Bu aralar kendimi kötü hissediyordum. Geceleri uyuyamıyorum. Deli gibi uykum olsa bile gece oldu mu gidiyor. Bazen metroya binince haliç'ten geçiyorum ve kendimi sulara atsam her şey geçicek gibi hissediyorum bir gün gerçekten yaparım diye de korkuyorum. Flörtüm de benden uzaklaşmıştı soğukluk vardı aramızda. Dün gece tartıştık konuşmak istemiyor musun dedim konuşmayalım artık dedi. Bu aralar kendimi iyi hissetmiyorum dedi. Benim ona en çok ihtiyacım olduğu zamanda.
Bunu konuştuğumuzdan beri kendimde değilim boş boş bakarken bile ağlamaya başlıyorum. Dalıyorum mesela gözlerim doluyor. Sabaha kadar zaten uyuyamıyorum. Sabaha kadar ağlıyorum. Gitgide yaşama sevincim sönüyor. Napıcam ben kurtulmak istiyorum bundan?
Bunu konuştuğumuzdan beri kendimde değilim boş boş bakarken bile ağlamaya başlıyorum. Dalıyorum mesela gözlerim doluyor. Sabaha kadar zaten uyuyamıyorum. Sabaha kadar ağlıyorum. Gitgide yaşama sevincim sönüyor. Napıcam ben kurtulmak istiyorum bundan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar