Kendimi kötü hissettiğim bir dönemdeyim nasıl iyileştirebilirim ruhumu?

Bu aralar kendimi kötü hissediyordum. Geceleri uyuyamıyorum. Deli gibi uykum olsa bile gece oldu mu gidiyor. Bazen metroya binince haliç'ten geçiyorum ve kendimi sulara atsam her şey geçicek gibi hissediyorum bir gün gerçekten yaparım diye de korkuyorum. Flörtüm de benden uzaklaşmıştı soğukluk vardı aramızda. Dün gece tartıştık konuşmak istemiyor musun dedim konuşmayalım artık dedi. Bu aralar kendimi iyi hissetmiyorum dedi. Benim ona en çok ihtiyacım olduğu zamanda.
Bunu konuştuğumuzdan beri kendimde değilim boş boş bakarken bile ağlamaya başlıyorum. Dalıyorum mesela gözlerim doluyor. Sabaha kadar zaten uyuyamıyorum. Sabaha kadar ağlıyorum. Gitgide yaşama sevincim sönüyor. Napıcam ben kurtulmak istiyorum bundan?
Kendimi kötü hissettiğim bir dönemdeyim nasıl iyileştirebilirim ruhumu?
Cevapla