Varlığınızın değerini bilmeyeni, "Yokluğunuzla" sınıyor musunuz?



varlığı yok gibi olanın yoklugunda bir b*k olmaz düşüncesi ile yola çıkarım hiç öyle klişe laflar kullanmadan hayatından çekilirim insanın kendine olan saygısını kaybetmemesi için bunu yapması gerekir.
Haha :)) Klişe laflar edilir de uygulayan , uygulama mantığına gelen yok zaten :)
Öyle insan kendine güveniyorsa , açık açık iletişim kurar , anlatır vaziyeti :)
hayır vaziyeti anlatmam ben ne diyicem sen bebnmi kıymetimi bilmiyorsun vs gibi açık açık konuşmak dogru değil bana göre bu durum karşı tarafa prim verir çekilirim hayatından zaten farkederse elbet sorar ozaman anlatırım neden niye ne için oldugunu
Hayır yani öyle değil de , görüyorsun ilgilenmiyor etmiyor , başkalarından vazgeçemiyor , bir kere uyarırsın , sonra da herkes kendi yoluna tabi dersin :)
orası öyle usulen bir kere uyarmak gerekir
1 kere uygularsın , anlayana :) Anlamazsa basarsın tekmeyi :) Ama sen baya sert çıktın :D
e biraz öyleyim :D bir yerde iyi ama bir yerde kötü oluyor benim için
Öyle olur , kararlı özgüvenli gözükürsün bu avantaj olur , ama bazı yerde asabi gözükürsün , dediğim dedik gözükürsün bu da negatif etki yaratabilir :)
yapıcak bişey yok malesef can çıkmayınca huy çıkmıyor :)
:)) Oturmuş artık yerine karakter bu belli , can da çıkmasın , sağlıklı uzun uzun yaşarsın umarım :)
Belki de tam tersi o beni yokluğuyla sınıyordur nen hak etmiyorum galiba mutluluk falan
Herkes hak eder :)
Yalnızlık sevginin sağlamasıdır. Yokluğuyla var eder, istemez ağlamasını.
Varlığımın değerini bilmeyen yokluğumu da hissetmez o yüzden hayır.
Cevap
7Cevap
varlıgının değerini yanındayken değil olmadıgında anlar ınsanlar çunku sen onun avcundasın ve onun için savasıyosun o neden senin için savassın söylesene olmayan bişey için mucadele edilir olan zaten vardır elde edilmistir mucadele edecek bişiyi kalmamıstır
Varlığımın değerini bilmeyen yokluğumu zaten farketmez. Bunun farkında olduğum için hayatımdan çıkartıyorum ve umursamıyorum.
Bazı şeylerin yokken değeri daha iyi anlaşışır :)
Doğrudur. Oda karşı tarafın sorunu olsun :)
Yok yapmam öyle şeyler. Birisini bırakmış isem tam bırakmışımdır, sınamak filan öyle küçük oyunlar bana göre değil.
Onu hiç beceremedim. birine kızınca neden kızdığımı unutuyorum :(
Unutmak güzeldir ya ::))
Haydaaaaa :D
Sen kimsin hacı :D
Engeli yidin :D
Varligimin kiymetini bilmeyen birini yoklugumun o tatlı acisiyla sınamam ben haketmiyor
O da iyimş :))
Varlığımın değerini bilmeyen yokluğumla sınanmaz belki ama ben yine de öyle yapıyorum.
Yap yap devam :D
varlığınızin değerini bilmeyene yoklugunuzda bence koymaz
Koyar koyar öyle bir koyar ki :D
Yokluğumu armagan ediyorum onlara, herkes işine bakıyor
En güzeli nikotinci dostum :)
değerimi bilmiyorsa yokluğumla sınamamın bir anlamı yok
Varken değer vermeyen insan yokken de çok değr verirdi ya😂
sınamıyorum cezalandırmayı tercih ediyorum sonsuza dek.
Çok fenasın :D
öyle olmak lazım.
olması gereken.
lakin bununla tehdit edemem hiç kimseyi
Bilemem edersen kazanırsın
Bilmiyorlar :D
Aşkla sınanır mı ya onu hiç denemedim :D
O kadar yani :D Yapamam ben :D
evet ama gene akillanmiyor
Sallayacaksın o zaman gidecek :D
Değermi bilmiyorsa uğraşmam
Uğraşma boşver :D
Emin olun vazgeçtiğiniz an vazgeçilmez olursunuz
Eminsin? :D
çoğu zaman ever bazen farketmelerini sağlıyoruz
Sınamak lazım aslında
Dur bir deniyim :D
Dene sonucu haber ver :D
Yoo, böyle arabesk vari şeylerle işim olmaz.
Sınamışlığım oldu birkere...
Kıymet bilmeyene dersini vermek gerek -.-
Aynen:))
Evet , hyatta aramam sormam. Benden ilgi göremez
Evet
Sınıyırom evet
Hayir hic ugrasamiyorum
En güzeli :D
Sınıyorum galiba 😅
Hayırlısı :))
Sınıyorum
öyle gerekiyor 👍
Tabiki 👍
bazen evet
en cok yaptigim sey
En güzeli :)
Hakediyorsa tabi ki
kesinlikle evet
:)) fenasin
teşekkür ederim :))
arada evet.
Ara sıra yapmak lazım :)
sıklıkla..
Hayır.
Belki
Belki:))
Sınamıyorum tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar