
İki lafından birinde bu emojiyi kullanan bir insan evladı düşünün. Üstelik sizden yaşça büyük, gıcık kapar mısınız?

Evet ve bu dahil bazı emojilere gerçekten sinir oluyorum atmayın xnxdkdı
irtibatimi keserim.
Keşke mümkün olsa da kessem. Aynı yerde çalışıyoruz
mesafe koy, soğuk davran.
Tamam, deneyeceğim.
Bu emojiyi görünce dayanılmaz bir sınır kaplıyor içimi nedense
Cevap
5Cevap
Kim derdi ki bu emoji hayatımın en kötü anısı olacağını
@Jeremiy kötü bir anı bıraktı birşey olmadı
@Jeremiy etme
emojiler tuaf gelir bazen
Şu emojiyi hiç sevmedim, sevmeyeceğim.
Sinir oluyorum buna nedense.
Bu emojiden nefret ediyorum...
Hiç sevmiyorum, ciddiyetsiz geliyor
Ne günah işledi de çarpıldı diye düşünürüm.
Yo kullansın nolacak 😅
Aynısını ben de yaparım 😉😉
Kendimden küçükleri ciddiye almam da, büyükler yapınca igrilti oluyorum.
Evet ya düşününce sinir bozucu bı durum
Benimde bazen emojiler olmasa dediğim anlar oluyor
Farklı olarak mesela 😬
Buna da gıcık oluyorum ne demek yani bu şimdi
Bak yine gıcık kaptim
tamam ellemeyin sakınım ben 😂
Engellerim.
Maalesef olmuyor, aynı yerde çalışıyoruz.
Genel olarak emoji sevmem pek
Aynen ya kapıyorum neden acaba
Hic hoslanmam
Evet ıyyy
Evetevet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar