Ben çok güzel “ yokmuşum gibi” yaparım 😒 Bağırıp / çağırmak bana göre değil, sessiz derinden olur çığlıklarım 🤨
Sizin tepkileriniz nasıl olur?
Sizin tepkileriniz nasıl olur?
Varlığımda beni anlamayan değerimi bilmeyen insan, Yokluğumu hisseder mi ki🤔
Umursamaz ve soğuk davranırım.
Varlığımın degerini bilmeyene zaten yoklugumuzda koymaz.😊
😘❤
Evet yaparım bu işte kimine göre ceza kimine göre ödül gibi.
Cevap
35Cevap
Öyle insanlarla arkadaşlık kurmam gadasi
Senin gibi düşünüyorum, bağırıp çağırmam hiçbir zaman. Tarzım değildir. Bağırıp çağırıpla çözüm üretilemez bu aşk da olsun ya da güncel hayatında farklı işlerin olsun herşeyi sessiz hallederim. Acıyı içeriden yaşarım karşıdakine bazı şeyleri belli ettirmeden. :)
Varligimin degerini bilmeyenlerle ugrasmam cokta tin yani
Kimse için bir anlam ifade etmesede bu aralar yokum zaten
Bilmem pek hissedemedim bu defa
Bu sosyalin medyasının , insanları ayrıştıran yazılarını hiç sevmiyorum. Ben kalpler kilit kelimeler anahtar diyorum kalplerini kilitleyenler yalnız ölür diyorum🙂
Varlığının değerini bilmeyen, zaten seni yok saymıştır.
Seni yok sayan bir insanı da, kendi değeriyle bırakıp gitmek en güzelidir...
Yerine göre davranıyorum
Çok değer verdiğim biri bana haksızlık yapmışsa valla susamam hiiiç kusura bakmasın
Atarlıyım ben yav
Bu arada neşet babanın bir şarkısı aklıma geldi
Sessizliğini duymayan birine gönlünü verme! Ziyan olursun...
Yerini bilmek önemlidir. Yerimi öğrenirim ve susarım.
Çabalarım, beni istemediğine ya da kıymet bilmediğine ikna olduğumda kesinlikle uzaklaşırım.
Varlığımın kıymetini bilmeyenin varlığını yokederim😂
Kendimi yokluğa sürüklemeye ne gerek var 😂
İnan bende senin gibiyim. Sessiz ve derinden olur çığlıklarım.. Bazen çok güzel susarım...
Sessiz sessiz giderim gidişimi bile anlamaz. Sonra bir bakmış ki ben yokum.
Benimde mecburen öyle oldu her ne kadar sövüp saymak istesemde
Bu olay tamda benim başımdan geçti
Bazen çok geç olabiliyor maalesef
Hayır. Ben varlığımla da yokluğumla da cezayim zaten
varlığımın değerini bilmeyen neden yokluğuma üzülsün ki?
En sevdiğim ceza yöntemidir :)
Evet hocam kesinlikle herkes yerine gecsin yerini bilsin fazla deger dott kaldirir ederi kadar.
Neden yok olayim ki basinda durup oyle cezalandırırim
Yoklugumuz ile verdigimiz cezadan anlamadılar ki
Susmak en buyuk cezadir...
varlığımın değeri bilinir
Kesinlikle hiç olmasam da olur💫
Umursamam, köşeme çekilirim
Arkama bile bakmadan sessiz sedasız giderim
En iyisi ortadan kaybolmak ;)
Umursamazligimla doverim...
Cezalandırdığım evet olmuştur
Evet beter olunlar
#emre00
Cezalandırdım iyi oluyor
Aynen öyle yokluğunla cezalandırmak en iyisi
Kesinlikle oyle daha etkilidir cezalandırmak
Hiç var olmamış gibi davranırım hevesi kaçar
Sana çok benziyorum. Bir bakmışın yok olmuşum
Sessiz ve görmezden gelirim
Evet :)
bir becerebilsem keske😔
Aynı gibiyiz
Evet
Muhatap olmam
Bende pek ugrasmam
Evet 😏
evet
Çokta 😒😒
evet.. hiç acımam..
Gerek yok
Evet
Hic ugrasamam
Evettttt
Susmam
Maalesef evet
kimswyle ugrasamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar