Sizce neden umut edip tam sona gelmişken sonu gelmiyor? Hep yarım kalıyor. Tam olacaken olmaması neden?

Neye sonunda oldu bitti dediysem hep hevesim kursağımda kaldı. En acısıda olacak gibi ilerliyor hersey çok güzel ama son anda birsey oluyor anlamıyorum o sey olmuyor. Çok yorucu. Ya olacak gibi olmasın boşuna umutlanmayayim ya da gerçekten olsun. Neden oluyor böyle bilen var mı?

Sizce neden umut edip tam sona gelmişken sonu gelmiyor? Hep yarım kalıyor. Tam olacaken olmaması neden?
Cevapla