2. Kez geçemedim. Seneye derslerime bir bela daha eklemenin burukluğunu, şokunu yaşıyorum, maalesef. Dualarınızı beklerim.

Bugünkü sınavda ben; #Mireya


Ben de 1. sınıftan dersi 3 kere alttan aldım 4. sene yine veremedim. Tek ders sınavında hallettim mezun oldum 😅 Yani üzülmene hic gerek yok 😂
Hayatını ve okula gelme nedenini yeniden gözden geçir.
Bu sene aynı şeyi ben yaşadım, ve ikinci kez aynı dersten kaldım. Seneye halletmeye çalışıcam artık. Dünyanın sonu değil çok takmamaya çalış.
Mükemmel olmak zorunda değiliz, hem bu senin için motive edici bir şey olsun, daha yüksek bir notla geçebilirsin. :)
Cevap
15Cevap
Geçmiş olsun...
Bir dahakine yaparsın...
Derslerine iyi çalış...
Ben de 3 senedir veremiyorum Allah’ın cezası dersi :D seni o kadar iyi anlıyorum ki..
Geçene kadar al illaki geçeceksin tabi çalışman kaydıyla.
neden veremediğinin cevabını bulup bunu çözmek için plan yap bir nebze rahatlarsın
sene 2002 , İstanbul üniversitesindeyim , 200 kişi girdik sınava :D
Hatunun biri 1999'dan beri dersi verememiş :D
Relax olacaksın , kafa pırıl olacak ,
Dünyada üzülücek bir sürü şey varken derslere kafanı o kadar da çok takmamanı öneririm:)) yapamaya yapamaya ögreniceksin sabırlı ol
bir daha alırsın bişey olmuyo sanırım yeni sistemi bilmiyorum ama bir değişiklik varsa
Ne lisede ne üniversitede alttan ders almadığım için bu duyguyu bilmiyorum, so sorry
Seneye rahatlıkla geçersin bu yıl nasip olmamış hayırlısı de gönlünü ferah tut 🤗😊
O da biseymi ben bir dersden tam 3. kez kaldigimi biliyorum
Boyle boyle alışırsın merak etme okul bile uzar umrunda olmaz
Millet 7 yılda bitiriyor okulu ama sen de biraz daha çalış yaniii örnek alma onları 😅😬
Nasıl ya 2. kez birde. Bir şeyi 2. Kez yapamazsam deli oluyorum. Ne yapar ne eder başarırım.
Ondan kolay ne vardı. Alttan aldığın dersi veremediğsen üstten verirsin. Kafayi calistir
Çalış yaparsın benim de 1. Sınıftan bir dersim duruyor kaç senedir veremedim
Bir dahakine üstten alırsın YUAGGAGAGAGAAGSGSHSGSGGAGAG
Çalışma çalışma öyle yat
ben 5 kere aldım bir dersi
Şok Ve dua kısmını geç önüne bak
Okulu dondurmayı düşünüyorum bende
Hayat sınavlardan ibaret değil çok takmamak gerek
Geçmiş olsun acın acımızdır.
verirsin inşallah canını sıkma
Aman canım hayattan geçmeye bak.
4. ye alacam bu sene fazla şey yapma
Böylesi hayırlıymış Üzülme 3. de geçersin
bence seneye rahat rahat geçeceksin..
Verirsin. Benimki senden daha beter
geçilemeyecek ders yok
Ben okulu uzattım, bir şey olmuyor yani.
Seni iyi anliyorim ama guclu ol
Yaz okulu varsa orada geçmeye bak.
Yaz okulunda vererek, benimde 3. ye aldıklarım var
buda geçer
başarılar
Zamanla atlatırsın
Allah yardım etsinn
Hangi bölümdesin
İyi bari Dc olmamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar