Dış görünüşünü beğendiğiniz bir insanın daha fazla mı hatalarını görmezden geliyorsunuz veya alttan alıyorsunuz?
Not (herkes dürüst olsun)
Not (herkes dürüst olsun)


Turk erkeklernin ve kaynanalarinin baktigi tek sey gorsellik guzel olsunda gecmisi bizi ilgilendirmez diyolar ahlaka bakan yok artk en ustten en asagiya hepsi boyle
Evet. Kabullensek de kabullenmesek de, farkında olsak da olmasak da beğendiklerimize genelde daha fazla şans veririz. Ama karakteri uymuyorsa direk elerim.
Dış görünüm sadece ilk izlenimde önemli buldugum birsey, hayır öyle yapmıyorum istedigi kadar güzel görünsün hatalıysa hatalıdır.
Malesef genel olarak öyle. Onu elde etme veya elde tutma isteği daha çok olduğu için
Cevap
16Cevap
Her zaman öncelik dış görünüşü oluyor ama zamanla karakterini beğenmezsem karakteri dış güzelliğini örtüyor
Alttan almam yanlışını görursem söylerim mihabbetim varsa ama yoksa uzaklaşirim usulca
Çirkin erkek iyidşr yakışıklıları sevmiyorum ama çokda çirkin olmasın😂
sırf göbekliyim diye bir kız benimle konuşmak istememişti
iyi olmuş. sıkma canını.. öyle ınsandan bır bok olmaz..
@kargonuzvar evyvallah birader :)
guzellık beden gecıcı bak bende kaslıydım havalıydım. evlendık bosandık, bende göbek oldu, saclar beyazladı, eskısı gıbı sportıf degılım.. olur hersey bızım ıcın. önemlı olan kalbını sevsın gerısı bos. guzellıge bır sıvılce yetıyor.
@kargonuzvar sen ne yaptın ya :D :D ne bilm ben evlensemde kendimi salacağımı sanmıyorum
benım yasıma gel ozaman bır ara konusuruz bunları :)
@kargonuzvar tamam
Hayır, davranışını beğenmediysem o kişi bana yakışıklı veya güzel gelmez.
Maalesef çoğumuz maddeci şekilci önce tipe sonra gönüle bakıyor herkes sanırım ben de öyleyim
Evet dış görünüşünü beğensiysem daha fazla şans veriyorum ama tanıdıktan sonra bana uygun olmadığını anlayınca uzaklaşmaya çalışıyorum, genellikle böyle oluyor
İlk bakışta gözüne güzel gelip gelmediğine bakarsın ama ilişkiyi ayakta tutan dış görünüş değil bence karakter uyumu çok önemli
Tabiki diş görünüşten etkilenip ic dünyasına girmek istiyoruz
Malesef evet ama elimden geldiğince karakterist özelliklerine de bakıyorum.
Şans derken bu görsele göre senin aklın zina peşinde...
Soru ne alaka görsel ile .. zihniyetin sapık
Sarılma şekli ve yarı çıplak. Hadi ordan yoboz😂😂😂
Keşke gelen olsa da tipine baksak 😂
Hayır şeytan tüyü olana veriyoruz
Evet insanın dış görünüşü önemli
Bu benim için geçerli değil genel olarakta öyle diye düşünüyorum kusurlarını görmezden gelmek değilde eğer sana bir yanlışı olmadıysa çabuk ısınıyorsun o insana karşı
Herhangi bir arayış içinde değilim 😎
Hayır. Karakterine bakıyorum
Yalan mk
@izmirliavci :D :)
Böyle kızlar hep ylan söyler dstum ykisikli azmanı bunlar
Hayır ben konuşmaya bakıyorum
Dış görünüş en az içi kadar benim için önemlidir
Hatayı görmezden gelmem knk
Biraz kas olsun tapıyorlar.
Kimseye şans vermiyorum.
Evet genelde öyle oluyor
Pismanlik duyuyorki şans veriyorum
Şans verseler keşke neler veriyorlar gibi
Evet hele popo ve dudağa hayır demem
evet...
Hepiniz allah'ın kadar yalancisiniz
İster istemez
Galiba...
Evet begendiysem..
kesinlikle..
Ee yani bazen
Yaparım yalan yok
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar