"Görünüşe aldanma, çünkü hiçbir şey göründüğü gibi değildir; bugün hayat veren su yarın sizi boğabilir. " Mevlana

"Görünüşe aldanma, çünkü hiçbir şey göründüğü gibi değildir; bugün hayat veren su yarın sizi boğabilir. " Mevlana

Bi insanın sizi görünüşü mü yoksa yaklaşımı mı sizde iz bırakıyor önemli olan bu. Konuşurken narin ve gülmeyi ve güldürebilmeyi beceren biri her zaman 5 adım öndedir benim için.
Yani samimi olmak gerekirse benim de dış görünüşüm bir engelli bireye göre çok da sağlıklı ve güzel olmadığını söylemek isterim ama genel anlamda ne yazık ki ilk öncelikle insanların fiziki görünümüne bakarak beğeniyoruz sonra karakter ve yapısını değerlendirerek devam ediyoruz Bu yüzden ister miydim istemez miydim o anki şartları ve Duygu durumuna bağlı bir şey ama aşırı derecede mesela kilolu ya da çirkin birisiyle birlikte olmayı istemezdim mesela ben de engelli birisiyim beni de istemeyen çok kız çıkacaktır herkesin tercihi yani bu aşağılamak veya kötü görmek değil tercih meselesi...
Ne yazık ki
🤣🤣
Cevap
13Cevap
Evet şans verirdim ben zaten bir kadını dış güzelliği için sevmem ki.. karakteri ve kalbi için severim istediği kadar güzel olsun.. karakteri olmadıktan sonra ya da anlaşamadıktan sonra anlamı kalmazdı benim için.. ama günümüzde herkes dış görünüşe bakıyor maalesef.. bu yüzden de sevilmeyen çok kişi var
Beğenmem lazim. Ama bazilari beni çok çekiyor. Guzellik algisina tersler yani guzel demez cogu kisi ama ben tutuluyorum. Okulda 1,50 bi tane kiz var lan cok guzelde degil ama yanindan gecince boyle sıcaklık basiyor beni."kiz cimcime gel buraya" diyip sarilasim geliyor. Sjdjhdbdn
Karakter olarak ve hayata karşı düşünceleri güzel ise neden olmasın? Bazen böyle davranışlar çok etkileyici gelir ama güzel giyinip, kaslı olmalı tabiî ki.
Benim için (kimse inanmasa da) dış görünüşün önemi yok denecek kadar az. Birinden sadece görmeyle etkilenmem. O yüzden şans verme gibi bir olayım da olmaz. Ama karakterini konuşmasını sevdiğim biriyse o zaman şans veririm o da zaten güzel görünür bana.
Yüzüne bakınca içimin ısınması önemli olan sadece, dış görünüş tamamen önemsiz denemez ama etkisi çok az bende.
güzellik çirkinlik tabirleri olmazdı yoksa dimi
ayrıca iç güzelliğe bakıyorum diyenlerin hepsi ağız birliği yapıyorlaaar yalan söylüyorlaaar
Hissiyat olarak sıcaklık hissedersem neden olmasin
gerçekçi olalım dışını beğenmediğiniz birinin içini pek umursamazsınız..
İnsanlar ne kadar dış görünüşe önem vermem içi güzel olsun desende iş realde öyle olmuyor önce gözünün beğenmesini istiyor.
Elbette önemli olan kafasının içindekiler. Benim için. Bu bir yansıma olamaz.
Hayatta vermem nöh
Karakteri hoşuma gidiyorsa bir şans verebilirim.
Benim icin karakteri onemli
Beğenmediysem ilerlemez ki o ilişki. :/
ne kadar beğenmediğime bağlı olarak veririm
Dış görünüş önemli
Krıterlerıme uyuyorsa verırım
Olabilir knk
Vermem.
Hayır
Hayır vermem.
Şans vermek nedir ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?