Geceleri vicdanınız rahat bir şekilde uyuyup sabahları rahat bir şekilde uyanabiliyor musunuz?

Hiç vicdan azabı çektiniz mı?


Evet, rahat. Çok şükür vicdanımın rahatsız olmasına sebep olacak hiçbir şey yapmadım.
Vicdanim rahat yatiyorum 😴
Pamuk kalplim😍💕💕
Minnoş kalplim 💕💙💕💙
Çekmedim, kafayı koyduğum gibi uyuyorum.
Evet, vicdanım rahat çok şükür. :-)
Cevap
28Cevap
Hemi de aşırı aşırı rahat 🙏🏻
Geçmiş ile ilgili günah ve hatalarım vardır elbet düşündükçe "keşke yapmasaydim" dediğim ama genel olarak rahat çok şükür.
Vicdanimi olumsuz etkileyen şey kendimle ilgili biraz geç kaldık hayat konusunda.
Ama bu da kaderin bir etkisi olduğuna inanıyorum..
Yazılmış ve biz oynuyoruz.
Evet rahat çünkü; kimsenin kızının karısının namussuyla oynamadım hiç kimsenin malını çalmadım can yakmadım vatanıma milletime ihanet etmedim içim rahat benim
Uyumadan önce veyahutta uykuya dalarken tek düşündüğüm şey sabah 7'de kalkıp gitmem gereken bir iş olduğu.
Vicdan azabı çektiğimi hatırlamıyor ve de ne olduğunu bilmiyorum.
Bazen 3-4 gün ders çalışmıyorum ve o zaman kötü oluyor yarın çalışırım diye ertelemekten dolayı vicdanım sızlıyo 🤦🏻♀️
Hiç rahat değilim 425 gündür içim hiç ama hiç rahat değil bir daha da olmaz olmasında inşallah herkes bedel ödemeli yaptığı kadar bedel odemeli
Tek vicdan azabım korsan film ve oyun kullandım küçükken. Onları telafi etmeye çalışıyorum satın alıp.
Değil beş para etmez dünyada vicdanmi yapacam moruk yansin iyi çocuklar su veren itfaiyenin hortumunu seveyim
Evet buna özellikle çok dikkat ederim ve şükürler olsun ki kafamı koyduğum gibi uyuyorum..
Geceleri başımı yastığa koymuyorum..:) (kez:GEce kuşu)
Vicdan azabı çektiğim oldu ama bu aralar kimseye yanlıs yaptıgımı düşünmüyorum vicdanım rahat
Rahat. Hiçbir zaman vicdanen rahatsızlık duyacağım bir şeyi yapmadım.
Kendi yaptıklarım için her zaman vicdanım rahattır efendim.
Hemde mis gibi uyur güzel iyi uyanırım şükürler olsun 😊
Rahat olmasi icin senelerdir , ugrastik ama rahatiz , ne olursa olsun vicdanimiza ters düsmedik.. :/
Çok kötü bir insanım şu an bulunduğum durum çok kötü ve içinden çıkamıyorum boğuluyorum resmen
Çok.. Hergece degil tabiiki ama genel anlamda cekiyorum..
Vicdanımı rahatsız edecek bişey yapmadığım için rahatça yatıp rahatça kalkabiliyorum...
değil ki uyuyamıyorum, son dönem kendi karakterimin çok dışına çıktım
Çok şükür çekmiyorum :)
Bu akşam degil, ve bu yüzden uyuyamıyorum
Hayır vicdanım rahat kötü bişi yapmadım hiç
Değil ve hiç bir zaman olmayacak
Evet sonuna kadar rahat
Koyar koymaz uyuyorum
Allaha şükür 🙏
Evet
hayır
Çok şükür rahatım
Hayır maalesef
evet
Evet.
Malesef değil
Eh işte
Evet
Bugün rahatsız
Evet.
Değil
Cok rahatım ben
Bazen hayir
Evet.
Bagzen
Evet rahat
Çok rahat
Hayır
Rahat
O da rahat.
Fazlasıyla
Rahat, çekmedim.
Hayirrr
Rahat.
Evet rahat
Evet rahat..
Yok değil.
Hiç çekmedim
Evet rahat çok şükür
rahat çok şükür
Kısmen.
Evet rahat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar