Bence ikiside ölümüne kapışır 😂

Kadınların 5 dk ya hazırım demesi mi?
Yoksa erkeklerin 5 dk ya geliyorum demesi mi?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Gerçekten ikisi de en büyük yalan. O kadar sürede gelmek istesen bile gelemiyorsun. Bir kere otobüs arızalandı, üstüne bir de trafik oluştu, 10 dakikalık yolu 1 saatte gidebildim...
O ayrı bir durum ama..
Geçerli bir mazereti var bunun ama gelicem diyip muhabbete dalan çok oluyo..
İkiside şıkkı ama şık yok.
Madem öyle kadınların 5 dakkaya hazırım demesi.
(Konuyu açanın inadına kendi cinsine olumsuz yorum, madem şık eksik )
😂😂😂
Ikisi kapışsa kabak bizim başımıza patlar bence usul usul geçinelim derim.
Yanlislikla erkegi isaretledim ama bence kafin daha inandirici
Cevap
12Cevap
Ben dakikalara itibar etmem sanki psikolojini kontrol ediyor aslında gecikebilirim ama seni de idare etmem lazım ki sinirlenme tatsızlık olmasın ayağı☺️
Erkeklerin 5 dakikaya geliyorum demesi biraz daha inandırıcı.
5 dakkaya hazırımı bırak 5 dakka sonra evden çıkıyorum ara beni diyen kızı 50 dakika sonra arayabildim
Babamın 5 dakkaya geliyorum demesi ve 5 dakika sonra gelmesi
ikisi de inandırıcı değil erkekler bazan 5 dak evde olabilir ama kadınlar hiç bir zaman 5 dk hazır olamaz
ben genelde dakik bir insanım ya :D erkeklerinki doğrudur
Bahisler açılmıştır ben erkeklerinki inandırıcı diyom
İkiside zirveye oynar ayırt edilemez inandırıcı olmama konusunda
Merhaba,
İkisi de hiç inandırıcı değil..
İkisinde de inandırıcılık yok
ikiside aynı kapı
#emre00
Ikiside ölümüne kapışır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar