• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

121

Cevap

141

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • pnnicc
    pnnicc Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Unutma DEVEYİ DİKEN İNSANI S*KEN YARANIRMIŞ. Boşver bizden hoşlanmasnlar nasipse gelir biyerden

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasip güzel kardeşim de p*çle yatıp kalkıp bana gelmesin istemem yani

      Yorumla
  • asdasasas
    asdasasas Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl

    biraz kızları güldürmeyi samimi yaklaşmayı biliceksin :))))

    0
    6 Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      Aslında bir bilseler çekingen insanların çoğu daha komik, daha samimi ancak toplumda yapısı itibariyle bunu dışarı vurmak istemiyorlar.Siz de bunu bilsenizz :)))

      Yorumla
    • asdasasas
      asdasasas
      +1 yıl

      sizde azıcık sinyal verin canım farkedilmiosunuz etrafta okada p*ç varken :D

      Yorumla
    • PlayBoy0101
      PlayBoy0101
      +1 yıl

      Bazı İnsanlar hoşuna giden insanlara gülerler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmiosan öl diosun yani :D

      Yorumla
    • asdasasas
      asdasasas
      +1 yıl

      bilmiosan öğren diorum biraz ;) ÇDasfd.as

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fırsat verilmezse öğrenemezsin

      Yorumla
  • zumuklu
    zumuklu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 50%
    +1 yıl

    ben sevgilim kdr p*çim sanirim (serseri diyorum ben gerci ama)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ona diyck bişi yok :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cesur olmazsan ister p. Ol ister efendi bas harf ve karakter farketmez seven illa vardir. Ben cool sessiz ama az flörtöz tiplerden hoslaniyorum. Bu ikisinide biraz barindiriyor bence.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cesurluktan kastın kıza açılmakmı ?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Elbette açılmaz kızdan köşe bucak kaçarsan o da sevmiyor zanneder sevsede takmaz görünür. Ben nesala aşırı cesaret müptelasına aşık oldum ama söylemedi. Herkes biliyor ben bilmiyordum. O yüzden sevmediğimi söyledim. Simdi o yok. Hayatımda başka biride olmayacak. Ç�nkü onun kadar hiçkimseyi sevemem. Söyle seviyorsa kızı mahvetme. Söyle sevmiyorsa kendini mahvetme

      istemezse az ısrar eder ikna edersin baktın olmuyor yine ayrılırsın. Ama söylemezsen içini kemirir durur bu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben söylemekten hiç bir zaman çekinmedim çekinmiycemde ama olmuyor işte tipim gerçekten düzgün kendimide iyi ifade ediorum ama olmuor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni sevene denk gelmedin reddedildiysen kizlar reddetmeyi sever yani ben kim gelse reddediyorum huyum boyle ama kimi kizlar sevdiginden cikmaz seviyorum der sahtedir bundan iyidir reddedilmek. Ben bir kisiye asik oldum ama o soylemedi garip biriydi o. Hem belli ediyor hem soylemyordu ugrasmayi pek sevmem net olmali yani net olmazsa sevip sevmedigini bilmiyor diyecdusunur vazgecerim ondan tabi unutamam o hayata dwvam olan bana olur ama o bir daha bakakaz bana cunku amac belkide sadce benimde dmk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      birine açıldığım da gayet net olduğumu düşünüorum güzelde konuşurum hani

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Erkekler neden namuslu sessiz edepli çekingen kızları istemez peki?
    Nerde şımarık süslü yırtık kız var orda beyler yoğunlukta.

    2
    7 Yorumla
    • coymistress
      coymistress
      +1 yıl

      Bu güzel olmuş :)

      Yorumla
    • masbi
      masbi
      +1 yıl

      biz isterizde öyle kızı bulduğumuzdada onlar bizi istemiyorlar o ne olacak simdi ben bugüne kadar göremedim öyle birsey artı gözümüzde yazdığınız tipde kızlarda değil aradığımız tip namuslu edepli kızlarda ama onlarda bizi geri çeviriyor ondan sonra yakınıyorlar adam yok diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      etkiye tepki oldu sanki :S

      Yorumla
    • Ceren17
      Ceren17
      +1 yıl

      helal ya gercekten çok dogru soyledın :) ıyı cevaptı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya biz edepli kızları kötülemedikki yani ben edepli sessiz çekingen kızlada olabilirim tabikide daha ne istiyim bunu yargılamıoruz şu anda onu da bir daha ki xper de sorarım belki

      Yorumla
    • deneme12
      deneme12
      +1 yıl

      Çünkü namuslu, edepli, çekingen kızın kriteri çoktur. Eleği incedir. Zor kızdır vesselam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet deneme12 doğrudur.

      Yorumla
  • hilalbesiktas
    hilalbesiktas Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    haşarı erkekler bazı konularda daha başarılı ondan ötürü =)

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haşarı değil gözümde haşere onlar :D

      Yorumla
    • hilalbesiktas
      hilalbesiktas
      +1 yıl

      puhahahah benım sevgilim de kötü erkek =)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlaşıosanız sıkıntı yok :) ama ilerde ağlayacaksın demedi deme :) inş ağlamassın tabi :)

      Yorumla
    • hilalbesiktas
      hilalbesiktas
      +1 yıl

      ağlamak iyidir iyi =)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D sana bişi olmaz bunu anladım ben D:

      Yorumla
    • hilalbesiktas
      hilalbesiktas
      +1 yıl

      hamdolsun hiç bir kriz bizi vurmuyo =)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      belli oluor ,:D

      Yorumla
    • hilalbesiktas
      hilalbesiktas
      +1 yıl

      hahahahh=)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • gizli255
    gizli255 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    aşk bu ota da konar bokada takma önüne biri çıkar

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      genelde boka konuyor galiba :D

      Yorumla
    • gizli255
      gizli255
      +1 yıl

      ewt =) sana knmdgına göre öyle grnyr =D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D haha

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İyilik kötülük göreceli kavram.. Youtube de bir video vardı kızlar illa i*ne mi olalım diye o aklıma geldi bak simdi :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok artııık :D

      Yorumla
    • saygın22
      saygın22
      +1 yıl

      herif harbi harbi ıbıne oldu ama, kaşlarını aldırmış..
      martılar firar etti

      Yorumla
  • Footman
    Footman Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 360 cevap paylaştı.

    Genelde ergenlerde olur bu kimse sokak serserisine aşık olmuyor iş ve parada biter ;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen dostum :)

      Yorumla
  • shadow83
    shadow83 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    macera ariyorlar kendini eylendirecek degisik gelecek seyler pesinde kosuyorlar taki, o firlamanin kendisine gol atmasina dek

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ofsayt olmadan gol oluor direk haklısın :)

      Yorumla
  • nebilimbenya
    nebilimbenya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    valla etrafımda sakin içine kapanık erkeklerinde çok güzel kızlarla birlikteliği olduğunu biliyorum ben

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      istisnalar kaideyi bozmaz bakınız : https://www.youtube.com/watch?v=OPUcWCH7Tgw

      Yorumla
  • sarılacitual
    sarılacitual Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evet bende düşünüyorum bazen kendilerini kaybettikleri bir zaman aralığında işi yapıyorlar o zamanda iş işten geçiyor diyorum..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben artık düşünmüorum turşumu kurucam :D

      Yorumla
    • sarılacitual
      sarılacitual
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • fuxxii
    fuxxii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    bir yabancı hanıma sormuştum neden diye..istediklerimizi onlar veriyor demişti..enteresan gelmişti bana..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      veriolardır ona şüphe yok dostum

      Yorumla
  • dolphınboy
    dolphınboy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tabi genelleme yapmak doğru değilde kötü insanların öz güveni ve IQ ları yüksek olur genelde o yüzden olabilir.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      IQsu ne alaka zaten biz gerizekalıyız bu duruma göre hey allahım ya

      Yorumla
    • dolphınboy
      dolphınboy
      +1 yıl

      iyi insanlar gerizekalı demedim kötüler de genel bir durum söyledim ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence yanlış bir teori iyi düşün IQ konusunu

      Yorumla
  • Omnvc
    Omnvc Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Sessizim, efendiyim, sakinim, kendi halimdeyim, tipimde düzgün ama fırlama sanıyo tanımayan. Bu yüzden çok kaybediyorum :D Sonra bu kızlar gidip saf görünümlü fırlamalara kapılıyolar işte :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayat işte :S

      Yorumla
  • WithDrawn
    WithDrawn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    aynı konudan bende magdurum
    renkli gözlerim var
    zanaatım var :D ( bağlama çalıyorum )
    uzun boyluyum
    daha 1-2 özelligim daha var ama yok arkadaş yok. ne akdar peşinden koştuysam yok yine yok

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bazen ne yaparsan yap olmuyor kardeşim

      Yorumla
  • EcrinBuse-
    EcrinBuse- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkek dediğin efendi , yeri geldiğinde çok kıskanç olacak. Ben kötü erkek tercih etmem

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      işte bu ya :) teşekkürler cevap için en iyi cevabı önceden vermeseydim işim zordu çünkü çok güzel cvplar var benden sana artı 1 tşkler tekrardan :)

      Yorumla
    • EcrinBuse-
      EcrinBuse-
      +1 yıl

      Canımızı sağ olsun :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)) sağ olsun tabi ya sağlık olsun hatta :)

      Yorumla
  • Hitchens
    Hitchens Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    valla ne derseniz diyin en felsefik söz yine bizden çıkma seven gondiklenir gondikleyen sevilir :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      buda benden o zaman vereni s*kerler söküğü dikerler :D

      Yorumla
  • Ezelezel
    Ezelezel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    secmiyoruz denk geliyor iyi erkekleri de kötü kizlar seciyor

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bazen bilinççli olarak gittiklerini düşünüorum

      Yorumla
    • masbi
      masbi
      +1 yıl

      o zamn neden sizler önce davranıp iyi erkekleri seçmiyorsunuzda iyi erkekleri kötü kızlara yem ediyorsunuz diye sormazlar mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biz sevioruz böyle yapmayı zaten ben turşumu kurucam

      Yorumla
    • Ezelezel
      Ezelezel
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • Ezelezel
      Ezelezel
      +1 yıl

      kolay gelsin tursu kurunca yardim edebilirim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler kendi başıma halledebilirim sanırım turşu kurmayıda biliorum :D turşu severmisin :D

      Yorumla
    • Ezelezel
      Ezelezel
      +1 yıl

      almiim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D pilavla iyi gider ama :D

      Yorumla
    • Ezelezel
      Ezelezel
      +1 yıl

      he biliyorum valla oyle :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neyse ya iyi geceler canın çeker falan aman mesuliyet kabul etmem sonra :)

      Yorumla
    • Ezelezel
      Ezelezel
      +1 yıl

      sana da iyi geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben olsam ben de tercih ederim boolum.Biz sıkıcıyız :d , onlar içini kaynatıyor -bir başka kullanıcının dediği gibi- :dd

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen kız olsan çok fena bişi olurmuşun :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neden biliyor musun? Kızın canını yakan değil onu rahatlatmaya çalıştığın için. canını yaktın mı kuyruğuna basılmış kedi gibi peşinden dolanır. Bu dünya böyle lanet olsun ki

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      canları yandıkları halde genede akıllanmıolar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gerizekalılık işte gelsinler adam gibi erkek gibi değer verelim s*ken yaranıyor işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      diyecek hiç bişi yok heleki yapacak hiç bişi yok

      Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    kötü diye tabir ettiğin erkek eğlencelidir
    heyecan, ve sıradışılık vaat eder

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayvansı seviolar yani D:

      Yorumla
  • meraklımelahat38
    meraklımelahat38 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    ya yüksek ihtimalle bilmez onun kötü olduğunu öyle görünmez gözüne ondandır yani

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      p*ç dediğimiz insanı çözebilmek için onunla sadece 1 gün sohbet etmem yeterli

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      bu senin için geçerli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fırlamaları çözmek çokta zor değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      deneyebilirsin

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      olabilir benm çok muhabbetim olmaz erkeklerle konuşmam etmem o yüzden kendime göre yorumladım

      Yorumla
  • ada0006
    ada0006 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    bazen uyanık gözü açık konuşkan komik tipler daha çekici gelebiliyo çünkü her hangi bir durumda seni koruyabilir gibi güçlü geliyo insana

    0
    2 Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      Pehh...İlk esnada kaçacaktır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hehe biz korumuyoruz zaten direk olarak al götür kardeşim benim sevgilim bu ama sıkıntı yok çünkü ben gavatım deyip sevgilimizi hemen bir başkasına veriorz

      Yorumla
  • mavi_38
    mavi_38 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 49
    +1 yıl

    Kötüler, kazanır, acımaz, cesaretlidir. vs...

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zaten iyiler sdece filmlerde kazanıor dostum

      Yorumla
  • gryffindorlu
    gryffindorlu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    zarar veren her şey çekicidir de ondan

    2
    4 Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      Sonrada kızların 'Erkekler iki yüzlüdür, aldatır, öküzdür.' gibisinden laflarıda ediyorsunuz. :)

      Yorumla
    • Firaryy
      Firaryy
      +1 yıl

      en iyi cevap

      Yorumla
    • gryffindorlu
      gryffindorlu
      +1 yıl

      seçim meselesi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      mantıklı artı 1

      Yorumla
  • browngentleman00
    browngentleman00 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    varya kardesim cok haklisin nerede kopuk tip var gider ona yapisir sessiz sakin duzgun insanlar tercih edilmiyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      adaletinin hımana koyim dünya :D

      Yorumla
    • browngentleman00
      browngentleman00
      +1 yıl

      aynen aynen

      Yorumla
  • serenayay
    serenayay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    kişiden kişiye değişir o

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklısın galiba 75 kızda 3 kişi sessiz insan sevior :S

      Yorumla
    • serenayay
      serenayay
      +1 yıl

      Aslında herkes kendisi gibi kisileri seviyo galiba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      için kötü diorsun yani :D

      Yorumla
    • serenayay
      serenayay
      +1 yıl

      Yo içim kötú ölduguna degil yani demek istedigim herkes kendisi gibi davranan insanlardan hoşlanıyo galiba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olabilir aslında

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Dostum tercih etme değil.Kız adımı atmaz.Erkek atar e sessiz sakin adamda pek adım atmaz.E yavşayan pçler dolayısıyla kızı götürüyor.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bende adım atıorum geri dönüş % 45 diyelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kötü dediklerine geri dönüş %10 falan sadece 20 30 tane kıza yavşıyorlar mutlaka biri düşüyor.

      Yorumla
  • 94117
    94117 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 50%
    +1 yıl

    kızı etkilemekle alakalı.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      değişik bir bakış açısı ama mantıklı olabilir artı1

      Yorumla
  • asdardar
    asdardar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    çünkü kızlar genelde öyledir iyi bir kızsa pi. birini sevmez zaten

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden genelde öyledir bunu araştırıorum

      Yorumla
    • asdardar
      asdardar
      +1 yıl

      ortam öyle dostum kızlarda erkelere oranla modifikasyona daha müsait

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boşver çözemedim 72 kızın verdiği cevapların sadece artı 1 yazdıklarım mantıklı geldi

      Yorumla
  • __whaTisLove
    __whaTisLove Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    bende bakıom nerde tipsiz bir uşak var güzel kızlarla çıkıyor vallaha ağlayasım geliyor

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ağlama kendi tercihleri onlar ağlasın

      Yorumla
    • __whaTisLove
      __whaTisLove
      +1 yıl

      olan bize oluyor reis biz kalıyoruz yoklukta :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vereni s*kerler söküğü dikerler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dahada bişi demem :)

      Yorumla
  • oceane
    oceane Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Yoo ben kötü erkekler tercih etmem sesiz ne güzel sakın olmalı

    1
    2 Yorumla
    • hayatsanagüzelmi
      hayatsanagüzelmi
      +1 yıl

      aynı beni tarif etdin :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sizin gibi düşünen insanların olduğunu bilmek güzel teşekkürler :)

      Yorumla
  • siesta72
    siesta72 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evet bu söylediğinin sayısı fazla, ama kızlar nerden bilsinler kahin değiller ya. sarhoş oluyorlar öyle erkeklerden teklif geldiği zaman :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kahin olmaya gerek yok aslında sadece özgüveni yüksek die herşey tercih meselesi

      Yorumla
  • icelord
    icelord Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    onlar kaşınıyorlar ya tecavüze uğruyorlar ya da ilişkiye girip pişman oluyorlar sonra ağlıyorlar ne diyim yazık

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sonra da kendilerini birine yamamak istiolar :S

      Yorumla
    • icelord
      icelord
      +1 yıl

      öyle benim gibi kimseyle çıkmamış insanları knadırıyolar düşman başına ne diyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen hakkımızda hayırlısı dostum

      Yorumla
  • Aydınlı009
    Aydınlı009 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Ozguven ve sans cok onemli dostum :) bana ne kizlar geldi gitti. Benden ne yakisikli arkadaslarim bosa olta atti. Hersey kismet

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklsın kısmette ne varsa o

      Yorumla
    • Aydınlı009
      Aydınlı009
      +1 yıl

      Bekle denk gelirse gelir grlmesse sktr et :))) tabi bekle dedigime bakma arada sansini zorla :)

      Yorumla
  • anonim1245
    anonim1245 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Çoğu kız\erkek kendinden zıtlara gider diye düşünmekteyim. Mesela içine kapanık kızlar bir heyecan, coşku olsun diye genelde kötü çocuklara gider diye düşünüyorum. Saygılarımla

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zıt kutup olayına bende inanmaya başladım teşekkürler mantıklı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kizlar kendini ifade edebilen ona sürekli onu sevdiğini söyleyen onu birakamychni herkese haykiranlsri sever. Yani yalancilari sever

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kendinizi bilmeniz ne güzel

      Yorumla
  • rabiayıldız18
    rabiayıldız18 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    çünkü pısırık erkekler içine kapalı hiçbir sosyal aktivitesi olmayan tiplerdir ama kötü erkekler onlar sizinle herşeyi yapar yatar ve sizle tüm sosyal aktiviteleri yaparlar

    0
    6 Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      Ama karşınıza çıkan ilk engelde veya daha güzel bir kız gördüğünde sizi terk eder.Hayat sadece eğlenceden ibaret değil.Böyle sanarsan sen birgün çok kötü tostlar.

      Yorumla
    • rabiayıldız18
      rabiayıldız18
      +1 yıl

      sence bir erkek benden vazgeçmek isteyebilirmi bir erkekle birlikteyim ve anlarsın yani kötü çocuk işte ve harikayız

      Yorumla
    • DüşünceliAdam
      DüşünceliAdam
      +1 yıl

      Yanlış anlama senin birlikte olduğun erkek seni terk etmez tabi , ancak her erkek böyle olacak diye bir kaide yok.Ben mesela senin gibilerle konuşmam bile, ee yani sadece güzel olmakla olmuyor.Umarım yanlış anlamamışsındır.

      Yorumla
    • Emanuelsonn
      Emanuelsonn
      +1 yıl

      "sence bir erkek benden vazgeçmek isteyebilirmi bir erkekle birlikteyim ve anlarsın yani kötü çocuk işte ve harikayız"

      Bekaret, iptal :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yatsınn tabi ya seni bulmuş sevişsin biraz sonra sende kendini pısırık dediğin erkeklere yamamaya çalış ilerde hayat işte

      Yorumla
    • masbi
      masbi
      +1 yıl

      bir erkek beni bırakmak istiye bilirmi diyorsun örnek vereyim mi adrina lima desem bak durumuna

      Yorumla
  • YesBoss
    YesBoss Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Kötü erkek olmak daha zevkli daha heyecanlı daha aksiyonlu

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      devam et böyle dostum zaten sen aranılan hero'sun :)

      Yorumla
  • LilyPad-
    LilyPad- Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Herkes bir değildir.
    Sessiz sakin tipler dikkat çekmedikleri içindir belki de.

    0
    6 Yorumla
    • KaanHezeyan
      KaanHezeyan
      +1 yıl

      Buda bir etken, EE eğlencede lazım biraz sonra Memur kılıklı bsi insana cidden kimse tahammül edemez az biraz averto olmak lazım yani. :))))

      Yorumla
    • KaanHezeyan
      KaanHezeyan
      +1 yıl

      Kadınlar ne ister : Dik duruş karizmatik davranışlar sözünü geçiren kararlı kişilik kadına değer veren ince ruh başkasına karşı aslan kendine karsı kedi ama kedilikte bir yere kadar hani. Ne yaptığını bilsin bazen serseri bazen efendi. Yani hepeciğinden acık :))))

      Yorumla
    • KaanHezeyan
      KaanHezeyan
      +1 yıl

      Ettim yine size bir teşekkür :))))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dikkat çekmeye ihtiyacım yok gelen böyle gelsin turşumu kurmaya karar verdim

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Sessiz sakin insanları dışladıkları için yardımcı olmadıkları için olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen raskolnikov :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    açıkçası ben kedi diye sewdim adamın içinden çakal çıktı sonradan mülayim çocuk gitti içinden p* çıktı düzen bu sanırım iyi kötü güzel çirkin... gidiyor

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayırlısı olsun hakkında ne diyeyim elbet adamına denk gelirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      zor bende bu mallık varken

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :S hakkında hayırlısı

      Yorumla
  • rony3534
    rony3534 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben de anlamiyorum yani amacim karsidakine zarardan kacinmak oluyo ama hep ben zararli cikiyom

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      deveyi diken insanı neyse :D

      Yorumla
  • Nejat28
    Nejat28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Kızlar gücü sever, arabalıları sever, paralıları sever, götü kalkıkları sever bu yorum yeter sanırım.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bunlar olmasada pij olsada yetior bazılarına

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende çok merak ediyorum bunun cevabını :( ben hep kötülere aşık oluyorum mesela. Neden? :(((

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çünkü gözde olanlar onlar dert etme bu kdar sessiz insanlar toplumda fazla sevilmeyen tiplerdir çünkü

      Yorumla
  • tahatayisivenadam
    tahatayisivenadam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    kızların çoğu gerizekalıdır oyüzden.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D çok iyidi bu ya :D artı 1

      Yorumla
  • photogra
    photogra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    o tarz erkekler daha çekici geliyor kızlaraherhalde

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sanırım dostum :)

      Yorumla
  • salihhhh
    salihhhh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    cahillerdir..akıllanınca iş işten geçer..sonra sağda solda zırıldarlar:)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yapcak bişi yok çoğu halinden memnun :)

      Yorumla
  • aşklazımbana
    aşklazımbana Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    piçleri seven kızlarda benden uzak dursun sevmesinler beni ağa

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      turşumu kurucam ben yorumlardan onu anladım diolarki kendilerini koruyan sahiplenen erkek severiz biz sevgilimizi geneleve satıoz sanki hımanına

      Yorumla
  • 34engin
    34engin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    tipe bakmaz o işler cebe bakar.tipsiz birinin yanında güzel kız varsa o tipsizde para vardır ;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o durum ayrı onu sorgulamıoruz şu anda

      Yorumla
  • NPTOnur
    NPTOnur Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    dengesiz yaratıklardır kızlar :D sorgulama bence :D

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sorgulamalıyım onları anlamak lazım bir yerde :D

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      anlayamazsınnn :DD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D haklısın :D

      Yorumla
  • etnakor
    etnakor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Dikeni severler duymadım mi hiç bu çark böyle dönüyo dikmeyı öğren gerisini boşver

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      deveyi diken durumları diosun

      Yorumla
  • yasakkirallik
    yasakkirallik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Iyi erkek mi var la ne alaka kim 4 4luk ki sen olasin bilader

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      off demek istediğimi anlayan anladı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani senin dışında herkes

      Yorumla
  • kung-fu45
    kung-fu45 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Her kör satıcının bir kör alıcısı vardır. Dünyanın da kendine göre bir duzeni var kardeş

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      böyle düzenin diyesim gelior bazen

      Yorumla
  • yengeç1
    yengeç1 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 604 cevap paylaştı.

    sevmezler sessiz sakinleri, hep red cevabı alacağım için kimsenin peşinden koşmuyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :S ben bir kıza açılmaktan asla korkmam sende öyle yap en fzla reddedilirsin

      Yorumla
  • K-F1500
    K-F1500 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    İyi adamlarla konuşulur kötü adamlarla sevisilir sanırım kötülük testosteron artırıyor bu da ilgilerini çekiyor yani iyi olsak bile Bilal ınci gibi davranmaliyiz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çünkü onlar daha deneyimli oldukları için etkilemeyi biliyorlar.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bravo onlara o zaman :)

      Yorumla
  • komikimben
    komikimben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    millet heyecan arıyo :)

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen öyle artı 1

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben sessiz efendi erkeklere bakıyorum :)

    3
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      artı bir benden sana :) beni de seven var demekki :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      fazlasıyla :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler gizli :) 70 kişide 2 kişide olsa böyle senin gibi düşünüor bu sorudan bunu anladım :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Iyi kızlar kötüleri seçmezler öyle yapanlar genelde kendileri de kötüdür ondan.

    Ben bunlara şaid oldum hep

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim gözlemlerimdi bunlar :S

      Yorumla
  • Devamını Gör (82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kızlar genelde neden kötü erkekleri tercih ederler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar neden genelde kötü erkekleri seçerler? 43 cevap verildi
Kızlar neden hep kötü erkekleri seçer? 4 cevap verildi
Erkekler neden kötü kızları daha çok severler? 11 cevap verildi
Kızlar neden hep kötü erkeklerden hoşlanır? 8 cevap verildi
Kızlar neden kötü erkeklere gidiyor? 9 cevap verildi
Kızlar nasıl kötü erkek tercih ediyorsa bu erkekler için de geçerli mi? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨