AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
bende senle aynı fikirdeyim nedense bu tipleri tercih ediyorlar bende çözemedim olayı
heycanmış ortak dertleri özgüvenmiş birader :D
alla alla o tipler daha mı heycanlı özgüvenli oluyormuş? :D
çünkü onlar eğlencelidir
its funny dostum diorsun
boşver kaşınıp gelip burada sorularda ağlasınlar
onları izliycem bundan sonra :D
:))
eğlenceli ve komik olabilir bu durum :)
sen kaşındın deyip geçiyorum ben :)
kaşınanı kaşırlar fazlasıyla :P
bak bu kalıbı sevdim.kaşınanı kaşımış yazacam artık
eyv :) artı 1
benim de dikkatimi çekti o çözüm bulamadım.hapisten çıkan, kro, katil hırsız çok güzel kızları kapıyor ne iş arkadaş yaa?
onları sahipleneni koruyanı seviolarmış cevaba bak biz sessiz insanlar geneleve satıoruz sanki sevgilimizi :D gece gece ya
gebertiolar üstüne bir de bu kızları anlamak mümkün değil.
:D salla gitsin ya
Bu sorunun cevabı şu sev başkasının s*k senin olsun. Bir tane daha var deveye diken insana s*ken yaranır. Bu kadar.
doğru söze ne denir :)
Yani:)
eyv dostum adamsın burdan şu sonuç çıktı her 70 kızdan 2si sessiz insanları tercih edio bağımsız araştırma sonuçlarına göre tabikide :)
çünkü b*k var
:D artı 1 D:
Kizlar hakkini verebilcek onu sahiplencek birini daha cok ister onunla sevisir ama sessizle evlenir
güzel özet en iyi cevabı verdiime pişmanım :D
Begendine sevindim hayat bu ozeti bu ama ben mesela beni ikina edicek kisiyi bulamadim cunku ben haylazlardanim :)
bulursun birini sen kızların sevdiği şeylerin başında geliosun benim gibi listenin en sonunda yer almıosun :)
Merak ettim bak simdi seni neden boylesi kucumsuyosun kendini :)
dostum ben küçümsemiyorum kendimi yorumlara bak anlarsın sümsük pısırık falan gibi yorumlar var alakası yok genellemeninde böylesi ama onlara açıklama yapma gereği duymadım dymayacağımda
Merak ettim simdi seni tanimak isterdim
Senin karşına hep öyle kızlar denk gelmiş bence öyle düşün..
ya genelleme yapıyorum çünkü yorumları şöle bir incelersen hemcinslerinin yorumlardan ne demek istediğimi anlayacaksın
Dünyanın adaletsizliği.Adalet diye birşey yoktur zaten. İyiye kötü kötüye iyi verilir. Kural budur ne yazıkki
napayım evde pinekliyim o zaman bende :D
İşte buna cevap veremem. :)) Ama yeterki asosyal olma. Mutlu ol. Dünyaya mutlu bir şekilde bakmaya çalış :)
yok ya turşumu kurcam ben :D boşver
sayın arkadaşlar dindar bayanlar bunların dışında , dindar bayanlar iyileri seçer
dinle bağlantısı yok ama
kütü değil kızlara karşı ilgisiy erkeleri tercih ederler kızlar kadar aptal bir topluluk yok
buda olabilir tabi
Çünkü kızlarda kötü hacı :D
bu yönden düşünmemiştim artı 1 :D
Kardeşim Kasma Bu Kadar
yaş ilerleyince ister istemez
Herşey Olacağına Varır
hayırlısı be kardeşim
Aynen Kral
eyv :)
gönül otada konar bokada.
haklısın galiba
ne alakası var gönüle suç atmıyalım senin özgür iraden var.
mal oldukları için ne dıyım
iYi insan malmidir?
tercih meselesi ot b*k misali
genellikle deveye diken..insana s...n yaranır..
aynen öyle dostum artı 1
Deveyi Diken, Kızları ya da neyse unuttum
:D hahah :D
Bu kedi ulaşamadığı ciğere mundar der hikayesi olmasın?
Hani beni seçmedi kötüyü aldı hesabı:)
sende o p*çlerdensin sanırım
çok şükür öyle biri değilim ama o seylediğin ancak sen olursun
benden uzak durda napıosan yap
Ben tercih etmiyorum etmemde
ne güzel :)
olabilir tercihlere saygım var
rahat batmasın diye...
:D bu iyidi :D
Sessiz sakin insanlardan zarar gelmez
Asıl sessizlerden korkacaksın!
Kişilere göre değişen birşey
teşekkürler sessizz insanlar genel olarak fesat falan değildir bu düşüncelerden insanlar arınmalı ve senin gibi düşünmeli :)
Çirkine kimse bakmaz anlamında
konumuz güzellik yakışıklılık değil :S
Ozaman o kızlarda sorun vardır öyle tiplere bakıyorsa boşver derim
aynen öyle yapıcam kardeşim :)
Çünkü AŞK imkansızı sever..
:S imkansızın adı ne zaman p*ç oldu
Kötü kelimesinden herkes farklı anlamlar cikarablr sen onu çıkarıyorsun demekki.
bla bla bla
kadınlar imkansızı severler, zora aşık olurlar...
b*k içinde yüzerim diorsun
Zor olan sessiz kimselerdir.Ki o sessiz tayfalardan biriyim.Bizim gibiler, en azından çoğu zor beğeniriz.Şahsen ben bir kişiyi severim, diğerleri umrumda olmaz.Ve bu seveceğim kişide tam bana uymalı.Kötü erkekler diye tabir ettiğimiz kişiler ise gayesini yerine getirmek için 'cumburlok' atlar :).Sonrada terk eder gider.Zaten kızların genelde sorunu bu değil mi?
işte bende bu sorunun ana nedenini araştırıorum ama çoğu halinden memnun
Ne istediklerini bilmedikleri için. :)
hiç ders almıolar yazık :)
Gönül bu ot b*... Hesabı...
genelde b*k herhalde :D
bilmiyorum öğrenirsem haber veririm :D
çok iyi olur :)
çünküü good girls love bad boys
But the good boys love much than bad boys. :/
ooo yeaa :)
o kadar yozlaşmışsınki, şirazen kaymış.
Erkekler neden genelde kötü kızları tercih eder?
Yoo
Kötü kızları tercih eden kim..Gidebildiği kadar yerin dibine gitsinler.
benim tercihim değil en azından
benim için öyle değil.
senin gibi düşünenlerin sayısı az maalesef
Heyecan arıyolar kanka ondan.
heycan içine kaçmasın :D
Armudun iyisini ayılar yer dostum :)
onlar yiyceklerini yiyolr zaten eyv :D
çünkü salağızda ondan.
deme öyle deme :)
dedim bile :)
sessizlere biraz daha fırsat lütfen :D ama kendim için demioırum evde pinekliycem ben :D
bende sessizim merak etme :D
hmm sıkıntı yok o zaman :D
Piç Olalımmı Bebeğim? AAS:DFASF:A
noluo lan D:
Yok Bişey * Seninde İçin Fesad :)
ddeğil yahu :D
* bir Şaka Yapalım Dedik İçine Sıçtın AS:DAFS:
tamam bişi demedim :D
Sen En İyis Öl Am.k Öl Ölde Gel
sen öl mk ben yaşamaya geldim bu dünyaya parayı vurayım bir ben yapcağımı biliom :D
Eh Artık Parayı Bulunca Götürürsün Bizide Biyerlere He A:FAS:FDA Nyse By Kardeşim
İnsan seveceği kişiyi seçemiyor
Kufur etmezseniz sevinirim. Demek istedigim gonul bu ve boyle bu isler geliyorum demez gelir ask. Ayrica o dedigin trazda insanlarla iliski kuranin zaten karakterinden suphe ederim.
insanların karakterleri genelde bu yönde bu benim düşüncelerim
biz secmioruz onlar sonradan piclk yapiiio
yoo gayetde fırlama seviosunuz :)
seven s*kilir s*ken sevilir yaz bunu bir kenara.
bildiğim sözler arasında zaten eyv :)
bazı kavramlar görecelidir
yorumlara bak göreceliyi gör başka bişi demiorum herkes fırlama peşinde
kim kime neye göre kötü?
oo carl maxa sormak lazım onu ne kadar felsefik düşünüorsun sen öyle :)
iyi oluyor arada sende dene
tamam deeniycem :)
Kim bize acı çektiriyosa ona gidiyoruz...
bravo size o zaman
iyi kızlar kötü erkekleri sever derler
sebep nedir sence
sebep yok
çünkü b*k var diorsun
aynen
parası var diyedir herhalde
o ayrı bir konu kardeşim onu tartışmıoruz
Neden acaba bnde merak ettim şimdi
genel olarak heycanmış kendilerini koruyan sahiplenen kişileri severlermiş biz gavatız ya hımanına imkansızmış koşmak hoşlarına gidiomuş falan falan
oda insan sonuc ıtıbarıyle
çimlerde yeşil o zaman ne alaka D:
kötü erkeklere değil tipsiz oğlanlara diycen
:S anlamadım
Canları dayak istiyormuş.
:D oda olabilir bak :D
Karpuz değil ki içini açıp baksınlar.
p*çi de o*yuda 5 metre öteden tanırım
bazısını çözemezsin onunlada konuşunca anlarsın nasıl olduğunu
bu çoktandır herkesin kendi kendine sorduğu bir soru ama monotonluk kızlara gelmiyor sanırım.
:S haklısın galiba
Öyle hatalar yapabilmekteyiz
hataları sürekli tekrarda edebilmektesiniz
Cunkii onlar daha cekicii geliyorr :)))
işte bak çok garipsiniz :))
Oyleyizdirr
nickinle bağdaştırdım bir an seni :)
Sonradan anlariz, ne kadar kotu olduklarini..
p*ç dediğimiz insanla 1 gün sohbet etsem anlıyorum kızlar hani zekidi hani şeytandı nasıl anlayamıosunuz
Iyi kizlar cennete, kotu kizlar her yere..
oo yea ne alaka :D
Sadece uzak'tan izle, gul ve gec o kizlara :)
onu yapıorum genelde :D
çünkü onlar yakışıklıdır.
oo ye al bir p*ç daha :D
:D yok dana neler aa çok ayıp
:D tamam sustum :)
çok haklısın dostum seninle aynı fikirdeyim :)
yorumları oku ben evlenmekten vazgeçtim mk :D
boşver ya ailen sana kız bulur merak etme :)
evde pinekliycem dırdır vir vir vir yok işte :D
ailen sana daha ne kadar bakacak kendi hayatını kurmalısın
evde derken bekar hayatı yaşarım manasında aileden uzak :D
yalnız hayat mı yaşanır ya :) evde tek başına 2 ay kal bakalım nolacak
2 ay da 60 farklı hatun demek :D madem düzgününü bulamadım evlenemedim yapacak bişi yok
buda yalnız başına kalmak değil ki sonunda biriyle birliktesin kendinle çelişme :)
ama öyle bir hayat istemiorumki yahu :)
demekki kötüler onlara çekici geliyor
neden böyle işte sorunun ana maddesi bu :D
kendi ederlerine biçtikleri değer demekki o kadar
en doğru söz bu galiba
tessekur ederım
eyv adamsın güzel cevaplar gelior
kızları kandırmak maalesef çok kolay
haklısın dostumv:)
Ben hangisi oluyorum :S
sende de biraz fırlamalık var ama sen o p*ç diye tabir ettiğim insanlar arasına girmiosun dostum merak etme :)
+1 :D
eyvallah :D
lan kanka cok haklısın mk adaletsız dunya :D
maalesef haklıyım :)
adaletini... dünya :)
ilk sırada ben varım D:
Genelleme yapmasan hani.
büyük bir çoğunluğunuz böyle yukardaki aşağıdaki yorumları oku anlarsın beni sen istisnasın sanırım
Geçmişten günümüze sorular vol.11
Kotu degil de saftorik sevmezler diyelim
bizler saf degiliz görünüşümüz öyle yani onlara öyle geliyor tanımayı yanaşsalar farkımızı anlayacaklar !
Saf olmak iyidir ve saflar diğer insanlardan daha zeki olduğu kanıtlanmıştır ve asıl saf olanlar kendilerini zeki akıllı zannedenelerdir
play katılıyorum bizi tanımadan bilemezler zekimiyiz salakmıyız görünüşe aldanmasınlar
Ben sessiz sakin kendi halinde tiplerden hoslanmiyorum. Erkek dedigin guclu olmali durusuyla bakisiyla bunu hissettirmeli. Konuskan olmali vs vs
sen böyle seviyorsun demekki olabilir cok var öyle kabadayı olan bulursun.
Kabadayi demiyorum cok sukur aradigimi da buldum zaten
oh ne güzel inşallah bizde gelir :D
bu a ayrı bir bakış açısı onada eyv