Her kışın sonu baharsa her batan güneş yeniden doğuyorsa, her bitişin bir başlangıcı varsa insanlar neden umutsuzluk içine düşer?

Her kışın sonu baharsa her batan güneş yeniden doğuyorsa, her bitişin bir başlangıcı varsa insanlar neden umutsuzluk içine düşer?



Her güneşin batışı güneşin doğuşunu da getirir.
her kışın sonu en sonunda bahardır..
Her bitişin aslında bir başlangıcı vardır
hayatın anlamsız olduğu zamanların sonunda hayatınıza yeni anlamlar gelir.
Bir şekilde bu hayat içerisinde her olumsuz durumun sonunda bir olumlu durum olur
En sonunda insan yine mutlu olmayı ve umut etmeyi başarıyorsa
insan neden umutsuzluk içerisine düşer

Siz her kötü şeyin ardından ne kadar umutsuzluğa düşersiniz?



#DengesizBirAdam
Her kışın sonu baharsa her batan güneş yeniden doğuyorsa, her bitişin bir başlangıcı varsa insanlar neden umutsuzluk içine düşer?
Cevapla