Yaşadığı çeşitli yıkımlardan sonra bünye en hızlı şekilde bu durumu atlatmak ister. Zira egosuna aykırı bir şekilde davranması demek, küçülmesi demektir.
Fazla zaman kaybetmeden yeni arayışlara düşerler, avını gözüne kestirir ve sinsice yaklaşırlar. Aslında arayışları yeni bir aşk değil, bünyede açılan yarayı kapatmak için kullanılmak üzere bir yarabandıdır. Yara iyileşince yara bandı "aşk" değil sadece bir "çöp" olur.
İlişkide ''Yara Bandı'' olduğunuzu öğrenseniz ne yapardınız?
Yara bandı olmadım eğer ki böyle bir şey yaşamış olsam Allah a havale eder yazıklar olsun der ardıma bakmam zaten ona söz hakkı vermemek en büyük cevaptır
Erkekler kendilerini yerin dibine sokup karaktersiz bir kıza köle olacagına ŞEREFLİ NAMUSLU DÜZGÜN bir kızı kendisine PRENSES yapıp PRENS olmak daha mantıklı bence Köle olmak nedir yaaa Başımız dik alnımız ak Bizi taşıyabilen kız gerçek kızdır yalan dolan o işlere gelemem vallaha Delirirsem düşünemiyorum zaten
Burada kişiliği karakteri oturmayan kişi yarabandı olan kişi değildir onu yarabandı olarak kullanandır. Mesela eşinden yahut sevgilisinden açılan yarayı başka birine sığınarak kapatmaya çalışan kişi en büyük karaktersizdir zannımca hem elindekine ihanet etmiş olur hem başkasını yarabandı olarak kullanmış olur ;)
Dkdksksksk senin kadar değilimdir sorunum yok gördüğüm görüşlere kendi düşüncelerimi belirtiyorum ki özellikle karaktersiz olup da karakter dersi verenlere haddini bildirmek gerek ;) buradaki karaktersiz kelimesini kendi üzerine alınma sadece genel bir yorum tüm karaktersiz olupda karakterden bahsedenler için geçerli
Ben karakter dersi vermiyorum karaktersiz olupda karakter dersi verenlere kendi karaktersizliğini hatırlatıyorum fark bu ;) Sen kendinde olmayan şeyleri başkasında sorgulaman çok komik karakter kişilikten bahsedecek en son kişilerdensin 1 exper olduğuma bakma çok eski üyelerdenim ve fenomendim kimin ne mal olduğunu iyi bilirim. Neyse bu hesabı da seninle kirlettik mecburen bunu kapatıp yeni açacam nickim de karaktersizsavar olacak dkdksdkdkks sende yara bandı ara kendine lazım olur ;)
Övünmek için söylemiyorum, oldukça zekiyim dir, bunu hemen farkederim, direkt yargılamam ara ara sorarım, onu analiz ederim, arada bişeyler ima eder kavga çıkartırım üstüne giderim, sık Boğaz ederim, sonra tekrar normale dönerim, onu oldukça zor sınavlardan geçiririm, eğer bunlara katlanıyorsa emin bir şekilde onun sevdiğini ve sadık olduğunu anlarım ve güvenirim, Aksi olduğu vakit, şunlar yapıyorum, arkadaşların arasından en yakışıklı ve efendi birini seçerim, onada durumu anlatırım, sonra arkadaşa şunu derim sen onun peşine tankıacaksın ve onu kendine aşık edeceksin ne derse aldırış etmeyeceksin çünkü sen onu gerçekten sevmiyorsun, herşeyine katlanmış gibi yap, ve iki yıl çık onunla, sonra bir anda terket, onu yüz üstü bırak, yalvwrsa bile duyma, çünkü sen oyuncusun. Oyun içinde oyun oynarız.
Hayır senin yaptığın şeyi sorgulamak değil niyetim arkadaşına öyle insanlara niye 2 yılını heba etmesi için yönlendirme yapıyosun baktın sana ters düşüyo s. çek gitsin
Aşk dediğimiz olay birisine karşılıksız haddinden fazla değer vermekten ibaret değildir, Aşk dediğimiz olay aklından hiç çıkmaması kalbinin onun için atması damarlarında ki kanın ona ait olduğunu vücudunun ona ait olduğunu, zamanla daha da büyüyeceğini düşüncesine kapılarak kendimizi kapana kıstırmaktır aşk. Birisine körü körüne bağlanmaktır mesela hiç bir umut yokken olmayan umutları görmektir. Zamanla aşılmaz olan engelleri aşabileceğini düşünmektir. Yani kısacası her ne olursa olsun onun iyiliğini düşünmektir ve fazla uzun olmasını istemiyorum yazının son olarak 2 söz bırakacağım; Aşk kavuşamamaktır
Ve Aşk her gece öldürüp her sabah geri diriltir dua edersiniz Yaradana bugün canımı al diye ama nafile..
Her 10 kişiden 4 ünün başına gelen bir olay. Herkes ayrılırdım şunu yapardım bunu yapardım diyor ama insan sevince en ufak bir umut kırıntısının bile peşinde gidiyor. Tabi bu daha büyük sorunlara neden olsada bir müddetde olsa mutluluk veriyor. Ben ne yapardım üzülür sinirlenirdim pekte güzel şeyler söylemezdim ardından
Bende öyle olmadı. Bana aşık okdu. Ama ben mutlu değildim ve ayrıldım. Eski sevgilşsine dönmek yerine bana geldi tekrar. Ama ben kabul etmedim. Ve şu an ne yapıyor bilmiyorum ama eskş sevgilşsine de dönmedi. Onu unuttu çünkü
Bunu yapan bir insan ŞEREF yoksunu olduğunu düşünüyorum hiiiiiç kimsenin duygularrı kiralık değildir Yapanların varyaaaa iki dünyada yakası bir araya gelmesin
Karşı tarafın samimiyetine bağlı yarasını benimle iyileştirip benimle bir gelecek düşünüyorsa neden olmasın sonuçta herkesin bir yarası vardır ve bu yarayı yeni birileriyle kapatırız ;)
En İyi Cevaplar