Varlığının değerini bilmeyenleri, yokluğunla cezalandırır mısın?

Ben çok güzel “ yokmuşum gibi” yaparım 😒 Bağırıp / çağırmak bana göre değil, sessiz derinden olur çığlıklarım 🤨
Sizin tepkileriniz nasıl olur?
Varlığının değerini bilmeyenleri, yokluğunla cezalandırır mısın?
Cevapla