AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Unutma DEVEYİ DİKEN İNSANI S*KEN YARANIRMIŞ. Boşver bizden hoşlanmasnlar nasipse gelir biyerden
nasip güzel kardeşim de p*çle yatıp kalkıp bana gelmesin istemem yani
biraz kızları güldürmeyi samimi yaklaşmayı biliceksin :))))
Aslında bir bilseler çekingen insanların çoğu daha komik, daha samimi ancak toplumda yapısı itibariyle bunu dışarı vurmak istemiyorlar.Siz de bunu bilsenizz :)))
sizde azıcık sinyal verin canım farkedilmiosunuz etrafta okada p*ç varken :D
Bazı İnsanlar hoşuna giden insanlara gülerler
bilmiosan öl diosun yani :D
bilmiosan öğren diorum biraz ;) ÇDasfd.as
fırsat verilmezse öğrenemezsin
ben sevgilim kdr p*çim sanirim (serseri diyorum ben gerci ama)
ona diyck bişi yok :)
Cesur olmazsan ister p. Ol ister efendi bas harf ve karakter farketmez seven illa vardir. Ben cool sessiz ama az flörtöz tiplerden hoslaniyorum. Bu ikisinide biraz barindiriyor bence.
cesurluktan kastın kıza açılmakmı ?
Elbette açılmaz kızdan köşe bucak kaçarsan o da sevmiyor zanneder sevsede takmaz görünür. Ben nesala aşırı cesaret müptelasına aşık oldum ama söylemedi. Herkes biliyor ben bilmiyordum. O yüzden sevmediğimi söyledim. Simdi o yok. Hayatımda başka biride olmayacak. Ç�nkü onun kadar hiçkimseyi sevemem. Söyle seviyorsa kızı mahvetme. Söyle sevmiyorsa kendini mahvetme
istemezse az ısrar eder ikna edersin baktın olmuyor yine ayrılırsın. Ama söylemezsen içini kemirir durur bu.
ben söylemekten hiç bir zaman çekinmedim çekinmiycemde ama olmuyor işte tipim gerçekten düzgün kendimide iyi ifade ediorum ama olmuor
Seni sevene denk gelmedin reddedildiysen kizlar reddetmeyi sever yani ben kim gelse reddediyorum huyum boyle ama kimi kizlar sevdiginden cikmaz seviyorum der sahtedir bundan iyidir reddedilmek. Ben bir kisiye asik oldum ama o soylemedi garip biriydi o. Hem belli ediyor hem soylemyordu ugrasmayi pek sevmem net olmali yani net olmazsa sevip sevmedigini bilmiyor diyecdusunur vazgecerim ondan tabi unutamam o hayata dwvam olan bana olur ama o bir daha bakakaz bana cunku amac belkide sadce benimde dmk
birine açıldığım da gayet net olduğumu düşünüorum güzelde konuşurum hani
Erkekler neden namuslu sessiz edepli çekingen kızları istemez peki?
Nerde şımarık süslü yırtık kız var orda beyler yoğunlukta.
Bu güzel olmuş :)
biz isterizde öyle kızı bulduğumuzdada onlar bizi istemiyorlar o ne olacak simdi ben bugüne kadar göremedim öyle birsey artı gözümüzde yazdığınız tipde kızlarda değil aradığımız tip namuslu edepli kızlarda ama onlarda bizi geri çeviriyor ondan sonra yakınıyorlar adam yok diye
etkiye tepki oldu sanki :S
helal ya gercekten çok dogru soyledın :) ıyı cevaptı
ya biz edepli kızları kötülemedikki yani ben edepli sessiz çekingen kızlada olabilirim tabikide daha ne istiyim bunu yargılamıoruz şu anda onu da bir daha ki xper de sorarım belki
Çünkü namuslu, edepli, çekingen kızın kriteri çoktur. Eleği incedir. Zor kızdır vesselam.
evet deneme12 doğrudur.
haşarı erkekler bazı konularda daha başarılı ondan ötürü =)
haşarı değil gözümde haşere onlar :D
puhahahah benım sevgilim de kötü erkek =)
anlaşıosanız sıkıntı yok :) ama ilerde ağlayacaksın demedi deme :) inş ağlamassın tabi :)
ağlamak iyidir iyi =)
:D sana bişi olmaz bunu anladım ben D:
hamdolsun hiç bir kriz bizi vurmuyo =)))
belli oluor ,:D
hahahahh=)
:)))
aşk bu ota da konar bokada takma önüne biri çıkar
genelde boka konuyor galiba :D
ewt =) sana knmdgına göre öyle grnyr =D
:D haha
İyilik kötülük göreceli kavram.. Youtube de bir video vardı kızlar illa i*ne mi olalım diye o aklıma geldi bak simdi :)
yok artııık :D
herif harbi harbi ıbıne oldu ama, kaşlarını aldırmış..
martılar firar etti
Genelde ergenlerde olur bu kimse sokak serserisine aşık olmuyor iş ve parada biter ;)
aynen dostum :)
macera ariyorlar kendini eylendirecek degisik gelecek seyler pesinde kosuyorlar taki, o firlamanin kendisine gol atmasina dek
ofsayt olmadan gol oluor direk haklısın :)
valla etrafımda sakin içine kapanık erkeklerinde çok güzel kızlarla birlikteliği olduğunu biliyorum ben
istisnalar kaideyi bozmaz bakınız : https://www.youtube.com/watch?v=OPUcWCH7Tgw
Evet bende düşünüyorum bazen kendilerini kaybettikleri bir zaman aralığında işi yapıyorlar o zamanda iş işten geçiyor diyorum..
ben artık düşünmüorum turşumu kurucam :D
:) :)
bir yabancı hanıma sormuştum neden diye..istediklerimizi onlar veriyor demişti..enteresan gelmişti bana..
veriolardır ona şüphe yok dostum
Tabi genelleme yapmak doğru değilde kötü insanların öz güveni ve IQ ları yüksek olur genelde o yüzden olabilir.
IQsu ne alaka zaten biz gerizekalıyız bu duruma göre hey allahım ya
iyi insanlar gerizekalı demedim kötüler de genel bir durum söyledim ben
bence yanlış bir teori iyi düşün IQ konusunu
Sessizim, efendiyim, sakinim, kendi halimdeyim, tipimde düzgün ama fırlama sanıyo tanımayan. Bu yüzden çok kaybediyorum :D Sonra bu kızlar gidip saf görünümlü fırlamalara kapılıyolar işte :)
hayat işte :S
aynı konudan bende magdurum
renkli gözlerim var
zanaatım var :D ( bağlama çalıyorum )
uzun boyluyum
daha 1-2 özelligim daha var ama yok arkadaş yok. ne akdar peşinden koştuysam yok yine yok
bazen ne yaparsan yap olmuyor kardeşim
Erkek dediğin efendi , yeri geldiğinde çok kıskanç olacak. Ben kötü erkek tercih etmem
işte bu ya :) teşekkürler cevap için en iyi cevabı önceden vermeseydim işim zordu çünkü çok güzel cvplar var benden sana artı 1 tşkler tekrardan :)
Canımızı sağ olsun :)
:)) sağ olsun tabi ya sağlık olsun hatta :)
valla ne derseniz diyin en felsefik söz yine bizden çıkma seven gondiklenir gondikleyen sevilir :D
buda benden o zaman vereni s*kerler söküğü dikerler :D
secmiyoruz denk geliyor iyi erkekleri de kötü kizlar seciyor
bazen bilinççli olarak gittiklerini düşünüorum
o zamn neden sizler önce davranıp iyi erkekleri seçmiyorsunuzda iyi erkekleri kötü kızlara yem ediyorsunuz diye sormazlar mı
biz sevioruz böyle yapmayı zaten ben turşumu kurucam
:))
:))
kolay gelsin tursu kurunca yardim edebilirim :D
teşekkürler kendi başıma halledebilirim sanırım turşu kurmayıda biliorum :D turşu severmisin :D
almiim :D
:D pilavla iyi gider ama :D
he biliyorum valla oyle :D
neyse ya iyi geceler canın çeker falan aman mesuliyet kabul etmem sonra :)
sana da iyi geceler
teşekkürler :)
Ben olsam ben de tercih ederim boolum.Biz sıkıcıyız :d , onlar içini kaynatıyor -bir başka kullanıcının dediği gibi- :dd
sen kız olsan çok fena bişi olurmuşun :D
Neden biliyor musun? Kızın canını yakan değil onu rahatlatmaya çalıştığın için. canını yaktın mı kuyruğuna basılmış kedi gibi peşinden dolanır. Bu dünya böyle lanet olsun ki
canları yandıkları halde genede akıllanmıolar
gerizekalılık işte gelsinler adam gibi erkek gibi değer verelim s*ken yaranıyor işte
diyecek hiç bişi yok heleki yapacak hiç bişi yok
kötü diye tabir ettiğin erkek eğlencelidir
heyecan, ve sıradışılık vaat eder
hayvansı seviolar yani D:
ya yüksek ihtimalle bilmez onun kötü olduğunu öyle görünmez gözüne ondandır yani
p*ç dediğimiz insanı çözebilmek için onunla sadece 1 gün sohbet etmem yeterli
bu senin için geçerli
fırlamaları çözmek çokta zor değil
deneyebilirsin
olabilir benm çok muhabbetim olmaz erkeklerle konuşmam etmem o yüzden kendime göre yorumladım
bazen uyanık gözü açık konuşkan komik tipler daha çekici gelebiliyo çünkü her hangi bir durumda seni koruyabilir gibi güçlü geliyo insana
Pehh...İlk esnada kaçacaktır.
hehe biz korumuyoruz zaten direk olarak al götür kardeşim benim sevgilim bu ama sıkıntı yok çünkü ben gavatım deyip sevgilimizi hemen bir başkasına veriorz
Kötüler, kazanır, acımaz, cesaretlidir. vs...
zaten iyiler sdece filmlerde kazanıor dostum
zarar veren her şey çekicidir de ondan
Sonrada kızların 'Erkekler iki yüzlüdür, aldatır, öküzdür.' gibisinden laflarıda ediyorsunuz. :)
en iyi cevap
seçim meselesi :D
mantıklı artı 1
varya kardesim cok haklisin nerede kopuk tip var gider ona yapisir sessiz sakin duzgun insanlar tercih edilmiyor
adaletinin hımana koyim dünya :D
aynen aynen
kişiden kişiye değişir o
haklısın galiba 75 kızda 3 kişi sessiz insan sevior :S
Aslında herkes kendisi gibi kisileri seviyo galiba
için kötü diorsun yani :D
Yo içim kötú ölduguna degil yani demek istedigim herkes kendisi gibi davranan insanlardan hoşlanıyo galiba
olabilir aslında
Dostum tercih etme değil.Kız adımı atmaz.Erkek atar e sessiz sakin adamda pek adım atmaz.E yavşayan pçler dolayısıyla kızı götürüyor.
bende adım atıorum geri dönüş % 45 diyelim
Kötü dediklerine geri dönüş %10 falan sadece 20 30 tane kıza yavşıyorlar mutlaka biri düşüyor.
kızı etkilemekle alakalı.
değişik bir bakış açısı ama mantıklı olabilir artı1
çünkü kızlar genelde öyledir iyi bir kızsa pi. birini sevmez zaten
neden genelde öyledir bunu araştırıorum
ortam öyle dostum kızlarda erkelere oranla modifikasyona daha müsait
boşver çözemedim 72 kızın verdiği cevapların sadece artı 1 yazdıklarım mantıklı geldi
bende bakıom nerde tipsiz bir uşak var güzel kızlarla çıkıyor vallaha ağlayasım geliyor
ağlama kendi tercihleri onlar ağlasın
olan bize oluyor reis biz kalıyoruz yoklukta :D
vereni s*kerler söküğü dikerler
dahada bişi demem :)
Yoo ben kötü erkekler tercih etmem sesiz ne güzel sakın olmalı
aynı beni tarif etdin :D
sizin gibi düşünen insanların olduğunu bilmek güzel teşekkürler :)
Evet bu söylediğinin sayısı fazla, ama kızlar nerden bilsinler kahin değiller ya. sarhoş oluyorlar öyle erkeklerden teklif geldiği zaman :)
kahin olmaya gerek yok aslında sadece özgüveni yüksek die herşey tercih meselesi
onlar kaşınıyorlar ya tecavüze uğruyorlar ya da ilişkiye girip pişman oluyorlar sonra ağlıyorlar ne diyim yazık
sonra da kendilerini birine yamamak istiolar :S
öyle benim gibi kimseyle çıkmamış insanları knadırıyolar düşman başına ne diyim
aynen hakkımızda hayırlısı dostum
Ozguven ve sans cok onemli dostum :) bana ne kizlar geldi gitti. Benden ne yakisikli arkadaslarim bosa olta atti. Hersey kismet
haklsın kısmette ne varsa o
Bekle denk gelirse gelir grlmesse sktr et :))) tabi bekle dedigime bakma arada sansini zorla :)
Çoğu kız\erkek kendinden zıtlara gider diye düşünmekteyim. Mesela içine kapanık kızlar bir heyecan, coşku olsun diye genelde kötü çocuklara gider diye düşünüyorum. Saygılarımla
zıt kutup olayına bende inanmaya başladım teşekkürler mantıklı
Kizlar kendini ifade edebilen ona sürekli onu sevdiğini söyleyen onu birakamychni herkese haykiranlsri sever. Yani yalancilari sever
kendinizi bilmeniz ne güzel
çünkü pısırık erkekler içine kapalı hiçbir sosyal aktivitesi olmayan tiplerdir ama kötü erkekler onlar sizinle herşeyi yapar yatar ve sizle tüm sosyal aktiviteleri yaparlar
Ama karşınıza çıkan ilk engelde veya daha güzel bir kız gördüğünde sizi terk eder.Hayat sadece eğlenceden ibaret değil.Böyle sanarsan sen birgün çok kötü tostlar.
sence bir erkek benden vazgeçmek isteyebilirmi bir erkekle birlikteyim ve anlarsın yani kötü çocuk işte ve harikayız
Yanlış anlama senin birlikte olduğun erkek seni terk etmez tabi , ancak her erkek böyle olacak diye bir kaide yok.Ben mesela senin gibilerle konuşmam bile, ee yani sadece güzel olmakla olmuyor.Umarım yanlış anlamamışsındır.
"sence bir erkek benden vazgeçmek isteyebilirmi bir erkekle birlikteyim ve anlarsın yani kötü çocuk işte ve harikayız"
Bekaret, iptal :D
yatsınn tabi ya seni bulmuş sevişsin biraz sonra sende kendini pısırık dediğin erkeklere yamamaya çalış ilerde hayat işte
bir erkek beni bırakmak istiye bilirmi diyorsun örnek vereyim mi adrina lima desem bak durumuna
Kötü erkek olmak daha zevkli daha heyecanlı daha aksiyonlu
devam et böyle dostum zaten sen aranılan hero'sun :)
Herkes bir değildir.
Sessiz sakin tipler dikkat çekmedikleri içindir belki de.
Buda bir etken, EE eğlencede lazım biraz sonra Memur kılıklı bsi insana cidden kimse tahammül edemez az biraz averto olmak lazım yani. :))))
Kadınlar ne ister : Dik duruş karizmatik davranışlar sözünü geçiren kararlı kişilik kadına değer veren ince ruh başkasına karşı aslan kendine karsı kedi ama kedilikte bir yere kadar hani. Ne yaptığını bilsin bazen serseri bazen efendi. Yani hepeciğinden acık :))))
Ettim yine size bir teşekkür :))))))
dikkat çekmeye ihtiyacım yok gelen böyle gelsin turşumu kurmaya karar verdim
Sessiz sakin insanları dışladıkları için yardımcı olmadıkları için olabilir
aynen raskolnikov :)
açıkçası ben kedi diye sewdim adamın içinden çakal çıktı sonradan mülayim çocuk gitti içinden p* çıktı düzen bu sanırım iyi kötü güzel çirkin... gidiyor
hayırlısı olsun hakkında ne diyeyim elbet adamına denk gelirsin
zor bende bu mallık varken
:S hakkında hayırlısı
Ben de anlamiyorum yani amacim karsidakine zarardan kacinmak oluyo ama hep ben zararli cikiyom
deveyi diken insanı neyse :D
Kızlar gücü sever, arabalıları sever, paralıları sever, götü kalkıkları sever bu yorum yeter sanırım.
bunlar olmasada pij olsada yetior bazılarına
Bende çok merak ediyorum bunun cevabını :( ben hep kötülere aşık oluyorum mesela. Neden? :(((
çünkü gözde olanlar onlar dert etme bu kdar sessiz insanlar toplumda fazla sevilmeyen tiplerdir çünkü
kızların çoğu gerizekalıdır oyüzden.
:D çok iyidi bu ya :D artı 1
o tarz erkekler daha çekici geliyor kızlaraherhalde
sanırım dostum :)
cahillerdir..akıllanınca iş işten geçer..sonra sağda solda zırıldarlar:)
yapcak bişi yok çoğu halinden memnun :)
piçleri seven kızlarda benden uzak dursun sevmesinler beni ağa
turşumu kurucam ben yorumlardan onu anladım diolarki kendilerini koruyan sahiplenen erkek severiz biz sevgilimizi geneleve satıoz sanki hımanına
tipe bakmaz o işler cebe bakar.tipsiz birinin yanında güzel kız varsa o tipsizde para vardır ;)
o durum ayrı onu sorgulamıoruz şu anda
dengesiz yaratıklardır kızlar :D sorgulama bence :D
sorgulamalıyım onları anlamak lazım bir yerde :D
anlayamazsınnn :DD
:D haklısın :D
Dikeni severler duymadım mi hiç bu çark böyle dönüyo dikmeyı öğren gerisini boşver
deveyi diken durumları diosun
Iyi erkek mi var la ne alaka kim 4 4luk ki sen olasin bilader
off demek istediğimi anlayan anladı
yani senin dışında herkes
Her kör satıcının bir kör alıcısı vardır. Dünyanın da kendine göre bir duzeni var kardeş
böyle düzenin diyesim gelior bazen
sevmezler sessiz sakinleri, hep red cevabı alacağım için kimsenin peşinden koşmuyorum
:S ben bir kıza açılmaktan asla korkmam sende öyle yap en fzla reddedilirsin
İyi adamlarla konuşulur kötü adamlarla sevisilir sanırım kötülük testosteron artırıyor bu da ilgilerini çekiyor yani iyi olsak bile Bilal ınci gibi davranmaliyiz
Çünkü onlar daha deneyimli oldukları için etkilemeyi biliyorlar.
bravo onlara o zaman :)
millet heyecan arıyo :)
aynen öyle artı 1
ben sessiz efendi erkeklere bakıyorum :)
artı bir benden sana :) beni de seven var demekki :D
fazlasıyla :)
teşekkürler gizli :) 70 kişide 2 kişide olsa böyle senin gibi düşünüor bu sorudan bunu anladım :)
Iyi kızlar kötüleri seçmezler öyle yapanlar genelde kendileri de kötüdür ondan.
Ben bunlara şaid oldum hep
benim gözlemlerimdi bunlar :S