığından en temel nedeni yazayım. İnsan oğlu sahip olunca hevesi kacar. Yani kazanma hırsı ve ihtiyacı vardır. Bitmiş bir maç tat vermez artık. Bu yüzden pısırık erkek kolay elde edilebilir erkektir. Etsen ki nolur herkes eder. Dik duran öz güvenli azda zisbidi erkek erkeksi erkektir haşarıdır her an kaçabilir ona sahip çıkmak elde tutmak başkalırdan üstün vede meziyetli olabilmektir. Buu çoook derin bir analiz aynı konu erkekler içinde böyle gibi. Neyse Hadi Esen kalın :)
04 Yorumla
Soran+1 yılturşumu kurucam yinede teşekkürler cevap için
+1 yılKızlar kendine güvenen erkeklerden hoşlanır. Piç dediğin tipler hiç heyecanlanmadan kızı önemsemeden çok rahat konuşurlar. Sessiz tiplerde kız ya yanlış anlarsa nasıl söylesem nasıl davransam ya kaybedersem diye heyecan yaparlar. Konuşmaları ıg mıkk olunca kızlar onları basit ve güvensiz bulur. Erkek dediğin kızın ağzına düşmeyecek seviyesini de bilecek kız da onun kolay lokma olmadığını anlayacak bir de doğal davranır içinden geldiği gibi konuşursa kızın her dediğini yapanlardan olmayıp yerinde ağırlığını koyarsa kızlar neden etkilenmesin...:)
03 Yorumla
Soran+1 yılsen p*çlikle fırlamalık arasında kalmışsın galiba :)
- +1 yıl
Erkek dediğin kızın ağzına düşmeyecek seviyesini de bilecek kız da onun kolay lokma olmadığını anlayacak bir de doğal davranır içinden geldiği gibi konuşursa kızın her dediğini yapanlardan olmayıp yerinde ağırlığını koyarsa kızlar neden etkilenmesin...:) B cümlelerde fırlamalık ya da piçlik nerde var. Olması gereken bu sen erkek arkadaşlarınla konuşurken kimsenin ağzına düşmüyorsun her istediklerini yapıyorsun yakın arkadaşlarının yanında içinden geldiği gibi davranıyorsun orda piç ya da fırlamamı olmuş oluyorsun.
- +1 yıl
Kimse yokmuş gibi danset diye bir söz vardır. Aynen öyle. 30 yaşına kadar hiçbir kıza teklif etmedim. Onlar etti hep...:) Ama ne eğildim ne büküldüm kendim oldum... Ne zaman insan eğilip bükülürse o zaman kaybetmeye başlar.
Ya kızlar nasıl erkeklerden hoslanıyo biliyomusun lafını geçirebilen pısırık olmayan. Biraz maço olanını ben genelinden bahsediyorum sonra öyle herkesin gözü onda olan erkekler varya öylelerine bakıyolar falan. Ama şöyle bisey var herkes böyle degil. Ama herkesin aradıgı tek sey karizma ve birazda tanınıyo falan olması sanırım çünkü sürekli dersle veya hic bir faaliyette olmayan erkekleri kzlar tınlamıyo pek kız çevresi olmadıgı icin öyle erkekler kızlarla nasıl muabbet kurcagınıda bilmyo senin piç dedigin erkekler böyle seylerden anladıgı için kapıyolar anladınmı. Yani sorun Sende bitiyo sen konsmasını etkilemesini bilrsen böyle bisey yok
07 Yorumla- +1 yıl
o dediğin çalışan kişiler de ilerde istemediği kadarını kolayca kazanıyor ama :). Yani bu genç yaşlar önemli yaşlar. Ya doğru kişiyi (ilerde de seninle olacak ve seni mutlu edebilecek) seçeceksin ya da erkeksen çalışıp adam olup, asıl yaşın geldiğinde mutlu bir ilişki kuracaksın.
Soran+1 yılsosyal fobi diye bişi var araştır sessiz insanlar asla değişemezler tedavisi sadece ilaçlar onlarında kötü sonuçları var
- +1 yıl
Bendede sosyal fobi var ve birileri bizi kurtarmalı çünkü kendi çabamız biryere kadar
Soran+1 yıleyv :)
+1 yılBen kötü erkeklerden nefret ederim.O ne havalar öyle, çok saçma ve çocuksu.Çekici falan da değil baya itici, egoları tavan yapmış yavşaklar sadece.Kızların geneli seviyor ama nasıl seviyorlar anlamış değilim.
53 Yorumla- +1 yıl
aynen. Sen de farklı açıyı farkedenlerdensin. Doğru yoldasın emin ol.
- +1 yıl
teşekkürler :D
Soran+1 yılvayy çok güzel özetlemişsin durumu favori cevaplarımdansın artı 1
+1 yılHerkes kalitesine göre bulur. Kenar mahalleden gelmiş apaçi bir kız beyefendi bir erkeği ana kuzusu olarak görür sevmez. Toplumun üst kademesinden bir kız apacilere yuz vermez. Tabi genelleme saçma ama benim cevremde boyle. Hicbir arkadasim apaçi bir erkeğe bakmadi. Yalniz sessiz sakinim demişsin. Bende öyleyim. Lisede kiz arkadasim olmadi yani olduda 1 hafta surdu sacma. Ama şu an kiz arkadasim tip fakultesinde okuyor ve mukemmel biri. Emin ol hakettigini buluyorsun üzülme. Kizlar genç yaslarda yırtık erkekleri sevebiliyor :)
01 Yorumla
Soran+1 yılinş dediğin gibidir :)
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılbu tipler hoşlarına gidiyor 4.bp.blogspot.com/.../...C4%B1yeli_tiki_serkan.jpg
13 Yorumla
Soran+1 yılartı 1
- +1 yıl
acı gerçek :)
Soran+1 yıl:)) aynen öyle gerçekler acıdır :)
Bazen bende diyorum efendi akli başinda durust kizlar dururken nie gidip aferersiniz ama ağzimi bozuyorum yalanco orp'nin biriyle oluyorlar asil derger verip sevene değil onlari kopek yerine bile koymayan insanlari tercih ediyorlar
23 Yorumla- +1 yıl
aynennn katiliorumm
- +1 yıl
aynen bacım ya
Soran+1 yılçözemiorum ama en azından bunu düşünmemn bile güzel bir bayan olarak teşekkürler artı 1
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin bunu anlamasını hiç beklemedik zaten :D. Bakın kızlar kendini yanında güvende hissettiği ona laf geçiren genel olarak bide kendilerini rahatlatmak için tipsiz kişilerle çıkarlar çünkü bir başka kızın ondan hoşlanma olasılığı azdır.Ve o tipsiz oğlan da güzel kızı bırakmak istemez çünkü kendi de bilir tipsiz olduğunu ve o yüzden kıza çok bağlanır kız ise bir durum karşısında çok hoşnut olur ardından ise sıkılır ve bırakır :D.Bence bir kızın bir erkekten sıkılmaya başlama süresi şöyledir;
ÇOK SEVİYORSA=1 yıl
ORTA SEVİYORSA=5 ay
AZ SEVİYORSA=1-2 ay ya da daha kısa
Öyle aşklar vardır ki kız hiç sıkılmaz erkek bırakır.Çünkü erkeklerde sıkılabilir :D07 Yorumla
Soran+1 yılçirkinler aldatmaz diosan yanılıosun çok yanlış bir düşünce bilgin olsun
Cevap sahibi+1 yılçirkinler tabi ki aldatmaz demiyorum
Cevap sahibi+1 yılöyle gündemleri takip edenler çok ayrı insanlar zaten
Soran+1 yılbende çözemedim ne demek istediğini
Hemen açıklıyım sana, çünkü o piçler kızları takmayınca kendilerine daha hayran bırakıyolar sen gidip sevgiline fazla sulanırsan o da seni ezik görür ve diğerini gözünde büyütür sen git o piçlerin yanına onlara bir sağlam hava yap o piç çocuklar seni gördüğünde selam vermek için yanına geldiklerinde işte o zaman tüm kızlar senindir eğer tipin varsa :)
21 Yorumla
Soran+1 yılpiçleri aracı olarak kullan diosun yani
- Kişilik & Karakter konusunda 572 cevap paylaştı.
+1 yılBu sorunun cevabı Hollywood filmlerinde saklı. Şehrin efendi çocuğu LYPD'nin göz bebeği polis memuru Murdock vurulup geberince onu nasıl filmde kimse hatırlamıyorsa ama olay yerine gelen LANET OLASI FEDERALLER bütün sükseyi ve saygıyı topluyorsa, bizim kızlarda federallerden başkasına ilgi duymuyorlar. LANET OLASI FEDERALLER DİYE BİR OLGU BOŞUNA ORTAYA ÇIKMADI!
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D federallere lanet olsun dostum o zaman
+1 yıldüşüncen yanlış bence sen istediğin gibi ol birileri için değişirsen samimiyetliğinden uzaklaşır kişiliğinden ödün vermiş olursun.
Ayrıca insanların dikkatini çeken ya da cazip gelen olmayı istedikleri ama olamadıklarıdır21 Yorumla
Soran+1 yılp*çler bunu iyi bilio ben bilmiorum buda sorunun nedeni olabilir
+1 yılben senin gibileri tercih ediyorum ki zaten şu an öyle birisiyle iki buçuk yıldır beraberim ve çok mutluyum.
24 Yorumla- +1 yıl
Senden dah fazla varmı?
Soran+1 yılgözüksün diye en iyi cevap seçerdim seni ne mutlu sana güzel kardeşim al benden artı 1 sana moralin yerine gelsin az :)
- +1 yıl
teşekkür ederim önemli değil ya en iyi cevap olayım diye yazmadım bunu ki zaten umarım sen de sana değer verecek birini bulabilirsin :)
Soran+1 yılinş bulurum nasip kısmet herkes hakketiğini yaşar derler hayatım hep b*ka sarıor hiç bir istediğim olmuyor şu hayatta belki ilerde düzelir kim bilir :)
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. nedenini bilmiyorum. ibnelerle sevgili olup adam gibi adamlarla dost olurlar. la madem öyle yapıyonuz, sizin yediğiniz haltların cezasını neden biz çekiyoruz.
15 Yorumla
Soran+1 yıldoğru söze denilecek hiç bişi yok dostum çok haklsın
Soran+1 yıleyv :)
Soran+1 yılrica ederim reis :)
çünkü dostum büyük ihtimalle sen o kıza farklı şeyler yaşatmıyacaksın. ona hiç bilmediği yerleri göstermeyeceksin. hiç bilmediği şeyleri tatmayacak. seni kaybetme korkusu yaşamayacak hiç. seninle yapabileceği ilginç şeyler varsa eğer büyük ihtimalle zaten sen bunları sevgili olmadan sadece arkadaşken bile ona direk sunacağın için arkadaşlıktan öteye geçip bir şey kazanmayacak. durum budur. devamı da var da işte uzar gider.
03 Yorumla
Soran+1 yılbenim yaşadağım yer konumu itibariyle bilmediği bir yer olmamasına imkan yok çalı çırpısına kadar sayarım yaşadığım ilin neden farklı şeyler yaşamayayım evde kola cips yapmıoruz bizde sevgilimizle herhalde değişik bir düşünce yapısı çözemedim seni
- +1 yıl
dostum yaşadığın yerin çalı çırpısına kadar saymana gerek yok. evde cips kola yapmakta değil olay. son eklediğin şey kızlar kötü erkekleri tercih eder iyilerin omzunda ağlar çok doğru bir önerme bende zamanında yaşadım benzer şeyler. söylemek istediğim şey o "kötü" dediğin erkek kıza kızın hayatına bir heyecan katabilir. kız o ne zaman ne yapacağı belli olmayan "kötü" erkeğin hayatında bazı şeylerin değişebileceğini düşünebilir. bahsetmek istediğim şey bu.
bunların yanında o erkek kız için bir ödül objesine dönüşmüş olabilir. insanız sonuçta insan bencildir ve tutarsızdır. iyi bir erkek ona geldiği için kızın gözünde kıymeti olması gerektiğinden düşük, kötü bir erkek ise gelmedi hatta ayarında kaçtığı için değeri büyük olabilir.
bu çok uzayacak bir konu en kısası benim görüşüm kızlar belli bir olgunluğa erişene kadar belalarını arıyorlar. duyguları mantıklarını altüst ediyor. sözüm meclisten dışarı onu da belirteyim de.
Soran+1 yılilginç :S
+1 yılnedenini hemen açıklayımm..
kızlar bir erkegin kendilerine körü körüne baglanmalarını istemezler..
onlar her zaman zoru seçerler onlar herzaman kimsenin ulaşamadıgı peşinden koştugu erkek modelini tercih ederler ve sonra kıçlarına tekmeyi yer ve deneyim kazanır gidrler.benim 4 yıllık sevgilim vardı kız için ölüyordum onu nekadar çok sevdigimide biliodu kızı hiç aldatmadım da hatta gidip 1 gün dışarda kaldım sonuç ise biraz sensizlige ihitiyacım var oldu :)...01 Yorumla
Soran+1 yılgit ulan git deseydin :D
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Ben içine kapanık olmadığım halde (gayet girişken, konuşkan ve esprili olduğum halde) sırf nazik biriyim diye kız arkadaşlarım tarafından eleştiriliyorum..
Maço denen o öküzleri "gerçek erkek" olarak gördüklerini ve kibar erkeğin kendilerine hiç güven vermediğini açıkça itiraf ediyorlar..
Oysa ki gerektiğinde o maçoların çoğunun tipini kaydırabilirim haberleri yok.. Olaya çok düz mantıkla bakıyorlar.. "Kaba davranan erkek güçlüdür" bitti.. Kafaları bu kadar çalışıyor..04 Yorumla- +1 yıl
Ee sen naptın? Değiştin mi
Soran+1 yılhaklısın kabalık seviolar itecek kakacak onu
Soran+1 yılkalite önemli :)
öncelikle piç erkek kavramı yanlış bunu düzeltelim:) çapkın diyelim. çapkınlık erkegin genetiğinde var kimisi yapar kimisi yapamaz bak yapmaz demiyorum yapamaz.. kızlar çekingen ve ürkek erkekleri sevmezler girişken ve kendinden emin olan erkekleri tercih ederler. sonuçlarını bildikleri için :) kem küm edene değil dudağa yapışana ve sımsıkı sarılana bakıyorlar kim ne derse desin bu gerçek olan.
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam sende p*çsin savunduğuna göre
bak biz erkeklere göre tipsiz ama kızlar için görüntü sonradan gelir onları sözlerle bağlaman gerekir tip sonradan gelir kızlar da öyle kişilerden hoşlanır aslında bir bakıma senin dediğin de doğru apaçi türü kişilerden hoşlanırlar çünkü havalıdırlar o yüzden
02 Yorumla
Soran+1 yılapaçinin havası ne olaki :D
Çünkü kızlar ona yüz vermeyen erkeklerden hoslaniyolar yani bende bir kızım ge kız arkadaşlarım var biliyorum. Sevene yüz vermezler neden çünkü onu kolay elde etti ya hep bir kaçamak olucak hep bir kosucak peşinden erkek de tabi picse tamamdır bu is yani kızı mal gibi kullanır kızda salaktir ya hani anlmaz bisey sonrdan anlar ama is isten geçer. Ama bir de isin şu boyutu var neden kimseyle yapmamışdiye kendiyle gurur duyan kiz dururken kaşar lık da çağ aşniş birisiyle olurlar?
01 Yorumla
Soran+1 yıladı üstünde o çocuk p*ç
+1 yılCanım sen o olayı çok yanlış anlamışsın ya. Bir kere sana kadınlar efendi erkek ister, içine kapanık pısırık erkek değil. Efendiliğini koruyacak, fakat gerektiğinde sesini çıkarmayı da bilecek. Yani içine kapanık pısırık bir adamdansa tabi ki fırlama erkek gözde olur.
04 Yorumla
Soran+1 yılsen fırlamaya git yatağa atsın seni sonra kendini pısırığa yamarsın zaten
- +1 yıl
Zoruna mı gitti canım?
Soran+1 yılne b*k yersen ye hoş ne olucağı belli senden
- +1 yıl
Ağzını topla canımı sıkma. Bunları anca gizliden ötebilecek kadar cesaretin var tabi bay pısırık. Kuyruk acını bu kadar belli etme.
+1 yılbaba sen susayıp su istemediğinde kimse sana kalkıp su vermez.sen istersen alırsın.kız konusunda da öyle birşeyler olmasını istiyorsan belli bir doğrultuda konuşman lazım.asıl benim anlamadığım tabiri caizse kıro apaçi burnuna kadar pisliğin içinde olan erkeklerden ne bulur bu kızlar?
01 Yorumla
Soran+1 yılsuyu her türlü isterim dostum onda sıkıntı yok :D heycan mış özgüvenmiş ortak dertleri
+1 yılben etmiyorum. yürürken önüne baksın, kalbi olsun sessiz sakin ADAM olsun yeterli bence
31 Yorumla
Soran+1 yılaranan cevapsın sanırım artı 1
+1 yılbir sürü var hocam yaa ve gerçekten zoruma gidiyor ulan eli yüzü düzgün adamlarız hoşgörülüyüz anlayışlıyız zararlı alışkanlıklarımız yok ama kızda yok bizim mahallede değişik tipler var insanlıktan bir haber tipler bunlar yanlarından kızlar ayrılmıyor ulan bunları görünce kendimden utanıyorum resmen efendilik kazanmıyor artık
01 Yorumla
Soran+1 yılbiri heyecan yazmış ya :D
sen hiç metrobüse bindinmi.senin gibi insanlar hep en sonda kalır bitürlü binemezler. ama atik insanlar ittire gittire biniyolar metrobüse her türlü gidiyolar:D buda öyle. bir kız durmadan güzel şeyler söyleyen birinemi bakar susanamı.
14 Yorumla
Soran+1 yılmetrobüse binmedim
Soran+1 yıleyv :D
Soran+1 yılartı 1 benden sana :D
Yanlış! Kötü erkekleri kötü kızlar tercih eder. İyi kızlar her zaman bahsettiğin özelliklerde bir erkek isterler. Demek ki şu ana kadar öyle biriyle karşılaşmadın. Sen böyle devam et hiçbir kız için değiştirme kendini^^
35 Yorumla
Soran+1 yılturşumu kurucam ama karakterim aynı kalacak yinede merak etme :)
Soran+1 yılteşekkürler cevap için :)
Soran+1 yıl:))
kızlar hakkında böyle bir genelleme yapmak yanlış.ama senin dediğin gibi olanlar yok mu? var..onlar niyeti ciddi olmayan gönül eğlendirmek isteyen kızlar.o bahsetteğin türdeki erkekler ise işin fırlaması olmuş, çoğu zararlı olanlardır.
Ama, kızlarla diyaaloğu iyi diye bütün erkekler aynı değildir.
kızlarla sadece konuşuyor diye bütün kızları da o kişinin sevgilisi zannetme.sadece arkadaşlar.senin de çok sayıda arkadaşın olabilir.ama şunu unutma, kızlar senin ne niyette olduğunu hisseder..00 Yorumla
+1 yılkız milleti 22-23 yaşına kadar p*çlerle gönül eğlendirir gezer tozar hayatımı yaşayayım der sonraki yaşlarda iş evlilik gibi ciddi meselelere geldiğinde efendi iyi sessiz adı altında kriz birini ararlar veya öyle birini bulmayı ümit ederler, onlara şunu söylemek isterim : si*tir olup gitsinler kimlerle sevgili olmuşlarsa kimlerle öpüşmüş düşüp kalkmışlarsa onlarla evlensinler onlarla gelecek planları yapsınlar , elin artığıyla işimiz olmaz kızlar hadi bakim hadi naş
01 Yorumla
Soran+1 yılnaş naş :D
+1 yılBoşversene insanlar kimle çıkarsa çıksın... Sen olduğun gibi karakterinden ödün vermeden hayatına devam et. Elbet birgün seni sen olduğun için kabul eden bir insan çıkacaktır karşına ve emin ol o insan, o örnekteki kişiler gibi olmayacak, ruh eşin olacaktır...
01 Yorumla
Soran+1 yılinş dostum tek temennim bu
Haci ben sana acikliyim tek tek
Heycan ariyolar
Duzeltiriz diyolar
Kendilerine soz gecirsin ama ben asi takiliyim diyolar
Arkadaslar arasinda capkini adam ettim lafi gecsin
Gonul otada bokada konar
Her kiza bakar ama beni seviyo diye dusunur
Zaten sonra kiskanir cocugu kisitlamaya baslar cocukta koyar tekmeyi sonra ks de ya beni terk etti kiskanclik basa bela baslikli sorulari sormaya baslarlar03 Yorumla
Soran+1 yılheycan arıolarsa bungee jumping yapsınlar ( yanlış yazmış olabilirim )
düzeltiriz diyenler koladan ayran olmaz
başkada işi demiorum
Soran+1 yıleyv :)
+1 yılBir kere kötü erkek çekicidir. Onun dışında kızların kafasında şu var. "Ben bu çocuğu adam ederim" Yok öyle bir dünya üzüldüğünde kalırsın aslında.. :) İyi kalpli insanlarda sevilesi oluyor. Bilmiyorum insan kimi seveceğini seçemiyor ki <3
24 Yorumla
Soran+1 yılyukardaki yorumlardan birinde dediğim gibi koladan ayran olmaz lütfen uğraşmayın
- +1 yıl
öyle dostum djkgfds
Soran+1 yıl:SS
Gizli Üye(30-35)+1 yılçünkü o kötü erkeklerin içindeki masum çocuğa aşık olurlar ben şahsen öleyim ve sevdiğim de dedğin gibi bir tipti ama değişti masumlaştı dışarıya karşı hala öyle ama ne biliyim çok özel birisi şimdi benim için. ama omzunda ağladığımda dertleştiğim de o.
03 Yorumla- +1 yıl
masum çocugun sana karşı olması onun 2 yüzlü sahte oldugunun kanıtıdır.
Cevap sahibi+1 yıltam aksine içini biliyorum bu ik yuzlu oldugu gostermez
Soran+1 yılbence yanılıosun ilerde ağlayacaksın bu sözümü asla unutma ağladığın zamanda buraya yaz lütfen haklı çıktın de
- Kişilik & Karakter konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılbu sadece kızlar için geçerli değil. insanın mantıki düşünmedi çağlarında duygularına göre hareket etmesi durumudur. bu ama duygular etkiye tepki değil, ters tepki kanununa göre işliyor. yanisi şu: o kadar iyiye bakmaz, kötünün iyi özelliğine aşık olur. durum bu.
01 Yorumla
Soran+1 yılgüzel tespit dostum :)
yani genel olarak oyle dostum cunku o kotuler dedigin eglenceli tipler adi ustunde pij yani :) ha kiyaslayacak olursak bizde kasar dedigimiz kiz tiplerini cok daha el ustunde tutariz yani kolay seks diye dusundugumuz icin yani karsilikli hersey aslinda
01 Yorumla
Soran+1 yılpijler kaşarıda götürüor normalide biraz zorlamayla götürüor :D
+1 yılİyi erkek herşeye evet diyip kızı sıkmaz sert olmaz kıyamaz. Kötü erkek sert olur kurallar koyar coğu şeye izin vermez bazı kızlarında hoşuna gider. Aldatıldıklarında ağlarlar denizin suyu kızların gözyaşısı olsa gerek :)
11 Yorumla
Soran+1 yılsonra kadına şiddet nie arttı lan başta senin kendine ait bir düşüncen yokki öyle biriyle zaten işim olmaz sürekli ben yönlendiremem azcık kendi kararları olsun ya one öyle robot gibi ben ne dersem yapacak hiçmi kendi düşüncesi kendi düşüncesine saygısı yok bunların sessiz insanlara ezik diolar ama onlar daha ezik konumda oluolar hık mık bile diemiolar erkek ne derse tamam olur bu ne lan D: haksızmıyım
Ben kapali kutulari, kiyida kosede sessiz kalmis olanlari daha cok tercih ederim. Su andaki sevgilim de oyle. Cok mutluyum. Sizin doneminiz gelmedi bence daha. Ben 25 yasindayim boyle bir degisim gecirdim. Birkac yil daha bekle sonuclari gor :)
11 Yorumla
Soran+1 yılbir kaç ay sonra 25im bende :) 30a bişi kalmadı :)
+1 yılÇünkü bazı kızlara p*ç diye tabir edilen erkekleri Polat Alemdar gibi görüyor, yani kavgaya giden erkek, belalı erkek bazı kızlar tarfaından güçlü (!) olarak algılanıyor. Şahsen hiç öyle biri istemem neden başıma bela alayım?
17 Yorumla
Soran+1 yılbunun sebebi ne sence
- +1 yıl
Sebebi aklı selim davranmamak ya da kader kısmet..
Soran+1 yıltakılmıyorum artık bu duruma turşumu kurucam :D
- +1 yıl
çok fazla sorgulamak iyi değil:)
Soran+1 yılsorgulamayı bıraktım artık teşekkürler cevap için :)
- +1 yıl
rica ederim...
Soran+1 yıl:))
Kişilik & Karakter konusunda 958 cevap paylaştı. Şöyle düşünelim..
Sanırım kötü olarak düşünülen bir erkeği, örneğin bir serseriyi düzeltebilirse ona çok şey katacağını, onu değiştirebileceğini ve sonunda da ona bağlı kalacağını veya aşık olacağını düşünüyor olabilirler mesela...14 Yorumla- +1 yıl
Neden böyle bir uğraş ve macera içine girmek istiyor ki? Bir serseriyi düzeltmek için vereceği enerji ve mücadeleyi, efendi ve düzgün bir adamla yaşayacağı aşkın istikrarı için saklasa çok daha mantıklı değil mi?
Soran+1 yılo zaman öyle düşünenler bunun gibi düşünsün koladan ayran olmaz
Kardeşşşş gönül bu derler ya hani otada konar bkaada :))) Aynı o hesap işte bea takma salla. Sevdiğinin ahım şahım güzelliği olmasada içi güzel olsunnn yürği sağlam olduktan sonra ohoooooo bize heryer cennet bahçesi olur sevmek güzel şey. sevipte acı çekmekkkkk gelde bana sorrr. acımdan ölüyorum yutkunamıyorum ahhh ahhh. m k nın yalan dünyasıııı...
01 Yorumla
Soran+1 yılgenelde b*k galiba dostum :D yutkun kardeşim ölme yalan dünyada :D
Kime göre kötü? Bence sen yakıştıramadığın ve çok değer verdiğin bir kişi ise ona layık görmediğin biri olduğu için kötü sınıfına koyuyorsun.
Yni alan memmun satan memmun.
Burada 3. kişi olmak böyle düşünmeye sebeb oluyor bence ;)01 Yorumla
Soran+1 yılbla bla bla
dogru kişiyi bulmayı dene o zamn tanıdıgın kızların hiç biri senin tarzında degil seninle uyuşmuyo demek ki ama zamana bırak senin gibi düzgün tabiri cayizse hanım hanımcık bir kız gelir bulur seni eger sende gerçekten düzgün biriysen.
09 Yorumla
Soran+1 yılhmm yorumlara bakınca aslında turşumu kurmaya karar verdim
Soran+1 yılboşver belki böylesi en hayırlısıdır
Soran+1 yılhayat işte inş istediğin gibi gider herşey
Soran+1 yıl:)) sen istersen herşey olur derler bende olmadı belki sende olur dene :)
Soran+1 yıl:))
+1 yılCünkü biz kızlar ruh hastasıyız. nerde serseri var ona tutuluruz
33 Yorumla
Soran+1 yılişte bu yaa :D favori cevaplarımdansın artı 1 :)
- +1 yıl
Tenks
Soran+1 yılal bendende bir o kadar tenks :D
niye içine kapanık tercih etsin erkek bir arkadaşın nasıl seni seviyorsa muhabbet ediyorsa kızlar da öyle sever kız tavlamakta her şey ağzının laf yapmasına bakar p*ç dediğin insan iyidir yeri geldi mi iyi de olur hep kötü olacak diye bir şey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılsen p*ç denilen gruptasın sanırım bu kadar savunan kişi sadece sensin
+1 yılEvet öyle olun. Bence öz güvenli olanlar çok daha çekici oluyor. İçine kapanık bir insan ne kadar yakışıklı olsa da fark edilmez. Kendini fark ettirmen lazım bir şekilde, girişken olmak her zaman yarar sağlar.
017 Yorumla- +1 yıl
demesi kolay
- +1 yıl
Neden ki? Biraz karizma yapma meselesi aslında. Ama yapın sessiz sakinse yapacak bir şeyin yok tabi. Mesela ben de sessizimdir ama değiştirmeye çalışıyorum öz güvenli durmayla ilgili sadece. Bir yıldır uğraşıyorum artık sonu ne olur bilemem :)
- +1 yıl
yok o kadar sesiz degilim yerine göre konuşurum gereksiz konuşmayı sevmem yeri geldi siz kadınlardan daha fazla konuşurum hakkımı ararım öz güven dedigin şey bende olmayan ama cıldırdıgım zaman dünyalar kadar büyük öz güvene sahip olabiliyorum cok degişkenim bu öz güven moral konusunda sonucda a sosyal oldugum için konuşacak biri olmayınca susmaya alışdım ondan sesizim
- +1 yıl
Arkadaş edinebilirsin o zaman. Bir de bir kızdan hoşlanıyorsan biraz sert davranabilirsin. Birisi vardı bana sürekli laf sokup duruyordu hakaret ediyordu ben de cevabını veriyordum işte sinir oluyordum ama son zamanlarda fazla hakaret etmiyor normal konuşuyoruz ve fark ettim ki ondan hoşlanmaya başlamışım :) Ki çok da yakışıklı bir çocuk değil. Bana çok tipsizsin bile demişti ama nedense hala o konuşmalar aklıma gelince yüzümde bir gülümseme oluşuyor. :D
- +1 yıl
herkes aynı degil canım sende işe yaramız ama başkasında yaramayabilir :D
- +1 yıl
Bilemiyorum :D Ama neyse işte öz güvenli olmak istiyorsan insanların yanına gidip onlarla tanış ve sorular sor onlara. Mesela ben konu bulamadığımda soru sorarım insanlara muhabbeti ilerletebilmek için. Önceden yalnız kaldığımda da kafamdan planlarım ne hakkında konuşabilirim diye insanların ilgi alanlarını falan bulup onlardan konu açarım
- +1 yıl
hıc tanımadıgın bilmedigin insanın yanına veya kızın yanına nasıl gidip soru sorayım mesela yanlış anlamaz mı :D?
- +1 yıl
Anlamaz anlamaz :D mutlaka aynı ortamda olup da hiç konuşmadığın birileri vardır onlara yönel :D Ama konuşkan insanların yanına git ben hata yapıyorum mesela öz güvensizlerle konuşuyorum ama girişkenlerle konuşursan daha rahat iletişim kurarsınız hatta senden çok o konuşur belki :D ve ilk birkaç deneme başarısız olabilir sonra kazanan sen olursun merak etme :D Ben bu sayede birçok arkadaş edindim.
- +1 yıl
bir kızın yanına gidip adınızı ögrenebilirmiyim dedim cevabı hemen yapıştırdı sanane salak napacan adımı söylemiyorum dedi :D
- +1 yıl
Ama öyle sorulmaz ki canım şimdi sen de :D Merhaba ben... diyip onun adını sorabilirsin önce kendini tanıt. Sen kimsin? Neden benle tanışmak istiyosun? Karşıdakinin kafasında bu sorular oluşur. Atıyorum seninle aynı kulüpteyiz de falan filan... dersin işini veya okuduğu okulu sorarsın ya da o an hangi ortamdaysanız mesela otobüs bekliyorsanız hangisine binip nereye gittiğini sorabilirsin sonra da kendinden bahsedersin mesela o gün yaşadığın saçma bir olayı da anlatabilirsin ona :D
- +1 yıl
sende haklısın ama ilk önce merhaba demişdim aynen böyle dedim merhaba ben sizi biryerden cıkaracagım gözüm ısırıyor veya birine cok bensetdim sizi adınızı söylermsiniz dedim daha ne diyim :D kızda erkek gibi kaba konuşan biri cıkdı senin dedigin gibi yapsak yinede yumuşamaz :D
Soran+1 yılsosyal fobi diye bişi var bilmiosan araştırmanı tavsiye ederim herkes değişebilir tanıdığın herkes farklı bir karaktere zorda olsa kolayda olsa başka bir karaktere geçiş yapabilir sosyal fobisi olanlar hariç
- +1 yıl
Hayır sosyal fobinin de önüne geçilebilir bu konuda araştırma yapmıştım bir şeyler biliyorum. Eğer çok ilerlemeden fark edilirse kendi yöntemleriyle bile çözebilir bir insan. Ama çok ilerlemişse ancak psikiyatri bu konuda yardımcı olabilir. Mesela bende vardı ama çok ileri düzeyde değildi fark ettim ve hala düzeltmeye çalışıyorum her geçen gün daha iyi oluyor.
Soran+1 yılönüne nasıl geçilior ben bir çok araştırma yaptım çözümü yok sadece hap veriolar o hapların etkileri çok kötü araştırabilirsin ben 25 yaşındayım liseden beri sosyal fobim var önceden böyle değildim çözümü nedir?
- +1 yıl
Kendini zorlamak... Biriyle konuşmaya, kalabalık ortamlarda bulunmaya, dikkatleri üzerine çekmeye kendini zorlayacaksın. Başlar biraz zor oluyor ama zamanla alışıyorsun. Böyle insanların önünde çeşitli konuşmalar yapabilirsin. Seminerlere katılıp gönüllü işlerde çalışabilirsin. Kişisel gelişim kitapları da belki yardımcı olur. Ama hap kullanma
Soran+1 yılteşekkürler :)
- +1 yıl
Önemli değil :)
aslında kızlar baskın, cüretkar, tutkulu ve sahiplenici erkekleri tercih ediyor ama bazı kızlar erkeğin kişilik haritasını iyi çıkartamadıkları için annelerinin kendilerine uzak dur dediği o p.ç ve kötü çocuklara denk geliyorlar..
01 Yorumla
Soran+1 yılben tercih meselesi diye düşünüorum denk gelmiolar bilinçli seçim
+1 yılKızlar kendilerini güldüren erkekleri sever, kendilerini ağlatan erkeklere aşık olur, dostum. Bu da benim sözüm ;)
34 Yorumla- +1 yıl
vayy sen mi buldun bu sözü çok oricinalmiş gerçekten
Soran+1 yılağlayın o zaman bol bol
- +1 yıl
Beğendiğinize sevindim arkadaşlar :)
Soran: kızların bu huyunu ben de sevmiyorum ama kızmıyorumda, kime aşık olacağını seçemiyorsun çünkü. Neden bu kadar ağlayan kız var sanıyorsun? :)
+1 yılçünkü her insan bir şekilde ön planda olmak ister 'basit' kızlarda sevgilisiyle ön plana çıkmayı tercih eder çünkü çoğu kıza göre 'kötü' erkek çekicidir ve bu durum kızların %98 inde görülür işiniz zor beyler
02 Yorumla- +1 yıl
Bizim mi sizin mi? :)..Bu kavram günümüz kızları için geçerli bence.
Soran+1 yılturşumu kurucam ben kararlıyım ::)
Çünkü bir erkek iyiyse ezik kötüyse havalı düşüncesi var :) Kızların aslında hoşlandığı daha belirsiz ve içinden kötü gibi duruyo ama çok iyi çocuk yaa demesi hoşlanmasına yeter
14 Yorumla- +1 yıl
Kötü nasıl olunuyor açar mısınız biraz? Kötüden kasıt nedir burada.Küfretme kötülük mü yoksa terbiyesizlik mi? Sahil kenarında duran kediyi denize atmak kötülük mü vicdansızlık mı? Böyle örneklerle açıklarsanız merak ettiğim için yapacağımdan değil :) Kötüden kasıt sigara alkol kullanması ya da hızlı araba kullanması trafik kurallarına uymaması mıdır nedir olay?
- +1 yıl
Kötü erkek dediğin hollywood filminde değiliz muhtemelen banka soyan tetikçi falandan bahsetmiyoruz. Her türlü kavgaya karışan erkek ot içen erkek vs bazı kızlar ay çok cool yaaa der bunlar gerizekalı kızlar sizden uzak. Ay çok ii olsun melek gibi yaa cok tatlı diyen gizli psikopat o da sizden uzak. Ama bir erkek ideal olarak aslında efendi duran ama yeri geldimi kavgaya gireriz diyen arabayı adam gibi sağlam kullanan ama trafikte sorun oldumu makas atıp geçendir hohoh gayet iyi anlattım bence
Soran+1 yılanie böle bir düşünceye sahipler peki
+1 yılilk başta kızı tavlayacağım diye kırk takla atarsınız, on numara beş yıldız cümleler döşersiniz.ne zaman ki elde edersiniz o zaman yeni avların peşine yönelirsiniz.her kötüyü kadınlara giydirmeyin, dönüp bir bakın içinizdekilere.
12 Yorumla- +1 yıl
güzel tespit.
Soran+1 yılelde ettiğim zaman av peşinde olmam nie olayım yahu enayimiyim beni seveni nie üzeyim
+1 yılah ah ben de öyle birini arayıpta bulamayanlardanım hepte bana düzgün olmayan erkekler denk geliyor.ama öyle sakin, ahlaklı, terbiyeli biri bir bulsam peşinden ayrılmam heralde :)
133 Yorumla- +1 yıl
beni bulsan keşke of :D
- +1 yıl
Kendimi övmiyim ama beni tanımak isterdin o zaman :)
- +1 yıl
bende kendimi övmiyim ama sende beni tanımak isterdin bunun garantisini verebilirim :)
- +1 yıl
karışıklık oldu pardon :D
- +1 yıl
ee bana övülcek bir şey bırakmadınız gençler :(
- +1 yıl
dest-i izdivaça dönmüş burası :)
- +1 yıl
yok beni katma ben sigaramla birlikte mutluyum :D
- +1 yıl
mutluluklar o zman size :)
- +1 yıl
teşekkürler.verim mi 1 dal?
- +1 yıl
yok ben içmiyorum
- +1 yıl
kavun var yer misin?
- +1 yıl
malesef kavunda sevmem karpuz olursa yerım ama :)
- +1 yıl
o da var yanında peynir de verelim o zaman promosyon olarak.ekmek olarak el yapımı ekmeğimiz mevcut dilerseniz onu da ikram edebiliriz.
- +1 yıl
mersi :) ama aç değilim
- +1 yıl
nargile var içer misin?
https://i.hizliresim.com/zRJLq9.jpg - +1 yıl
sigara içmiyorsam nargile içiymuyumdr sence tabıkı hayır
- +1 yıl
oldu iyi geceler
- +1 yıl
sanada :)
Soran+1 yılinş bulursun ya banada senin gibi düşünen biri çıkar inş hakkında hayırlısı neyse o olsun
- +1 yıl
amin imşallah :)
Soran+1 yıl70 kızdan sadece senin dışında 1i senin gibi düşünüor :D
- +1 yıl
:) iste devir değiştikce insanlar değişyr ders almıyr bazılarıda
Soran+1 yılevde pineklerim turşumu kurarım bende :D
- +1 yıl
:) kısmet bekle
- +1 yıl
niçin yalan dedin masbi
- +1 yıl
Buyrun burada biribeni tarif etmis sanki
- +1 yıl
senin gibi düşünen çok kız tanıdım ama nedense onlara yakınlaşmaya çalışan gerçekten düzgün iyi kaliyeli erkekleri hepsini geri çevirdiklerini gördüm nerede işe yaramayan tipler var sürekli onların peşinde kostuklarını gördüm hep ondan bu tarz yakınmalarda bulunanları samimiyetlerinden şüphe ediyorum
Soran+1 yılbeklemiycem turşumu kurucam valla bak D:
- +1 yıl
benım karsıma hıc öyle bırısı cıkmadı.nerde yalancı nerde arkadan ıs cevıren varsa onlar cıktı karsıma ve uzmek ıcınde benı yarıstlar.haketmedgm seyler yasadım ıhanet sayılabılır derecesınde ama dönüpte ıntıkam almadım cunku bana bu yakısmaz hemen baskasınla da olmdm zaten gecmişime saygım var benım.ama gercekten bir ii kendım gıbı bırı cıkmadı.içki içmedim hiç barlardada takılmam ama eski sevglim içki de içerdi barlarada giderdi ben bıraktrrm dusuncesındydm hıcte oyle olmuyor.gercı benım secımım olmus bıraz ama 15yasındakı bır kızdan kım doğru bır secım bekler kı sımdı kı aklım olsa asla dıyorum.bide ayrılınca insanların gercek yuzlerı cok belli oluyr
Soran+1 yılboşver ya belki hakkında hayırlı olan daha uzaktadır geliodur bir yerden her karanlığın sonu aydınlıkla biter en azından herşeyin farkındasın aradığın gibi birini bulacağına eminim cevap için teşekkürler :)
- +1 yıl
inş bakalım hayırlısı ben tesekkür ederim inş sende bulursun :)
Soran+1 yılçok çok teşekkür ederim tekrardan inş :)
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Kötüsü iyisi değil mesele kızlar kendilerini güvende hissettiren erkeğin peşinden gider iyi kötü kalıplaşmış yargılardan köküne inilmeden söylenmiş sözlerden biri
11 Yorumla
Soran+1 yılhangi söz yahu
- Devamını Gör (198)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar