
Sırf dış görünüşü daha iyi diye birine iyi davranır mısınız?

Hayır. Ben genelde bana olan tavrı ve saygısına göre davranırım.
İyi kalpli olduğuna inandığım biriyse benim sıcak kişiliğimi görebilir. Değilse buz gibi olurum.
Başlangıç olarak zaten hep bu şekilde olur fakat karakteri iyi olmazsa napayım dış görünüşünü...
Teşekkürler. :)
Hayır, bana göre değil. O tip insanlarda arkadaşım dahi olamaz, iletişime geçmem diyebilirim.
Teşekkür ederiim
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Büyük bi kitle hayır önemli olan iç güzelliği desede %99 u dış güzelliğe önem vermektedir
Hayır tabikide ne alakası var 🤔🤔
Herkese iyi davranmaya çalışırım
Evet
Evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?