- Eğitim & Kariyer konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılgüzel bir özür çiçeği yaptırabilirsin... lise yıllarımda aynı şey benimde başıma gelmişti.. çiçek almıştım
51150 Yorumla
Soran+1 yılBeni yanlış anlamasından korkuyorum. Ona karşı ilgim olduğunu düşünecek. Halbuki öyle bir şey yok. Sadece aramın onunla kötü olmasını ve bana karşı öfkeli olmasını istemiyorum.
- +1 yıl
özür manasında yapacaksın bunu neden yalnış anlaşılsın ki... o kadar da değil
Soran+1 yılpeki nasıl göndericem kendim veremem asla gidip :(
- +1 yıl
sınıfta verebilirsin ya da öğretmen odasında kendin vermen daha doğru olur
Soran+1 yılAma bak o öğretmenler odasındaki gören öğretmenler durumu yanlış anlayabilir ve ayrıca özgüvenim sıfır ya daha da kızarsa
- +1 yıl
kızmaz neden kızsın çok güzel bir davranış bu... emin ol dediğmi yap sen
Soran+1 yılZaten bu sene son senem. Bunu özellikle mezun olunca yapmayı düşünüyorum hem o zaman daha iyi olur ama şunu biliyorum ne yapsam da eski samimiyetini, yanındaki eski değerimi asla kazanamam ip koptu bir kere..
- +1 yıl
öyle düşünme, düzelmeyecek bir şey değil ki öğretmenin senin samimiyetini bildiği için özüründe kabul eder eskisi gibide olur için rahat olsun
Soran+1 yılPeki şu an sence hakkımda ne düşünüyordur? Okulun ilk günü koridorda karşılaştık önce kızgın baktı sonra başka bir yere bakıp gülümseyerek iç çekip gitti
- +1 yıl
o kadar kızgın ve nefret ettiğini sanmıyorum öğretmen - öğrenci ilişkisinde olabilen şeyler. . aklına kötü bir şey gelmesin
Soran+1 yılAma bazı öğretmenler gözünden düştüğümü söyledi. Bazı arkadaşlarım da 'bir öğretmene kendini affettirmenin en etkili yolu derslerine odaklanmaktır' diyorlar. Zaten bilgiye, derse aşırı önem veren bir öğretmen. Hatta hep bana seneye daha iyi ol derdi
- +1 yıl
sen bilirsin ben olsam gönlünü farklı şekilde alırdım. .
Soran+1 yılNasıl yani peki farklı şekilde nasıl alabilirim ki
- +1 yıl
Çiçek almayı kasttettim. .. diger türlü emin ol bir etkisi olmaz. . niyetinin güzel olmasi önemli öğretmenin bu davranışı hatırlayıp sana karşı daha ılımlı olacaktır. .
Soran+1 yılYa şimdi alsam bile vermeye utanırım nasıl davranacağını bilmeyen çoook utangaç biriyim ve o çiçek alma işini de mezun olunca yapacağım bu sene 12 yim zaten mezun olucam aylar sonra😁 o zaman yapsam daha iyi olur sanırım bide küçük not yazarım özür ile ilgili tamamdır
- +1 yıl
o zaman yaparsan bir anlamı olmaz, bende senin gibiyim sınıfta vermiştim 😊
Soran+1 yılNiye ki anlamı olmasın asıl şimdi vermem yanlış olur sınıfta falan hem dersimize girmiyor ki acaba şöyle mi yapsam 1 Mart doğum günü ya o zaman mı yapsam
- +1 yıl
o zamana kadar bir anlamı kalmaz çünkü.. özründe bir zamanı var... doğum günü olabilir mesela tyi fikir
Soran+1 yılDoğum gününde en iyisi yapayım ben bu çiçek işini. Peki nasıl davranacağımı ne yapacağımı bilmiyorum ama. Mesela yanına giderken ne demeliyim o zaman ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
- +1 yıl
içten samimi bir şekilde doğum gününü kutla ve ilaveten '' geçmişte size karşı istemeden yaptığım hata için çok özür dilerim.. kabul ederseniz bu hediyeyide vermek istiyorum '' bu kadar...
Soran+1 yılYa konuşurken aşırı heyecanlandığım ve utandığım için yapmacık ve dalga geçer gibi oluyor ne yapıcam bilmiyorum
- +1 yıl
biraz cesaret :) kimse bunu yaptığın için sana kızacak değil ya
Soran+1 yılPeki sınıftakiler falan görüp böyle bakacaklar daha da utanacağım ve öğretmenler odasına direkt girdiğimde diğer öğretmenler hep bana bakıyor daha da utanıyorum mesela bak 24 kasımda öğretmenler günü var o zaman da verebilirim çiçek ama diyelim aldım nasıl vericem birazcık yol yön göstersen yani yanına gidişimde ilk tepkim nasıl olmalı en başta ne demeliyim sonunda ne diyip oradan çıkmalıyım
- +1 yıl
özür dilemek ayıplanacak bir şey değil dalga geçilecek bir şeyde... onlara aldırmadan içinden geldiği gibi olsun... utanma.. güzel bir davnış bu öğretmenin gözünde daha çok büyürsün.. kalablık olması daha iyi bir etki bırakır öğretmenin senin cesretli ve özründe samimiyetine daha iyi inanır.. tekken de verebilirsin ama bir yerde yakalaman gerek dersi olmadığı bir gün sende bir derse girme tek başına çiçeği verebilirsin.. ya da öğretmenler gününde olabilir... sakin ve güzel bir açıklama cümlesi gözlerine bakarak içtenlikte özrünü dile... böyle şeyler normak korkacak çekinecek bir şey yok.. seni öldürecek değil ya..
Soran+1 yılPeki çiçeği verip özrümü diledikten hemen sonra gitmeli miyim yanından
- +1 yıl
yanından ayrılabilirsin... sana bağlı :)
Soran+1 yılPeki bu davranışımdan dolayı sence ne düşünebilir hakkımda😊
- +1 yıl
samimi ve niyetinin güzel olduğunu, bakış açısının değişeceğini 😊
Soran+1 yılPeki bana olan kızgınlığını ve kırgınlığını bastırabilir mi ki peki şunu bir daha söyler misin ilk yanına gidişimde ne demeliyim nasıl cümleye başlamalıyım
- +1 yıl
tabi ki bastırır... '' öğretmenler gününüz kutlu olsun , ayrıca gecen yıl yaptığım davranıştan ötürüde çok özür dilerim.. kabul ederseniz sevinirim '' diyebilirsin..
Soran+1 yılPeki hani büyüklerin ellerinden öper ya küçükler, bende öyle yapmalı mıyım sence verirken yanına gidip elinden öpmeli miyim hani özel günlerde bayram vs öyle yapılır ya ne bilim aklım ona gitti bir an😊😊
- +1 yıl
hayır elini öpme. bu bayramlaşma değil :) ... tokalaşbilirsinizde :)
Soran+1 yılAma yine de bir büyüğüm olarak saygımdan dolayı öyle yapmak istedim. :)
- +1 yıl
öpersinde tuaf karşınır sarılabilirsin çok samimi olmamak üzere :) bu daha güzel görünür :)
Soran+1 yılpeki nasıl sarılcam onu bile bilmiyorum ki ben :( çook utangacım coook :(
- +1 yıl
utanma 😊 gayet doğal güzel şeyler bunlar... her gün üzüntü çekmektense bir kere çiçeği ver ozur dile kurtul bu azaptan
Soran+1 yılYa aslında niyetim o kadar temiz ki. İçimden en ufak bozuk niyet geçmiyor. Sadece üzerimde bu denli emeği olan bir öğretmene karşı büyük bir hata yaptım. Ama bu hatayı sadece bir kere yaptım. O da geçen sene Nisan ayında. Görünce de yüzüne bakamıyorum. Sürekli yolumu değiştiriyorum. Çünkü yaptıklarım aklıma geliyor onu görünce. Ağlayasım geliyor utanıyorum. Başkası olsa belki bu kadar kafa yormaz, aman boşver kafasında olur ama ben yapamıyorum. Olmuyor. Peki çiçeği verince nasıl sarılmalıyım ne demeliyim elinden öpmeli miyim ki :)
- +1 yıl
anlıyorum hassas ve duygusal bir insan olduğun belli aynı şey lise yıllarımda benimde başımdan geçti... normal selamlaşarak nasıl sarılıyorsak öyle... sarılıken öğretmenler gününü kutlarken araya özrünü sıkıştır... hocam gecen sene istemeden sizi kırdığım içim çok özür dilerim , hata yaptığımım farkındayım... bu çiçeği kabul edin.. :)
Soran+1 yılpeki nasıl bir üslupla söylemeliyim çünkü utangaç biriyim biriyle konuşurken ister istemez dalga geçer gibi konuşabiliyorum o da pek inandırıcı olmayabiliyor böyle ciddi mi konuşmalıyım yoksa hafiften gülerek mi :( kusura bakma o kadar yazıyorum meşgul ediyorsam özür dilerim ama başka soracak kimsem yok ki yönlendirecek kimsem de yok :(
- +1 yıl
ciddi bir şekilde daha samimi görünürsün düşüncende , kendine inan sadece , yo problem değil , rahatsız etmiyorsun.. sorun halledilsin önemli olan o... :)
Soran+1 yılİnşallah bu davranışım kabahatimi bastırır ya. Çünkü bu aralar nedense duygusal anlamda gözlerim hep doluyor derste falan. Normalde de duygusalım ama bu aralar aşırı duygusala bağladım. Aniden ağlamaklı buluyorum kendimi neden acaba
- +1 yıl
derslerine ve sosyal yaşantına fazla yansıtma.. çiceği verip özrü diledğinde üzerinden büyük bir yük kalkacak o an emin ol.. sonrası öğretmenine kalmış bir şey artık..
Soran+1 yılOndan sonra da affetmezse artık daha yapacak bir şey yok demektir :) Demek ki nasıl kızıp üzülmüş ki affedememiş der geçerim :)
- +1 yıl
neden affetmesin.. öğetmen - öğrenci ilişkisi bu , küs kalacak bir durum olmamalı zaten :)
Soran+1 yılKeşke herkes senin gibi düşünse. Ama gerçekten çok kırdım. Başka bir öğrenci olsa kafa yormazdı belki affederdi hemen ama beni çok sevdiği için ve benden de ummadığı için güvenini sarstığım için bana çok kızgın. Peki sence şu an hakkımda ne düşünüyordur görünce falan sence tahminin nedir :)
Soran+1 yılBugün de ben kantinde yemek yiyordum kantinden içeri girer girmez kafasını çevirip bana baktı sonra ben de bakınca geri önüne bakıp gitti sence bu ne anlama geliyor
- +1 yıl
bir öğretmen öğrencisine karşı kin tutmaz.. en azından benim hissettiğim.. sana bakıyorsa bakmışsa onun yerinde hala bir değerin vardır... sana gerçekten kırgın olsa hiç bakmaz bile... sen özrünü dile hediyeni ver sonra her şeyi oluruna bırak... :) canınıda bu yüzden fazla sıkma
Soran+1 yılKimisi de eskisi gibi değerin olmaz artık diyor. Acaba benden bir adım mı bekliyor okul açıldığından beri yanına bir kere bile gidip konuşmadım hiç iletişim kurmadım acaba ondan öyle bakmış olabilir mi yanına gidip konuşmamı mı bekliyor acaba
- +1 yıl
herkez hata yapabilir kimse kusursuz değildir.. o öğretmenin bile öğrencilik hayatında buna benzer şeylerde yapmıştır... yani konuşabilirsin tabide ama önce özür dile çünkü öncelikii olan bu... özür dilemeden konuşursan pek ciddiyeti olmaz... sen öğretmenler gününü bekliyorsun gerçi çokda zaman var yerinde olsam hiç geçiktirmem öğretmenler günündede ayrı bir hediye alırsın
Soran+1 yılVereceği tepkiden ve beni azarlamasından korkuyorum. Hem bu davranışı yapmak aşırı derecede cesaret istiyor ama ben de gram cesaret yok ki... Keşke azıcık bile olsa özgüvenim olsa.. O çiçeği gidip verip özrümü dileyip çıkacak kadar özgüvenim olsa keşke.. Hem şimdi bunca suskunluktan sonra bu nerden çıktı diye düsünebilir
- +1 yıl
o senin sevdiğin bir öğretmeninse ne korkmana nede endişe etmene gerek var. . onun ne düşünceni düşünme sen sadece özünü dile ve çiçeği ver. .. biraz kendine inan biraz cesaret yanına birinide alabilirsin sana yakın bir arkadaşınla
Soran+1 yılAslında böylesi daha iyi olur yanımda biriyle gitmek😊 ya bu arada şöyle bir durum var ben şimdi gittim özür diledim çıktım diyelim diğer öğretmenler bu öğretmene sormaz mı bu cocuk ne yaptı diye. O zaman daha kötü olurum.. Üzülürüm öğrenmelerine
- +1 yıl
yo demezler merak etme... görseler bile sevdiği öğretmeniymiş çicek almış ne güzel derler... kafandaki olumsuz düşünceleri atın bence :)
Soran+1 yılya ben bir de onun resmini çizip ona hediye etmek istiyorum ama nasıl çizmeyi öğrenebilirim bilmiyorum böyle insan portreleri falan çizerler ya onun gibi işte. Çoğu da birine çizdir hediye et ben çizdim dersin dedi. Ama o da yalancılık olur. Hep emek verilen şey daha iyidir ve daha değerlidir. Sence birine portresini çizdirip hediye mi etmeliyim kendim mi uğraşmalıyım
- +1 yıl
çizneler var ama biraz fazla para isterler kendin çizme bence, başka bir hediye de alabilirsin. .. özur için çiçek al ama
Soran+1 yılYa gidip hediye almak kolay. Fakat böyle kendim uğraşıp bir şey yapmak istiyorum çiçeğin yanında. Öyle basit olur gidip sıradan bir şey alıp gelip hediye etmek. Sence nasıl bir uğraşıda bulunabilirim. Hem çoğu dedi ki birine yaptır kendim yaptım dersin anlamaz zaten
- +1 yıl
bence öyle yollara girme, kendimizi kaldırmak olur, kendin yapmadiysan öyle tanıt hediyeni. . bu arada senin yapman önemli değil önemli olan hissetmen düşünmen 😊
Soran+1 yılAma çiçek mutlaka alınmalı değil mi😊 bir de portre dışında başka bir şey çizsem olur mu😊 aslında ilgim var çizime fakat daha önce denemediğim için pek tecrübeli değilim😊 şöyle kağıda anlamlı bir şey çizip onu çerçeveletsem sence nasıl olur😊
- +1 yıl
potre en iyisi, bir şey yazmasanda olur, çünkü daha çok dikkat çeker ve onu evinde asacaktır 😊
Soran+1 yılYa onun resmini belki çizmeye utanabilirim çizerken falan ve ayrıca resmini bulmam da zor olabilir. Düşünüyorum da acaba büyük boy kağıda güzel bir şekilde mevlana çizsem mi normal karalama kağıdına çizdim cok güzel oldu ve görünüşü de güzel tam çerçeveye konulup duvara asılacak gibi😊sence çizeyim mi
- +1 yıl
karar senin güzel çözebiliyorsan 😊deneyebilirsin olabilir, ama daha klasik şeylerde alabilirsin kravat, kalem gibi kullanacağı şeyler
Soran+1 yılOnlar basit olur ya alınması kolay hiç uğraşı gerektirmeyen şeyler bunlar😊 hem bu arada beni İnstagram hesabından engellemişti geçen sene, ama ben engeli kaldırmasını istiyorum çünkü kimse de engelli olarak kalmak istemem.. Sence bunun için ne yapabilirim😊 sen bilirsin sonuçta öğretmensin sende buna benzer olaylar yaşamışsındır😊
- +1 yıl
öğretmen değilim ki ben :) yani iki hediye vereceksin , sonrası için engeli kaldırır artık... şöyle yap hediyerini verip özrünü diledikten sonra.. ona yakın ol konuş sohpet etmeye çalış hatrını sor... :) sana tavrı değişiecektir artık
Soran+1 yılBir de öğretmenler günü, hocanın olduğu yere hemen gidip önce özrümü güzelce dileyip sonra mı hediyeyi vermeliyim
- +1 yıl
tabi önce özrünü dile sonra hediyeni ver :)
Soran+1 yılPeki o davranışımdan sonra sence ne hisseder bana karşı? Yumuşar mı biraz olsun?
- +1 yıl
yani elbette yumuşar, yumuşatmasıda gerek zaten 😊
Soran+1 yılPeki ya hala kızgın ve soğuk davranırsa ne olacak😊
- +1 yıl
o zaman kendi bileceği iş sen yapman gerekeni yaptım dersin 😊 eğer özrünüde kabul etmezse ayıp etmiş olur
Soran+1 yılSeni affederim ama hakkımı helal etmem demişti
- +1 yıl
önce yapman gerekeni yap , sonra her şeyide oluruna bırak bakalım ne olacak
Soran+1 yılZaten özür diledikten sonra artık konuşmaya başlarım. Ben adım atmaya çalışırım. Arada bir yanına gidip hal hatır sorarım. Görünce konuşurum. Bir şekilde kendimi gerçekten affettirmem gerek. Zaten bu senem son. Mezun olacağım. Gerçekten hiçbir öğretmenin bana kırgın olmasını istemiyorum. Zaten aylar sonra bir daha göremeyeceğim kimseyi.
- +1 yıl
en doğrusu bu sen göstereceğin çabayı göster. .. tabi doğru mezun olduktan sonra iyi hatırlanmak gerek. ..
Soran+1 yılPeki sence beni kantinde gördü ya hani, kantinden girer girmez bana bir yan bakış attı sonra gitti sence ne demek istedi bu ne anlama geliyor sence
- +1 yıl
bir anlam yüklemek yalnış olur... onun gözünde bir değerin önemin vardır hala bence
Soran+1 yılAnlam yüklemek derken hani acaba yanına gidip konuşmamı mı bekliyor gibisinden😊 başka anlamlar yükleyecek biri değilim ki zaten😊
- +1 yıl
sadece bakmakla üzerinde bir anlam yüklemek olmaz masasında.😊
Soran+1 yılAma öyle bir bakış attı ki anlam yüklenmeyecek gibi değildi😁
- +1 yıl
sana öyle gelmiştir... her dim okulda görüyorya seni :)
Soran+1 yılPeki bana hala değer verip vermediğini nasıl anlarım özür dilemeden önce?
- +1 yıl
anlayamazsın... çünkü senin niyetini görmeden tavırlarının değiştiğini sana göstermez..
Soran+1 yılAma bazıları dedi ki sana bakmışsa eğer hala seviyor ve değer veriyordur
- +1 yıl
buna ancak hediyeni verip sana karşı olan davranışlarında değişkenlik gösterip göstermediğinde anlayabilirsin
Soran+1 yılKimisi de bir insana isterse bin tane iyilik yap yine de seni o yaptığın tek bir hatayla hatırlar dedi
- +1 yıl
insanların her söylediğine inanma, hayatta kusursuz hatasız bir insan yok. . affetmek her zaman olabilir... sen onun öğrencisi psin neticede hata yapma riskin olabilecek bir şey 😊bunu ciddi bir mesele haline getirmesi öğretmen olarak hos bir şey olmaz
Soran+1 yılAynen öyle😊 herkes kendince bir şey söylüyor.. Zaten özrümü bir dileyeyim üzerimden büyük bir yük kalkacak. O affetmese bile içimden 'neyse ben elimden geleni yaptım, canı sağolsun affetmiyorsa' der geçerim. Ama gerçekten affetmesi gerek yani. Sonuçta insan düşünür ben bu öğrencimi seneye bir daha göremeyeceğim mezun olacak. Her ne hata yaptıysa yaptı belli ki pişman ve hala bana değer veriyor ki gelmiş öğretmenler gününü unutmamış çiçek veriyor diye. Affetmezse zaten büyük ayıp etmiş olur hem kendine hem de öğrencisine karşı. Hem bu hata daha ne ki? Elalem ne sıkıntılarla cebelleşiyor.. Allah ne günahlarımızı affetmemiş ki? Peygamber efendimiz (sav) o kadar sıkıntılara, işkencelere karşı yine de dik durmuş. İşkence edenin, sıkıntı verenin pişman olup özür dilediğini görünce bile affetmiş Allah için. Ne bileyim dediğim gibi bu hatada neymiş ki başkaları ne hatalara maruz kalıyor hem de defalarca. Oysaki ben bir kere yaptım tekrarlamadım bile.
- +1 yıl
zaten öyle olacak özrünü dilediğinde kuş kadar hafif olacaksın, işin vicdan boyutu kalmayacak artık, bundan sonrası onun bilecek işi, yani , bu kadar uzatmanın da anlamı yok. .. gerçek bir öğretmen - öğrenci ilişkisine inanan biri ise
Soran+1 yılBen bir arkadaşıma sordum söyledim bence öğretmenler gününü bekleme daha çok var o gün gelince de alırsın bir hediye fakat bir tespih falan al yanına git hocam ne yapıyorsunuz uzun zamandır konuşmuyoruz diye cümleye başla dedi bugün ya da yarın yap bence dedi ama bir türlü cesaret edemiyorum korkuyorum bunu nasıl yenerim ki
- +1 yıl
ama şimdi arada bir kırgınlık olduğu belli.. hiç bir şey olmamış gibi uzun zamandır konuşmuyoruz demek, biraz ciddiyetsiz görünmene neden olur... ama beklememek konusunda arkadaşın haklı... ben olsam çokdan hediyemi verip özrümü dilerim...
- +1 yıl
bu elbet bir gün olacak , ertelemek sana cesaret vermez... korkacak bir durum yok öncedende dediğim gibi samimi bir arkdaşınla gidebilirsin..
Soran+1 yılYa derse kızım bunlar ney diye çıkışırsa daha da kızarsa😊 bazı öğretmenler hediye alımına masraf olduğu için pek ılımlı bakmayabiliyor
- +1 yıl
kimse birine hediye aldığın için sana kızmaz.. üstelik bu senin öğretmeninse.. sen makul olan düşündüğün için özrünü affettirmek anlamında alıyorsun :)
Soran+1 yılKimisi de diyor boşver olan olmuş bence hiçbir şey deme yanına gidip özür de dileme öyle kalsın diyorlar. Kimi de kendini rezil edeceksen, eline yüzüne bulaştıracaksan hiç gitme cesaretin yoksa diyor. Üst konumdayken kendini rezil etmiş olursun dediler hem ya derse kızım ne özrü bunlar ne diye çıkışırsa bana ne yapcam o zaman :D
- +1 yıl
herkezin istedğini yapamazsın... :) özür dilemeyeip mezun olup gidersen o okuldan.. keşke dileseydimde mutlu ayrılsaydım diyeceksin... özür dilemek hiç kimseyi küçüktmez
Soran+1 yılYa bir de bu sene yoğun çalışma temposunda oldugumdan dolayı acıkcası bir türlü vakit ayıramıyorum ama bu hafta değilse haftaya düsüneceğim hediye olayini :) Peki bir de bu perşembe öğretmenin nöbet günü okula girer girmez bahcede görüyorum bakıyor sence o sırada ne demeliyim bir şey demeli miyim ona hediyeyi haftaya düsünüyorum :)
- +1 yıl
şu an bir şey demen gerekmez, en iyisini yaparsın haftaya bitir bu işi aradan çıksın ondan sonra gördüğün yerde selam verir hal hatrını sorarsın. .
Soran+1 yılyani görünce bir günaydın falan hayırlı sabahlar hocam mı desem ya da nasılsınız falan desem mi acaba
- +1 yıl
ikiside olur farketmez... ama sakın özür dilemeden yapma bunu...
Soran+1 yılneden ki
- +1 yıl
samimi olmaz çünkü ve inandırıcıda gözükmez
Soran+1 yılpeki diyelim hediye aldım ve gittim ya derse kızım ne özrü bunlar ne diye çıkışırsa ne diyeceğim o an :(
- +1 yıl
açıklama yapmadan özür dileme... önce nedenini söyle sonra özür dile en son çiçeği ver :) bir şey demez korkma
Soran+1 yılnasıl bir açıklama yapabilirim peki :)
- +1 yıl
işte geçmişte istemeden kırdığını ve üzgün olduğunu bu şekilde. sonra özür diler çiçeği verirsin.. :)
Soran+1 yılYa inandırıcı bir şekilde söylemezsem :( Ben pişmanlığımı fiziksel olarak belli edemem pek ama içten acayip şekilde pişmanımdır ama bunu göremez :(
- +1 yıl
gözlerine bak ve inanarak söyle.. söylersinde.. önemli olan niyetinin olması bunu düzeltemye çalışabilmen.. bunu anlayacaktır
Soran+1 yılAma utanırım öyle ya. Ben insanların yüzüne bakarak konuşamam genelde. Bilmem ki :) bir de ondan sonra sence nasıl olur bana karşı? Hala eskisi gibi mi yoksa çok daha iyi mi olur artık :)
- +1 yıl
utanacak bir şey yapmıyorsun ki.. o senin öğretmenin , bir annenden bir babandan özür dilediğin gibi dileyeceksin.. sana karşı daha alakalı olur en azından eskiyide unutur... sonrası için senin tavırlarında önemli ama.. sıcak samimi davranırsın okul bitene kadar
Soran+1 yılne bileyim işte :) biraz cesaret gerektiriyor sadece :)
- +1 yıl
:) :) halledilmeyecek şey değil.. yaparsın..
Soran+1 yılÖyle yapışımdan dolayı sence ne düşünür, içinden ne geçer ve ben çıktıktan sonra acaba ne konuşurlar hakkımda öğretmenler odası sonuçta :D
- +1 yıl
mutlu olur tabi ki.. sonuçta sevdiği değer verdiği bir öğrencisiymişsin.. geçmişte ne olduysa oldu... illaki sorarlar diğer öğretmenler bu çicek neyi nesi diye oda söyler bir öğrencimden :) aldım
Soran+1 yılsevdiği öğrencisiydim evet ama gözündeki konumum değerim baya yerle bir oldu ama yaptığım o hatadan dolayı
- +1 yıl
düzelmeyecek şey yok bu hayatta inan
Soran+1 yılAma bazı şeylerin de düzelmesi zor olabilir ama ne bileyim öğretmen sonuçta öğrencisine bu kadar küs gitmemeli. Eğer özrümden sonra da değişen bir şey olmazsa ne diyim ki artık
- +1 yıl
pişmanlık olabilen bir şey affetmekte öyle... sen kendi üzerine düşüni yap o yapmazsa onun ayıbı olsuın
Soran+1 yılPeki tek bulduğum zaman mı yanına gidip çiçeği vereyim yoksa kalabalık alanda gördüğüm zaman mı :)
- +1 yıl
tek bulabilirsen daha iyi ve arkadaşınla gidersen artı bir cesaretin olur... :) herkezin içinde panik yapabilirsin ya da söyleceğin şeyide unutabilirsin
Soran+1 yılAslında kalabalıkta daha etkisi olurdu ama cesaret etmek de biraz zor :D herkes bana ve elimdekine muhtemelen bakacaktır o an tüm gözler üstümde olur ve biraz şaşırabilirim diyeceğimi :)
- +1 yıl
olabilirdi ama , bence yine en iyisi tek yakalaman :)
Soran+1 yılperşembe günleri bahçede nöbetçi :) aslında tek yakalamam biraz zor çünkü etrafı hep dolu hep bir öğretmen arkadaşıyla dolanıyor :) :D ama perşembe günü bahçede nöbetçi okula gelir gelmez yanına gider veririm :)
- +1 yıl
iyi fikir... :) arkadaşınla beraber gider verirsin çiçeği.. yalnız verir vermez hemen ayrılma bir kaç dk dur yanında.. bırakıp kaçmış gibi olursun yoksa
Soran+1 yılpeki :) inşallah affeder ya :)
Soran+1 yılhazır canlı çiçek alsam nasıl olur peki:) çiçekçi de mi yaptırayım yoksa gidip hazırdan mı alayım canlı çiçek :)
- +1 yıl
canli çiçek al, diğeri fazla yapay durur 😊ama böyle çokta büyük bir şey alma normal orta boy olsun
Soran+1 yılÖyle yapacağım zaten :) peki çiçeğin yanında ne alayım sence o çizim olayı iyi mi hani bir şey çizip mi versem
- +1 yıl
bence onu öğretmenler gününe sakla :) şimdilik tek bir çiçek yeterli
Soran+1 yılSence içinden geçiyor mudur öğrencim gelip özür dilese de affetsem diye
- +1 yıl
belkide olabilir.. ama üzgün olabildiği kesindir
Soran+1 yılArtık diğer öğrencileriyle de fazla samimiyet kurmuyor sanki. Eskisi gibi değil artık. Günün yarısından tamamı neredeyse ciddi bir yüz ifadesi var. Önceden böyle değildi..
- +1 yıl
canını sıkmışlardır , öğrencilerin bazen ne yaptığı belli olmuyor ki..
Soran+1 yılOlabilir.. Yani bir sene böyle gitmez. Dersimize girmese bile küs olması hoş olmaz.. Düşünsene bir öğretmenle 1 sene boyunca hiçbir şekilde iletişim kurmadığını.. İyi bir şey değil gerçi hangi öğretmen olsa aynı şeyi yaparım
Soran+1 yılÇiçek götürüp pişmanlığımı dile getiririm😊
- +1 yıl
yani vicdan olarak rahat edemez insan, özür dileme ihtiyacı hissediyor.. sonuçta sen mezun olacaksın o okulda kalacak 😊
Soran+1 yılAynen öyle.. Acaba içinden ne geçiyordur bana karşı.. Nefret mi kin mi geçiyordur içinden beni görünce acaba çünkü ciddi bir yüz ifadesiyle bakıyor hep
- +1 yıl
bir öğretmen öğrencisine kin ve nefret duymaz hiç bir zaman kırılırlar ama gurur yapmazlar :) sen üzerine düşeni yap gerisini ona bırak
Soran+1 yılYaparım yapmasına fakat affetmezse ve eskisi gibi olmazsa da bu sefer gerçekten üzülürüm ya
- +1 yıl
üzülmen gerekmez ayıbı o yapmış olur... en azından çabaladım dersin.. başını yastığa koyduğunda rahat uyursun
Soran+1 yılAynen öyle orası.. 😊 Peki çiçeği verdiğim zaman ne düşünür acaba ne hisseder
- +1 yıl
mutlu hissedecektir elbette, sonuçta bir hediye. .😊sana karşı daha iyimser olur .. konuşur seninle
Soran+1 yılİnşallah öyle olur :) Ya derse kızım ben bu konuları kapattım bitti ne hala açıyorsun diye sinirlenirse napıcam :D :)
- +1 yıl
demez niye desin :) çok korkma bu kadar ve olumsuz düşünme... iyi düşün iyi olsun
Soran+1 yılBen biraz kaygılı bir öğrenci olduğum için ve her an üzülmeye layık biri olduğum için böyle malesef :) Ama ne yazık ki bütün bu pişmanlık duyduğum şeyleri de başta yapan kişi benim :) Ne tuhaf değil mi :)
- +1 yıl
üzülmeye laik olmak ne demek öyle şey olur mu 😊hassas duygusal bir insansın sadece. . kırmayıda sevmiyorsun hepsi bu. .. hata yapmış olabilirsin , kim yapmıyor. . bende kendi öğretmenime hatalı davranmıştim sonra bir çiçek aldım barışık. .. hatta evlendi düğününe bile gittim üstelik kadındı yani daha hasasti 😊
Soran+1 yılAma bu basit bir hata değil.. Her öğrencinin yapacağı ya da yaptığı hatalardan çok farklı, büyük bir hataydı..
- +1 yıl
olsun düzeltilmesi zor değil 😊
- +1 yıl
adam mı öldürdün sanki
Soran+1 yılNe bileyim işte😊 İnsanlar fazla büyütüyor olayı... Hem heyecanlıyım bu arada😊 Perşembe günü yanına gidip çiçeği verip özür dileyeceğim. En uygun gün perşembe günü.😊 Çünkü okul bahçesinde nöbetçi ve tek başına. Başka zamanlar tek bulmam zor oluyor😊 Hem tekken daha rahat konuşurum. İnşallah ondan sonra bana karşı biraz olsun yumuşar😊 Sence yumuşar mı daha iyi olur mu😊 Ya zaten neresi hata ki bunun. Bir kere yaptım oldu bitti. Eğer tekrarlasaydım yapmaya devam etseydim hata olurdu. Bence bu yanlışlıkla, bilinçsizce yapılan bir hata tekrarlanmadığı sürece hatadan sayılmamalı.😊
- +1 yıl
hatalar bilinçsizce yapılır... yalan söylemek gibi ağır değildir... olabilir tabi o gün için uygunsa ver... eskisinden iyi olacağı kesin... :) enişelenme
Soran+1 yılÜzerimden oldukça bir yük kalkacak buna inanıyorum😊 Bir nevi insanlık görevimi yerine getirmiş olacağım😊 Hatalı olduğumu bilip gidip özür dileyeceğim😊 Hem diyelim özür dilemedim yanına gitmedim bu sefer o kötü hissedebilir, ne kadar duyarsız diye düşünebilir. Aslında daha önceleri baya özür dilemiştim. Hatta kahve yapıp götürmüştüm ama onlar içime sinmedi. Yapmacık gibiydi. Bu sefer ise güzel bir şekilde özür dileyeceğim. İçimden bu sefer daha iyi olacağı hissi geçiyor ama hadi bakalım😊
- +1 yıl
inşallah bu kadar üzerine düşündük iyi sonuçlanacağına inanıyorum :) fazlasıyla hafifleyeceksin emin ol... bu daha anlaışır bir özür şekli olacağı lçin kalıcı olacaktır :)
Soran+1 yılHer sene onur belgesi alırdım sayesinde. Üzerimde emeği çoktu. Düşünürmüş hep. Acaba bu öğrencimin bir şeye ihtiyacı var mı diye. Kendisi de itiraf etti. Notlarımı da yüksek verirdi. Her yerde överdi beni. Bu yaptıklarımdan sonra artık onur belgesi alabilir miyim bu sene hiç bilmiyorum
- +1 yıl
şart değil alman , bu sene amacın hatanı düzeltmek olsun sadece bunu düşünme
Soran+1 yılAynen şart değil. Onu almamam kötü biri olduğumu göstermez sonuçta ben kendimi biliyorum😊 Hem dediğin gibi hata mı düzelteyim de gerisi önemli değil. Gerçekten affettiğini bir hissetsem yeterli😊
- +1 yıl
Ben inanıyorum her şey yoluna girecek 😊
Soran+1 yılGirmezse de demek ki hayırlı olanı buymuş😊
- +1 yıl
tabi ki , olumsuz olsa bile kendini moralini bozma üzülmede, sen yapman gerekeni yap
Soran+1 yılAynen öyle.😊 Bir de sormak istediğim bir şey varda. 😊 Okulda kapalı bir bayan öğretmen var. Beni her gördüğünde hisli hisli bakıyor. Hisli hisli bakmaktan kastım sanki bir şey demek istiyor. Gözleri samimi ve sıcak bakıyor. Dürüstlüğünden ve kötü gözle baktığını asla zannetmem ama merak ediyorum neden acaba😊 kimi arkadaşlarım 'öğretmenler odasında çok konuşulduğun için olabilir mi acaba' diyor😊
- +1 yıl
neden gidip konuşmuyorsun 😊derdi neymiş öğrenirsin. .
Soran+1 yılYa sormayı da düşünmedim ki hiç😊 Açıkcası sormak da istemem. Kötü gözle baktığını zannetmem ama neden yani😊 neden bakıyor😊
- +1 yıl
Hakkında iyi şeyler duymuştur belki 😊
Soran+1 yılO da olabilir belki😊 Belki de o kızdırdığım öğretmen beni çok övmüştür önceden öğretmenler odasında o da ondan öyle olabilir😊
- +1 yıl
oda olabilir tabi 😊neden olmasın
Soran+1 yılPeki bu kızdırdığım öğretmenden özür dilerken sence sadece özrümü dinlemekle mi kalayım yoksa konuşayım mı hocam sizi bayramda arayıp bayramlaşacaktım falan diyeyim mi😊 yani biraz bahsedeyim mi konu açayım mı
- +1 yıl
tabi ki konuş sohpet et 😊çiçeği bırakıp kaçma bomba bırakır gibi 😂😂😂
Soran+1 yılYani özür diledikten sonra biraz durup konu açayım değil mi😊 kendimi ifade edeyim biraz😊 Bir de komik olur biraz hemen çiçeği verip gitmek😁 Baştan savma gibi😂😂 İnşallah konuşmayı becerebilirim😊 Çünkü çoook utangacım konuşamıyorum resmen ya😊 Konuşurken sesimde titreme oluyor ya da şaşırıyorum ne diyeceğimi😊
- +1 yıl
tabi ki konu aç konuş :) artık her gördüğünde selam vereceksin çünkü... :) yalnız olacağı için bir şey olamaz... heyecan yok..:)
Soran+1 yılİnşallah her şey düzelir😊 Bir de çiçeğin yanında sence lokum ya da tatlı gibisinden bir şeyler alayım mı😊
- +1 yıl
yo gerek yok.. kız mı isteyeceksin :) sadece çiçek yeterli.. daha ince bir düşüncedir.. bu yüzden yanında bir şey alman gerekmez... pahalı ya da büyük bir şey değil önemli olan düşüncedir :)
Soran+1 yılAynen öyle😊😊 Aslında düşünmem bile yeterli bence😊 Sonuçta düşünüp özür dilemeye gitmişim o bile iyi yani😊 Bu arada ben nasıl çiçek alacağımı bilmiyorum ya söylemesi ayıp😊 Canlı çiçek mi alayım bir yerden yoksa çiçekçiden normal özür çiçeği mi yaptırayım ki bilmiyorum😊
- +1 yıl
sana kalmış ama canlı daha anlamlı olur 😊bütçen hangisine yetiyorsa onu al
Soran+1 yılHaklısın :) Peki çiçeği 1 gün öncesinden mi alayım
- +1 yıl
faretmez yakın yerde ise aynı gün içinde alabilirsin uzaksa 1 gün önceden al :)
Soran+1 yılAynen öyle😊 Ya aslında ben de ona çok kırgınım yani yaptıklarından dolayı üzgünüm. Geçen sene bu olayı kimseye söylemedim ve söylemeyeceğim dediği halde gitmiş müdür yardımcısına söylemiş. O da olayı bana sordu bilgi aldı sonra geri ona aktarmış herhalde benim söylediklerimi. Bana da gelince ben kimseye söylemedim diyor. Ama ne yazık ki söylemiş. Ondan başka kimse olayı duymadı çünkü adım gibi eminim. Aslında söylemesine kızmadım. Hakkıdır şikayet edebilir fakat neden söylediği halde söylemedim diyor ki? Geçen sene yanına gittim 'hocam müdür yardımcısına söylemişsiniz bu yaptığınıza çok üzüldüm' dedim, onun ardından birden bire tutturdu hadi gel müdür yardımcısının yanına gidiyoruz bakalım söylemiş miyim dedi. Anlamıyorum bunlar aralarında bir anlaşma mı yapmışlar? Ağız ucuyla söylemiş olabilir belki de müdür yardımcısına. Bana gelince ise yok söylemedim diyor. Söylemediyse müdür yardımcısı nasıl öğrenmiş ne yaptığımı? Başka biri gidip söylemez çünkü duyan olmadı.
Soran+1 yılDuyan olsaydı zaten kendini belli ederdi şuana dek. O gün resmen ağladım derse girmedim. Ben de bir nevi o öğretmenden soğudum aslında.
Soran+1 yılBu yaptığım hatanın bana en büyük katkısı ön yargılı insanları görmek oldu ve ayrıca yapmadım diyip de gidip şikayet eden bir öğretmeni gördüm. Dürüstlüğünden ödün verdiğini gördüm. Düşündükçe bütün güzel fikirlerim, özür dilemek, çiçek vs bunları yapmamak geliyor içimden. Ama sırf büyüklük bende kalsın diye yaparım yapacağım
- +1 yıl
söylemedimden kastı olayı açıkça anlatmamıştır sadece yüzeysel olarak yoksa müdür sana dah farklı tepki verirdi... zaten aradan uzun zaman geçmiş bunları düşünme.. gerçekten niyeti kötü olsa diğer bütün arkdaşların çokdan duymuş olurdu... müdürde bununla uğraşmaz zaten söylemedim derken bunu kastetmiştir... sen kendi yaptığın hatayı düzelt başkasının hatasınıda kendi anlasın :)
Soran+1 yılYani şikayet edebilir hakkıdır sonuçta ama gitmiş anlatmış resmen bunun neresi yüzeysel ki😊 müdür yardımcısı da ben olayı anlatırken gidip sesimi ses kaydına çekmiş
- +1 yıl
eğer gerçekten tamamiyle anlatmış olsa seni götürüp soralım demez.. yüzeysel derken olanı olduğu gibi açıkca anlattığını sanmıyorum :) kayda mı çekmiş...
Soran+1 yılAma neredeyse bütün olanı anlatmış yani. Bence aralarında çok sağlam anlaşmış da olabilirler. Belki ağız ucuyla ya da gırgırına da söylemiş olabilir çünkü müdür yardımcısı sorarken ciddi sormadı. Böyle yüzü tebessümlü bir şekilde sordu. Evet ben olayı baştan aşağı anlatırken sesimi telefonla kayda çekmiş.. Ailem okula gidip konuştuğunda öğrendim bunu. Aileme 'ses kaydı var elimde, isterseniz dinleteyim' demiş
- +1 yıl
ses kaydı derken kamera görüntüsünden bahsediyordur, bence, hususi olarak kayıt alma işlemi almak suçtur. .
Soran+1 yılAma aileme telefonumda ses kaydı var isterseniz dinleteyim demişti geçen sene
- +1 yıl
bana inandırıcı gelmedi nedense... :)
Soran+1 yılAma ben anlatırken nedense elini telefona falan atıyordu. Bense biraz anlamıştım ama ses çıkarmadım bak sonradan kokusu çıktı demek ki gerçekten telefona çekmiş :) Acaba ne yapacak onu :) İnkar falan ederim diye mi sesimi kayda çekti acaba aileme göstermek için :)
- +1 yıl
bunlar çok basit numaralar :) öğretmenlerin bazen karşı tarafı etkilemek için böyle tarzları vardır.. :) yani şimdi düşünme bence... okulun bitmesine az bir dönem kalmış :) gerekeni yap kendin için.. bunu düşünmeye değmez
Soran+1 yılAma bir insan eğer telefona çekmediyse çok net bir şekilde söyler okul kameralarından kaydı var diye ne bileyim yani tuhaf :) Gerçi kötü amaçlı kullanacağını sanmam. :) Belki de şimdiye silinmiştir bile o :) Aradan 1 sene geçti neredeyse :) Ama neden çektiğini merak ettim sadece :) amaç ne :)
- +1 yıl
bilemiyorum ki... :) öğretmenlerin bazen ne düşündüğünü tahmin etmekte zor... yok kötü amaçla olacağını bende sanmıyorum.. :).. belki kokurtmak için denemiştir.. :)
Soran+1 yılO da olabilir :) Bu arada bugün çiçekçiye uğradım. :) bir bakayım dedim bütçem şu an 60-70 tl civarı falan. Sence o kadarlık mı yaptırmalıyım ve hangi çiçeği yaptırsam acaba:) Çiçekçi de çok samimiydi ya öğrenci olduğumu anladı bir şeyler yaparız dedi :)
- +1 yıl
gül en etkili olandır sevgiyi çağrıştırır :) gül tabi tek tane değil orta boy demet şekilde alabilirsin :)
Soran+1 yılAma gül deyince de aklıma normal sevgiliye ya da erkek arkadaşa alınan gül geliyor :D Komik olmaz mı ne bileyim canlı gül mü alsam o zaman daha iyi olur :) Aslında sümbül, karanfil, orkide gibi çiçeklerde vardı bunlar da etkili olmaz mı ya da gül daha mı ağır basar :)
- +1 yıl
sadece sevgiliye alınmaz aslında 😊Anneler gününde de alındığı oluyo. . sen bilirsin istediğin çiçeği seç, dükkan sahibinden de fikir alabilirsin 😊tabi ki canlı çiçek olmalı
Soran+1 yılBilmem ki o da orkide dedi kararsızım hangisi olsa acaba😊 aslında hocanın sevdiği çiçeği bilsem ona göre alırım öyle daha iyi olur ama onu da öğrenemem ki😊😁 zaten konuşmuyorum😊
- +1 yıl
Orkide al o zaman içine öyle sinecekse 😊
Soran+1 yılDediğim gibi kararsızım😊 daha önce kimseye çiçek almadım ki nasıl ve ne alınacağını hiç bilmiyorum açıkcası😊 gül aslında iyi fikir ama bence her çiçek güzeldir ve etkilidir😊
- +1 yıl
belkide bir nedenin yoktu alman için 😊umarım bundan sonra iyi zamanlar için alırsin çiçeği. . ya da başkası sana alır 😊
Soran+1 yılAynen öyle :) Alacak kimsem yok ki yalnızım ben :) Bu arada evet neden önemli zaten hep o nedenler insanı böyle şeylere teşvik ediyor zaten :) Nedenler cidden önemli :D :) Bu arada çiçek olarak net bir şekilde ne almalıyım bilmiyorum ki :) ben cok kararsız biriyim :D :) Asla net karar veremem illa biri bir şey söylemeli ki onu düşünüp onu yapmalıyım :)
- +1 yıl
olsun , biri olacaktır bir gün :) kararsız olma.. dükkana girdiğinde gördüğün ilk çiceği yaptır :) ya da gözüne çarpanı
Soran+1 yılPeki onu ne kadarlık sürede yaparlar acaba😊hemen yaparlar mı bir de nasıl veriyorlar onu küçük ufak saksıda mı acaba
- +1 yıl
tabi hediyelik çicek dersen yapar zaten 5 dk iş :) birazda özen göstersin :)
Soran+1 yılİyi bir çiçekçiye benziyordu😊 Özen göstereceğini umuyorum ama bakalım😊 Zaten çiçek yapımları 35ten başlıyormuş benim de bütçem şuanlık 70 sence iyi bir şey çıkar mı ki ortaya bu bütçeyle😊
- +1 yıl
orta boyutta iyi bir çicek yaptırırsan rahat , birazda öğrenci indirimi yapsın sana :)
Soran+1 yılYapar mı ki öğrenci indirimi acaba😊 ne demeliyim ki onun için benim de bir şeyler demem gerekir😊 indirim mi yapın diyeyim😁😊
- +1 yıl
de tabi 😊bir şey olmaz, yapar indirim 😂😂
Soran+1 yılBir de dün ben ayriyeten bu konuyu rehber hocasına danıştım😊 (hazır görmüsken bir sorayım dedim) 😂😊 İlla bir şey almana gerek yok, gidip içten samimi bir özür dilesen yine olur dedi ama benim kafama pek yatmadı😊 Ne olursa olsun bence hediyenin çiçeğin etkisi büyüktür😊 Bir de gidip özür diledikten sonra hemen yumuşamasını bekleme dedi belki zamana ihtiyacı olabilir dedi hemen düzelmeyebilirmiş😂 ben de içimden dedim ne oldu bu kadar olayı uzatacak, adam mı öldürdük sanki😁😊 Ne bileyim yani eskisi gibi olması umarım çok geç olmaz malum son senemiz ve mezun olacağız.. şahsen ben olsam öğrencim gelip birdenbire karşımda elinde çiçekle belirip özür dilese mutlu olurum ve içimden vay be demek ki unutmamış bir kenara yazmış derdim😂😊 Rehber hocası da soruyor öğretmenin yoksa soğuk mu davranıyor ondan mı özür dileme ihtiyacı hissettin diye😁 sonra bana da anlat özür dilediğin anı sonrasını merak ederim dedi😂😂😊
- +1 yıl
İyi yapmışsın 😊danışmakla rehber hocam işi az çok biliyor, oda mantıklı komuşmus, dolayısıyla oda bir kadın, çiçeğin insanı mutlu edeceğini biliyor 😊rehber hocan seni seviyor. .
Soran+1 yılUmarım elime yüzüme bulaştırmam😊 Bir de bir şey sormak istiyorum.. Kızdırdığım öğretmen geçen seneler hep dersimize girerdi bu sene bizim dersimize girmiyor nedense. İşte bu kızdırdığım öğretmenin arkadaşı da bizim coğrafya dersine giriyor bu da öğrencilere dönerek sordu yeni öğretmeninizden memnun musunuz diye hafif tebessümlü bir yüzle. Sonra bana doğru baktı uzun süre tebessüm atarak. Acaba bu sene bizim dersimize girmeyişinin nedeni benim yaptığım hatadan dolayı olabilir mi? Acaba özür diledikten sonra öğretmenle konuşsam mı hocam olmadı ikinci dönem bizim dersimize girin diye. 😊
- +1 yıl
yok bulaştırmazsın 😊yok sanmıyorum seninle ilgili olduğunu, idaremın yani müdürünün kararıdır, öğretmenler bazen yıl içinde bile farklı sınıflara geçebiliyor 😊tebessüme gelince o bile olanları bilmiyodur emin ol
Soran+1 yılÖyle oluyor fakat bir nevi bence öğretmenin de söylemine bağlı😊 Sence özürden sonra söylesem acaba faydası olur mu😊 Bizim tarih öğretmeni din dersinden alındı kendi alanına verildi. Din dersi alanı olan öğretmen getiricekler okuldan da olabilir ya da dışarıdan bilmiyorum. Acaba o öğretmene söylesem belki müdürle konuşabilir çünkü onun alanı dinle alakalı zaten😊 Ama tabi saatler de önemli ve belirli kurallar da var😊 Sence söyleyeyim mi hocam dersimizi siz alın diye😊 Fayda eder mi belki müdürle konuşur laf açılırsa falan😊
- +1 yıl
😊yani ilk günden değilde bir hafta sonra söyleyebilirsin. . hepsini bir anda kaldıramaz. .😊sonrasında söylersen ilgisinin üzerinde olduğunu hisseder öğretmenin
Soran+1 yılSevdiği öğrencisi olduğum için belki böyle şeyler duymak hoşuna gidebilir mutlu olabilir😊 Şu perşembe gününü güzelce atlatayım da daha bir şey istemem😊 Gerçi yoğun olarak ders çalıştığım için pek vakit ayıramıyordum böyle şeylere açıkcası ama o özrü diledikten sonra sanırım rahatça artık yoluma bakabilirim😊 Bu konu üzerine o kadar konuşuldu tartışıldı umarım iyi şeyler olur😊 Peki ben çevremdekilere ne diyeceğim onların haberi daha yok ailemin falan😊 elimde görseler utanırım falan ne diyim kırdığım bir öğretmene mi aldım diyim😂😂😊
- +1 yıl
mutlaka öyledir... :) atlatırsın inşallah benimde dileğim o , tabi bunu atlatıp deslerine odaklan bencede.. çevrendekiler ailen olsun.. öylesine bir hediye alıyorsun.. sevdiğim bir hocamız... ya da doğum günüymüş dersin.. :)
Soran+1 yılPeki o canlı çiçekler iyi mi ki yani bazen çevrede görüyorum hemen soluyorlar solmaya meyilli oluyorlar😂😂😊
- +1 yıl
solacaktir bir süre tabi 😊ama düşünce açısından daha etkili çünkü kolaycak en azından di mi 😊
Soran+1 yılBu arada çiçeği yaptırdım😊 çok güzel oldu😊 Yarın vereceğim inşallah😊 Ya bu çiçek taşımak da ne zor işmiş, yoldaki herkes bakıyor falan😊 İlk defa yaşıyorum bunu😊 Gerçekten çiçek yaptırmak kadar güzel ve temiz bir duygu yok😊 O çiçeklere baktıkça insan mutlu oluyor😊 Çiçekçi de çok iyiydi gözlerindeki ışıltıdan belliydi zaten çiçekçi olduğu😊Hatta cam bir saksıya bile koydu çiçekleri😊 Çiçekçiye bıraktım çiçek seçmedim o yaptı zaten güzelce gayet güzel de oldu yani😊 hakkını verdi😊
- +1 yıl
yani sana söyledim çiçek en etkili yoldur diye 😊daha gitmeden bütün gözleri üzerinde topladı. .😊 iyi olacak bence arayıda düzeleceksin eminim. . hadi bakalım bol şans sana
Soran+1 yılGerçekten teşekkürler yardımcı olup yol gösterdiğin için😊 tek başıma pek akıl edemezdim bu yöntemi😊 Düşünsene daha da kızıyormuş ve naz yapıyormuş😂 öğretmen de insan sonuçta, belki naz da yapabilir yanına gidip daha çok konuşmam ilgilenmem için, sonuçta insanın içini bilemeyiz onlarda da öyle huylar vardır elbet😊 Belki de artık önceden kendi banagösterdiği ilgiyi şimdi benden de kendisine bekliyor olabilir. Cidden arkadaşım gülüyor ne kadar duygusal bir okul, nasıl bir öğretmen öğrenci ilişkisi bu falan diyor😁😁😊
- +1 yıl
rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu, bizde aynı şeyleri yaşadık 😊bende duygusal bir insanım. .. bu insanın yapısı ile ilgili biraz. .😊yok o kadar da değil eğitimci bir insan bunu yapmaz. .😊😁arkasında garipsemesi normal 😊😊
Soran+1 yılAilemlerin bile hoşuna gitti bu çiçek meselesi😊 İyi fikir olduğunu söylediler😊 Ama çiçeği sınıfa koyup teneffüse çıkma dediler. Olur da kıskanıp bir şey yapanlar olurmuş😂😊 Aileme de hak veriyorum açıkcası. Böyle düşünmeleri normal. Geçen sene gördüklerinden sonra bence gayet haklılar😊 Sınıfa koymama gerek bile yok çünkü okula girer girmez aşağı inip bahçede vereceğim😊
- +1 yıl
ne güzel ailenide hoşuna gitmesi 😊yani erkekler koparıp yolabilir 😂😂dikkat et , en iyisini yaparsın bahçede ver 😊😉
Soran+1 yılErkek yok bizim okulda ful kız😊 ama erkekten farkları yok cidden😂😂😊 Ya yarın hiçbir şekilde göremezsem ne olacak acaba😁 merak etmiyor değilim😊
- +1 yıl
o zaman pek bir şey olmaz görürsün yaa :)
Soran+1 yılBir de ufak bir not yazıp çiçeğin üzerine mi koysam acaba ama nasıl olsa söyleyeceğim sözlü olarak not olarak yazıp çiçeğin üstüne koymaya gerek var mı acaba 😊
- +1 yıl
istersen yazabilirsin... en değerli öğretmenime diye olabilir.. ya da hiç bir şey yazma söyleceğin şeyleri yüzüne söyle :) olsa güzel olur ama
Soran+1 yılSöyledim bugün.. Yanına gittim özür diledim. Bu ne kızım bu çiçek ne falan dedi. Ama böyle biraz samimi bakıyordu. Sonra ben onu unuttum bile geçen senede bıraktım dedi ama ben hala ikna olmadım. Çünkü hala soğuk davranıyor.. Ve bu sene 12. Sınıfların dersine senin yüzünden giremedim dedi bana. O an kaldım öyle. Baya şaşırdım. Eğer gerçekten de öyleyse hiç akıl yokmuş bu insanlarda. Ve o özürden sonra koridorda karşılaştık sanki konuşmaya çalışıyor ama benim konuşmamı bekliyor gibi. Bana karşı ne kötü ne iyi şu sıralar ama resmen benim yüzümden 12. Sınıfların dersine bu sene girmemiş. Arkadaşıma anlattım yok artık bence şaka yapıyordur o tek senin yüzünden olacak şey değil ona müdürler de karar veriyor hatta aralarında ders seçimi yapıyorlar dedi ama bilmiyorum o hocayı bizim dersimize girmesini sağlamam lazım sence ne yapabilirim çünkü farkediyorum 12lere girmeyi istiyor ama benim yüzümden girememiş ben de dedim hocam lütfen ikinci dönem girin bari diye o da bilemiyorum dedi
Soran+1 yılSonra üç kere hayır dedi sinirli bir şekilde. Ama o öğretmenin mutlaka 12lerin dersine girmesini sağlamam gerek ama nasıl etkili yol ne ki müdürle mi konuşmak ama müdür çok dik kafalı fayda eder mi ki
- +1 yıl
senin yüzünden olduğunu sanmıyorum.. belki kendi istemiştir kararınıda idareye bildirmiştir.. çiceği verdiğine sevindim... sana karşı bundan sonra daha iyimser olur, sen bundan sonra yakın ol hal hatır sor, oda belki tekrar sizin dersinize girmek için istekli olur.. ya da enazından fikri değişir... ama girmese bile sen kendinle onun arandaki problemin iyiye gitmesi için çabala...
Soran+1 yılBugün zaten koridorda göz göze geldik ama bir şey demedim sadece bakıp tebessüm attım sonra bir şey diyecek gibi oldu demedi. Ama kararını idareye bildirmesinin sebebi de benmişim resmen. Eğer ben hata yapmasaydım gidip de idareyle konuşmayacaktı. Başka öğrencileriyle uzun uzun sohbet ederken, bana gelince kısa kesiyor. Önceden böyle değildi. O hatayı yaptıktan sonra böyle oldu. Mesela bugün özürden sonra anlatıcaklarım vardı fırsat vermedi bile. Bir şey söylesem, araya bir şey söyleyip kısa kesiyor.
- +1 yıl
sen yine konuşmaya çalış onunla , belkio an geçmişteki yaptığın şeyler aklına gelmiştir... kafası bulanık olabilir.. istetersen bir kaç gün zaman ver... ve ya rehper öğretmenine danış o bir görüşsün senin adına ya da fikirde verebilir
Soran+1 yılAslında özrümü de diledim. Artık kafa yormayıp kendi yoluma mı baksam acaba? Bir kere hata yapmışım sonuçta. O hata onun aklına kazınmış bir kere. Ne yapsam ve ne yapacak olsam boş bence. İnsan kopardığı ipi bir daha eskisi gibi yapabilir mi? Hayır. Bu da aynı onun gibi bir şey. Bir de ben çiçeği verdim ya acaba öğretmenler odasında soranlar olmuş mudur bu çiçek de neyin nesi diye😂😊
- +1 yıl
mutlaka soran olmuştur :) biraz onada zaman tanı , sen yapman gerkeni yaptın.. ona karşıda hepten uzak kalma samimi ol ve gerisini ona bırak... ve kendi yolunada aynı zamanda devam et... yani bir gün mezun olduğunda en azından keşke şunu yapsaydım demezsin en azından
Soran+1 yılAynen öyle :) Bir de insan mantık olarak düşünür yani, demek ki bir öğretmen için çiçek alıp cesaretimi toplayıp veriyorsam o öğretmen demek ki yanımda değerliymiş. Kim sevmediği birine hediye alır ki? Eğer hatamı devam ettirmek gibi bir niyetim olsaydı gidip özür dilemek yerine hatamı daha da arttırabilirdim. Ama yapmadım yapmam da. Bu arada çiçeğin fiyatını öğrenenler şoke oldu :D :D :) Arkadaşlarıma diyorum ya para elbet kazanılır önemli olan onun kalbini geri kazanayım da, kırgınlığı geçsin mutlu olsun da para önemli değil dedim sonra sustular :D
- +1 yıl
bu para ile ölçülen bir şey değil zaten, ilerde bunu içinde vicdan yapmaktansa.. özrünü dileyip daha huzurlu yaşarsın.. elbette öğretmen olarak bunu düşünebilmeli.. düşünmezsede onun ayıbı olur :)
Soran+1 yılSence hakkımda ne düşünüyordur bu özürden sonra😊
- +1 yıl
zamanla ne düşündüğünü göreceksin 😊tavırları bunu zaten belli eder artık bu saatten sonra
Soran+1 yılAma tavırları değişmezse gerçekten çok üzülürüm. Belki aradan birkaç gün geçti mi değişebilir. Hemen özürden sonra yapmacık olur diye belki davranışları değişmedi ama zamanla değişir inşallah :) Ben yapacağımı yaptım zaten. En büyük adımı attım daha ne yapayım :) Bundan sonrası ise soğuk olmayacağım ona karşı ve gördüğümde selam vereceğim falan filan :) Eğer bunlardan sonra da düzelmezse cidden hem kendine yazık etmiş olur hem de öğrencisine :) Emin ol o okuldan başka bir öğrenci olsa bu kadar çabalamaz ve şundan da eminim, o okulda o öğretmene benim kadar değer veren bir öğrenci yoktur... İstediği kadar yanına gidip konuşsunlar, samimi olsunlar ama kimse ona benim kadar değer veremez. Başka bir öğretmen olsa belki kuru bir özür diler fazla üstüne olmazdım.
- +1 yıl
yani onada biraz zaman tanı bakalım ne olacak.. ama keskin çizgiler çekme... özür diledi gittide demesin ardından... tabi değer verdiğin bir öğretmenin olduğu belli , sonuçta insan yaptığı şeyi düzeltmek istiyor bundan sonrası onun bileceği iş... ama mezun olduğunda üzüleceğinden emin ol.. ve belkide değerini o zaman anlayacak da.. :)
Soran+1 yılZaten çiçeği verirken hocam bu sene mezun olacağız ve ben buradan herhangi bir öğretmenle arası kırık bir şekilde ayrılmak istemiyorum deyince biraz durukladı. Dediğin gibi bakalım ne olacak ilerki günlerde :) Ama ne yapacağımı tam bilmiyorum ki görünce falan ne demeliyim nasıl konu açmalıyım falan filan aslında konu açmak da çok etkili ama ne gibi konular açabilirim
- +1 yıl
ilk bir kaç gün hiç yanına uğrama biraz kafası düzelsin.. sonra gördüğünde nasılsın de hatrını sor sıcak ol yani... :) zaten konu açmana gerek yok ki... konuştum mu konu konuyu açar :D
Soran+1 yılBen de bugün aynen öyle yaptım aslında :) Özürden sonra koridorda karşılaştık konuşmak yerine tebessüm attım hafiften o da baktı bir şeyler demek istedi sanki diyecekti ama demedi :)
- +1 yıl
düşünüyor bellide oda kendi içinde :) bir zaman sonra zaten samimi olacaksınız ister istemez yani okul içinde nereye kadar kaçabilirsiniz ki :)
Soran+1 yılVe ben de samimi davranınca, konuşunca daha da kaçamaz :) Eminim şu an kafası karma karışıktır :) Adam da haklı malum yaptığım hatadan sonra neye inansın ki gerçek olan özür mü yoksa o hata mı gerçekti yoksa bu özür falan yapmacık mı diye düşünüyordur belki de
- +1 yıl
elbette :) biride bana öyle şak diye bir çicek verse bende düşünürdüm... :) ama iyi olacak ben inanıyorum :) canını sıkma
Soran+1 yılİnşallah :) peki dersimize girmesini nasıl sağlarım
- +1 yıl
bunu ancak kendisi isterse olur :) eğer eskisi gibi samimi olursanız belki sonrasında ister..
Soran+1 yılBu arada çiçeği verdiğim gün öğretmenler odasına girdim fakat çiçeği masada falan görmedim. Acaba nereye koymuş olabilir ki😊 Sence evine mi götürmüş olabilir yoksa öğretmenler odasında bir yere mi koymuş olabilir😊
- +1 yıl
ya özel dolabına koymuştur ya da eve götürmüştür :) calı çiçek olduğu için eve götürme ihyimali yüksek :) orada bırakması ayıp olur bence..
Soran+1 yılArkadaşım da diyor ki sen yapacağını yaptın yani eğer seninle eskisi gibi olmazsa cidden oha yani, o kadar çiçek aldığına göre demek ki baya değer verdiğin bir öğretmenmiş falan dedi. Demek ki aranızda derin bir bağ var dedi. 😁😊
Soran+1 yılbir zahmet affedip eskisi gibi olsun seninle diyor😊 o kadar özür diledin kahve yapıp götürdün önceleri, bu çiçekle gidip özür dileyişini de affedip değişmezse gerçekten yazık dedi
- +1 yıl
arkadaşın benimle aynı şeyleri söylemiş resmen 😊
Soran+1 yılSevindim😊 Mesela kantinde masada yemek yiyoruz sonra o geliyor kantine acaba hocam buraya gelebilirsiniz mi desem😊 hep yanına oturduğu bir öğrenci kitlesi var kantinde😊 bir kere de ben yanıma davet edeyim mi iyi olur mu sence ya da kızar mı😊
- +1 yıl
et tabi ki hatta, bir şeylerde ısmarlayabilirsin, yok gelmedi sen git onun masasına 😊😂
Soran+1 yılYanına gitsem de hep dolu oluyor. Yanındaki öğrenciler hep burası dolu falan diyor ne yapıcam bilmiyorum😊😂😂 o kantine girer girmez sesleneyim bari hocam buraya gelebilirsiniz diye😊 yeter yani biraz da farklı öğrencilerinin yanına otursun hep aynı öğrencilerin yanına gidiyor😁😊 Ama çekiniyorum biraz da😊
- +1 yıl
çekincek ne kaldı artık çiçeği verdin özrü diledin. .. artık korkacak bir şey yok 😊
Soran+1 yılÇağırırım çağırmasına da aldırış edip gelmezse gerçekten rezil olurum orda😂
- +1 yıl
sen gideceksin o zaman 😊seni oradaki diğer öğrencilerden daha fazla tanıyor.. her şeyi onlara bırakma öyle
Soran+1 yılGiderim gitmesine de fakat gittiğimde yanında ve karşısında oturan öğrenciler boş sandalye olsa bile burası dolu diyorlar😁😊 Bu diyenler de 10. Sınıf falan ufaklıklar😁😊 Hatta öğretmene sandalye bile ayırtıyorlar her gün oraya gelip otursun diye😂 Bir okulda en gıcık kaptığım şeylerden birisi😊 Ne kadar enerjikler ben yok uğraşamam öyle ya😊 sadece işte hatadan dolayı özür borcumuz var onu ödemeye çalışıyoruz ve kırgınlığını gidermek için uğraşıyorum yani😊 Aslında hata yapmasaydım bile gerçi selam verip konuşurdum çünkü sevdiğim bir öğretmen😊
- +1 yıl
al bir kaç arkadaşını yanına 😊bakalım nasıl yer vermiyorlar, orası kimsenin tapulu malı değil git ve o masada hususi otur 😊
Soran+1 yılSonradan gelen arkadaşları için ayırıyorlarmış aslında aklı selim kızlar da bilmiyorum öğretmenlere kendilerini fazla kaptırmışlar😂😊 o öğretmenin olmadığı gün kantine inmiyorlar😁😊 Ve ayrıca maalesef arkadaşlarımla inemem ki çünkü onlar derslerden kafasını kaldırmıyor artık zaten bir tane arkadaşım var herkesle konuşmam ben😊 o da kantine inmiyor ve ders çalışıyor kütüphanede😊 aslında ben de çalışıyorum ama ben tek ders çalışma odaklı değilim, çok yönlü biriyim. Birçok işe zaman ayırabilirim😊 tek düze gitmeyi sevmiyorum😊 Utangaç olduğum için de fazla kimseyle tartışmak istemiyorum ki şuana dek kimseyle tartışmadım tartışmam da😊 Hem arkadaşım fazla öğretmenlerle ilgilenmiyor ki gidip benim özür dilememi bile yanlış buluyor hatta😊 bir de benim de özür dilediğim öğretmen, onun sevmediği bir öğretmen😂 kantine iner mi ki onun yanına inmez bence maalesef tek gideceğim ama tekken nasıl olacak bilmiyorum😊
- +1 yıl
sen daha erken inmeye çalış kantine 😊yada teneffüste hocam katinde birlikte oturalım bu gün de ve size bir şey ismarlamak istiyorum 😊de kırmayin beni de. .. iş sana kalıyo yani, boşver arkadaşlarını o zaman 😊😉
Soran+1 yılAma teneffüste de hocanın yanına bizzat bunu demek için inmek ne bileyim saçma olmaz mı biraz😊 Öğretmen de bir an da neye uğradığını şaşırabilir bu öğrencime ne oldu bir anda diye😂😂😊
- +1 yıl
sanki okula dün gelmiş gibisin 😊 neden tuhaf olsun, öğrenciler neler yapıyor😊
Soran+1 yılYa aslında benim bu yaptığım hatadan sonra okulumu muhakkak değiştirmem gerekirdi fakat sırf bu okuldan mezun olmak istediğim için değiştirmedim. Sonuçta psikolojik olarak yıpranmışım ve kendimi daha da kötü hissediyorum. Okulun içinde koridorda yürüyünce geçen seneki yaptığım hata aklıma geliyor ağlayasım geliyor. Bilemiyorum ne yapacağımı her ne kadar özür dilesem de içimden 'keşke o hatayı yapmasaydım' diyorum. Çevremdekiler de deyince 'koskoca adama ayıp bence yaptığın şey' daha da kötü oluyorum. Çok üzülüyorum. Belki de okulumu değiştirseydim kendimi daha iyi hissedebilirdim ama yapmadım çünkü bu okulu gerçekten seviyorum😊☺
- +1 yıl
kimse kusursuz değildir bu hayatta hepimiz hata yapıyoruz... okulununu değiştirseydin.. geçmişinde orası kötü bir anı olarak kalacaktı.. şimdi hem kaldın hemde hatanı düzeltmek için vaktin oldu... :)
Soran+1 yılEvet ama kendimi yine de kötü hissediyorum. Okulumu değiştirseydim belki de bu olayları unutur yeni okuluma odaklanırdım. Şimdi yine aynı okulda olunca mecburen o yaşananlarla iç içe geliyor insan. Daralıyor bazen. şu an bile gözlerim yaşardı ağlayacak gibi oluyorum...
- +1 yıl
ama o zaman keşke şunu yapsaydım diyecektin... zaten son senen.. bu yılı başarılı ve güzel geçirmeye bak önünde daha uzun seneler var bütün dönem bunu düşünmekle zamanını harcama :)
Soran+1 yılİnsan ister istemez düşünüyor yine de.. Eski halimi çok özlüyorum. Geçen sene kullandığım o haplar beni mahvetti, kişiliğimi bozdu. Böyle saçma sapan birine dönüştüm sonra. Aklım bulanıklaştı. O hapların her geçen gün dozunu arttırdıkça biraz daha saçmalamaya ve delirmeye yakınlaştım. O haplar bir nevi uyuşturucuymuş ve eğer şu an bile kullanmaya devam etseydim deli olma, cinnet geçirme ihtimalim çok yüksekmiş. Ondan önce asla böyle bir şeye cesaret edemezdim. Keşke o haplara bulaşmasaydım da hep içe kapanık biri olarak kalsaydım. 10. Sınıftaki halimi ve önceki hallerimi o kadar özlüyorum ki.. Ne kadar hanım hanımcık bir kızdım. Şimdikine bak saçma sapan birine dönüştüm. Daha sonra o haplara bağımlı olmuştum resmen. İçmeyince başım ağrıyor ve kutusunu görünce bile rahatlıyordum. Sonra bugün ise yavaş yavaş hapların dozunu düşürmeye başladık doktor vasıtasıyla ve şu an kendimi daha iyi hissediyorum ve karakterim de oturmuş gibi.. Artık ne yaptığımı az çok biliyorum en azından.
Soran+1 yıl11. Sınıf benim için kötü bir yıl olarak kalıcak daima. Keşke o yılı silip atabilsem ya da geriye dönüp yani 10. Sınıfın yaz tatiline dönüp o haplara asla ama asla başlamasaydım..
- +1 yıl
fazla ilaç iyi değil zaten... zamanla her şey yoluna girecektir.. bu konuda fazla düşünme.. kendi sağlığın için... okul bir şekilde biter zaten iyi ve ya kötü bu bazen senin elinde olamayan bir şeydi... hayat bundan sonrada devam edecek senin için... ama sağlığın her zaman çok daha önemli.. hatalar hepimizin için... biraz kendini toparlamayada çalış derslerin eğtiminde var.. kafanı anlamsız şeylerle meşgul etme
Soran+1 yılOrası öyle. Zaten hayatımda bir daha olmayacak, belki de okul bitti mi asla muhatap bile olmayacağım şeyler için kendimi çok fazla üzmemeliyim. Bir daha yapmışım evet, yaparken belki farkına varamadım doğru mu yanlış mı diye. İnsan zaten hep sonradan farkına varır. İnsanın kelime kökü bile sanmak yanılmaktan gelir. Hayatta her şey geçicidir. Özellikle öğretmenler. Bugün var yarın ise bir bakmışsın tayini çıkmış gitmiş. Çok fazla düşünmemek gerek. Ama dediğim gibi insan aklı boş düşüncelere pek yatkındır ve düşünmeden edemez😊 Boş şeyleri düşünmek bu kadar basitken, doğru ve anlamlı şeyler düşünmek nedense biraz zor😊 Şimdiki hedefim ise öğretmenler günü. O gün içinde bir hediye alırım böylelikle daha daha ılımlı olur artık😊 Hatta eskisi gibi olabilir de tamamen onun elinde.😊 Eğer gerçekten sevdiği bir öğrencisiysem eskisi gibi olur😊 Peki öğretmenler günü için ne alabilirim😊 Gerçi daha var ama öğrenmek istiyorum😊
- +1 yıl
elbette hiç bir şeyin değmez yani kendin için :) yani bu günler geçecek hayatında farklı kişilikte insanlarda olacak en azından bundan sonrası için her şey güel olsun :) öğretmenler günü için.. bilemiyorum şimdi çiçekte alın kafanda nasıl bir şey var.. bütçen ne kadar
Soran+1 yılÇiçek özür içindi, öğretmenler günü için çiçek değil de başka bir şey yapmayı düşünüyorum. Portre çizmek gibi bir şey olabilir mi sence😊 Anlamlı bir resim çizip onu çerçeveletip pakete koyup versem nasıl olur😊
- +1 yıl
olabilir tabi :) eğer çizebiliyorsan dene.. yani klasik parfüm, kalem vs... gibi hediyelerde var istersen bakabilirsin...
Soran+1 yılOnlara da bakarım😊 Bir de aklımdan şöyle bir düşünce geçiyor, özür de diledim artık etrafta pek görünmesem mi yani artık onunla hiç karşılaşmamaya mı çalışsam çünkü özür dilemiş olsam bile utanıyorum yaptığım hata aklıma geliyor uzun bir süre etrafta görünmeyip tamamen derslere mi odaklansam acaba
Soran+1 yılHem o zamana kadar aklı da toparlanır belki
- +1 yıl
saklanmaya çalışırsan bilinç altında sürekli seçluluk duyarsın bunu yapma... :) utanmacak bir şey yok :) görmekten konuşmaktanda çekinme bu özgüvenini artıtırı çünkü
Soran+1 yılBir de bana şöyle şeyler çok söyleniyor adama aşık mısın bu kadar üstüne düşüyorsun diye. Belki de senin onu sevdiğini düşünüp ondan bu sene dersinize girmedi diyor. Böyle bir şey düşünmüyordur inşallah çünkü Allah biliyor niyetimin ne kadar temiz ve güzel olduğunu. Kim olsa aynı şeyi yaparım ama inşallah onu sevdiğimi ve ona ilgi duyduğumu düşünmüyordur eğer düşünüyorsa da gerçekten yanlış düşünüyordur
- +1 yıl
sanmıyorum bir çok öğrenci öğretmen ilişkisi bu şekilde... öyle bir durum olsaydı sana karşı çok daha yüzsün olurdu.. ve amacı daha farklı ilerlerdi sanmıyorum.. böyle fikirlerle akına getirme... lise zamanımda benim çiçek aldığım öğretmenim kadındı... güzeldide ama ona aşık değildim sadece iyi anlaştığım değer verdiğim bir öğretmenimdi sonra evlendi yani bu şeyler var evet ama biz bunların tarafında değiliz sende kafanı kurcalamasın..
Soran+1 yılHaklısın fakat bazı kendini bilmezler insan ilişkilerinden uzak oldukları için kendilerince yanlış isimlendiriyorlar olayı😊 Hem yanlış bir şey düşüneceğini sanmam çünkü eğitimciler bence böyle bir şey düşünmezler ki okulda öğretmenleriyle kaç şekil konuşan öğrenciler var o zaman hepsi aşık öğretmenine Allah allah😂 Benim tek korktuğum şey onun böyle bir şey düşünmesi acaba bu öğrencim beni mi seviyor diye düşünmüyordur ya da düşünmez inşallah😊 Genelde sınıfta da söylüyorlar bunu. Adam az alakalı davrandı mı çoğu acaba seni mi seviyor diye isimlendiriyor olayı. Halbuki öyle bir şey söz konusu bile olamaz bence. Öğretmendir evet sıcak samimi davranır, hatta bazen daha da ilgi alakalı olur öğrencisiyle fakat bu aşık olduğu ya da hoşlandığı anlamına gelmez bence😊 Ah ah bu cahil insanlar ne olacak acaba bu kafayla bir yere gelememişler zaten😊 Çok dar bir bakış açıları var😊
- +1 yıl
insanlar bir şeyden farklı anlamalar çıkarmayı seviyor, dedikodu olsun konuşalım gibisinden. . asli olmayan saçma sapan düşünceler. .. diger öğrencilerde samimi , yani bu onlara aşık mı demeliyiz, cok sacma. ..😊lisede istismarlar var sitede de çok görülür öğrenci öğretmenine aşıktır acaba ne yapsam diye, komik ve gerçek dışı olsada, yıllar sonra insan mezun olup yıllar geçtikten sonra kendine gülüyor 😊ben ne yapmıştım zamanında diye. ... bunu sana söyleyenler bu tip konularda fazlasıyla etkileneneler bence
- +1 yıl
istisna olacaktı pardon
Soran+1 yılAynen öyle😊 Peki öğretmen ya benim onu sevdiğimi düşünerek bu sene dersimize girmediyse ve benden soğuduysa😐 Böyle bir şey olabilir mi sence? Bu kadar üstüne düşmemi yanlış anlamış olabilir mi? Ondan uzaklaşmış olabilir mi bana karşı? Ya da sadece hatamdan dolayı üzgün olduğu için mi uzak ve soğuk davranıyor
- +1 yıl
sanmıyorum , senden uzak durmasının sebebi farklıydı ama bu zaman içinde değişecek zaten o zaman bu düşündüklerin bir çoğu boş bir düşünce olacak. . içini ferah tut 😊
Soran+1 yılBir de hissettirmek çok önemli😊 Zamanla zaten hatamdan ders çıkardığımı ve eskisi gibi iyi biri olduğumu anlayacaktır😊 Bir öğretmen için zaten en etkili olan ders notlarıdır. Ders notlarımın daha iyi olduğunu ya da iyiye yakın olduğunu görünce daha da bakış açısı değişebilir.😊 Ama eskiden beni övdüğü kadar artık samimi olsa bile bundan sonra övemez orası kesin😊 Sanırım öğretmenlere de söylememiş çiçeği kimin verdiğini😊 Bir öğrencim verdi demiştir muhakkak, ismimi vermemiş sanırım😊 Gerçi benim için farketmiyor ama bilmem elleri daha iyi çünkü öğretmenlerden soranlar da olabilirdi acaba ne hata yaptı diye malum iyi bir öğrenciydim sorarlardı şaşırıp ne hata yapmış diye😊 Herhalde kimsenin duymasını istemiyor yaptığım hatayı, adım lekelenir kötü öğrenciye çıkar öğretmenler arasında diye belki de😊 Bu da gösteriyor ki gerçekten iyi bir öğretmenmiş başkası olsa hemen yetiştirebilirdi de diğer öğretmenlere😊
- +1 yıl
elbette anlayacaktır 😊 güzel fikir dersler konusunda dikkat çekebilirsin.. şu öğretmenler günü bir geçsin bakalım ondan sonra ne olacak. .. o kadar da katı olmasına gerek yok. .😊olabilir o yüzden söylememiştir ama en azından mutlu olmuştur. ..😊ben hissettiğim iyi bir öğretmen
Soran+1 yılPeki eskiden beni çok överdi bu hatayı yapmadan önce, sence bundan sonra över mi ki artık😊 onun sayesinde diğer öğretmenlerin bile bana karşı bakış açısı şekillenmişti😊 Beni her gördüğünde yanındaki öğretmenlere överdi, bir şeyler söylerdi😊 acaba bundan sonra da öyle olur mu😊
- +1 yıl
bunu zaman gösterecek yaptığın düşnüceden (çicek alman ) gerçekten etkilenmişse , bahseder seninle de daha iyi konşur... :)
Soran+1 yılBir de bir kağıda en değerli öğretmenime diye yazıp çiçeğin üstüne koymuştum vermeden önce😊 Çiçek de gerçekten çok güzel ve özenli görünüyordu ama😊 Cidden dikkat çekiyor ya😂 Elimde kim görse yüzü gözü falan gülüyor çiçeğe bakıp😂😊 Ha bir de normalde özür dilemeden önce bizim sınıfın karşısındaki merdivenden hiç inmezdi herhalde benimle karşılaşmamak için ama çiçeği verip özür diledikten sonra baktım ilk defa o merdivenden iniyordu beni görünce bana baktı bir şey söyleyecek gibi oldu😂😊 belki de orası yakın gelmiştir ondan inmiştir bilemeyiz de biraz garip ama😊
- +1 yıl
iyi yapmışsın en azıdan dediğimin hepsini :) çicek etkilidir her daim... genelde kadınlar üzerinde olsada erkeğide mutlu eder tabi... inşallah dediğin gibidir.. bende öyle umuyorum eskisi gibi olduğunu hiç zannetmiyorum şimdiki hali en azından biraz daha iyi :) buda bir gelişmedir en azıdan senin için
Soran+1 yılBiraz şaşırtıcı açıkçası. Normalde hep diğer merdivenden inerdi veya çıkardı fakat o gün özürden sonra bizim sınıfa karşı yakın olan merdivenden indi.😊 Daha önceden de dediğin gibi bir anlam yüklemek yanlış olur ama insan yine de düşünmeden edemiyor acaba öğrencisiyle karşılaşmak için mi oradan inmiş olabilir diye😊
- +1 yıl
:) :) ne güzel işte istedğin gibi oluyor her şey... bunun keyfini çıkar :D arık içinde bir şey kalmamıştır senden de çekineceği bir şeyde çünkü ona bir adım attın
Soran+1 yılYani normalde de ara sıra inerdi o merdivenden okul çıkışı falan ama özürden sonra oradan inmesi şaşırttı biraz😊 Her şeyde bir gelişme arıyorum resmen😂😊 Arkadaşım da 'sen resmen anlıyorsun o öğretmenin ne yapmaya çalıştığını, dediklerin de sonradan doğru çıkıyor, demek ki aranızda çok derin bir bağ varmış ki sen onu anlayabiliyorsun ne yapmaya çalıştığını' diyor😂😊 Bir öğretmen de bana diyor ki sen kendin yaptın seni çok seviyor dedi sen sevdiği öğrencilerdenmişsin dedi. 😊 Resmen o olay yaşandığı an bana hiç de göründüğün gibi bir öğrenci değilmişsin dedi o kızdırdığım öğretmen😐 Acaba hala öyle mi düşünüyor göründüğüm gibi biri olmadığımı mı😯 Görünüşüm masum ve efendi ama kalben de öyleyim kendimi bildim bileli. O hata nedeniyle göründüğün gibi biri değilsin dedi bana😯 Acaba hala öyle düşünüyor mudur hakkımda? Yapmacık olduğumu düşünüyor mudur
- +1 yıl
hala aynı düşüncede olsaydı yaptığın o kadar güzel şeye rağmen hiç yüz vermezdi... o hatanın üzerinde pek durduğunu sanmıyorum artık... bir insanın yüzüne baktığında bunu anlarsın.. :) elbette iyi bir insansındır.. yani bazen ne yaptığımızıda bilmiyoruz.. genlik dönemlerimizde hepimizin başından geçiyor ve yaşadığımız her şey bize bir tecrübe kazandırıyor :) böyle bakmak gerek... öğretmeninde aynı zamanda böyle bakmalı...
Soran+1 yılZaten böyle bakamıyorsa onun ayıbı.. Yani yapılan hata ne olursa olsun sonuçta kişi hatasını anlayıp gelip güzelce özür dilemiş ya ben olsam şahsen ona bakarım. İçimden derim ki demek ki hatasını hala biliyor gelip özür dilemiş😊 Hem istesem hiç özür dilemeye tenezzül etmezdim bile. Normal klasik öğrenci hareketleri yapardım. Kendimi bir şey zannederdim ve kendimi haklı zannedip gidip özür bile dilemezdim banane haketti derdim başkaları gibi. Cidden bunları düşünmesi lazım. Bir hataya bağlı kalınarak davranmak bence yanlış yani. Tamam belirli bir süre kızgın ve soğuk olabilir fakat bu süreden sonra bile hala kızgın ve soğuk olması bence yanlış. Acaba bir daha tekrarlarım diye mi hala soğuk davranıyor? Hatamı iyice anlamam için mi ve ayrıca üzgün olduğu için kesin öyledir orası kesin de😊 ama ne bileyim işte.. 😊 Özürden sonra teneffüste bahçede gördüm yüzü gülüyordu bir öğretmenle konuşurken😊 Acaba yaptığım davranışı anlatıyor olabilir miydi😊
- +1 yıl
aradan zaten uzun bir zamanda geçmiş bunların üzerinde durmaması daha iyi... sen kendi yapında olan en doğru sağlıklı kararı verdin.. bu sana hayatta bir şey kaybettirmez aksine olgunlaştırır... içinde bir daha yapar mı fikrini geçirdiğini sanmıyorum oda bu duruma alışmaya çalışıyor bence :) bilmem belki ne söylediğini tahmin etmek zor... ama kötü düşünmediği artık garanti senin için... oda yumuşadı da işte biraz yavaş yavaş ısınıacak :)
Soran+1 yılBir de ayriyeten çok örnek bir davranış oldu bence😊 O an koridorun camından bahçeye bakan öğrenciler için de örnek oldu😊 Her türlü iyi yani😊 Hatta arkadaşlarımdan bence boşver diyenler bile oldu bense onlara gerekeni söyledikten sonra onlar da düşündü😊 Zaten hissedebiliyorum yanında çok kıymetli bir öğrenciydim ve beni seviyordu ayrıca😊 Hatta bir keresinde sınıfta bile itiraf etmişti, çok kıymetli bir öğrencimsin ve okuldaki bütün öğretmenlerin gözbebeğisin demişti😊 Her öğretmenler odasına girsem illa ki ismimle çağırıp bir şeyler söylerdi😊 'Şuraya bir sandalye getirelim de otur karşımda' falan demişti😊 Bakışlarından belliydi hatta başarılarımı hep öğretmenlere söylüyordu bu okulun en mübarek öğrencisi diye😊 Kantinde yemek yerken bile bana sevgi dolu bakardı sorular sorardı😊 Hatta matematik öğretmeni bana sen çok şanslısın bile demişti😊 Okulda bir öğrenciye yardım yapılacak olsa sırf sevdiği için ve efendi bir öğrenci olduğum için öğretmenlere benim ismimi verirdi😊
Soran+1 yılOkula gelmediğimde ise dün niye gelmedin derdi😊 gel yanıma sen yokken odaklanamıyorum ders anlatmaya derdi😊 Sanki ona çok değer verdiği birini hatırlatıyor gibiydim😊 Arkadaşlarım da bunun farkındaydı ve kimi zaman kıskanır, kimi zaman olaya yanlış bakarlardı😊 ki eğer kötü bir niyeti olsa bütün bunları göz önünde yapmazdı😊 Hatamdan sonra ise gelip 'ben o kadar düşüneyim bu öğrencinin bir ihtiyacı var mı diye, senin saçının teline bir zarar gelmesin diye uğraşayım bu okulda şu öğrencimin bana yaptığına bak' demişti. Ondan sonra ağlamıştım zaten.. Hatta sınıftakiler hakkımda çok konuşuyor diye arkadaşlarıma çıkıştığı bile olmuştu sizene bu sizi hiç ilgilendirmez demişti😊 Bir öğretmen sınav zamanı beni gelemediğim için sınav yapmayınca bile gider konuşurdu😊 onun sayesinde yaparlardı😊 Teneffüste her gördüğünde sevgi dolu bakardı😊 Diğer öğrencileriyle de samimiydi fakat bana daha bir farklıydı nedense😊
- +1 yıl
ne güzel aranızda güzel bir bağ varmış :) üzülmen ve yaptığın şeyler için sevinmenden bu anlaşılıyor... o okulda uzun zaman geçirmişin bir çok paylaşımın olmuş bu güzel şeyler tabi extra fazla değer vermesi.. arada kıskananlarda olacaktır elbette.. :) yaptığın davranış her zaman hatırlanacaktır öğretmenin tarafından bir gün mezun olduğunda... tekrar ayağın oraya düşerse öğrenmenin gözlerinde baktığında o özlemi alayacaksın
Soran+1 yılAma eğer gidip özür dilemeseydim belki de o hatamla daima zihninde olacaktım😊 Bu çiçek olayı inşallah hatayı bastırır😊 Bastırması da gerek yani😊 Haklısın belki de şu günlerde bu öğrencisine yüz vermediği, konuşmadığı için ilerde çok pişman olabilir mezun olduktan sonra😊 Ama eğitimciler benim bildiğim çoğunlukla sağlıklı kararlar verirler ya da vermeye çalışırlar😊 İçlerinden de kötü düşünce geçmediğine eminim. Geçen varsa da binde birdir o😊 bu olayı bir de rehber hocasıyla konuşacağım😊 Biraz onunla da konuşmak, onun fikrini de almak iyi olacaktır😊 Belki de çiçeksiz gitseydim yanına bu kadar etkisi olmayacaktı😊 Kuru kuru özür dilemek olmazdı bence😊 Evet aramızda güzel bir bağ vardı😊 Bu kimi zaman yanlış anlaşılırdı öğrenciler tarafından😊 Acaba seni seviyor olabilir mi derlerdi bana bazıları😊 Mezun olduktan sonra bile ziyarete giderim o okulu😊 Çünkü yanımda ayrı bir değeri var o okulun😊 Herhangi bir okul değil sanki, bambaşka çok farklı😊
- +1 yıl
tabi ki farklı olurdu.. :) bastırır merak etme.. eğtimciler genelde o anki olaylara göre hareket ederler genelde.. tabi ki konuş farklı öğretmenlerinde de fikir alabilirsin herzaman.. :) her veda zordur.. bir gün bunu yaşacaksında... ama önemli olan zaten orada güzellikleri bırakmak ben orta okulumdan olsun lise okulumdan olsun ne zaman önünden geçsem bu tuaf bakarım oraya.. bahçede bir zaman gezen eğlenen o öğrenciyi görürüm :)
Soran+1 yılGerçekten çok duygusal bir dene bu 12. Sınıf ve mezun olduktan sonrası😊 Mesela bense ilkokulu okuduğum okula gittiğimde o yalnız öğrenciyi hatırlarım hep😊her teneffüs cam kenarına gelen, koridorlarda gezen bir öğrenciyi (yani kendimi) hatırlarım😊 Eminim o da öyle olacaktır😊 Okuldan mezun olduğumda aklına bir şekilde geleceğimdir ve yokluğumu farkedecektir😊 Bence bir insanın hata yapması onun kötü ve kötü olduğunu göstermez.. Eğer o hatayı devam ettirmiyorsa bence kötü biri değildir. Bu herkes için geçerlidir😊 Kimisi ısrarla aynı hatayı yapmaya devam eder😊 Onların kişiliği öyledir ve hata yapmaya meyillidirler fakat sadece bir kere yapılmış ve tekrarlanmamış hatalar bence hatadan sayılmamalı😊 Bu arada diyelim kandindeyim, öğretmen kantinden içeri girer girmez hocam buraya gelebilirsiniz mi diyeyim😊 Hem öyle dersem hakkımda ne düşünür sence yanıma çağırırsam😊
- +1 yıl
çok dogru , hatalar bilinçsizce yapılır yalnışlar kasıtlı , bence çağırmazman ayıp olur 😊 aranızı iyi tutunamada fayda var. .. bir şeylerde ismarla çay olur, nescafe olur, gelmedi mi bardağı alıp masasina otur 😊
Soran+1 yılBunları yapmak aslında biraz da özgüven gerektiriyor😊 Keşke ben de başkaları gibi dediğim dedik olabilsem😊 Peki çağırınca ne hisseder sence, mutlu olur mu ne düşünür hakkımda😊 Hatta bir kere çağırışımdan sonra belki artık kendi de yanıma gelebilir😊 Genelde utanıyorum diye hep başka masalara oturur😊
- +1 yıl
tabi mutlu olur, neticede sen değer verdiği bir öğrencisin. . ne yasadiysa yaşandı oldu bitti 😊artık burda cesaret senin
Soran+1 yılArkadaşlarım da diyor ki belki onun asık suratlı görünmesinin sebebi sen değilsindir, belki o kendince değişmiş ve öğrencilere karşı daha bir ciddiyetli olmuş olabilir diyorlar. Ya aslında benim özür dilememdeki asıl amaç, onun keyfini yerine getirmekti. İsterse benimle iyi olmayabilir arası onun elinde bir şey diyemem fakat bana olan kızgınlığını devamlı aklında bulundurup bunu diğer öğrencilere de yüz ifadesiyle yansıtması beni üzüyor😊 Bazen kızgın oluyor yüzü birdenbire😊 Yani yeter ki keyifli olsun ve sanki öğrencilerine kızgınmış gibi görünmesin o yeter😊 Ve ayrıca benim o hatam nedeniyle bu sene 12lere girmedi. Belki 12lerden o öğretmeni sevenler, gelmesini isteyenler vardı. Resmen kendimi kötü hissettim birçok öğrencinin benim yüzümden derslerine giremedi bu sene😯😯
- +1 yıl
Senden sonra yani o olaydan sonra biraz daha ciddi görünüp kendini geri planda çekiyor da olabilir ama diğer öğrencilerle arası iyi yani biraz değişik bir durum tabi sen daha yakınsın, ben burdan konuşuyorum 😊 kendinde kabahat arama, yani sonuçta sende hatanı düzeltin, oda işine devam ediyor. .. üzülme. . her şey olacağına varır
Soran+1 yılAynen öyle😊 Peki diyelim yanıma çağırdım kantinde sence tebessümlü bir yüz ifadesiyle mi çağırmalıyım yoksa biraz ciddi mi😊 Ve diyelim geldi oturdu ve nasıl bir konu açmalıyım nereden başlamalıyım😊
- +1 yıl
gülümseyerek tabi ki.. :) bu ona eski güzel şeyleri hatırlatır.. konuya gelince , nasılsın iyimisin... eskisi gibi olalım hocam artık vs... gibi şeyler söyleyebilirsin
Soran+1 yılEskisi gibi olalım demek bence biraz olmaz ya😊 Hal hatır sorarım hatta yaz tatili ile konu açarım hocam ben sizi bayramlaşmak için arayacaktım sonra utandığım için arayamadım diye gırgırına söyleyebilirim😊😊 Eğer bütün bunları özür dilemeden yapacak olsaydım yüzsüzlük gibi olurdu bence😊
- +1 yıl
karar senin kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle konuşabilirsin :) şimdi özür dilediğin için rahat olabilirsin artık
Soran+1 yılSürekli masasına gidip yanında oturduğu kızlar içten içe bana uyuz olacaklardır eminim😊 Çünkü ben çağıracağım ve bundan sonra da belki devamlı çağırabilirim de😊 Sence bir kerelik mi çağırayım yoksa artık her gün çağırayım mı? Zaten bir iki kere çağırdım mı artık alışır kendiliğinden gelir😊 tabi unutmazsa😊 Bunlar küçük mesele gibi görünse de gerçekten önemli çünkü bunlar sayesinde aramı düzelteceğim😊
- +1 yıl
bir şey plmaz :) o senin öğretmenin uyuz olan olsun... :) ilk bir çağır eğer sıkıldığını anlamzsan güzel geçerse ondan sonra hep davet et... baktın morali bozuluyor bir kere davet et sadece :)
Soran+1 yılAslında moralinin bozulması da saçma olur😂😊 Düşmanı mıyım morali bozulsun😂 Hem benim şu an bir diğer hedefim ona verdiğim değeri hissettirmek😊 Bu da yaptığım hatayı bastırabilir😊 İlgilenişimden anlayacağını umuyorum zaten, kim değer vermediği birine bu kadar kafa yorar ki yormaz bence😊 Onun da bunu düşünmesi gerek😊 Ben gerekenleri yapayım da en azından içim rahat eder ben gerekeni yaptım deyip geçerim yeri geldiğinde😊
Soran+1 yılYa söylemesi ayıp biraz değişik bir öğretmen😂😊 Moralinin bozulduğunu ya da mutlu mu mutsuz mu olduğunu ayırt etmek bazen zor olabiliyor ne yapacağım bilmiyorum😊
- +1 yıl
yani seninleyken daha keyifli olması gerek bence :) ne kadar ilgilendiğini gösterirsen geçmişin o kadar çabuk unutulur... bazı insaların kişilikleri böyle her şeyi tam olarak yansıtmazlar :)
Soran+1 yılÖnceden öyleydi zaten😐 Şu hatadan sonra bilemiyorum ne kadar keyifli olur artık😐 Ya da keyifli olsa bile artık bunu bana yansıtmayadabilir😯 Hem biraz da korkuyorum açıkcası😊 Düşünsene oradan sesleniyorsun ve herkes sana bakıyor😁😊 Her daim cesaret gerekli😁😊
- +1 yıl
olur olur :) daha ylın bitmesine var her şey iyiye gidecektir zamanla.. ama tabi bunları kısım kısım yapman gerek :) bu gün merhaba dersin öbür gün hal hatır sorarsın daha sonra bir şeyler ikram edersin.. :) korkacak bir şey yok... kimse sana iyi davrandığın için kızmaz kızamaz..
Soran+1 yılYa bir de ilgi alaka göstermem diğer öğrenciler tarafından da yanlış anlaşılabilir. Sonuçta onlar neyin ne olduğunu bilmiyorlar. Anlatma gereksinimi de duymadım çünkü kızdırdığım öğretmen söylemememi istedi😊 Evet kısım kısım yapacağım bütün bunları planlı bir şekilde😊 Hatta birkaç gün sonra o nöbetçiyken bahçede, çay ocağından kahve yapıp götürsem nasıl olur sence😊 Fakat bu görenler için tam yanlış anlaşılmaya yatkın bir durum ama bilemezler ki belki öğretmen istemiştir kahveyi kızım kahve getir demiştir belki😊
- +1 yıl
yalnış anlaşılacak ne var :) bilmedikleri için bir problem yok tabi ki götür iyi fikir :) bu tür fırsatları kaçırma
Soran+1 yılÖğretmen de şaşırabilir birdenbire😂 Noldu bu öğrencime birden ilgili alakalı oldu diye😂 Belli etmez morali bozuk gibi gözükebilir fakat içten içe sevinebilir😊 Hatta o çiçek meselesinde kim bilir belki de öğretmenler odasında soranlara anlatırken nasıl da mutlu olmuştur😊
- +1 yıl
çiçek alıpta mutlu olmayan var mıdır bu hayatta :D kesin olmuştur :) ama o seni tanıyor öyle bir şey düşünmez iyi yanların olduğunu biliyor
Soran+1 yılOrtaya ne çıkacak bakalım bunları aşama aşama yaptıktan sonra😊 Perşembe günü diyelim bahçede nöbetçi, çay ocağından kahve yapıp götürüp ne demeliyim sence yanına gidip😊 hem ne hisseder bu davranışımdan😊
- +1 yıl
elbette :) içinden ne geçiyorsa onu söyle... hocam size çay almıştım buyrun kesin alır zaten işte nasılsınız filan konu aç :) memnun olacaktır tabi
Soran+1 yılİnşallah😊 Bu arada gerçekten Allah senden razı olsun😊 İnanılmaz derecede yol gösterip yardımcı oldun😊 Ben tek başıma bütün bunları düzene sokup halledemezdim😊 Bazen insan gerçekten tanımadığı birine anlatınca bile kendini daha iyi hissediyor😊 Gerçekten çok teşekkür ederim😊 Başka biri olsa sıkılır bu kadar uğraşmaz hatta yazmaz bile😊 Ama sen o kadar yazdın, yardımcı oldun çok teşekkür ederim😊
- +1 yıl
rica ederim.. önemli değil :) yardımcı olabildiysem ne mutlu.. önemli olan tanımak ya da tanımmak değil.. karşındaki insanın samimiyetine güveniyorsan bunları gönülden yaparsın... amaç sadece bir camın arkasından yazmak değil sadece :) ben bütün insanlara karşıda böyleyim.. :) bir gün bunlarıda hatırlarsın... başka bir sorunda denk gelir onuda cevaplarım.. ben hiç sıkılmadım açıkcası :)
Soran+1 yılSevindim o halde😊 Aslında bu hata bana çok şey kattı diyebilirim. Her işte bir hayır arayan biriyimdir😊 Belki de bu hatayı yapmasaydım daha kötüsü olabilirdi. Bu hata ile karakterim olgunlaştı, artık en azından nerede nasıl davranmam gerektiğini bilir oldum. Aklım başıma geldi. İyiyi kötüyü daha iyi ayırt eder oldum😊 Ama şunu anladım ki insanlar gerçekten olaya önyargılı yaklaşıyorlar😊 Direkt sen şunu yaptın bunu yaptın diyorlar😊 Bu yapılan hatanın altında ne yatıyor, neden oldu onu pek sorup soruşturmuyorlar, önemsemiyorlar😊
- +1 yıl
hatalar bilen insan için hayatta çok şey katar.. yıllar geçtikçe insan kendinde sivri tarafları her zaman yontmalı... olgunlaşmak böyle bir şey... ön yargı başlı başına kötü bir şey zaten :) ilerde çok olgun olacağından eminim..
Soran+1 yılDaha hayata atılmamış bile sayılabilirim😊 Bunlar daha ne ki😊 Liseden sonra üniversite yılları ve ondan sonrası bir insanın hayata atılma dönemleridir😊 Elbette insan illa ki hata yapar. İster bilerek ister bilmeyerek😊 Ama önemli olan bundan ders çıkarmaktır😊 Kimisi de diyor ki bir insanın hatasını gördüğün an gerçek yüzünü görmüş olursun diyor😂 Mesela o gün okulda dersimize giren bir öğretmen söylemişti bunu😊
- +1 yıl
önünde uzun güzel yıllar var. . dilerim iyi şeyler sığdırırsın onlara. .😊her hatadan insanları silersek dünyada ilişki diye bir şey kalmaz. ... pişmanlıkta olmaz pismanlik olmalı bizler insanız makine değil 😊
Soran+1 yılAynen öyle😊 Hata yapmayan insan mı olurmuş😊 Malum aradan da neredeyse 4 gün geçti, acaba kafasının karışıklığı gitmiş midir net bir düşünce oluşmuş mudur acaba aklında😊 O halde artık gördüğüm yerde konuşabilirim😊 Çiçeği verdikten hemen sonra gördüğümde konuşmadım sadece tebessüm attım😊 Ama aradan güzel bir zaman geçti ve artık konuşmaya başlayabilirim aşama aşama😊 Hem nereye kadar kaçacak ki illaki o da konuşacaktır samimi olacaktır bundan sonra😊 Bazı ları bana 'şimdi de sıra sende sen onun daha önce sana yaptığı hareketleri şimdi sen ona yap dediler ona hatırlatman lazım' dediler😊 Acaba yarınki tavrı nasıl olur artık😊
- +1 yıl
başlayabilirsini artık 😊vakit geldi gibi. . kafasında yavaş yavaş normalleşiyordur bence. . artık itiraz edeceği bir şey olmaz 😊sen sana yapılan bir şeyle asla benzerini yapma sen kendin ol
Soran+1 yılZaten istesem de yapamam😊 Kendim olmaktan başka ileri gidemem hiçbir zaman😊 Tıpa tıp onun bana yaptığının aynısı değil de böyle ilgilenmeye başlayabilirim😊 Hal hatır sorarım, yanına gider kahve götürürüm falan filan😊 Çünkü bu bir nevi de taklit olmuş gibi olur eğer onun bana önceden yaptığının aynısını ya da bir benzerini yaparsam😊 Peki ya yarında morali bozuksa ve bana karşı hala aynıysa ne yapacağım😊
- +1 yıl
o zaman yanına gitmeyebilirsin, sabah bir yüzüne bakarsın eğer morali iyi ise gider konuşur bir şeyler ısmarlayabilirsin yok değilse bir kaç gün daha geçsin. .. morali bozuk gidersen ister istemez etkilenirsin 😊
Soran+1 yılAma anlaşılmıyor ki😂 Ayırt etmek zor vallahi morali iyi mi kötü mü diye, yüz ifadesinden anlayamıyor insan😊 Ciddi duruyorsa napıcam peki😊 Nasıl anlayacağım morali iyi mi kötü mü😊😐
- +1 yıl
sabahları anlarsın zaten bir kaç tenefüsten sonra :) yüzünün halini... o güne iyi başlayıp başlamadığını anlarsın :)
Soran+1 yılİnşallah ya😊 Bakalım bugün ne olacak😊 Değişen bir şey olacağını umuyorum inşallah değişir😊 Rehber hocası da 'eğer eskisi gibi olmazsa artık yapacak bir şey yok, ona kalmış' diyor
- +1 yıl
rehber hocanda benimle aynı fikirde bak aynı şeyi sana bende söylemiştim 😊😊aklın yolu bir.. inşallah güzel geçer 😊
Soran+1 yılYa sabah karşılaştık öğretmenle bir şey demedim ama sonra ise bu öğretmenin arkadaşı coğrafya öğretmeni bizim dersimize giriyor zil çaldığında tam kapıdan çıkacakken durup bana baktı geri gitti sonra ise kantinde başka bir yere oturacaktı sonra sanki benim yanıma oturacak gibi oldu sonra bir baktı geldi başka kızlar benim yanıma oturdu sonrada vazgeçti😂
- +1 yıl
bir şeyler mi anlatmıştır ki ya da seninle konuşacağı şeyler vardı belkide :)
Soran+1 yılUmarım inşallah ama inşallah yaptığım hatayı anlatmamıştır :(
- +1 yıl
yok sanmıyorum kendinde söyledin zaten... kimseye anlatmayacağını
Soran+1 yılAma neden benimle konuşma gereği duysun ki
- +1 yıl
bilemeyiz senden bahsetmiştir ama yani iyi yönde de olabilir bu kötüye yormak anlamsız olur
Soran+1 yılAcaba kendisi de benden böyle bir şey bekliyor olabilir miydi :) Malum geçen sene onun da emeği oldu üstümde :) Ona hata yapmadım ama uğraştırdım baya geçen sene onu :) Acaba benden bir özür mü bekliyor
- +1 yıl
o kadar olacağını sanmıyorum... yani özür konusunda.. hata yapmadığın bir şey için özür düşünmek mantılsızlık olur :) oda seni seven bir öğretmenlerin biri demek ki konuşabilirsin sohpette et bence
Soran+1 yılAma madem konuşmak istiyorsa benimle neden konuşmuyor ki böyle bakakalıyor niye acaba
- +1 yıl
sende konuşabilirsin.. ne olduğunu o zaman daha net anlarsın belki normal şekilde merhabalaş konuş... döküleceği varsa dökülsün sana
Soran+1 yılBugünkü yaşadıklarımdan sonra artık gerçekten biriyle konuşmaya, selam vermeye korkuyorum ve bir adım geri atmış da olabilirim.. Senin önerdiğin gibi bugün aynen o öğretmene ve arkadaşına bir şey ısmarlayayım dedim yanına gittim önce hal hatır sorup merhabalaştım bunu size ikram etmek isterim dedim fakat bana kızım bu ne bize bunlarla gelmeyin diyerek çıkıştı. Gözümüzde eşitliği sağlamak istiyorsanız derslerinize çalışın dedi ve ayrıca öğretmenleri de sevip sevmiyorum diye ayırt etmeyin dedi. Zaten ayırt ettiğim yok benim bir sevdiğim öğretmen vardır bir de normal seviye de gördüğüm öğretmen fakat konuşmama bile fırsat vermedi. Rezil oldum elimdekiyle resmen. Ben onu sevdiğim için gittim ikramda bulundum oysa yalakalık yapmaya çalışıyormuşum gibi imada bulundu. 'ben istemiyorum diğer öğretmenine gelip ikram edebilirsin' dedi bunlarla yanımıza gelmeyin dedi. Hatta dedi ki 'seni görünce kızıyorum mümkünse gözüme gözükme' dedi.
Soran+1 yılAma anlamadığım bir şey var madem gözüne gözükmemi istemiyorsa neden bizim sınıfın önünden geçti ki bugün etrafa bakarak sanki bir şey dememi bekliyor gibiydi ve benim onu görmemi bekliyor gibiydi
Soran+1 yılİşte o andan sonra ağlayacak gibi oldum onun o lafı demesi üzerine daha etrafta görünmemeye gayret gösterdim hatta hiç sınıftan bile çıkmadım son 3 ders teneffüsünde
- +1 yıl
bunu yapan o hediyeyi verdiğin özür dilediğin öğretmenin mi?
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
artık o öğretmeninle yapacak bir işin kalmadı , gerçekten görülüyor ki yaptığın o kadar iyi niyeti haketmemiş... sana gerçekten saygısızlık etmiş , bu kadar karşı tarafı incitmesine gerek yoktu. .. eğer böyle olacağını bilseydim o çiçeğide almanı istemezdim. .. ayıp etmiş gerçekten sonuçta eğer gerçek bir eğitimci isen senin işin öğrencileri kazanmak olmalı rencide etmek değil. .. sen o kadar zor günler geçirip kendini affettiemek isterken o kadar çaba ve özür dilemene rağmen içinde bunlari barındırırdığı için onda da yazıklar olsun. . şimdi yapacağın şeyi söyleyeceğim onu okulun bitene kadar hiç umursama görmezlikten gel yüzüne bile bakma hatta yerinde olsam mezun olunca oda veda bile etmem çünkü o bunları hakediyor... derslerine öğretmenin için değil kendin için çalış ve gayret et. .. artık bunları düşünüp kendinide üzme. .. bırak ne hali varsa görsün diyeceğim bu
Soran+1 yılSanırsam bu durumu arkadaşı coğrafya öğretmeni de farketmiş.. Coğrafya öğretmenine yapsaydım belki bu yaptığımın değerini bilirdi, anlardı. Ve bu kızdırdığım öğretmen gerçekten zor bir öğretmen, bunu bir kez daha anladım.. Açıkcası ben pek ayırt edemiyorum neyin doğru neyin yanlış olduğunu. şu an onun bu hareketinin doğru mu yanlış mı olduğunu bile ayırt edemiyorum açıkcası ki o kadar saf bir insanım. Yani ne olursa olsun sonuçta elimde bir şeyle gelmişim ikramda bulunmuşum o kadar insan bir alır yani. Tamam laf söylesin kızsın etsin sonunda yine de insan alırdı yani öyle bırakmazdı. Biliyorum yaptığım hata çok ağır evet ama ağır olsa da gerçekten iyi niyetimi göremediği için yazıklar olsun. Bana diyor ki 'yaptığın hata çok kırıcıydı' hem diyor ben kapattım o konuyu hem de hala kızgın davranıyor ve gözüme gözükme diyor bu nasıl iş anlamadım
Soran+1 yılArkadaşım da hatta durumu anladı gidip o öğretmene resmen cesaretini toplayıp 'siz utanmıyor musunuz bu kızı böyle oynatmaya, zaten zar zor konuşuyor amacınız ne yani' diyecekti
- +1 yıl
eğer kırgınlığı hiç bir zaman geçmeyecekse o çiçeğide almayacaktı. .. ben bu konuda sana hak veriyorum. . sen ondan özür diledin onda kişilik olsa zaten bunu kabul eder uzamazdi. . hiç kendini üzme boşver değmemiş demek ki. . boşver bundan sonra hiç yanına gidip neden böyle yaptınız deme.. iyice tripe girer bu kadar ego yapmaya gerek yok
Soran+1 yılCidden ne yaptığı bellisiz ya. Aslında benim de haklı olduğum yönler var. Eğer geçen sene adaletli olsaydı, öğrenciler arasında adaleti sağlasaydı ben bu saçma sapan hatayı yapmış olmayacaktım. Aslında benim ona hakkımı helal etmesem yeridir. Üzerimde pek bir hakkı olduğunu düşünmüyorum. İkide bir bana yüksek notlar verdiğini söylüyor ama ben hep hakettiğim kadarını aldım. Geçen sene dersimize girdiğinde, arkadaşımla verdiği ödevleri sürekli yapar ve dersi dinlerdik, katılırdık. Bir keresinde ise arkadaşımla benim ilk performans notumuzu yüz vereceğini söyledi. Hatta bunu sınıfta da söyledi artı öğretmenler odasında da üstüne basa basa söyledi. Daha sonra ise e okula baktığımda notumu yüz vermesi gerekirken 85 verdiğini gördüm. Arkadaşıma da aynı şekilde öyle girmiş. Sonra ne duyayım sınıfta uyuyan, dersi dinlemeyen, hiçbir şekilde ödev yapmayan, arka sırada öğretmenin taklidini yapan öğrencilerle aynı notu almışım resmen. Bu sence adaletsizlik ve çok büyük hak değil midir?
Soran+1 yılİnsanoğlunun gözünden kaçsa da rabbimin gözünden kaçmaz. Kime anlatsam, hangi öğretmene söylesem bunu 'aa neden öyle yaptı' diye çıkıştılar. Daha sonra o anki sınıfta söylenenler de kafama iyice yerleşti, aklım saptı resmen. Meğersem arkadaşım şuana dek ne dediyse doğru söylüyormuş abuk sabuk bir öğretmenmiş.. Eğer öğretmen gibi öğretmen olsaydı bu hata asla ona yapılmazdı. Suçu bence önce kendinde arasın. Neden diğer öğretmenlere yapılmıyor bu hata? Çünkü onlar nasıl davranması gerektiğini bilen kişiler. Aklı başındalar. Bence kendini bir sorgulaması gerek ben ne yaptım da bu öğrencim bana böyle ağır bir hata yaptı diye...
Soran+1 yılAslında vereceği nottan da değilim. Onun vereceği not ne beni yüceltir ne beni alçaltır. Asıl mesele kendimi resmen enayi yerine koyulmuş gibi hissettim. Daha dersinin kelimesinin anlamını bilmeyen, dersiyle ilgili konu sorduğunda gidip metafizik diyip dalgaya alan öğrenciye resmen yüz vermişti. Canının istediğine bol not veriyor fakat hakedene ise hakettiğinden az veriyor. Her ne kadar geçen sene haksızlığa uğrasam da yine de içimden gram hakkımı helal etmiyorum cümlesi geçmedi. Geçecek olsa bile kendimi tuttum. Onun yaptığı iyilikleri düşündüm. Belki şaşırmış olabilir diye düşündüm. Hesaplamaları yanlıştır diye düşündüm. Ama o hatayı bir daha yapar mıyım? Asla. Bu hatayı yapmamın bir diğer iyi yönü ise diğer öğrencilere umarım bu bize yaşattığı haksızlığı yaşatmaz ve umarım onlar da bu durumdan akımlanıp hata işlemezler tıpkı benim gibi..
- +1 yıl
onun 5 10 puanına ihtiyacın yok zaten. .. yani nasıl bir eğitimen anlamış değilim. .. bu kadar ego ve kibir olmamalı. . o kusursuz bir insan mı sanki kendine öğrencilik hayatında kim bilir neler yapmıştır. .. insan özür dileyip çiceğini verdiktem sonra hala kabahat li muhamelesi yapamaz bu ayıptır. ..
- +1 yıl
ben soğudum yani bunu başka bir öğretmene yapsaydin sana güler yüz gösteriridi bunun yapısı sonradan ne olduğu ortaya çıktı. .
Soran+1 yılGerçek yüzünü görmüş oldum en azından😊 İyi bir öğretmen gibi görünüyor fakat değilmiş😊 Ya ikram ettiğim şeyi almamasını geçtim seni görünce kızıyorum mümkünse gözüme gözükme nedir ya😂😊 Hem bitti kapattım ben o konuyu diyor hem de gözüme gözükme diyor. Cidden ben de soğumaya başladım yani. Ama gerçekten çok pişman olacak. Ona yeteri kadar iyimser yaklaşmaya, ilgi göstermeye çalışıyorum onun şu yaptığına bak. Umarım ilerde çok pişman olur.. Fakat pişman olunca da bakacaktır ki iş işten geçmiş☺ Gözleri daima arayacaktır o öğrenciyi fakat artık bilecektir ki o öğrenci mezun olmuş ve artık çok geç☺ O hatayı hala tekrarlayabileceğimi zannedip diyor ki 'bak bir daha olmasın'.. Dediğin gibi bence bunu başka bir öğretmene yapsaydım daha farklı daha güzel bir sonuç ve tepki alabilirdim
- +1 yıl
burada çözüm ararken onun böyle davranması kendi insanlık ayıbı başka bir şey değil... sende ona öyle davran yerinde olsam mezuniyetimde onunla vedalaşmam çünkü bunu haketmiyor.. senin görüntünden bu kadar rahatsız oluyorsa... sende onu görme... pişman olması eğer bir vicdan taşıyorsa hisseder... ama sanmıyorum
Soran+1 yılYani tamam belki bir şeyler ısmarlamama kızmış olabilir maddi açıdan zarara uğramamamı düşünmüş olabilir hatta kızım sen niye yemiyorsun bize getiriyorsun gibisinden bir şey demişti. Cidden midem bulandı yani bir iyi konuşuyor bir diyor gözüme gözükme seni görünce kızıyorum diyor bir merhaba diyince hafiften gülüyor çok değişik bir ruh hali var. Daha fazla bu öğretmenle uğraşmaya devam edemeyeceğim sanırım kendi kabuğuma çekilmek en doğrusu olacak😊 Yoksa bu tür öğretmenlerle konuşmaya devam etsem insan gerçekten psikolojik olarak yıpranır yani, net bir davranış yok eminim başka bir öğretmen olsa tavrını net olarak koyardı ortaya.. Eğer onunla sürekli ilgilenmeye devam edersem sanırım her gün gülerek gidip ağlayarak dönerim yanından herhalde😂😊
- +1 yıl
eğitimini sürekli o öğretmenini düşünürek geçiremezsin... üzülen sen oluyorsun.. yapacağını yaptın.. bundan sonrasını kendi bilir... bilmesede olur artık... kendini düşün artık bu saatten sonra... ona ihtiyacın yok... yaptın olmadı değer bilmedi...
Soran+1 yılİnsan düşünmeden edemiyor yine de.. Demek ki sevdiği öğrencisi falan değilmişim hepsi yalanmış, demek ki sadece görünüşüm ve şirinkanlılığım hoşuna gidiyormuş o kadar. Eğer azıcık sevdiği öğrencisi olsam bence hiç düşünmeden olumlu net bir tavır koyardı ortaya beni bu kadar uğraştırıp düşündürtmezdi. Ne olmuş yani o hatadan dolayı 2 gün boyunca huzursuz olmuşsa? Ben burda ne emekler sarfettim karşı taraftan ne öneriler aldım ve kaç hafta sürdü hiç lafını ediyor muyum? Bence böyle bir insan için emeğime düşünmeme bile yazık yani. Bunlara ancak hatayı yapıp öyle bırakan öğrenci yarar. Malum görmemişler meslek hayatları boyunca gelip adam akıllı özür dileyen öğrenci..
- +1 yıl
düşüncenek bir durum kalmadı, her şeyi açık ve yüzüne karşı söyledi zaten, belki böylesi daha iyi oldu. .. boş yere daha fazla çabalamana gerek de kalmadı , senin aylarca üzerinde düşündüğüm durumu için kendisi sana sadece 30 saniye ayırdı. .. öğretmen var gerçekten sevilen öğretmen var nefret ettirir. . boşver her şeyi akışına bırak. ..
Soran+1 yılOnun bu gözüme gözükmemeye çalış cümlesine bir şey de demedim sadece oradan ayrıldım. Arkadaşım da 'okul sizin tapulu malınız mı gözünüze gözükmeyecekmişim, oldu o zaman' deseydin diyor. Acaba gidip arkadaşına da ne ve nasıl bir şey anlatmışsa artık hakkımda o da bugün yine kantine gelirken yanımdaki sandalyelere doğru baktı sonra sandalye olmadığını gördü başka bir yere oturdu
- +1 yıl
yani arkdaşın haklı.. sanmıyorum o kadar da kişilksiz olmaz... bir şey anlatmamıştır... sen yine rahat hareket etmeden ona gözükmemekten çekinme..
Soran+1 yılSence bu öğretmeni artık takmadığımı ve ondan soğuduğumu ona nasıl belli edebilirim? Çünkü anlaması lazım o söylediği cümlenin yanlış olduğunu.. Ama bilmem hatırlar mı öyle bir şey dediğini.. Hem bu coğrafya öğretmenine aklım ermedi ya bir gariplik olmuş adamda çiçek verdiğim günden beri acaba bu davranışımdan mı etkilendi
- +1 yıl
birak bunu kendi düşünsün, en ona bunu farkettirmene gerek yok. . ısıtıyorsan yandan geçip yüzüne bakmasın hususi olarak daha mutlu görünürsun hiç ujursamamış gibi. . Coğrafya öğretmenin belki bu davranışıni taktir etmstir
Soran+1 yılBelki de coğrafya öğretmeni maddi açıdan zarara uğradığımı falan düşünüp konuşma gereği duymuş olabilir mi ya😊
- +1 yıl
yok ya sanmıyorum öğretmenler bunu düşünemez
Soran+1 yılYani öğretmenlerin çoğu aslında hediye alımına bile karşıdır yani. Bir hediye verecek olsan sorgularlar başta evladım ne gereği var diye. Sonra sevinirler😊 Cidden o kadar emeğimin bir nevi boşa gittiğini düşünüyor gibiyim. Bunu boş bir duvara yapsam ondan iyi sonuç alırdım herhalde😂😂 E bu demek oluyor ki öğretmenler günü için de düşünmeme gerek kalmadı😊 Ne hali varsa görsün😊 Eğer illa da öğretmenler günü için bir şey yapacak olursam herhangi bir sevdiğim öğretmene yaparım😊 Böylelikle de görmüş olur belki de hatasını anlar.. Acaba ben çok kendimi kasmayayım diye gözüme pek gözükme demiş olabilir mi sence? Çünkü beni tanıyor sonuçta.. Arkadaşım da 'bana kalırsa senin gidip özür dilemen bile yanlış, bırak yanına bile gitme onun ya' dedi. Kendimi ne zaman ifade edecek olsam hep sözümü kesiyordu zaten. Hatta o çiçeği verdiğimde de anlatacaklarım vardı tamam hadi diyip hemen kısa kesti ben de bir şey diyemedim.
- +1 yıl
yani öğretmenden öğretmene fark var. .. sen iyi niyetin özür diledin bu seni küçültmez aksine güzel bir davranış... boşver kendini sıkıp hediye filan alma gerekmez. . bir değerin bilinmiyor neticede yerinde olsam alamam kimseye, kendini öğretmene ispatlamak için çabalama, o farketse olur seni kırdığı için kusura bakma diyeceğini sanmıyorum. . yani yinede sen bilirsin. ..
Soran+1 yılKeşke dediğim dedik tiplerden olabilsem.. Yani ne diyeyim ki o öğretmenin bu yaptıklarının altında bile hala olumlu sonuç arıyorum. Belki öyle değildir diye düşünüyorum.. Arkadaşım da 'eğer bu dediğinden sonra hala onunla gidip bir daha konuşursan, bir daha muhatap olursan gerçekten seni polyanna ilan ederim artık' dedi. Zaten arkadaşım da şaşırdı bugün ona da anlattım 'aa çiçeği verdikten sonra mı öyle dedi' diye şaşırdı. Bir öğrenciye bu kadar yüklenmesi bence yanlış. Çolup çocuğuz sonuçta, öğrenciyiz hatalarımız elbet olacak. Eminim diğer okullarda da hep ne çeşit hatalar işleyen öğrenciler vardır. Gerçekten iyi bir öğretmene benziyor ama gerçek yüzü hiç iyi değilmiş.. Demek ben buna biraz daha yüz versem ego kasacak neredeyse..
- +1 yıl
aklın yolu bir, bir çok insan ben ve arkadaşında benzer şeyleri söylüyorsa demek ki üzerinde fazla düşünmen gerek bu tür olaylara duygusal bakma. .. hayatta aldığın karar ileri taşır sadece... yani artık iyi bakacak bir tarafı kalmadı artık. ..
Soran+1 yılAslında insan bu olayların içinde özellikle bu olayları yaşadığı ortam içerisinde olunca daha da çok düşünüp kendini kötü hissediyor. Belki de okulumu değiştirseydim kendime temiz bir sayfa açmış gibi olacaktım ve yeni yoluma bakacaktım ama olmadı arkadaşlarım istemedi ve ayrıca bu okuldan mezun olmayı istiyorum😊 Zaten artık yanına gidip konuşmam hatta tebessüm bile atmam. O kadar emeğimi yadırgayan birine gülücük atıp bir şey olmamış gibi davranmak olmaz bence. Ben de artık ağırlığımı koyacağım. Değerim gerçekten bilinmiyor bilinse böyle olmazdı. Uzun bir zamandan sonra yanına gidiyorum ve konuşması 30 saniye gibi bir şey sürüyor. Sonrasında ise kestirip atıyor. Bence bu ayıp yani, sonuçta sen öğrencini bir yaz tatili boyunca görmemişsin ve o senin yanına gelip hal hatır soruyor. İnsan bir konuşur bir sorar değil mi sadece hataya bağlı kalarak konuşuyor artık benimle. Eskiden sevdiğim öğretmen dediğimde daha çok sevinirdi içi içine sığmazdı şimdi ise dediğimde öğretmen ayrımı
Soran+1 yılyapmayın diyor.
- +1 yıl
yani artık kendin gibi olman gerek... böyle olacağını nerden bilebilirdin ki.. tabi arık konuşma sakın oralı bile olma... değeri bilene onu hakedene ver her zaman... seni önemsemeyen biri için değmez..
Soran+1 yılBir de sadece kendini düşünen insanla işim olmaz. Kendi canının sıkkınlığını sadece düşünüyor ve emeklerimi göz ardı ediyor. Gerçi farkedeceğini ve kendisinin gelip bir adım atacağını hiç sanmam çünkü eğitimciler genelde adım atmazlar. Öğrenci ancak bir adım giderse ona karşılık verirler.. Rehber öğretmeni bile şaşırmıştı o gün çiçek alma olayını ona anlatınca😂 Neden böyle bir şeye gerek duydun öğretmenin soğuk mu davranıyor dedi rehber öğretmeni😊 Valla uzattıkça uzatıyor. Aradan 5 sene de geçse bence hala aynı noktada olur bu😂 Cidden hata yapıldı mı bazen geri silinmesi zor oluyor ya.. ancak insan ilişkilerine değer veren, yüce gönüllü bir insan karşında olacak ki gelsin seni içten affetsin.. Tıpkı peygamber efendimiz gibi😊
- +1 yıl
karşındaki neticede bir öğrenci her zaman hatalar yapabilir yapacaktırta.. kendisinin bir eğitimci olduğunun farklında değil insan ilişkileri sıfır bana göre.. adım atmadan önce yaptığı saygısızlığı anlamalı önce.. rehper öğretmennin insan gibi insanmış demek ki.. bizler insanız hata yapmadan doğruyu bulamazsın..
Soran+1 yılÖnceden polismiş uydurma yollarla öğretmen olmuş zaten. Öğretmenliği sonradan düşünmüş. Zaten çoğunun gözünde öğretmen olarak bile görülmüyor ki o.. Arkadaşım 'ben onu öğretmen olarak bile görmüyorum' demişti. O çiçeği gören diğer öğretmenlerin bile gözü gönlü açılmıştı. Hatta onlardan birine verseydim ne kadar mutlu olurlardı😊 Çiçeği verdiğim gün bahçedeydi ya bana resmen. hadi git öğretmenler odasına koy onu da dedi. Sonra gittim öğretmenler odasına. Fizik öğretmeni vardı orda. Dediler şaşırarak ve sevinerek 'aa bu çiçek kime, bana mı' diye. Sonra dedim işte o öğretmene aldım o da buraya getirmemi söyledi dedim. Fizik öğretmeni biraz çıkışır gibi oldu galiba. Dedi ki 'ne buraya koymanı mı söyledi kendisi niye gelip koymadı' gibisinden bir şey dedi...
- +1 yıl
cok yalnış, fizik öğrenmenin haklı, birine hediye alıyorsun, elimden almaya çekiniyor ve odasına birskmazsini söylüyor. .. hayatimda ilk defa böyle bir şey görüyorum. .. yalnış adama çiçek almışız. .
Soran+1 yılBahçede nöbetçiydi diyeceğim ama elimden alıp götürüp koyabilirdi sonra geri bahçeye gelebilirdi değil mi ah ah.. Ama artık beni görünce yüzüme bakıyor ve sinirli değil gördüğüm kadarıyla yumuşamış sanki.. Arkadaşım da diyor ki 'o bence kendini sana daha fazla düşündürtmek istiyor, onun hatayı geride bıraktığını düşünüyorum onun amacı senin ilgini çekmek, gidip daha çok ilgilenmeni istiyor' dedi
- +1 yıl
daha çok ilgilenmeni mi yoksa kalbinin kırılması mı.. sakın böyle bir şeye kalkışma.. bu kadar işin içine girip önce azarlayıp sonra ilgi beklemek bana inandırıcı gelmez..
Soran+1 yılBaşkası olsa o an ağzının payını verirdi ya. Ben neden böyleyim hiç bilmiyorum. Bir söylenti karşısında konuşamıyorum, tutulup kalıyorum öyle. Ve sanırım o öğretmenle muhatap olup ilgilenmeye devam ettiğim sürece kalbim daha çok kırılacak.. En iyisi böyle.. Sence bu coğrafya öğretmeninin birkaç gündür böyle bakış atmasının sebebi bu çiçek meselesi olabilir mi tam olarak? Ya da başka bir şeyden dolayı mı? Yakın arkadaşı ya belki de hemen anlatmıştır her şeyi tüm olanları.. Yine de güvenç olmaz..
- +1 yıl
o kadar da karaktersiz olmaz herhalde gidip anlatacak sanmıyorum... yani konuşan moralini bozacak başka bir şey değil...
Soran+1 yılValla o kadar özürden sonra gözüme gözükme diyen birinin ben karaktersiz olacağına da pek şaşmam.. Hem bir şey varsa da illa ki yakında çıkar kokusu😊 Kimisi diyor, ya sana karşı aşırı bir ilgisi vardır ya da senden hiç haz etmemiştir
Soran+1 yılArkadaşım da 'sana bir şey söylemek istiyor bence' dedi
Soran+1 yılAma ne söyleyecekse söylesin o ne öyle bakış atıyor falan dedi arkadaşım.. 'Kızım bunların derdi seni kendilerine çekmek, yanlarına gitmeni istiyorlar, senin aklında merak uyandırmaya çalışıyorlar' dedi😂 Hatta bir keresinde öğretmenler odasına gidip bir bayan öğretmene soru sormuştum coğrafya öğretmeni de beni izliyordu bir den sesli gülmeye başladı bana bakarak. Yanındaki tarih öğretmeni de 'ne sırıtıyorsun ne var' dedi coğrafya öğretmenine. O da daha çok gülmeye başladı. Kimi zaman Öğretmenler odasına gitsem bazen pür dikkat bana bakıyordu tebessümlü bir yüz ifadesiyle.😊
- +1 yıl
sen onların yapsını daha iyi bilirsin elbette. .. ben yine bu tür şeyler üzerinde yerinde olsam düşünem bir anlam yüklemem bu sadece senin kafanı karşırmya yarar. .. seni seviyorlar demek ki ama yerine olsam bir mesafe koyarım böyle şeyler küçük bir dedikodu ile başlar sorma kenarda köşede aşk mi yaşıyorlar acaba derler. .. her şeyde bir bahane ararlar
Soran+1 yılAramda zaten oldukça bir mesafe var. Yanlarına gidip konuşmuyorum bile ya. Bunlar resmen kendi içlerinden bana yaklaşmaya yanlarına gitmemi mi bekliyorlar anlamadım ki. Arkadaşım da aynı şeyi söylüyor 'okulda o kadar uğraşılacak öğrenci varken neden bunlar senin gibi utangaç bir kıza takmış kafayı' diyor. Hatta müdür yardımcısı bir kere bir öğretmenle dolaşıyordu. Okula gidip geliyordu. Bu durumu bile saçma sapan şeylere çektiler. Yok sevgililer galiba bilmem ne gibisinden dedikodular başlamıştı sınıfta😂 Bilmiyorum bu coğrafya öğretmeni artık nasıl bir neden var ki ortada bu aralar böyle davranıyor..
- +1 yıl
zamana bırak en iyisi, kokusu çıkar yakında. .. sen yine normal kendin gibi davran. .. arkadaşına kulak ver her zaman 😊
Soran+1 yılNiye arkadaşım şuana dek söylediklerinde haklı mı ki😊 Açıkcası ben pek ayırt edemiyorum😊 Arkadaşım okuldaki birkaç öğretmenin öğrencileriyle (özellikle benimle) bağ kurmasını bile yanlış görüyor. Önce duygusal bağ kuruyorlar sonra öğrencileri (özellikle seni) hayal kırıklığına uğratıyorlar diyor arkadaşım bana. Nedense hep farkettiğimde Psikoloji alanıyla ilgilenen insanlar bu konularda daha anlayışlı ve iyimser oluyor sanırım😊 Okuldaki Psikoloji- rehber öğretmeni bile yaptığım hatayı duyunca fazla şaşırmadı aa neden böyle yaptın diye tepki vermedi ve aksine bana yardımcı olmaya çalıştı.. Aslında ben de hep böyleyim.. Yapılan hatadan ziyade karşımdaki insanı içimden süzerim ona göre eksilerini artılarını tartıp yardımcı olmaya çalışırım😊 Psikolojiyi seviyorum açıkcası ilgi alanım😊😊
- +1 yıl
bu gibi durumlar hassastır yani her türkü konuya dedikodu malzemesi olur onu demek istedim yan... hele birde bu erkek bir öğretmense... öğretmen dediğin öğrencisini her daim anlamaı zaten rehber hocaları öyledir genelde anlayışlı olurlar :)
Soran+1 yılBir de erkek öğretmen ya çok fazla gidip müdahale etmek istemiyorum. Bayan öğretmen olsa durum çok daha farklı olabilirdi. Erkek öğretmenler bildiğim kadarıyla biraz daha soğukkanlı davranır bu özür meselelerine bilmem ne. Öğrencileriyle uzun uzun ilgilenmezler affettim deyip geçerler. Bayan öğretmenler ise öyle değil, daha detaylıca ilgileniyor öğrencinin yanlışı oldu mu falan filan..
- +1 yıl
biraz daha öznel bakıyorlar.. kendini düşünüyorlar gibi.. fazla sınırları var... kadınlar daha duygusal çözümler üretebiliyorlar.. anlayıp dinleyebiliyorlar...
Soran+1 yılErkek öğretmenlere aslında he deyip geçiceksin fazla uğraşılmaz cidden😂 Diyelim uğraştın bu sefer kendileri kaçıyor, diyelim gittim yine çabaladım özür için yine kaçacak😂korkuyorlar sanırım gören olur yanlış anlar diye.. 😊
- +1 yıl
onlarla be konuş ne özür dilemeye geliyor ne yapsan kabahat en iyisi kendine bırakmak :)
Soran+1 yılAynen öyle😊 onlar alışmışlar hata yapıp öylece bırakan öğrenciye😊 Sanırım coğrafya öğretmeni yaptığım bu davranıştan etkilenmiş olabilir acaba beni tebrik falan mı etmek istiyor
- +1 yıl
etsin onda bir problem yok 😊 bunlar nasıl öğretmen olmuş onada şaşırtıyor olsan. . ilgili alaka 0
Soran+1 yılGenelde hepsi dersini işleyip çıkan tiplerden.. İlgi alaka dediğin gibi sıfır bunlarda.. İlgi alaka olsa bile genel konuşuyorlar sınıfta.. İlgi alakayı geçtim, ilgi alaka gösteren öğrencilere bile değer vermiyorlar. Sadece yapılan hataya bağlı kalıyorlar.
- +1 yıl
ben lise deönemlerimdeyken böyle değildi demek ki zamanda değişiyor artık... eskisi gibide değil :)
Soran+1 yılAma rehber öğretmeni gördüğü yerde ilgileniyor hal hatır soruyor hatta gelsene odama biraz konuşalım ne var ne yok diyor😊
- +1 yıl
öğretmenini değiştir bence... :) ben olsa öğretmenler gününde hediyemide ona alırım...
Soran+1 yılÖğretmenler gününde aslında müdür yardımcısına hediye almayı düşünüyorum. Geçen sene raporum olmadığı halde baya devamsızlık yapmıştım psikolojik ve ailevi sorunlardan dolayı. Kadın resmen 2 haftalık devamsızlığımı e okula girmedi sırf ben geçeyim diye. Bana büyük bir fedakarlık yaptı. Oysaki sınıftaki herkes devamsızlıktan kalacağımı falan düşünüyordu hatta hesaplamışlardı bile kaç gün devamsızlık hakkımın kaldığına kadar. Müdür yardımcısı ise beni uyarıyordu bak gel yoksa kalırsın ama bırakmadı. Resmen 2 haftalık devamsızlığımı girmedi e okula ve daha da devamsızlıklarımı sildi ben geçeyim diye. Sınıftaki herkes ise müdür yardımcısının çok büyük haksızlık yaptığını düşünüyor. Normalde öğrencileri direkt bırakıyormuş sınıfta eğer devamsızlığı belirli bir sınırı aşarsa.. Ama beni geçirdi resmen ya.. O yüzden sınıftakiler bana içten içe hala tepkili olabilirler bile😂😂 arkadaşım da dedi hatta 'sana çok büyük bir ayrımcılık yapmış' dedi. 'bu çok büyük bir haktır en büyük fedakarlığı
Soran+1 yılSana o yaptı dedi
- +1 yıl
yaptığı büyük bir şey. , bunun için ona alman daha dogru olabilir 😊yani yaptığı büyük bir fedakarlık örneği, kimse önemsemez kalsın der fakat üzerine durması seni uyarması güzel olmuş. .. hediyenı ona al en doğrusu bu 😊
Soran+1 yılPeki ona ne almalıyım ki😊 Resmen kaderimi o belirledi gibi oldu o karar verdi gibi oldu, eğer bıraksaydı çok daha farklı olabilirdi durum ama geçirdi😊 Bence de hakediyor yani bu davranışından belli oluyor ki demek ki iyi bir insanmış😊
- +1 yıl
parfüm alabilirsin kış geliyor atkı eldiven takımı alabilirsin , bere de olur 😊
Soran+1 yılBir de bayan öğretmen olduğu için daha duygusal yaklaşacağını ve daha mutlu olacağını umuyorum😊 Erkek öğretmenlerle de çok fazla konuşulmuyor cidden, bir hata işledin mi gidip bir özür dileyeceksin tamam bitti😂 eğer o kızdırdığım öğretmen bayan olsaydı varya şimdi ben ona neler yapmıştım okulda😊 gider çay kahve götürürdüm arada bir yanına uğrardım, konuşurdum mutlu etmeye çalışırdım ama erkek öğretmen olunca ne kadar fazla samimi davranabilirsin ki😊 her türlü yanlış anlaşılır yani ne kadar niyetin temiz de olsa millet gördüğü gibi yorumlar aslını bilmez ama😊
- +1 yıl
kadinlar daha hassas bu konularda 😊 senin için iyi bir fırsat. . yılın son dönemi senin için böylelikle daha güzel geçer. ..
Soran+1 yılBu 12. Sınıf zaten şuanlık iyi gidiyor😊 Durgun gidiyor biraz yani😊 geçen seneki gibi hareketli değil ve olmasın da😊 Ayrıca insanlar zaten olayı görüp ağzına dedikodu etme peşinde, mesela ben geçen sene devamsızlık yaptığım günler hep arkamdan konuşmuşlardı. Kuyumu kazar gibi arkamdan öğretmenleri de doldurdukları olmuştu yalan yanlış iftiralarla... Ama öğretmenlerin kanacağını sanmam onlar öğrenciyi bilirler😊 Şimdi diyelim bu kızdırdığım öğretmenin ha bire yanına gitsem bir şeyler ikram etsem çay kahve gibi bu davranışlar belirli bir sayıdan sonra yanlış anlaşılır. Etrafta veya sınıfta 'öğretmenine yalakalık yapıyor ya da öğretmenine yazılıyor' gibi dedikodular döner😂 onun için çekiniyorum, tabiki de eğitimciler arasında asla yanlış anlaşılmaz, sanmam çünkü onlar aksine daha da mutlu olurlar bu davranışımdan😊 Kimi öğretmen de zaten ilgi ister sevdiği öğrencisinden falan filan, arada bir oluyor öyle öğretmenler😂😊
Soran+1 yılYa zaten teneffüslerde daima öğretmenlerin yanında dolaşan vıcık vıcık tiplerden çok var okulda😂 Ama onlar niyese pek göze batmıyor, ama ben yapsam batar kesin😂 gerçi yapmam o kadar enerjik değilim çok şükür😊
- +1 yıl
herkez kendine yakışanı yapar boşver 😊boşver daha niye yanına gidiyorsun işleri daha da karmaşık hale getirir, ne gerek var. .. canını sıkma ya boşver bence hiç öyle şeyler aklına getirme
Soran+1 yılYanına gitmedim ki hiç o lafından sonra😊 ya kimisi diyor acaba coğrafya öğretmeni kıskanmış olabilir mi hafiften, çünkü ne bileyim bazen öğretmenler arasında da birine yoğun ilgi oldu mu bir başka öğretmen kıskanabiliyor sanırım bir de sevdiği öğrencisiyse.. Ama yine de yanılıyor da olabilirim bilmiyorum
- +1 yıl
gitme zaten... sanmıyorum... :) öyle bir kıskanma durumlarını birde öğretmen oldukları için birbirlerine karşı bunu yapmazlar...
Soran+1 yılBelli etmezler ama içten içe de düşünebilirler sonuçta onlar da insan onlarda da normal insanlarda olan huylar vardır😊 Ya bir de aslında o kızdırdığım öğretmenin bana karşı hala kırgın, kızgın ve soğuk olması aslında bana çok değer verdiğini gösteriyor olabilir mi? Eğer bu hatayı başka bir öğrenci yapsaydı kısa bir süre sonra bir kenara atabilirdi bu olayı pek aldırış etmezdi ama. Acaba bana çok değer verdiği için mi hala kızgın ve soğuk?
- +1 yıl
çok iyimser bakıyorsun.. dünyada kime hediye alırsan al mutlu olur sevinir bunu hissettirirde... en azından dışa vurur... ama o seni değerli gördüğün için değil , sadece aldığın hediye onu daha da mutsuz etti belki.. sana ilgisiz olması kızması hiç bir şekilde sevgi değil küskünlüğün dışa vurmuş halidir..
Soran+1 yılAma gördüğümde artık eskisi gibi sinirli ve kızgın bir yüz hali göremiyorum ve artık bazen konuşurken yüzüme bile bakıyor.. Hal hatır sorduğumda ise yüzü hafif tebessümlüydü sonra ise bir şeyler ikram ettiğimi söyleyince yine tebessümlü bir şekilde başka bir yere bakarak 'Kızım bize böyle şeylerle gelmeyin, kendinizi sevdirmek istiyorsanız derslerinize çalışın, bunları boşverin' dedi sonrasında ise 'bak seni görünce kızıyorum mümkünse gözüme gözükmemeye çalış' dedi fakat kızgın değildi söylerken.. Gülüyordu hafiften.. Acaba onunla daha fazla uğraşmayayım kendimi çok yormayayım diye öyle demiş olabilir mi?
- +1 yıl
ne farkeder ki bu yaptığı sayıgızlığın üzerini örter mi.. bunu söylemenin bir çok yolu var... kısıaca artık benimle uğraşmada diyebilirdi ama demedi.. daha farklı söyledi sadece... bilemiyorum ister tekrar görüş ister umursamayadabilirsin.. sen kendini biliyorsun kararı sen vereceksin :)
Soran+1 yılŞu yaptığından sonra onunla konuşmam ne kadar doğru olur hiç bilmiyorum ki :)
- +1 yıl
karar senin 😊
Soran+1 yılBen net bir karar veremem ki hiçbir zaman😐 hep ikilemlerde kalırım😐 Nasıl davranmam gerektiğini bile bilemem bir olaya karşı nasıl tepki vereceğimi bile ayırt edemem😐 O sence bu söylediğinden sonra net olarak nasıl bir davranışı hakediyor😊 mezun olana kadar hiç yüz vermeyeyim mi yoksa arada bir selamlaşayım mı sence
- +1 yıl
bunu sadece bana değil kendi arkadışında da sorsan aynı cevabı alırsın. .. senin özrüne ve samimiyetine sadece 1 dk ayırmayıp önemseyen biri için ben yanlış davrandım cümlesini duymadan konuşmazdım
Soran+1 yılArkadaşım da diyor ki 'o kadar öğrenci var ama başlarında şimdi sana ne kadar vakit ayırabilir ki' diyor. Ben de dedim ama bu farklı. Onlarla başka zaman da konuşabilir onlar genel olarak ya soru sormak için geliyorlar öğretmenlerin yanına ya da yalakalık yapmak için. Benimki ise farklı özür için bir defalık yanına gittim ve bunu değerlendiremedi, daha doğrusu değerlendirmedi.. Ve sanmam onun bütün bunları akledip de gelip kendi konuşacağını ve hatasını anlayacağını.. Arkadaşım bile şaşırdı bu duruma. 'cidden özürden sonra mı sana böyle dedi' diyerek şaşırdı arkadaşım sonra da 'bırak mal o hoca ya bir cacık olmaz boşver bana kalsa yanına gitme derim ama dinlemezsin ki beni' dedi😂 Çok merak ediyorum da acaba bunu başka bir öğretmene yapsaydım nasıl bir tepki alırdım😊
- +1 yıl
sana daha samimi olması gerekirken... iyise dışladı.. arkdaşın haklı bence de ondan bir şey olmaz... gelip kusura bakma o gün yalnış çıkıştım sana karşıda demez... yani nerden bakarsan bak olumlu bir tarafı yok... başka öğretmene yapsaydın durum bence daha farklı olurdu
Soran+1 yılAcaba bu öğretmende hafif bir egoistlik rüzgarı olabilir mi ya da ilgilenince daha da havalara girme, kibirlenme, şımarma vs bu huylar olabilir mi😂
- +1 yıl
görünen o aslında hem ilgiyi sevmiyor hemde senin ona iyi davranmanıda aynı zamanda... ani konu hem seninle ilgili hemde değil :) yapısında var
Soran+1 yılAma sanki ilgi istiyor gibime geliyor niyese de😊
- +1 yıl
ya da öyle inanmak istiyorsun belkide :)
Soran+1 yılBilmem ki😊 Sence o çiçekler kuruyunca onları çöpe mi atar yoksa bilmiyorum ne yapar çok değişik bir soru oldu ama merak ettim😂😂😊
- +1 yıl
yo problem değil , nasıl adıysa öyle bırakır bence 😐 kötü olan hala bunun farkında olmaması. . samimiyet, iyilik, hoşgörü ve sevgi bunlar yoksa birinde değil öğretmen insanın kendi babası olsa kırılır gücenir
Soran+1 yılAcaba samimiyetime güvenmiyor olabilir mi? Yüz ifademde pişmanlık göremiyor olabilir mi?
- +1 yıl
güvenmese daha farklı konuşrdu. . sadece ciddiye almıyor gibi. . unuttum desede bence hala bir şeyler var kafasında
Soran+1 yılZaten hala kafasındaymış ki bu olay eskisi gibi olamıyor ve soğuk😊 Ama her ne olursa olsun güzelce karşısına geçilip özür dilenmiş ya, çiçek hediye edilmiş ya bence şu an o durumu göz önünde bulundurması gerekirdi eskiyi hala düşünmek yerine..
- +1 yıl
bunda yapacağın bir şey yok, kafasındaki geçmişi silemeyiz. . çocuk gibi küsup, dargın olmak koskoca bir öğretmene yakışmıyor
Soran+1 yılÇok merak ediyorum da acaba bu hatayı başka bir öğrenci yapsaydı yine aynı şekilde ciddiye almaz mıydı ya da daha farklı mı olurdu? Eğer öğrenciye göre davranıyorsa çok ayıp ediyor. Sonuçta kendisi dedi öğretmenleri seviyorum sevmiyorum diye ayırt etmeyin dedi. Eğer kendisi öğrencilerini ayırt ediyorsa ayıp etmiş ve bana yalan nasihat vermiş olur... Müdür yardımcısı da bir keresinde demişti ki 'o hata bana yapılsa ben bir daha asla o öğrenciye güvenmem, hatta dava bile açarım' demişti. 😐
- +1 yıl
ne hata yaptığını bilmiyorum, demek ki o müdür Yrd. söylediklerinden etkilenmiş belli ki. .. kendi öğretmenleri ayırrt etmeyin diyor ama kendi öğrencileri ayırt ediyor...
Soran+1 yılSaçma sapan yollarla (hangi yol olduğunu söylemiyim) öğretmene geçen sene saçma sapan şeyler söyledim. O hakaret olarak algıladı ama aslında eleştiriydi.. Ama bunu çok saçma bir yolla yaptım bir başkasının adına.. Söylemeye utanıyorum..
Soran+1 yılKim yaptığım hatayı ısrarla sorup öğrenmek istese söylerdim sonunda da şöyle bir cevap alırdım 'bir şey olmaz ya ben de çok kötü bir şey sandım, sanki öğretmene küfür mü ettin ailesine ya da sapıklık mı yaptın da çok kötü hata olsun. Alt tarafı kendince eleştirmişsin ama yaptığın yol çok yanlıştı keşke yüzüne söyleseydin' dediler. Yüzüne söyleyince de azarlıyor beni. Susturuyor. Tıpkı o gün ki gibi susturduğu konuşmama fırsat vermediği ve bahceden gönderdiği gibi..
- +1 yıl
bence o eleştiriyi kaldıramamış.. bir zaman sevdiği öğrencsi onun hatasını söylediği için kendine yediremiyor... belkide küçük düşüğünüde hissediyor... insanların zihninde farklı şeyler bıraktığı için... senin özrünü kabulde etmiyor... ama doğru değil her ne olursa olsun
Soran+1 yıl2 gün boyunca aynı şeyi devam ettirdim. Eleştirdim. Hatta bilmiyorsanız gidin arkadaşınız olan coğrafya öğretmeninizden yani kankanızdan öğrenin dedim. Abuk sabuk konuştum işte. Resmen psikolojimi bozdu yaptıklarıyla. Ne yapabilirdim ki...
- +1 yıl
o bir şeyler söylemiş ki sende bunu eleştirmişsin.. bunda kızacak darılacak bir şey yok... o bu işi uzatma taraftarı içine girmiş sadece çiçekte değil daha pahalı bir hediyede alsaydın yine fikri değilmeyecekti..
Soran+1 yılEh işte.. İnsanlar kendi yaptıklarına bakmadan kendilerine yapılanı haksız görürler daima. Ama o lafları söyledikten sonra bu sene kendini biraz toparlamış gibi.😊 Öğrencilerine daha öğretmen gibi davranır olmuş. Arkadaşım da bunun farkında. Aslında böylesi daha mı iyi oldu desem😊 Eleştirdim evet ama o hakaret olarak algıladı hepsini. Eğer yapmasaydım abuk sabuk hareketlerine devam edip bu sefer de başka öğrencileri üzebilirdi. Artık ne yaptığının daha bilincine varıp ona göre davranır diye düşünüyorum😊
- +1 yıl
belkide doğru, bu durumun olayları daha çok farklılaştırmıs olabilir 😊sen değiştiğini söylüyorsan. . öyledir mutlaka 😊
Soran+1 yılAcaba hakkımda öğretmenler odasında konuşuyor mudur :) Öğretmenlere hala eskisi gibi övüyor mudur diyeceğim de o olaydan sonra öveceğini sanmam. :) Hani aran yine biriyle bir şekilde düzelir, yine iyi olursunuz fakat aranızda eski samimiyet eski yakınlık olmaz ya o kötü bir durum işte :) Ve bu olaydan sonra da eskisi gibi olacağını sanmam , iyimser olur, ılımlı yaklaşır belki zamanla ama eskiden olduğu gibi bence olmaz... Hem ben anlayamıyorum hem bana gözüme gözükme dedi hem de sanırım bilerek sınıfımın önünden geçiyor etrafa bakarak, sanki görmemi mi istiyor ne yani :D Gerçi ister yalandan olsun ister doğru, bir kere o lafı dedi ya bana 'seni görünce kızıyorum, gözüme gözükme' o yeter yani :D
- +1 yıl
üzerinde durduğunu pek zannetmiyorum bunu kapatmıştır... artık bu kendiyle ilgili bir şey artık.. bende sanmıyorum eskisi gibi olsaydı haftalar öncesinden olmuştu tek umutlandığım yer oydu oda olayında benim pek umudum kalmadı.. zaten bende artık bu konuyu kapatır düşünmezsim açıkcası... ne düşündüğünü bilemeyiz ki :)
Soran+1 yılDediğin gibi resmen çocukluk yapıyor :) Bence fazla uzattı.. Bir büyük olarak affetmesi gerekirdi.. Kendisini birebir öğrencisiyle denk tutuyor gibi, hatta çocuk gibi hala küskün görünüyor.. Ne olacak ki sonuçta öğretmen alttan alsa özrümü kabul edip eskisi gibi olsa değil mi :)
- +1 yıl
fazlasıyla uzattı... yani tabi ki öyle olsun isteriz , ama işte bazen her insanın yapısıda farklı işte :)
Soran+1 yılAma niyese bilmiyorum ama yine de bir öğrencisi olarak beni düşündüğünü ama bunu artık belli etmediğini düşünüyorum😊Yine de hala bir değerim varmış gibi hissediyorum.. Sonuçta kaç türlü insan var ve bu insanların değer verme şekilleri de farklı olur. Kimi belli etmez, kimi aşırı derecede belli eder vs. Dediğim gibi hala içten içe yine de bir nevi değerimin olduğunu düşünüyorum inşallah yanılmam😊 Genelde şuana dek kimin hakkında ne düşündüysem çoğu doğru çıktı bazısı da yakın çıktı.. 😊 İnşallah düşündüğüm gibidir çünkü onun bütün bu yaptıklarına rağmen yine de kötü düşünemiyorum.. Karşımda kim olursa olsun hep iyi düşünürüm. Bu başka bir öğretmen de olsa ya da sınıftan biri de olsa böyledir😊
Soran+1 yılÖnceki samimiyetini özlüyorum açıkcası. O samimiyeti bir kez olsun yeniden gösterse ağlayacak gibi olurum, gözlerim dolar..😊
- +1 yıl
yani umarım yanılmazsın 😊eğer öyle hissediyorum diyorsan. .
- +1 yıl
o samimiyet için bir çaba sevgi hoşgörü göstermesi gerek 😊ve ben bunu okul bitene kadar görmeyeceğim gibi. .. buda benim hissim. . umarım yanılırım
Soran+1 yılEğer öyle bir şey yaparsa cidden oha yani.. Aldığım çiçeğe yazık oldu diye düşünürüm biraz açıkcası😂😊 Şaka bir yana keyfi yerine gelsin de beni umusamazsa da olur😊 O eski enerjiyi eski halini bir göreyim o yeter bana karşı eskisi gibi olmasa da olur yeter ki eski neşesi yerine gelsin😊 O hatayı yaptıktan sonra ise İnstagram biyografisine şey yazmış 'beni öldüren şeyler beni güçlü hissettirir' cümlesinin ingilizcesini yazmıştı hala duruyor o biyografisinde😂😊 Benim hatam nedeniyle yazdığından eminim açıkcası. Hatadan 2-3 gün sonra yazmıştı bunu biyografisine 'beni öldüren şeyler beni güçlü hissettirir' diye. Bu kadar içerlemiş yani😊 işim zor😊
- +1 yıl
öyle düşünme kendinide önemsemen gerek sevgide saygıda karşılklı olmalı... bu bir samimiyet göstergesidir... sen bir gün o okula veda edeceksin.. o ise hayatına orada devam edecek... çok değişik bir öğretmen olduğu kesin ama...
Soran+1 yılEvet zor bir öğretmen işte😊 Ya ama anlamadığım bir şey var. Neden instagram biyografisine benim yaptığım hatadan sonra öyle bir şey yazdı ki 'beni öldüren şey beni güçlü kılar' bu cümlenin ingilizcesini yazmış.. Neyin göstergesi ki şimdi bu? Bir de anlamadım, biyografisine bu sözü yazması mı samimiyet göstergesi oluyor😊 Olayın yaşandığı günden 5-10 gün sonra böyle bir şey yazdı biyografisine
- +1 yıl
bu bence kendine olan özgüveninden kaynaklı... demek ki hala içinde tutuyor.. sen okuldan gittiğin zaman düzeltecek o yazıyı... çok çocukça gerçekten
Soran+1 yılDemek ki aşırı derecede içselleştirmiş o hatayı😁 Anlamıyorum bir insanın kendini bu kadar heder etmesine vesile olacak ne vardı ki ortada? Biri mi öldü bu kadar böyle oldu..
- +1 yıl
onun yapısında olan bir şey bu... bazılarının kişiliği kolat kolay değişmez
Soran+1 yılBence dediğin gibi kendisine yediremiyor hala😂
- +1 yıl
kendi bilir artık bu saaten sonra :) ne yapması gerkene o karar versin... sen olayları sadece izle bence
Soran+1 yılAslında bende de suç var. Çok fazla düşünüyorum haketmeyen insanları mesela :) şu an eminim o bile düşünmüyordur nerde hata yaptım diye kendini sorgulamıyordur bence. Tüm suç odağı benimdir gözünde muhakkak :) Sonuçta kendileri öğretmen hiç hata yaparlar mı yanılırlar mı :D Genelde insanların çoğunda böyle bir mantık vardır. O öğretmen o haklı :D :) Suçlu olan hep öğrenci :D
- +1 yıl
bazı öğretmenler öğrenci gibi düşünmezler.. :) her zaman öğretme durumu olduğu için kendi hatası olduğunda bunu sana itirafta etmez... düşündüğünü hiç sanmıyorum malesef... hafta sonlarını sıcak evimde mutlu huzurlu geçiriyordur
Soran+1 yılbugün öğretmenler odasına uğradım baktım verdiğim çiçek hala masasının üstünde duruyordu, eve götürme tenezzülünde bile bulunmamış
- +1 yıl
içinden diyeceğin tek şey '' yazıklar olsun demek olmalı '' daha öncede sana söyledim ben yerinde olsam ona bütün dönem boyunca yüzüne bakmam giderkende veda etmem..
Soran+1 yılkimisi de diyor ki 'adam bir de evde karısına mı hesap vermekle uğraşsın' ya da 'sen çöpe atmadığına dua et' diyenler oluyor :D ama ne alaka ki sence götürmemesi yanlış bir davranış mı götürmesi lazımdı ama sonuçta özenerek alınmış ve yapılmış bir çiçekti yani :) baktım masada öylece duruyordu
Soran+1 yıl:) :)
- +1 yıl
öyle saçma şey olur mu.. o zaman öğretmenler günü kutlanmasın.. çicek alanlar aşık oldukları için almıyorlar.. benim abimde öğretmen çicek ve ona benzer bir çok hediyesini evde saklar... sen sana hediye edilen özelmiş bir çiceği orada bırakır mıydın.. , insanlar herkez kendine göre yorumluyor.. mantıklı düşündüğünde bunun kötü bir görüntü olduğuunu anlarsın yani '' sana değer vermiyorum ki hediyene vereyim '' demek gibi bir şey...
Soran+1 yılGüzelim çiçek de solmuştu gördüğümde :) Bunlar nasıl eğitimciler anlayamıyorum. Bugün de öğretmenler odasına matematik öğretmenine soru sormaya gittim. Ne zaman gitsem kadın resmen şu an olmaz, müsait değilim diyor. Meşgul olduğu şey ise öyle yoğun bir şey değil ve benim sorumu da cevaplaması 2 dakika falan sürmez.. Bilemiyorum ne zaman gitsem başından atıyor gibi hissediyorum.. Hayır yani sen öğrenci için buradasın, meşgul olacağın tek şey öğrencin ve öğrencinin anlamadığı soruları cevaplamak olmalı. Gördüğüm kadarıyla öyle çok da meşgul değildi. Arada bir laga luga niyetine ya kitap okuyor ya da test kitabından bir şeyler çözüyordu.. Ayrıca o hata yaptığım öğretmene de gelecek olursam, bunu başka bir öğretmene yapsaydım bir şeyleri eminim hissettirirdi.. Önem verirdi en azından aldığım hediyeye :) Kimisi de hava atmak için belki masasına koymuş olabilir diyor. Diğer öğretmenler görsün diyeymiş :D ama sanmıyorum :D
- +1 yıl
iyileri gerçekten iyi umursamaz olanlarıda gerçekten çekilmez oluyorlar.. bu eğitimcilerin.. bir gün öğretmen olursan bunların yaptığını yapma hiç bir zaman.. hava atmak için o çiceği koyacağını sanmıyorum.. o kadar umursamaz ki bu tür şeyleri aklına bile geltirmez emin ol
Soran+1 yılEğer öğretmen olup da bunlar gibi olacaksam okumamayı tercih ederim açık ve net söylüyorum yani. Eğitimci olmayan, sıradan normal bir insana verseydik o çiçeği nasıl mutlu olurdu kendini nasıl özel hissederdi.. Kim olsa gönlü bir hoş olurdu. Anladım ki özür bile dilenmeyecek bir öğretmen. Bunlara anca hatayı yapıp öyle bırakmak yarar. Malum böyle kişilikte öğrencilere alıştıkları için, hatasını bilip gelip de adam akıllı özür dileyen öğrenci ağır geliyor bunlara :D :) O çiçekte de bir emek vardı.. O kadar seçtik çiçekçiyle özenle, dakikalarca bekledim falan filan. Şuana dek özür dilemek için düşündüm aylarca, iyi bir yol bulmaya çalıştım. Emek var hep bunlarda. Ama anlayacağını sanmıyorum sonuçta iki günü gitmiş beyefendinin ne kadar çokmuş..
- +1 yıl
illaki öyle insan olan mutlu olurdu bence... bazıları gerçekten haketmiyor iyi davranışları.. oda kendine yakışanı yapmış.. boşver eğitimci olsanda olmsanda önce insan olman gerek.. emeğine düşüncesine saygı duymayan benden uzak olsun derim
Soran+1 yılKimisi de demek ki ağır bir hataymış adam kaldıramamış napsın diyor :D
- +1 yıl
mutlaka depresyoa girmiştir... kesin her gün antibiyotik kullanıyordur.. hatta belkide psikolojik destek alıyordur... ya da bu yüzden yemeden içmeden kesilmiştir.. belkide ailesinede yansımıştır bu evliliğini bitirme noktasına gelmiştir... :) :D komik böyle şeyler inanma... emin ol gece çok rahat uyuyordur sende öyle yap.. :)
Soran+1 yılHer ne hata olursa olsun, ister çok ağır bir hata olsun yine de özür dilenmiş ya bence o önemli olmalıydı. Keşke almasaydım demiyor değilim bazen içimden :D
- +1 yıl
aslinda tam tersi alman çok iyi oldu, seni hiç önemseyen bir öğretmenin gerçek yüzünü gördün, hemde bu vicdan azabından seni kurtarmış oldu..
Soran+1 yılKişiliğini öğrenmiş oldum :) Kendi kendini ele verdi :)
- +1 yıl
yani aynen :)
Soran+1 yılkimisi de diyorki nerden biliyorsun belki çok değer veriyor da olabilir olayı hala içinden atamadığına göre, kimi de diyor yerinde olsam okul bitene kadar gidip konuşmam hatasını anlamasını sağlarım, bırak konuşma hiç yanına gidip hatasını anlasın konuşmuyorsun diye delirsin diyorlar :D
Soran+1 yılyani kısacası susarak delirt diyorlar :D yanından geçtiğin halde selam bile verme diyorlar :D Zaten öyle yapıyorum onun o lafından sonra :) Hiç konuşmuyorum, göz göze gelsem bile hiç ses çıkarmıyorum ve afedersin hala utanmadan özürden sonra bile kızgın görünüyor
- +1 yıl
yani bunu bende söyledim.. en iyi hiç umursamamak arkadaşkarında aynı fikirde görünen o ki... okul bitene kadar bekle.. her şey olacağına varır
Soran+1 yılHerhalde çiçek aldığım gün kafasında git gel falan oluyordu bana karşı. Daha sonra ise kızgınlığına geri döndü değişen bir şey olmadı :D Allah biliyor en azından içim rahat, ne kadar emek harcadığımı biliyor :)
- +1 yıl
yani en azından için rahat bu en önemlisi 😊
Soran+1 yılYa diyorlar nerden biliyorsun belki eşine falan söylemek istemediği için evine götürmedi belki bilmelerini istemiyor kimsenin :D
- +1 yıl
sen onun öğrencisisin :) olur mu öyle saçma şey.. eşi seni neden kıskansın böyle bir mantık olur mu.. hele bir öğretmen eşi ise
Soran+1 yılHaklısın açıkcası :D Eğer aklında öyle bir düşünceyle eve götürmediyse çiçeği gerçekten yazık :D Bir de öğretmenler odasına her girdiğimde o çiçeği o masanın üstünde görünce üzülüyorum ya :( Haid neyse tamam beni sevmiyor ve benden soğumuş olabilir ama ya o hediyeye bile saygısı olmaz mı bir insanın :/ önemsemez mi ya :/ O gün bir öğrenci başka bir öğretmene çiçek getirmişti hediye olarak. Dikkat ettim öğretmen o çiçeği elinde nasıl da taşıyordu mutlu bir halde hatta koklayarak :)
- +1 yıl
yani kendi değerinide onu gözünde net bir şekilde anlıyorun.. üzülme bence , o utanmasını bilmiyorsa... senin yapacağın bir şey yok.. karakterler kolay kolay değişmez.. o öğrenci seçiyor demek ki...
Soran+1 yılAcaba başka bir öğrenci gelip çiçek verip, özür dileseydi tepkisi nasıl olurdu acaba merak etmiyor değilim. Sessiz bir öğrenciyim diye umursamamış da olabilir. Eğer öyleyse bunu düsünmek bile istemem cünkü üzücü yani bir öğretmenin öğrencilerini seçmesi ve öğrencinin de bunun farkına varması.
- +1 yıl
o hatayı kompleks haline getirmiş.. ya da seninle daha önceden iyi anlaştığı için sana daha fazla farklı davranıyor..
- +1 yıl
bilemiyorum belki başkasıda aynı hatayı yapsa onada aynını yapardı
Soran+1 yılönceden benimle arası baya iyiydi acaba böyle yaparak beni mi cezalandırmaya çalışıyor :)
- +1 yıl
kendince fazla gurur yapıyor desek daha doğru olur :)
Soran+1 yılsanki karşısında yaşıtı ya da meslektaşı var da gurur yapıyor ayıp yani böyle yapması :D öğrencisine bu kadar yüklenmesi yanlış bence bir öğretmenin :)
- +1 yıl
orası öyle.. :) iyi bir öğretmen olabilir belki alanında ama insan ilişkileir anlamında çok zayıf
Soran+1 yılYa aslında biriyle konuştu mu konuşmasını falan biliyor çok şirin bir öğretmen yumuşak biri öyle katı bir görünümü yok ama bilemiyorum, sence ben mezun olduktan sonra hatırlayıp pişman olur mu yani bir nevi de olsa yokluğum farkedilir mi gözünde
Soran+1 yılHatta eskiden bu hatadan önce o kadar iyiydi ki bana karşı, ne söylesem kıramazdı düşünürdü. Hatta yaz tatilinden sonra okulun ilk günü sınıfa girer girmez beni sorardı sınıftakilere.. Bak bu sene daha başarılı ol derdi hafif tebessümlü bir yüzle.. O anlar gerçekten çok güzeldi.. Ama şu günden sonra tekrar olur mu eskisi gibi bence imkansız.. tabi ona bağlı ama bu gidişle eskisi gibi olmayacağı kesin..
- +1 yıl
boşuna gurur yapan birisi , yani bu öğretmen öğrenci ilişkisi için fazla, mezun olduktan sonra gelen pişmanlığa ihtiyacın olmamalı. . her şey zamanında güzeldir o sadece fazla abartıyor hepsi bu
Soran+1 yılİhtiyacım elbette olmayacak ve zamanla biliyorum ki tüm bu olanlar da yavaş yavaş unutulup hafızamdan silinecek😊 Ama sadece merak işte, acaba pişman olur mu ya da hatırlar mı bu öğrencisini falan filan😊 Valla şu an yaptığım tek şey geriye çekilmek😊 Bu seneden itibaren hep arka planda tutuyorum kendimi. Sadece izliyorum kenardan koşeden olanları denk gelirsem😊Ben zaten en büyük adımı attım, resmen küs gibiydik ben gidip bir adım attım bir nevi iletişimi sağladım. Artık bilemiyorum bundan sonrasının kendisinde olduğu bilincine varır mı ya da hala gurur yapmaya devam mı eder😁 hayatın ne getireceği gerçekten belli olmuyor ki😊
- +1 yıl
çiçeği eve götürmediği an, ben onun notunu verdim. . kendini belli etmiş oldu, pişman olacak insan meyilli olan insan, özür ve çiçekten sonra tavrını değişirirdi. ..
Soran+1 yılDüşündükçe üzülüyorum zaten, o çiçeği orada görünce daha da üzülüyorum.. Bunu hangi öğretmene gidip anlatsam biraz duraksarlar ve o öğretmeni haksız görürler.. Bunu açığa vurmazlar belki ama insanın aklında yine de düşünce oluşturacak bir şey bu.. Henüz rehber hocasına da bu konuyu anlatmadım fırsat bulunca ilk fırsatta yanına gidip anlatıcam bakalım o ne diyecek bu işe.. 😊 Umarım o öğretmeni haklı bulup 'belki öğretmeninin biraz daha zamana ihtiyacı vardır' demez. Yani afedersiniz de ne zamanı derim artık😁 şunun şurasında aylar sonra mezun olacağız ve bu hatanın üstünden de neredeyse bir yıl geçti. Çocuk gibi tutturup gitmek hiç yakışmıyor ona derim😂Hem bir keresinde de gelip demişti ki 'ben senin psikolojikmen yaptığını biliyorum yoksa bunu yapacak bir öğrenci değilsin' demişti o kızdırdığım öğretmen.. Müdür yardımcısı da 'birinin dolduruşuna gelip de böyle bir şey yapmış olabilir misin' diye sormuştu o olaydan sonra..
- +1 yıl
karar senin istiyorsan söyle rehper hocana.. ama bu durumu değiştirmez..1 yılı geçkin hala üzerinde gurur yapıyor... çok tuaf ve piskolojikmanı ya.. o an öyle söylemişsin.. saçma sapan yerlere çekmesinler bence
Soran+1 yılMadem Psikolojikmen yaptığımı düşünüyor o zaman neden affetmiyor ki, bence tamamen gurur yapıyor. Arkadaşım da 'onun derdi o olay değil seni daha da düşündürtmek, kendine çekmek' diyor. 'cidden bu okul midemi bulandırıyor' diyor😂 Bir tane öğretmen de gelmiş bana 'sen kendin yaptın seni çok seviyordu' demişti
- +1 yıl
sanmıyorum, düşündürtmek, kendine çekmek isteyen insan bu kadar acımasız olamaz. .. gurur yaptığı belli, hatalar hepimiz için, sorsan kendi hiç mi hata yapmamış bu yaşına kadar. ..
Soran+1 yıldemek ki göründüğü gibi değilmiş, gerçek yüzü meydana çıktı. Görünüşünü görsen varya dersin ne kadar şirin merhametli bir öğretmen öğrencilerine sevgi dolu bakıyor ama iç yüzü hiç öyle değilmiş..
- +1 yıl
görünüşle olmuyor ki sadece.. içinde neler düşündüğünü önemli.. sevimli göürünp öğrenci ayırt eden... benim öğretmenim olamaz..
Soran+1 yılPeki ayırt ettiği nasıl anlaşılıyor ki ben anlayamıyorum dediğim gibi bazen haklı olduğum halde bile kendimi suçlayabiliyorum :D Acaba ayırt etmekten kasıt başka bir öğrenci olsa daha farklı mı olurdu gibisinden
- +1 yıl
belki daha farklı davranırdı... o öğretmenlik hayatında bir öğrencisini affetmiştir emin ol , ama karşı fazla gurur yapıyor.. özür en büyük samimiyetlerden biridir.. buna olumlu yaklaşmıyorsa her şey ararım ben..
Soran+1 yılArkadaşım da 'belki seninle ilgisi yok onun karakteri değişmiş olabilir, o hatadan sonra kendini otomatikmen değiştirmiş ve aklı başına gelmiş olabilir' dedi
- +1 yıl
karakterin değişmesinin bir önemi yok ki.. özrü bunu kabul etmemek aslında garip bu...
Soran+1 yılaffettim diyor ama inanmıyorum çünkü söylüyor ama ertesi gün bir bakıyorum yine kızgın yine sinirli, hala düsündüğü ve aklında tuttuğu besbelli. Kimi de diyor 'bir insan affettim demekle affetti olmaz, hissettirmesi lazım' diyor
- +1 yıl
çiceği eve götürmediğinden her şey açık ve net değil mi... affettim cümlesi bana hiç samimi egelmiyor sözde değil eylemlerde görmek isterdim ben
Soran+1 yılZaten onun o yaptığından sonra şunu anladım demek ki sevdiği bir öğrencisi falan değilmişim. Sadece davranışlarımı beğenip arada bir övüyordu o kadar.. Gerçekten sevdiği ve kıymet verdiği bir öğrencisi olsaydım bunu belli ederdi çoktan..
- +1 yıl
ne değer veriyor nede önemsiyor.. onun hiç bir samimyetine inanmayın... tabi ki belli ederdi.. geçekten isteyen yapardı..
Soran+1 yılKendini önemsiyor sadece.. Kimi de diyor 'o nasıl bir öğretmen, ben olsam biri bana çiçek getirip özür dileyecek karşısında resmen erirdim'.. Biliyor musun benim olduğum yere bile bakmıyor, tenezzül etmiyor. Geçen hafta istiklal marşıydı bütün öğrencileri çağırıyordu hadi törene diye. Bana ise bir şey demeden ve olduğum yere bakmadan direk transit geçti asık bir surat ifadesiyle..
- +1 yıl
senin atık bunları üzerinde hiç düşünmemen gerek bırak yapmak istiyorsa kendi bir şeyler yapsın istemiyorsada kendi bilir.. sen eğitimini bitirmene bu saatten sonra.. haketmiyene bir şey verilmez... hele bencil bir insansa
Soran+1 yılİlla ki insanın aklına geliyor yine de istemeden :) Keşke başkaları gibi umursamaz olabilsem :)
- +1 yıl
düşünmek için bir sebebin olmalı... bu umursamazlık değil... sorulacak her şeyi sordun aldığın cevaplarıda... sonuça bakman gerek.. bence bir şey kalmadı.. :)
Soran+1 yılAynen öyle uzatacak bir şey kalmadı da ben de bilmiyorum ki niye uzattığımı önemsiyor muyum nedir yani :)
- +1 yıl
kendini ona affettirme çabanı anlıyorum.. küskün ayrılmakta istemiyorsun elbette ama.. sarfettiğin çaba yaptıkların hala bir adım yol gitmemişse... yapacağın daha fazla ne olabilir ki..
Soran+1 yılBir de beni görünce yüzünü hemen kızgın bir hal alıyor bazen.. Onun için ortalıkta dolaşmaya çekiniyorum artık. Hem derslerinize odaklanın diyor hem de öğrencisini uğraştırıyor bu davranışlar bir nevi odaklanmayı da etkiler düşüne düşüne. Ben kesinlikle bir öğretmenin deyişiyle ya da öğretmen için ders çalışmam.. Çalışırsam kendim için çalışırım en iyisi.. Ne bileyim işte özür dilesek suç dilemesek ayrı suç😂 bu millet bir tuhaf😂
- +1 yıl
yapman gereken normal hayatına o yokmuş gibi davranmak :) çekinmene gerek yok orası seninde okulun... :)
Soran+1 yılAynen öyle😊 zaten her şey olacağına varır, nasıl olacaksa öyle olur her şey usulüne göre olur😊 Belki de bu hatayı yapmamda da bir hayır vardır. Eğer yapmasaydım belki daha kötü bir şey olabilirdi😊Ya da Allah bir yerden sonra önünü kesmeye falan mı çalıştı bu öğretmen öğrenci ilişkisinin😊hayırlısı böyle diye😊 her işte hayır ararım aramak da güzel oluyor açıkcası. Şimdi olsa kesinlikle böyle bir hataya cesaret edemezdim. Şu durumda sadece şunu söyleyebilirim Allah kimsenin aklını bir anda saptırmasın o çok kötü bir şey.. şu an olsa asla yapamazdım onu nasıl boş anıma denk geldi de yaptım bilmiyorum sanırım psikolojim baya etkilenmişti bu adaletsizlik olayından😊
- +1 yıl
hatalar hepmimiz için insanız çünkü 😊hayırlısı ne ise o olsun, bundan sonra kendini önemsemen gerek. . hayat seni her geçen gün daha da fazla olgunlaştıracak
Soran+1 yılYani açıkcası bu olayı aklımdan nasıl silip unutacağım hiç bilmiyorum. İlla ki bir yerde aklıma geliyor bunu nasıl engellerim acaba
- +1 yıl
aklında kalmasın için bir neden yok ki, yapacağın her şeyi yaptın en büyük ayıbı kendisi yaptı bunu hayatında bir kayıp olarak görme
Soran+1 yılErtesi gün yine diyelim kızgın bakıyor ya da bir şey yapıyor hemen acaba niye öyle yaptı diye düşünüyorum😐
- +1 yıl
sana karşı iyi şeyler düşünmüyor demek ki... görüntün bile onu rahatsız ediyorsa ben olsam çok rahat gezer yüzüne bile bakmam. . etkiye tepki olsun
Soran+1 yılo kadar mı kötü biriyim ki ben yani hakkımda iyi şeyler düşünmemesi artı görünce görüntümden bile rahatsız olması , o kadar mı alçak biriyim yani gözünde bu hoca cidden delirmiş zaten arkadaşım da sevmiyordu ve sevmedi hiçbir zaman onu. Bana hep uzak dur derdi. Ama ben dinlemedim :( Aklında ne tür saçma sapan düşünceler vardır belki de aleyhimde.. Zaten rahat geziyorum :) Sürekli göz önünde dolaşıyorum bir aşağı bir yukarı ben de bilmiyorum niye böyleyim biraz enerjik biriyim :) bu nedenle de neredeyse sık olarak karşılaşıyoruz ama gram yüz vermiyorum yine rahat bir yüz ifadesiyle dolaşıyorum önüme bakarak :)
- +1 yıl
tabi ki hayır. . ama o bunu gurur ve kompleks haline getirmiş... sen ne yaparsan yap zaten özrünüde kabul etmeyecekti ben farklı olur diye düşündüm. . ama öyle bir öğretmen değişmiş. . sen çok rahat ol o okulda 😊
Soran+1 yılHatta şey mi yapsam kantinde olduğu masaya gidiyim oraya oturayım daha da gıcıklık olsun :D :) diyeceğim de olmaz ya saygısızlık olur yine de sonuçta öğretmen büyüğümüz yani :)
- +1 yıl
kasıtlı yaptığını düşünür ve seni basit gösterir... hiç yapan
- +1 yıl
Hiç yapma
Soran+1 yılBaşıma hiç yoktan dert almayayım en iyisi😊 Zaten en ufak sorunu bile gidip müdür yardımcısına yetiştiriyorlar. Bana göre öğrenciyle arasındaki sorunu müdür yardımcısına duyuran öğretmen sorunu kendi çözemeyendir.. Ne gerek var yani anlamıyorum bu sefer de gider söyler şu öğrencim kasıtlı olarak yanıma geliyor devamlı diye😂 hiç çekilmez.. Malum geçen sene gidip söylediği halde söylemedim demedi mi.. Gitmiş yaptığım hatayı falan filan anlatmış hepsini müdür yardımcısına, bir de çiçeği verdiğimde demişti ki 'eğer müdür yardımcısı ve müdürün kulağına gitseydi bu okulda duramazdın' o hakaretlerçok ağır demişti. Ama hakaret değildi bana göre saçma sapan eleştiriydi
Soran+1 yılBence hakaret küfürle söylenilen sözlerdir. Evet aşırı saçmaladım ama birinde bile küfür yazmadım.. Kimisi de diyor 'adama resmen giydirmişsin söylediklerini bir bir, bir de güler yüz ve eskisi gibi olmasını bekliyorsun'
- +1 yıl
boşver neden başını yeniden dert almana nedirn olur.. öğretmen dediğin zaten sorununu kendi halleder... dediğin gibi.. o olayları kendi içinde farklı yorumlamış sen bie şey söylemişsin o küçüf gibi algılamıştır... değişik bir yapısı var demek ki
Soran+1 yılKimi de diyor kopan ip bir daha eskisi gibi olmaz, bilemiyorum yani o çiçeği eve götürmemesi ve masada tutması bence diğer öğretmenleri de biraz şaşırtmış olabilir en azından böyle duraksamışlardır
- +1 yıl
tabi ki hatta içlerinden bu nasıl bir öğretmen, bile demişlerdir. .
Soran+1 yılama onlar içlerinden öyle düşünse bile sürekli olumlu düşünüyorlar çoğunlukla, dışa olumlu yansıtıyorlar yani örneğin olabilir belki öyle istemiştir gibisinden :) yani kötüye çekmiyorlar :)
- +1 yıl
meslekdaşları sonuçta :) kötü bir izlenim bıraklmak istemezler arakdaşına karşı.. sana daha farklı konuşmaları normal
Soran+1 yılHani demiştim ya çiçeği eve götürmemiş ve masada bırakmış :D ama üstüne baktığımda yani pek dikkat etmedim ama öyle gördüm yazmış olduğum not kağıdı yoktu sanırım almış
- +1 yıl
yani biri grömesin dikkat edip okumasın diye almıştır :)
Soran+1 yılSadece 'en değerli öğretmenime' yazıyordu kağıtta. İsmimi falan da yazmamıştım bu kadar endişeleneceği ne var anlamıyorum ki :) Aksine görseler daha iyi olurdu onun için demek ki değerli bir öğretmenmiş derlerdi :) Ama kendisi bilir naptıysa yaptı belki de çöpe attı :) Sakladığına inanmam açıkcası. Benim görüntümden bile rahatsız olan biri benim yazdığım notu mu saklayacak :)
- +1 yıl
takıntıl biri olduğu herhalinden belli o çicek orada çürüdüğünde muhtemelen orada çalışanlardan biri onu çöpe atacaktır.. bunu kim verdi diye sormasınlar diye almıştır.. sonuçta öylesine süs çiçeği gibi duruyor desinler
Soran+1 yılZaten çiçek solmaya başlamıştı gördüğümde :) Ama neden sormalarını istemiyor ki acaba benimle ilgili ve olayla ilgili onlara açıklama yapmak istemediğinden olabilir mi
- +1 yıl
yani muhtemelen ona kim bu çiöeği veren diye sorduklarında sevmediği görmeye tahamül etmediği bir öğrencsinin adını vermek istemeyeceği için
Soran+1 yılMadem sevmiyorsa neden daha önceleri samimi bir öğretmendi sürekli beni överdi şimdi ne değişti ki hata yaptım diye mi nefret kazandım bu kadar ya
- +1 yıl
bu onun karakterile alakalı , başka bir öğretmen affederdi.. ama onun yapısı bu.. çicek değil pahalı bir hediye alsaydın bile fikri değişmeyecekti zaten... sen yapacağını yaptın... oda kendine yakışanını yaptı.. bu saatten sonra hiç düşünme
Soran+1 yılBu hatadan sonra demek ki bana karşı içi nefret dolmuş resmen..
- +1 yıl
aslinda hiç bir duygu beslemiyor deseek daha dogru olur
Soran+1 yılYani şu an bana karşı ne pozitif ne de negatif düşünüyor öyle değil mi😊 Arkadaşım da dalga geçer gibi diyor ki 'o hocanın burcunun yorumlarını oku anlarsın nasıl biri olduğunu' 😁 her burç yorumu doğru olsaydı ohoo😊 Gerçi genelde bir nevi yansıtıyor burç yorumları kişilik özelliklerini ama yine de tam tamına 😊 Acaba bu olaydan sonra bana karşı içinde koca bir güvensizlik mi oluştu
- +1 yıl
bence öyle çünkü nefret çok daha ağır bir duygu. . o sadece umursamaz çocuk gibi gurur yapan , sabit fikirli bir öğretmen. . burça gerek yok her şey ortada.
Soran+1 yılİyi de ben onun emanetine hıyanet mi ettim ki güvensizlik oluşsun içinde bana karşı😊 Ben sadece onun bu saçma sapan davranışlarına yönelik Psikolojik sorunlar yaşadım geçen sene, o yüzden böyle bir hata yaptım.. Ama gözünden bir miktar düştüğüm kesin😊
- +1 yıl
buna neden arama çünkü çok farklı bir karakter o
Soran+1 yılEvet ya, çok zor biri cidden😊 Yani ne düşündüğünü, değer verip vermediğini insan kestiremiyor tam😊 Ama bu hatadan sonra sanırım aklını başına topladı ve artık insanlara karşı içinde bir şüphe de oluşmuş olabilir. Önceden iyi gördüğünü överdi, severdi. Şimdi ise benim bu hatamdan sonra artık insanlara daha bir tecrübeli yaklaşım olacak içinde.. Her insan görünüşte iyidir diye bir cümle içinden geçebilir.. Bu coğrafya öğretmeni de bir şey söylemek istiyor gibi görünüyor ama konuşuyorum falan hiçbir şey söylediği yok, bazen arkasını dönüp ya da yan gözle bakıyor bilmiyorum niye acaba
- +1 yıl
değer vermediği bence çok açık değil mi. .. çok iyi niyetli düşünüyorsun, önceleri boşver, o hatadan sonra bunlar oldu. .. ve sen yapacağını yaptın. . ondan değişmesini bekleme. . her hatayi büyüten bir yapısı var
Soran+1 yılBen daha arkadaşıma danışan biriyim böyle olaylar karşısında nasıl davranmam gerektiğini :) Yani kestiremem pek çünkü tepki mi koymalıyım ya da iyi mi olmalıyım hiç bilemem :) Ancak biri yönlendirecek ki oradan biraz yola çıkacağım :) :)
- +1 yıl
fikirleri sana sadece düşünmende yardimci olsun. . yönlendirmek için her zaman kendi karar larını al. .. yoksa sağlıkli seçimlerde yapamazsın 😊 hep ikilemde kalırsın. .
Soran+1 yılZaten öyle yapıyorum çoğunlukla😊 acaba sessizim kendimi çok az ifade edebiliyorum diye mi bu kadar üstüme geliniyor
- +1 yıl
ondanda kaynaklı olabilir ama birazda yapı meselesi bu... bir zaman sonra kendini daha ifae edeceğin zamanlar gelecek :)
Soran+1 yılÇünkü genelde bazen bakıyorum okulda bir öğretmen bir öğrenciyle bir konuda tartışırken öğrenci gram altta kalmıyor illa kendini savunuyor savunmak için bir şeyler buluyor😁😊 Ama ben öyle değilim sadece susup kalıyorum söylenenler karşısında tamam diyip geçiyorum😊
- +1 yıl
bu iyi bir şey değl aslında... söyleceğin her şeyi düşünrek söylerden ve yalnış yaparım düşüncesinden kafandan atarsan emin ol daha akışkan olur ilişkilerin.. söylediklerin seni sen yapan şeyler :)
Soran+1 yılKonuşunca da konuşamıyorum ki sesim titriyor ya da cümleleri kelimeleri tam birleştiremiyorum heyecandan ve utangaçlıktan daha kötü oluyor bu sefer de😊
- +1 yıl
samimiyitini daha fazla iletlettirmeye çalış mesela iletişim kuracağın insanlarla daha çok vakit geçir o zaman çekinme durumun olmaz :)
Soran+1 yılAslında olur olmasına da ne bileyim ben pek fazla girişmiyorum samimiyete, konuşmaya😊 Bir de şimdi bu öğretmen ilerde diyelim kendisi bir şey söyledi konu açtı konuşmak için en basitinden adım attı diyelim gerçi atmaz da bir umut, söylenti işte😊 O zaman hakkında ne düşünmeliyim sence? Gurur yapıyor ve çok büyütüyor hatta değer vermiyor bile dedik ya, onun ilerde konuşması, bir adım atması bütün bunları yalanlar mı?
- +1 yıl
o seninle konuşsa bile ben onun samimiyetine inanmazdım... çünkü sana önceden söyledikleri özrüne saygı göstermemesi verdiğin çaba gözünün geçtiğinde merhaba deyşinde ben bir sıcaklık aramazdım doğrusu.. sen iyi düşünme derim yinede... belli olmaz çünkü bu gün yine merhaba der yarın yüzü yine turşu satar :)
Soran+1 yılZaten öyle bir öğretmen😂😊 Bugün neşeliyse yarın suratı asık bir ifadeyle dolaşır falan😊 Anlamıyorum bunları da öğretmen dediğin pozitif olmalı sonuçta o kadar öğrenci var etrafta onların ruh hallerini de etkileyebilir bir nevi😊 bu nedir böyle ya gerçekten samimiyet insan ilişkileri sıfır bunlarda😊 Öyle ders anlatıp çıkmakla öğretmen olunmaz ki😊 İnsan ilişkilerin iyi olacak öğrencilerini yeri geldiğinde adam akıllı dinleyeceksin azarlayıp kovmayacaksın falan filan😊 Bir de ben ona çiçeği verdiğimde resmen hadi git onu da öğretmenler odasına koy dedi kendimi kovulmuş gibi hissettim o an
- +1 yıl
bunlar daha farklı bir öğretmen tipi dersini verip çıkıp giden cinslerden.. halbu ki problemler olsun diğer konular olsun bir yardımcı olması gerek ilgi sevgi dağıtması gerekama bunlarda yok malesef onu öyle kabul etmelyiz yapacak bir şey yok.. hakaret eder gibi davranmış sana..
Soran+1 yılBaşka biri olsaydı böyle kovabilir miydi ya da hadi git diyebilir miydi merak ediyorum😊 Gerçi demez diyemez çünkü kim olsa orada cevabını verirdi konuşurdu yani bense sadece sustum gittim😁😊 Bir de sence bu hocaya tepkimi göstereyim mi? Şöyle yani diyelim kantinde geldi olduğum masaya oturdu ben de kalkıp başka masaya mı gitsem? Çünkü malum gözüme gözükme dedi bana arkadaşım da dedi yanına gitme anlasın hatasını yüzü kızarsın biraz dedi
- +1 yıl
Aynen öyle. .. hiç ilgilenme.. yanına vs... oturursa hiç cevap dahi verme. ... neden derse. . siz beni görmeye tahammül edemiyorsunuz bende böyle yapıyorum dersin
Soran+1 yılPeki ya bağırırsa o an sesini yükseltirse kantindeki herkes de duyar rezil olurum biraz😐 Hem yanındaki arkadaşı olan öğretmen tarafından durumun anlaşılmasını istemiyorum çünkü hep beraberler kantinde bile beraberler soracağın sanmam yani kızım neden oraya gittin demez😊 ses çıkarmadan kalkarım ben de😊
- +1 yıl
ses yükseteceğini sanmıyrum.. sebenini anlatmazsın sende... :) sen bilirsin nasıl istiyorsan
Soran+1 yılHiç yüz vermiyorum artık😊 yanından geçiyorum bazen yüz yüze denk gelsem de baktığım halde konuşmuyorum, aynısını bugün de yaptım sonra sinirliydi yine etrafa olduğum yere bakıyordu gözlerini oradan oraya oynatarak😊😂😂
- +1 yıl
boşver anlasın neyin ne olduğunu... kendinide önemse bu anlamda
Soran+1 yılBir tane öğretmen de bugün sınıfta öğüt verdi. Dedi ki 'Öğretmenleriniz bazen bilmeden, bilinçsizce yanlış davranışta bulunmuş olabilir, bunun altında nedenler vardır belki, belki o an morali bozuktur' dedi ve 'ben yanıma gelen hiçbir öğrenciyi kovmam, ha kovmak ayrı o yanlış bir şey' dedi. Ben de daha ona bunları söyleseydim ne derdi acaba :D
- +1 yıl
öğretmenden öğretmene fark var işte :) muhtemelen bunlarıda anlamaz seni kovardı yanından
Soran+1 yılKonuşmama izin vermiyor ki ardı ardına konuşuyor yüksek sesle, ben bir şey deyince dinlemiyor tam kendimi ifade edicem izin vermiyor konuşmama.. Kendisi istedi böyle olmasını oysa ki ben en büyük adımı attım daha ne yapayım ki? Demek ki bu öğretmenin verdiği kıymet sevgi ve değer öğrencisi hata yapana kadarmış😊 Ben bunu anladım bu olaydan.😊
Soran+1 yıl😊😊
- +1 yıl
senin artık bundan yapacağın is, iç umursamamak 😊en büyük adımı attin bundan sorması onun bileceği iş. . boşver düşünemene değmez
Soran+1 yılZaten öyle yapıyorum git gide de düşünmeyi bırakıyor gibiyim her geçen gün daha az düşünmeye başlıyor gibiyim😊 Zaten zamanla olacağı o, elbet unuturum ve böyle birinin benim için değeri de kalmaz.. Öğretmenlere de bu kadar takılmamak gerek aslında. Sonuçta öğretmen bugün var yarın yok.. Mesela ben mezun olduktan sonra gideceğim o kalacak ama o okulda ya da tayini çıkar gider mi bilemem😊 öyle işte her şey geçici en güzel şeyler bile geçip gidiyor ne yazık ki😊
- +1 yıl
mezun olduktan sonra yeni bir hayatın olacak, bu öğretmeni bile hatırlamayacaksın, 😊 bundan sonası için kendin için cabslaman her şeyden daha önemli. . zamanla zaten daha iyi olacak her şey
Soran+1 yılZaten o yaptığım hatayı hatırlayınca bile kendimi çok kötü hissederdim hep.. Aklıma getirmeye utanırdım o derece. Şimdisinde onun da böyle gurur yapması ve o hata üstüne durması üzerine daha çok utanıp üzülüyordum aslında etrafta gözükmek istememe nedenimin sebebi de bu😊 belki eskisi gibi düşünmüyor hatta eskisi kadar çok düşünmüyor olabilirim ama o öğretmeni görünce yine de yaptıklarımdan dolayı büyük utanç duyuyorum..
- +1 yıl
özrü kabul etmeyen kendisi artık utanacak sakıancak bır şey yok. . o zaman gurur yapmayıp özrü kabul edecekti.. üzerinde düşünüp üzülmen gereken bir şey kalmadı 😊
Soran+1 yılİyi niyetimin önüne geçemiyorum yine de. Dediğim dedik tiplerden olamıyorum. O konuşmazsa ben hiç konuşmam gibi kurallarım da yok. Yine de bilemiyorum vicdanım merhametim daima önüme geçiyor beni engelliyor. Tam düşünmeyi bırakıcam aklıma öğretmeni o uğraştırdığım 2 gün aklıma geliyor ağlayacak gibi oluyorum adam ne kadar üzüldü şimdi diye üzülüyorum
- +1 yıl
hayatta her zaman inandığının arkasında ol doğru bir tanedir.. üzerinde düşünme.. mantıklı baktığın zaman yatığınında doğru olduğunu anlayacaksın
Soran+1 yılKimi de diyor 'saf yerine konulmak çok mu hoşuna gidiyor' 😂 Kimi de diyor 'bunlar güzel huylar ama bunları sınırlandır, dengele, aşırısı zarar kendine de zarar edersin' diyorlar😁
- +1 yıl
ben bu kadara açık söylemem tabi.. ama biraz daha dikkat et bence :)
Soran+1 yılMüdür yardımcısı geçen sınıfa uğradı öğrencilerle konuştu 'öğretmenlerden şikayetçi olduğunuz durumlar oluyor mu' diye. Herkes birbirinden farklı şeyler söyledi yok haksızlık yok nasihat verme falan filan. Bense söylemek aklıma bile gelmedi o an o müdür yardımcısına dalıp gitmiştim çünkü güzel konuşuyor😊 Milletin yakındığı ne kadar da boş meseleler varmış😊 O gün bir öğretmen bir öğrenciye sırf nasihat vermiş diye o öğrenci ağlıyordu koridorda ve öğretmene öfkelenmişti. Ben de içimden dedim 'ne güzel meseleler bunlar benimki kadar ağır mı acaba, bir kovulmak, hakarete uğramak kadar bu ağladığınız şeyler ağır mıdır acaba' 😊
- +1 yıl
iyi ki söylemedin boşver :) senin durumun daha farklı.. zaten söyleceğini yüzüne söyledin... gerek kalmadı ki... herkezin başka bir derdi var tabi büyük küçük :)
Soran+1 yılNe bileyim insanlar baya bencil, ilerisini hiç düşünemiyorlar.. Belki de o hatayı yaptım diye benimle konuşmayı kendine saygısızlık olarak gördüğü için konuşmuyor olabilir mi, yani gururu kırılmış belli ki
Soran+1 yılÖyle işte😊
- +1 yıl
onu kırdığını düşünüyorsun zaten bu oldu evet... ama sonrasında pişmanda oldun insani olarak bunun ikisinide kabul edebilmeli... yani sadece suçlulukla yaşanmaz yaşatılmaz birine
Soran+1 yılBugün de ben kantinde bir masada tek başıma oturup yemek yiyordum sonra göz ucuyla bakar gibi oldu sanki oturacaktı oturmayı düşünüyordu sonra başka masaya geçti😊 böyle şeylerde bile güzel bir sonuç aramaya çalışıyorum vay halime😂😊
- +1 yıl
hatalı olan o sen değilsin arıtık bir sonuç arayacaksan o çabalaması gerek sen değil :)
Soran+1 yılNe bileyim yine de bana taş atana aynı şekilde taş atamıyorum😊 Kimisi de diyor 'bir şey olmaz öğretmenindir sen yine de iyi niyetli ol iyi niyetini bozma daima iyi yaklaş, sana taş atana sen ekmek at, Allah böyle insanları sever hatta görür de çabanın. Belki hala çok üzgün olabilir o üzgünlük nedeniyle ağzının lafını bilmiyor ve hareketlerinin farkında olmuyor olabilir, sen yine de ılımlı ol boşver' diyorlar
- +1 yıl
eğer böyle devam edersen bunlar sende davranış haline gelir... kim olursa olsun saygı her şeyden daha önemdidir küçüğünede bunu vermek zorundasın.. öğretmen olabilir müdürde olabilir isterse vali olsun her zaman kendinden olan doğrulardan taviz verme
Soran+1 yılDiyorlar 'senin için zamanında az mı fedakarlık yaptı, bunları göz ardı etme' Kısacası bana 'yaptığı iyilikleri unutma' diyorlar. 'Seni çok seviyor ve hala da seviyor gururundan ve hatanın ağırlığından belli etmiyor artık dışa vurmuyor belli ki' diyorlar.
Soran+1 yılEğer yanında değersiz biri olsaydın bunları çok kolay bir kenara bırakıp seninle eskisi gibi olurdu diyorlar demek ki ne kadar değerin varmış ki adam unutamıyor hatanı diyor
- +1 yıl
olur mu öyle şey. . samimiyette sevgi vardır bunun insanın gözüne bakarak çok kolay anlarsın. . kafanı karşıtırıyorlsr sadece
Soran+1 yılAma karşılıklı konuşunca sevgi dolu bakıyor hatta ben bu sene mezun olucaz ben kimseyle kırgın olmak istemiyorum dediğimde yine gözlerime baktı tebessümle duraksadı sonra yine tebessümle yok ne kırgınlığı yok öyle bir şey dedi
- +1 yıl
ben bana böyle davranana kırgın kalırdım, sen böyle yorumlamak ısıtıyorsan bir şey diyemem. .. neticede senin özrünü kabul etmemiş. .. hala haklı olmana rağmen kendine suçlu gibi davranıyorsun
Soran+1 yılBen haklı olduğumu ya da olmadığımı bile bilmiyorum ki😊 Ama içimdeki ses kötü davranmamam gerektiğini söylüyor daima. İnsanların ağzından çıkan kelimeden çok tavırlarına bakın diye bir söz vardı😊 Ya biraz da o öğretmenin kişilik özelliklerini göz önünde bulunduruyorum. Sonuçta iki senedir bizim okulda ve artık az çok biliyorum nasıl biri olduğunu.. Geçen bir öğretmen sınav esnasında kağıtları geç dağıttığı için arkadaşım bundan rahatsız olmuş süre gidiyor diye. Sonra o öğretmene süre gittiği için teneffüsten iki dakika daha müsamaha göstermesini istedi. Öğretmen de direk çıkışmış 'yok canım hayır olmaz süre veremem ben' diye. Arkadaşım da ısrar edince arkadaşıma 'bak hala konuşuyorsun sus artık' gibisinden bir şey söylemiş. Arkadaşım o günden sonra o öğretmenin yüzüne bakmıyor. Baksa bile nefret içerikli bir surat ifadesiyle bakıyor oysaki ortada öyle kabarık bir mesele bile yokken😊 Ben kendi olayımı anlatınca o da kendi olayını anlattı örnek olarak.
Soran+1 yılHatta dedi ki 'ben haklıyım tabiki de, o gelsin asıl benden özür dilesin. Böylelerinin ayağına gitmeyeceksin. Hiç umursama bile' dedi bana. 😊
- +1 yıl
kötü davran demiyorum zaten sadece samimiyet kuracağın bir şey kalmadı bana sorarsan... onu değiştirmiyorsan bırak buna kendi karar versin... biz onu öyle kabul ettik ama kendi doğrularından taviz verirsen sen hep haksız çıkarsın haklı olsan dahi... sen ona on adım adım attın o bir adım bile gelmedi... çicek olayından sonra istetediği kadar yüzüme gülsün beni inandıramazdı...
Soran+1 yılAcaba bir daha tekrarlarım diye mi düşünüyor
- +1 yıl
bunu bilemeyiz.. onun yerine değil artık kendi yerine düşünmen gerek... o ne yapacağına kendi karar verecek... ona okul bitene kadar süre...
Soran+1 yılBir de geçen sene bu hatayı yaptıktan sonra gidip özür dilemiştim bana şey demişti 'ben o kadar bu öğrencimi düşüneyim harçlığı var mı yok mu diye, saçının teline bir zarar gelmesin diye uğraşayım, şu öğrencimin bana yaptığına bak. Senin saçının teline bir zarar gelse ben bu okulu karşıma alırım' demişti. Bu cümle çoğu kişi tarafından hep yanlış anlaşıldı. Arkadaşım bile ağzını eliyle kapatarak 'oha' dedi. 'fazla ileri gitti ama' dedi kimisi de art niyet aranacak bir şey yok belli ki çok seviyor evladı olarak görüyor dedi
- +1 yıl
bu bir şeyi değiştirmez tek bir hatanda sana nasıl davrandığınıda gördük... çok seven affedicide olur ki.. sen onun öğrencisisin... yani en sonki yaptıklarından sonra ben iyi niyetli olmazdım... bu benim fikrim... sen istedğin gibi davranmakta tabi özgürsün
Soran+1 yılAynen öyle.. Dediğin gibi okul bitene kadar süresi var. Kendisinin elinde😊 İstese eskisi gibi olabilir onun elinde yani, benlik bir şey kalmadı artık, yapacağımı yaptım özrümü de diledim.😊 Çiçek vermem iyi oldu aslında çünkü bu sayede nasıl biri olduğunu gördüm.. Yoksa başka türlü göremezdim😊
- +1 yıl
yine sen nasıl davranacağına karar verecek olan kişisin ben olsaydım böyle davranırdım.. kendi hatasını anlaması en sağlıklı karardır :)
Soran+1 yılO anlayana kadar okul biter😂 Anlasa bile gelip kendisinin bir adım atacağını sanmam
- +1 yıl
artik orasını zaman gösterecek 😊kendi bilir atıp atmama konusunda
Soran+1 yılBana geçen sene şey demişti 'bu yaptığın hatanın elbet bir bedeli olacak'
- +1 yıl
:) kimse bedel ödemek zorunda değil hata özür diledi.. ama bu kadar gururda kendini bitirdi
Soran+1 yılBedelden kastı ne ki acaba😂😊
- +1 yıl
kafasında kurduğu olur olmaz alınganlık düşünceleri... ergenlikte kaldı bunlar :)
Soran+1 yılÇok komik bir durum ya :D Hoca bir de yaptığım hatanın kötü olduğunu bana söylerken alıngan alıngan çöcuksu haller yapıyor ya baya komik :D Biraz zamana ihtıyacı da olabilir diyeceğim de aradan 1 sene geçti ya :D
- +1 yıl
1 senede değişmeyen hiç değişmez.. onun yapısı böyle.. insanları böyle tanımlıyor demek ki.. :) böyle eğitimci olmaz
Soran+1 yılDediğim gibi gerçek yüzünü gördüm ve bu yüzden bir nevi iyi ki de hata işlemişim demeye başlıyorum artık😊 yoksa onu hep bu sahte yüzüyle tanıyacaktım, bilecektim eğer hata yapmasaydım.😊 Demek ki insanın nasıl biri olduğunu ona hata yapınca öğrenebiliyormuşuz.😊
- +1 yıl
Aynen öyle 😊 bazı şeylerde gerçekleri görmekte var.. İşte buda bunu sağladı
Soran+1 yılAslında bir insanın nasıl biri olduğunu görmek için hata yapmak gerekiyor😂😊 Anlamıyorum sanki meslektaşı ya da yaşıtıyım beni karşısına almış gurur yapıp duruyor😁😊 Benim bildiğim her ne olursa ne hata olursa olsun öğrencinin gelip bir özrüyle bence düzelebilir çünkü sonuçta öğretmen öğrenci ilişkisi. Öğretmenler zaten affedicidir affederler😊 Fakat bu öğretmen bilemiyorum.. Hatta öğretmen bile demesem daha doğru olur önceden polismiş sonradan kolay yolla bir sınavına girip öğretmen olmuş😂 Arkadaşım da diyor 'Ben onu öğretmen olarak bile görmüyorum, gelmiş uydurma basit yolla sınava girip kazanmış başımıza öğretmen olarak gelmiş' diyor😂😊 Gerçek öğretmenler bağışlayıcıdır.😊
- +1 yıl
bunu sen biliyorsun o bilmiyor 😊çocuk gibi onun karakteri bu, böyle de devam eder. . okul biter herkez yoluna gider. .. polisler genelde ciddi düzen içinde yetişir asabi de olurlar ve nizami düzeni severler ondan belkide
Soran+1 yılÖyle de olabilir😊 Böyle öğretmenlerin işi gücü ayrımcılık. Başka bir öğrenci olsaydı karşısında bence daha farklı olabilirdi tepkisi. Daha hafif olabilirdi.😊
- +1 yıl
belkide evet. . bunlar sonrsdan öğretmen olanlar. .
Soran+1 yılArkadaşımın da dediği gibi yani benim gibi sessiz, daha konuşmaya utanan birini ne bu kadar uğraştırıyor anlamış değilim. Zaten zar zor cesaretimi toplayıp, öğretmenler odasına gidip soru sorabiliyorum😐 Ve yanına cesaretimi anca toplayıp gidebiliyorum😐 Bilemiyorum yani.. Dün de öğretmenler odasına bir öğretmene soru sormaya gittim, oradan uzun süre beni izlediğini farkettim böyle gözleri falan gülüyordu uzunca bakıyordu dalmışçasına..
- +1 yıl
biraz daha kendine güvenmelisin böyle şeylerde. .😊o öğretmene benim inancım pek kalmadı... emin olamıyorum artık o konularda
Soran+1 yılTek düze de girmiyor ki.. Sürekli kafa karıştırıyor. Bir gün bir bakıyorum sinirli ve kızgın öteki gün bakıyorum beni görünce uzun uzun bakıyor tebessümlü bir yüz ifadesiyle. Tek taraflı olsa, mesela hep bir noktada dursa bu kadar çok düşünmem ve kafama takmam ama o da dediğim gibi aklımı karıştırıyor bu karışık davranışlarıyla
- +1 yıl
değişken insanlarla, anlaşmak zordur yani ruh hallerinden anlarsın zaten. . o yüzden üzerinde düşünecek bir şey yok. . kendi haline bırakmak en doğrusu
Soran+1 yılHaklısın, böyle ne yaptığı belli olmayan insanları kendi haline bırakmak en doğrusu😊 Ama işte insanın aklını karıştırıyorlar, umutlandırıyorlar yine de.. 😊 Bir keresinde de bahçede ilk defa basketbol oynuyordum tek başıma. Hava sıcak diye hırkamı çıkarmıştım. Oyun oynuyordum tek başıma sonra beni gördü geçti bir garip bakış attı belliydi yani. 😂 bir keresinde de okulların kapanmasına yakın kimseler yoktu sınıfta, ben de akıllı tahtadan edebiyatla ilgili bir şeylere bakıyordum sonra ansızın birdenbire geldi soru sordu şu sınıf nerede diye sorarken de gözlerini dikmiş akıllı tahtadan açtığım şeylere bakıyordu. Bunu arkadaşıma anlattım arkadaşım diyor bu adam senin baktığın şeylere bile bakıyor mu afedersin mal bu adam nasıl takıntı etmişse seni dedi. Bir keresinde de kendisi itiraf etmişti hatta😂 Genelde aklıma takılan öğrencilerle uğraşırım diye😂 Eğer fazla da ilgi gösteriyorsam bundan sizene demişti öğrencilere😂
- +1 yıl
Aynen kendi haline bırak. . neden umutlanıyorsun ki boşver. . umursamaman en iyisi. . taktılli olduğu açık zaten her halimden
Soran+1 yılBir de müdür yardımcısına demişti ki 'Ben de dahil olmak üzere arkadaşlarının da kendisine karşı ilgisi var, kendisine karşı okula geldiğim ilk günden beri bir ilgim, bağıntım var fakat hiç ummazdım beni çok kırdı bu hatayla çok, ' demiş
- +1 yıl
özrü kabul etmeyen kendisi, bunu söylemeye hakkı yok bence
Soran+1 yılBunu daha önceden demişti geçen sene falan. Anlamıyorum bir insan neden bu kadar ilgisi ve bağıntısı olan bir insanı kolayca affetmez ki? Mademki ilgisi ve bağıntısı varmış bana karşı o zaman neden güzelce özür dilememe rağmen affetmedi ki? Affetmeye istekli değil sanırım. Benim sevdiğim öğrencim olacak da gelip benden özür dileyecek asıl ben kendim can atarım o öğrenciyle eski samimiyeti kurmak için ve kolayca affederdim
- +1 yıl
o ona göre hata yapılmaz. . mükemmel birini arıyor. . kötü bir düşünce bence affetmekte olmalı insanın hayatında bu onun yapısı asla değişmez şimdi de 50 yıl sonrada
Soran+1 yılÇoğu insan mükemmeldir zaten fakat arada bilinçli ya da özellikle bilinçsizce yaptığı hatalar bence kişinin bu özelliğini bastırmamalı ki eğer tekrarlanmamış ise.. Kimisi de diyor 'boşver öyle kalsın çabalama, seni seven böyle sevsin, kimsenin güvenini geri kazanmak için çabalama sendeki o değişimi kendileri farketsin kendileri görsün' diyor
- +1 yıl
arkadışın haklı bırak seni seven öyle sevsin. . Bu yüzden çabalamana gerek yok. . yapacağını yaptın artık
Soran+1 yılAynen öyle 😊 kendisi bendeki o değişimi görmek için çabalasın bakalım ne olacak😊😊
- +1 yıl
hayırlisi artık 😊
Soran+1 yılİnşallah😊 Geçen sene gidip müdür yardımcısına anlatmış her şeyi detaylıca, bana gelince de diyor ki ben hiçbir şey anlatmadım. Madem anlatmadıysa nasıl biliyor müdür yardımcısı. Hiç yüzeysel anlatılmışa da benzemiyordu valla.. Bazıları da diyor ki 'onlar aralarında bir anlaşma yapmış da olabilir,' söylerim ama kimse bilmesin gibisinden😂
- +1 yıl
söylemiştin daha önce zannetmiyorum anlaşma yapacaklarini. . yani söylemişede detaylı olmamıştir
Soran+1 yılAma gayet detaylıydı ya./ Müdür yardımcısı bana sorduğunda birkaç soru resmen şaşırdım nerden biliyor dedim içimden :/
- +1 yıl
tümüyle sanmıyorum ama anlatmıştir yinede. . artık bunlara fazla takılma müdürlerle ya da o öğretmenle bir işin kalmadı artık
Soran+1 yılDaha önceden de dediğim gibi müdür yardımcısına bir teşekkür borcum var ama😊 Haftaya cumartesi öğretmenler günü yanılmıyorsam😊 Ama ben hediye alıp hediyemi pazartesi günü vereceğim😊 Hem teşekkür borcum hem de özür borcum var ona karşı. Zaten en büyük fedakarlığı o bana yaptı. Eğer surat asıp kızgın olması gereken biri varsa bence o. Geçen sene az mı uğraştı benim saçmalıklarımla.. Başka bir müdür yardımcısı olsa o devamsızlıkları silmezdi direkt sınıfta bırakırdı yani. Ve bütün bunlardan sonra bile benimle hala iyi ve güleryüzlü konuşuyor😊Dediğim gibi bence kızgın olması gereken biri varsa o da müdür yardımcısıdır, kızsa hakkı vardır şunca yaptığı fedakarlıktan sonra😊
- +1 yıl
bilemiyorum bence yeteri kadar özrü diledin hediyeni de aldın bence alma ama sen bilirsin sadece öğretmenler gününde sevdiğin bir öğretmene alsan kâfi
Soran+1 yılAma müdür yardımcısından özür dilemedim ki. Yine de bu yaptığı fedakarlıktan karşı ona bir teşekkür borcum olduğunu düşünüyorum sence doğru mu düşünüyorum
- +1 yıl
sen daha iyi birisin ama ozur dilesende o öğretmen gibi aynı şeyleri tekrar edecek, ne gerek var böyle şeyler zaten aradan 1 yıl geçmiş, ben hatami bu şekilde hatirlatmak istemezdim
Soran+1 yılAma nedense daha iyi olacağını düşünüyorum ve müdür yardımcısı da mutlu olacaktır unutmadığımı bir kenara yazdığımı düşünecektir😊 Başka türlü şöyle mi yapsam acaba, sevdiğim bir öğretmene ufak bir hediye mi alsam😊
- +1 yıl
sen bilirsin 😊ister müdür yardımcısına al ister sevdiğin bir öğretmene ben olsam rehber öğretmenime alırdım o hepsinden daha çok hakediyor
Soran+1 yılDaha karar vericem işte kime alacağımı😊 Ya aslında müdür yardımcısına bir teşekkür borcum olduğunu düşündüğüm için ona almak istiyordum. 😊 İçten içe hala aynı olduğumu da düşünebilir bunu düzeltmek için😊 Ama var ya şu kızdırdığım öğretmen nasıl içerlemişse olayı hala içinde tutuyor besbelli yani.. Demek İnstagram biyografisine 'beni öldürmeyen şey beni güçlendirir' yazdığına göre baya baya içerlemiş belli yani😊 Çevremdekiler de hep diyor 'koskoca adama yaptığına bak, bence affetmemekte haklı, kötü yapmışsın, adama resmen iftira atmışsın şöylesiniz böylesiniz demişsin' diyorlar.. Hatta bana şey demişti 'sen hiç göründüğün gibi bir öğrenci değilsin' acaba hala öyle mi düşünüyor ama yanlış düşünüyor..
- +1 yıl
kime almayi daha çok istersen ona al, kararını sonrada verirrsin. .. çocuk gibi zaten o 😊 boşver istediğini düşünsün onun herkes ne olduğunu analdi
Soran+1 yılKimi de diyor 'mantık olarak verdiği değer düşer, çünkü sen onun koyduğu yeri paramparça ettin' diyor. Bence bu çiçek olayından sonra bunu diğer öğretmenler de anlamıştır bu öğretmenin çocuk gibi olduğunu..
- +1 yıl
kimsenin bir değeri düşmez sen hak edene hakettiği değeri ver
Soran+1 yılKimi de diyor 'keşke okulunu değiştirseydin, kendini daha iyi hissederdin. Yeni bir sayfa açar bütün bunları unuturdun, şu an hala o okulda olduğun için o olayları hatırlayıp vicdan azabı çekiyorsun, eğer o okuldan gitseydin bence yeni bir ortama girerdin yeni okulda, unuturdun' diyorlar
- +1 yıl
artik dönem başladı zaten son senen boşver. .. vicdan azabı çekecek bir şey kalmadı
Soran+1 yılNe bileyim çevremdeki insanlar da söylüyor 'zaten bu dönem de bitse geriye bir dönem kalıyor. Azıcık zaman kalmış bence okulunu değiştirmen komik olur' diyorlar. Başka bir rehber hocası da dedi ki 'Senin için okulunu değiştirmen çok daha sağlıklı olacaktır. Zaten psikolojik olarak baya bir şeyler yaşamışsın, psikolojikmen yıpranmışsın, ayriyeten karşı tarafta öyle. Ama eğer bu derslerini olumsuz yönde etkilemeyecekse ve ben unuturum diyorsan devam et, ama yok sürekli düşünürüm üzülürüm diyorsan kesinlikle değiştirmeni söylerim'dedi
- +1 yıl
sen bilirsin ama bence değmez. .. herkez kendi yolunu seçti. .. derslerine odaklanip dönemii bitiririm yerinde olsam
Soran+1 yılYa aslında odaklanıyorum odaklanmasına😊 Sınav notlarım da yüksek 85 in üstünde matematik dışında tabi😂😊 Valla başkası olsa emin ol haksız olsa bile ben haklıyım o gelsin ayağıma derdi. Ama bilemiyorum ben öyle olamıyorum😂 Haklıyken bile kendimi haksız bulmak için elimden geleni yapıyor gibiyim nedense, öyle hissediyorum😂😂
Soran+1 yılKimisi de diyor 'kendini basitleştirilme, biraz ağır ol, yanına gitme konuşma, anlasın hatasını. Böyle yaparak kendini basitleştirip seviyeni alçaltıyorsun, hatta kızgın mı bakış atıyor sen de ona kızgın bakış at' diyorlar😂
- +1 yıl
bunu en başından söylüyorum 😊iyi bir özgüven ortaya koyman gerek, bu seni sen yapacak şey...
Soran+1 yıldeğeri düşmüş gibi davran ona diyorlar :D onun yaptığını yap hiç kafa yorma diyorlar :D daima tepkili ol görür görmez hemen yüzünü kızgın bir hal alsın o gözüme gözükme lafını düşün diyorlar :D o aldığın hediyeye bile değer vermeyişini göz önünde bulundur, şu son zamanlardaki söylediklerini ve tavırlarını göz önünde bulundur ve net ol diyorlar :D
- +1 yıl
bazen karışıdakini hiç bir şey yapamayarskta bir şeyler anlatırsın. . tepkili sinirli değil umursamaz ol. .
Soran+1 yılGururuna yenik düşmediği sürece bence umursamazlığı anlasa bile bir fayda etmez😊 Ama çok düşündüğü kesin.. Hem beni, hem de o olayı hala içinde tuttuğu besbelli. Hissediyorum yani. Belki de bu sene 12lerin dersine giremediği için canından can bile gidiyordur ve bunun sorumlusu olarak beni de görüyor olabilir😊 Bazı arkadaşlarım da 'bizi kurtardın en azından, bu sene kurtulduk bari o öğretmenden teşekkür ederiz' dediler😂
- +1 yıl
farketmeden iyilikle yapmışısin demek ki onlara 😊 boşver hiç umursama boşver
Soran+1 yılGönül isterdi ki hata yapmamak ama olan oldu bir kere😊 Hem bir yandan kaybettim bir yandan kazandım gibi oldum😊 O öğretmenin eski samimiyetini ve güvenini belki kaybetmiş olabilirim ama gerçek yüzünü gördüm en azından😊 Ve ayrıca önyargılı öğretmenler tanıdım ayrıca arkadaşlarımı da bu öğretmenin gazabından kurtardım çünkü onlar başından beri bu öğretmeni istemiyorlardı ama nedenini bilmiyorum sevmemişler herhalde😊 Ben bu olayı aslında okul dışındaki birkaç öğretmene de danıştım. Dediler 'o öğrenciyle bir süreliğine aram mesafeli olur, eğer yani bu kadar iyi tanıyorsam bu öğrenciyi, muhtemelen psikolojik olduğunu düşünürüm. Bir süreliğine arama mesafe koyarım, yüz vermem. Sonra eski samimiyetimi geri gösteririm ve gözümdeki değeri eskisi gibi olabilir ama bu tek şartla olur o öğrenci eskisinden çok daha iyi olursa, kendini toplarsa' dediler😊😊
Soran+1 yıl'Ama bu gönül alma işleri çiçek ya da kahve yapıp götürmekle olacak şeyler değil' dediler. 'Bir şeye bir gün boyunca emek ver, kendi emeğin olsun' dediler. Ve biraz da ilgilen dediler. Tıpkı onun sana daha önceden yaptığı gibi dediler ama bu senin daha önceden dediğin gibi taklitçilik olmaz mı😊
- +1 yıl
o ogretmen gereken samimiyeti bence haketmiyor. . kendini ona ispatlamak için çaba sarfetmezdim yerinde olsam
Soran+1 yılZaten artık bıraktım herhangi bir çaba sarfettiğim yok😊 Sadece kenardan köşeden olacakları izliyorum artık.😊 Ben sadece insanların bu konu hakkındaki görüşlerini merak ettiğim için soruyorum😊 Cidden sen olsan öğrenci ayrımı yapan bir öğretmenin bu davranışları dikkatini çekip laf atmaz mısın? Nerden biliyor ki belki bu yaptığım hata ona çok değer verdiğimi gösteriyordur. Ama anlayacağını sanmam😊 O sanırım beni cezalandırmakla meşgul, böyle şeyler aklına bile gelmez, gelse bile elinden bir şey gelmez o gururu varken😊
- +1 yıl
Sadece izle zaten, ben olsam bana o ayrımı yapanı kendi dünyamdan tamamen ayırmaya calışırdım. . Akıllı insan bunu anlar zaten onun işi polisin yaptığı gibi sadece ceza kesmek
Soran+1 yılÇoğu arkadaşım da diyor ki 'ama en büyük ayrımları ve fedakarlıkları sana yaptı, seni hep bizden ayrı gördü daha çok değer verdi, notlarını da hep yüksek verdi' diyorlar. Hatta bu hatadan önce bana samimi davrandığı zamanlar sınıftakiler bundan şikayetçiydi ve o öğretmene öğrencilerinizi seçiyorsunuz diyenler bile oldu sırf bana karşı samimiyetinden dolayı bunu kıskananlar olmuştu😂
- +1 yıl
sen bilirsin 😊 katılıyorum arkadaşların doğru söylüyor ama ben bir insanın son yaptığına bakarım
Soran+1 yılNe yaptığı da bellisiz olduğu için net bir karar veremiyorum açıkcası😂 Bir gün bir bakıyorum ben başka bir öğretmenle konuşurken oradan tebessümlü bakıyor bana gözleri gülüyor. Diğer gün ise koridorda gördüğü zaman bazen sinirleniyor bana bakarak bazen de tebessümlü bir yüzle bana bakmadan etrafa bakarak yürüyor😂
- +1 yıl
artik inanma, çünkü gerek kalmadı aklında olsun 😊
Soran+1 yılBence bu kadar büyütülecek ve uzatacak bir şey yoktu bana kalırsa😊 Alt tarafı saçma sapan eleştiriydi ama yapım yolu yanlış olabilir hatta baya yanlış olabilir ama iftira ya da hakaret değildi ki onlar.. 😊 İftira daha başka bir şeydir, birinin arkasından birine suç atmak gibi bir şeydir, ama ben sadece ona söyledim bunu. Hakaret ise çok daha ağırdır küfür gibisinden.. Bence biraz da suç kendisine de var abuk sabuk davranmasaydı bunlar olmazdı😊
- +1 yıl
problem olan tek şey öğretmeninin eleştiriyi kaldıramamış olması. . ve üzerine gurur yapması. .. degmez bile
Soran+1 yılYa bugün hiç ummadığım bir şey oldu, şimdi bugün sınav vardı ya kelebek sistemi böyle sınıflara falan dağıldık ve benim sınav için girdiğim sınıfta da o öğretmen vardı, gözetmen olarak ve sınav kağıtlarını dağıttı bu şimdi sonra bir öğrenciye dedi ki 'sen okula yeni mi geldin, ben daha önceden gördüm mü seni' gibisinden bir şey dedi. O öğrenci de 'yok ben vardım hep' dedi. Sonra o öğretmen aniden dedi ki beni işaret ederek 'bak şu öğrencimi okula geldiğim günden beri ismini hemen öğrendim'' dedi tebessümle bana bakarak. Sonra ise öğretmenler odasına gittim bir öğretmene soru sorucaktım bu da ordan bakıyordu sonra yanındaki ingilizce öğretmenine herhalde benimle ilgili iyi şeyler söylüyordu yanılmıyorsam keyfi yerindeydi. Anlamıyorum noldu bugün bu hocaya değişen şey nedir :) Acaba birisi uyardı mı onu ya da aleyhimde bir şey mi öğrendi bugün samimi davrandı :)
- +1 yıl
belkide o an açıklama gereği hissetmiştir kendince. .. bir kaç gün sonra yüzü eski haline girer. .. zannetmiyorum ne için uyaracak ki. . bir öğrencoyi başka bir öğretmene karşı savunanı görmedim şimdiye kadar
Soran+1 yılNe bileyim ama aralarında konuşuyorlardır bence bu kesin :) Arkadaşım da diyor ki 'o yavaştan açılıyor gibi, galiba o senin aldığın hediyeyi eve götürmeyip ve sana gözüme gözükme dediğine göre, bir şeylerin mesajını vermeye çalışıyor sana. Bu işlerin hediye alıp masraf etmekle olmayacağının mesajını veriyor olabilir. Aldığın hediyeye niye değer vermesin ki? Eğer bu hatayı yapmadan önce gidip ona hediye alıp verseydin bence koşa koşa eve götürürdü' diyor arkadaşım.. 'Bence o yavaştan eskisi gibi olacak bak demedi deme, şimdi sen ona hediye aldın eğer hediyeden sonra sana iyi davransaydı sen muhtemelen içinden diyecektin ki vay be hediye aldım hemen değişti diyecektin o da muhtemelen hediyeye önem vermemiş olabilir bu nedenle' dedi ve 'vay be nasıl bir öğrenciysen gözünde, ismini gelir gelmez öğrenmiş' dedi arkadaşım :D Ayrıca öğretmenler odasında beni görür görmez hemen ingilizce hocasıyla konusmaya başladı 'iyi şeyler söylediği kesin' gibiydi :)
- +1 yıl
bence, mesaj vermek yerine saygılı ve seviyeli daha iyi olurdu. . hediye vermek onu almak için hata yapmaman olmak gerekmiyor. . ben o zaman da söyledim tutumu yalnışti. . ama sen hala umutluyum diyorsan senin bilecek işin
Soran+1 yılArkadaşım da diyor 'valla sen daha iyi bilirsin onun ne hissettiğini, ne yapmaya çalıştığını çünkü senin onunla aranda derin bir bağ var ki sen onun ne yapmaya çalıştığını anlayabiliyorsun' diyor :) Umutlu olsam ne yazacak ki o söylediği cümleler aklıma takıldı ve aldığım hediye değer görmedi.. :) Artık bir şey demeye çalışsa bile gülmüyorum tebessüm atmıyorum o davranışlarından sonra gerçekten soğudum çünkü
- +1 yıl
ama hala onun davranışlarını takip ediyorsun. . senin vaktin onun hatasını anlamakla geçmemeli.. herkez kendi inandığı şeylerden sorumludur... değişmek isteyen bunu gösterir daha gerçekçi bir biçimde
Soran+1 yılAynen öyle :) Ya benim onun davranışlarını takip etme sebebim aslında düzelip düzelmediğini öğrenmek için :) Bana eski samimiyeti göstermesin ama yeter ki o hatayı unutup iyi olsun diye davranışlarını gözlemliyorum yani anlamaya çalışıyorum her gördüğümdeki yüz ifadesini :D :D
- +1 yıl
birak düzelip duzelmediğne kendi karar versin , seni kırgıdıgi için pişman olursa o zaman düzeldiğine inanırim sadece. . bu senin için önemli değilse sadece konuşsun diyorsan, kendini önemsiz görüyorsun demektir
Soran+1 yılO cümleleri söylediğini hatırlamaz bile 😊 Kendimi önemsiz görsem gördüğüm yerde ona selam vermeye devam ederdim konuşurdum falan filan.. Genelde zannetmiyorum öğretmen öğrencisinin kırıldığının farkına varacak da gelip pişman olacak😂 hatırlamazlar bile, sorsan bile garipser öyle bir şey yapmadığını söyler😂 Bence bu düpedüz dengesizlikten başka bir şey değil. Nasıl davrandığını bilmeyen bir öğretmen.. bir dengesi yok yani.. Başka bir öğretmen olsa bence tavrını net olarak ortaya koyardı, böyle bir gün farklı öteki gün sinirli davranmazdı😊
- +1 yıl
birak öyle kalsın o zaman, çabayı o sarfetsin değil mi 😊 pismanlik affetmek büyüklüktür. . bu başka bir öğretmen.. normal bir yapsısı yol sende ona öyle davran
Soran+1 yılZaten eğer anlarsa hatasını ve gelip konuşmaya falan çalışırsa o zaman derim ki demek ki ben yanılmışım, iyi bir öğretmenmiş derim😊 Ama aynı şekil devam ederse demek ki gururu el vermiyor ve aklına gelmiyorum derim😊 Ama sanki o öğretmende şöyle bir izlenim yakaladım eğer affetse tam tamına affedip eskisi gibi olacak bir öğretmen. Hatta eskisinden daha da iyi olacak bir öğretmen😊 Dediğin gibi her şey onun elinde, istese eskisi gibi de olur istese eskisinden daha iyi bir öğretmen de olur😊
- +1 yıl
zamana bırak en iyisi , görürsün neler olup bittiğini zaten bütün yıl boyunca benim pek umudum yok ama hayırlısı
Soran+1 yılDimi zaten affetmeye niyeti olsa aldığım hediyeye saygısı olurdu😊 Arkadaşım da diyor 'o senin görmen için öyle yapmıştır, ya da eşi belki görür garipser diye götürmemiştir' dedi. Ben de dedim 'böyle saçmalık mı olur ya, bence bunu aklından geçirip eve götürmemesi bile çok saçma' dedim😂 Ne var ki bunda anlamıyorum alt tarafı özür için bir çiçek yani😊
- +1 yıl
Iyi demişsin 😊aynen öyle saçmalık mi olur
- +1 yıl
o saygısi eksik biri
Soran+1 yılŞimdi biraz aşağılar gibi olacak ama, o kadar okumuşlar hala bir şey bir durum karşısında nasıl olacaklarını tam kestiremiyorlar ve saçma sapan düşüncelere kapılıyorlar.. :) gerçi bu biraz kişilik meselesi ama :)
- +1 yıl
yo gerçek bu :) herkezin kişikği farklı
Soran+1 yılYani şu saatten sonra eğer kendisi bir şeyler için çabalarsa, konuşmak için bir şeyler yapmaya çalışırsa düşünürüm ki 'demek ki yavaştan aklı başına geliyor' derim içimden :D :) Arkadaşım da diyor ki 'bak görürsün o ilerde seninle konuşmaya başlayacak, o sensiz yapabilir mi baksana çaktırmadan arada bir laf atıyor seni kontrol ediyor herhalde ona karşı sinirli misin ya da iyisi misin diye' :D :D :D :D
- +1 yıl
zaman her şeyi gösterir :) ben en azıdan bir özür beklerim..
Soran+1 yılGerçi arkadaşımın da konuşma tarzını bazen sevmediğim oluyor bu konularda :D Bana bir kere demişti ki 'acaba seni seviyor olabilir mi' ben de dedim ne alakası var evladı olarak görüyordur ya da kalbinde çok değer verdiği birisine beni benzetiyordur dedim
- +1 yıl
bazı öğretmenlerde var o samimiyet tabi farklı yerlere çekilmemeli
Soran+1 yıloo hiç özür diler mi o :D küçülür bir yeri eksilir :D öğretmen bunlar kendilerini yüksek görmeye meyillidirler. :) Genelde çoğu öğretmen öğrencisinden özür dilemez bile :)
Soran+1 yılbana şey demişlerdi hatta 'ama aranızda aşırı bir samimiyet var yani neredeyse normal öğretmen öğrenci ilişkisini aşacak şekilde, hele ki o bahçede o cümleyi söyleyişi 'senin saçının teline zarar gelse bu okulu karşıma alırım' demesi , milletin aklını daha da karıştırdı ve bazen çok rahatsız olduğum da oluyor, dedikodu yapıyorlar hep :)
- +1 yıl
bu kadar samimiyette iyi değil bence... özür dilemezsede kendi karakteri :)
Soran+1 yılhatta çoğu buna 'gereksiz boş samimiyet' bile dedi :)
- +1 yıl
bencede haklılar arada bir çizgi olmalı her zaman :)
Soran+1 yılya zaten hatadan önce bile ben hiç gitmezdim ki yanına :) kendisinin sürekli bana karşı bir bağıntısı takıntısı vardı sanki :) ben normalde sessiz utangaç biri olduğum için onunla asla gidip sohbet bile etmezdim :) sürekli kendisi laf atardı koridorda görünce illa ismimi çağırıp bir şeyler derdi. Geldiği günden beri böyleydi. Sanki okula gelmeden önce kim olduğumu ismimi biliyormuş gibiydi :D :D
- +1 yıl
yine sen aynu davranmaya devam et :) bütün yıl ne olduğunu görürsün.. burda kararı verecek olan sensin
Soran+1 yılAynen öyle😊 Anlamıyorum arkadaşımın da dediği gibi okulda uğraşılacak bir sürü öğrenci varken gelip sessizlerle uğraşıyorlar😂
- +1 yıl
sağlıklı bir öğretmen değil o bence 😊
Soran+1 yılZaten okulda bile hemen hemen kimse bunun aksini iddia etmiyor :) Deli o ya diyorlar başta arkadaşım olmak üzere :) İyi en azından kurtulduk bu sene, dersimize girmiyor :) Umarım ikinci dönem girmez ya :) Varya onun bu sene dersimize girmemesi ile 2 tane çok iyi öğretmen tanıdım :) eğer o girseydi bu sene, bu yeni öğretmenlerden biri bizim dersimize girmeyecekti ve biz onları asla tanımayacaktık sadece koridorda falan görücektik :D
- +1 yıl
gelen gideni aratmıyormuş :) o zaman
Soran+1 yılAynen öyle😊 İnşallah ikinci dönem bir değişiklik yapıp da dersimize girmez ya😂 Biz iyiyiz böyle😊 Yine saçma sapan davranışlarıyla başka bir öğrencinin de psikolojisini bozabilir😂😊 Ama o yaptığım hatadan sonra umuyorum ki kendini biraz daha toplamıştır eskisine göre😊 Amacım da aslında onun kendisinin aklını başına toplamasını sağlamaktı ama hatayı yapma yolum çok yanlıştı ve saçmaydı o kadar😊 Hani bazen bazı insanları görür ve 'ay ne kadar değişik ve saçma davranıyorsun' deriz ya da öyle olduğunu düşünürüz ya, bence o insanı böyle saçma sapan yapan olayın ve kişinin ne olduğu da önemli😊 Belki karşı taraf onu öyle saçma sapan davranmaya teşvik etmiştir abuk sabuk davranışlarıyla😊
- +1 yıl
girmez merak etme 😊bunu zaman göstericek artık boşver kendi aklıni kendi başına getirsin
Soran+1 yılO gururla zorlanır baya bence😂 Dediğin gibi o an açıklama ihtiyacı hissetmiştir kendince😊 Ama bana 'senin adını hemen öğrendim' derken arkasını dönüp gülerek bana baktı.. Ne bileyim biraz da şöyle düşünüyorum yani mantıken hala sinirli ve kızgın olsa bana karşı, arkasını dönüp de o cümleyi söylerken içten bir tebessüm atmazdı😊 Burda da gururu devreye girerdi. Gerçi anlam yüklendirmemek gerek bu en ufak şeylere ama yine de anlam yüklendirirken bile mutlu oluyorum😊 Bazen motivasyon gibi oluyor herhangi bir şeye iyi bir anlam yüklemek😊
- +1 yıl
sonunda yeniden üzüntü geçip bunları yaşamazsın umarım gördüğü gibi samimiyet görüyorsan bir şey diyemem :)
Soran+1 yılYani bir nevi samimiyet gördük ama güvenç olmaz yine de😊 Kanmamak gerekir, yani artık nasıl değer vermişsem kimi öğretmenin hal ve hareketlerinden ne yapmaya çalıştığını hemen kestirebiliyorum😂😊 Belki o gün mutlu gününde de olabilir herhangi bir sebepten dolayı ya da artık anlamaya çalışıyor da olabilir diyeceğim de pek sanmam😊
- +1 yıl
Güvenme zaten artık bu saaten sonra
Soran+1 yılSoğudum sanki ya, o lafından sonra isterse gelsin bir adım atmaya çalışsın yine de gözüme yapmacık geliyor artık
- +1 yıl
yani görünen oydu zaten. . artık bunuda yapmalısin
Soran+1 yılBir de ben sınavdan çıkarken bana doğru bakıp gülüyor, önceleri ilk benim kağıdımı okurdu acaba yine öyle mi yaptı çünkü bakıp gülüyordu 😂
- +1 yıl
boşver artık bu o kadar da önemli değil 😊
Soran+1 yılÖnemli değil aslında da yine de merak ettim😊 Arkadaşım da diyor 'bence sen o öğretmene hala değer veriyorsun, onun her bir davranışı üzerine düşünüyorsun acaba değişti mi affetti mi diye' dedi😂 Bakalım daha ne tuhaf davranışlar göreceğiz bunlar daha ne ki😊 Şu son yıl içinde bence baya şeyler yaşanır. Bir de önemsemediği şurdan belli, gidip özür dilediğimde 'bu sene mezun olucaz ve ben hiçbir öğretmenle aramın bu şekilde olmasını istemiyorum' dediğimde eğer önemseseydi bu söylediğim cümleyi dikkate alırdı. Tamamen iyi olabilirdi hatta eskisinden daha iyi😊
Soran+1 yılValla mümkünse erkek öğretmenlere hata yapılmamalı bence😂 Bunu eğer bir bayan öğretmene yapsaydım çok daha farklı olabilirdi😊 Erkek öğretmenler biraz katı oluyorlar. Ne kadar gidip konuşabilirsin ya da ilgilenebilirsin ki😊
- +1 yıl
kadinlar biraz daha anlayışlı erkeklere göre 😊birde öğretmenden öğretmene fark var tabi
Soran+1 yılAynen öyle😊 Sanırım gidip ilgi gösterip özür dilemem onu rahatsız ediyormuşum gibi, öyle algılıyor😂 Ama çok karışık bir kişiliği oldu belli.. Ama umursamamam ve onu görünce konuşmamam ona en büyük cevap olacaktır diye düşünüyorum😊 Yani tutturup gidiyor olayı😂 Açıkcası güveninin sarsıldığını pek sanmıyorum çünkü bunda güven sarsacak bir şey yoktu. Sanki bir şeyini emanet etmiş de ben onu çalıp hıyanet etmiş gibi o ne öyle😂 Bence bu tür meseleler güvensizliğe yol açar
- +1 yıl
yani bunari yap bence artık 😊
Soran+1 yılYapmaya başladım zaten😊
Soran+1 yılAma artık görünce kızgın olmuyor sanırım şu son 2-3 günde daha yumuşak bakar oldu
- +1 yıl
sevindim iyi :)
Soran+1 yılŞu son 2 gündür niyese kızgın görünmüyor gibi, yumuşak bakıyor artık sanki eskisi gibi
- +1 yıl
zamanla niyetini daha iyi görürsün :) şimdilik bekle
Soran+1 yılAcaba durumu göz önünde bir daha mı değerlendirdi. Çünkü ne zaman görsem yumuşak görünüyor şu son 2 gündür. Beni görünce bile kızgın olmuyor gibi şu son iki gündür hatta arkasına dönüp hafif tebessümle bile baktığı oldu dün
- +1 yıl
bilemiyorum.. :) değişken biri çünkü
Soran+1 yılBelki de kızgın görünmesinin sebebi ben değilimdir. Çünkü okulda 200 küsür öğrenci var ve her birinin çeşit çeşit davranışları var. Belki onlara kızmış olabilir çünkü onlar da öğrencisi😊 Diyorlar ki 'seni çok seviyo ve hala seviyo ama sen onu kırmışsın' diyorlar
- +1 yıl
ben sevdiğini düşünmüyorum yinede :)
Soran+1 yılNe bileyim o zaman şuana dek olan samimiyeti yapmacık olabilir mi ki? Sevmeyen biri önceden de sevmezdi, hatadan önce de sevmezdi ama hatta bir keresinde kendisi itiraf etmişti 'en kıymetli öğrencim ve diğer öğretmenlerin de gözbebeği' diye
- +1 yıl
ben inanmıyorum en azından :)
Soran+1 yılİlerde daha net anlaşılır bu durum😊 Gerçi baya uzadı bu olay da😂😊 Gerçekten çok teşekkür ederim ne yapayım uzattım uzattıkça olayı, fazla soracak anlatacak kimsem de yok😊 Arkadaşıma bile daha detaylı anlatmadım hiç😊 Mesela yaptığım hatayı bilmiyor, sadece hata yaptığımı biliyor yüzeysel olarak😊 Ne diyeyim gerçekten çok yardımcı oldun, daha türlü nasıl düşünürdüm nasıl bir yol izlerdim hiç bilmiyorum😊
- +1 yıl
elbette :) senin hayatın sadece o öğretmenden ibaret değil bunu unutma.. kendi yoluna bakman en sağlıklısı.. bırak her şeyi zaman göstersin.. yo problem değil, olaylara bakışında senin yapınla alakalı bir şey... rica ederim. elimden geldiğ kadarıyla bir şeyler anlatmaya çalıştım... umarım bundan sonra her şey daha olumlu olur senin için :)
Soran+1 yılAynen öyle.😊 Hayatımın o öğretmenden ibaret olmadığını mezun olunca daha iyi anlayacağım sanırım😊 Çünkü bir daha göremeyeceğim😊 Herkes tamamen kendi yoluna bakacak işin sonunda😊
- +1 yıl
gayet tabi.. daha önünde uzun bir geleceğin var... onlara her zaman iyi şeyler sığdır :)
Soran+1 yılBu arada yanılmıyorsam dün öğretmenler, öğretmenler günü yemeğine çıkmıştı. Sanırım öğretmenler günüydü😊 Bugün ise baktım öğrenciler ya da dışarıdan eski öğrenciler bazı öğretmenlere çiçek falan yaptırmıştı😊 Aklıma bir an kendim geldim😊 Baktım ne kadar çok değer görülüyor alınan çiçekler😊 Aslında ben de ufak bir hediye alacaktım ama almadım.😊 Gerek olmadığını farkettim son anda😊 Uğraştık yaptırdık da ne sonuç aldık sanki, değil mi😊 İyi niyet çok çabuk unutulur, özellikle tek bir hatayla..
- +1 yıl
24 Kasımda öğretmenler günü 2 gün var boşver herkez kendine yakışanı yapar. . hakedecek insanlara al bundan sonra. .
Soran+1 yılEvet 2 gün var fakat elalem sabırsız sanırım😊 Bugünden başlamışlar hediye vermeye😊 Sence herhangi bir öğretmene hediye alsam mı daha iyi olur yoksa hiç almayayım mı😊 Arkadaşım diyor 'gerek yok, hiçbiri haketmiyor, hakedecek kadar yoklar' diyor
- +1 yıl
gerek yok bence alma 😊
Soran+1 yılEğer alsam belki yine aynı durum olacak. Bu sefer hiç yoktan yine bir olayla karşı karşıya olacağım😊 Çünkü öğretmenlerin de kişilikleri hep çeşit çeşit güvenç olmuyor
- +1 yıl
boşver hiç gereği yok
Soran+1 yılAynen öyle😊 Dimi karşımıza hakeden bir öğretmen çıktı da biz mi hediye almadık😂😂
- +1 yıl
aynen :) güzel söyledin
Soran+1 yılBugün arkadaşım bazı öğretmenlerin öğretmenler gününü kutladı bense hiçbirine yüz dahi vermedim. Bir şey demedim yani.😊 Ya ortada tuhaf bir durum var, öğretmenler odası resmen çiçek işgaline uğramış😂 Her bir masada bir çiçek var.😊 İşin asıl tuhaflığı ise hiçbiri alınan hediyeleri evine götürmemiş. İki gündür masalarının üstünde duruyor o orkideler, güller.. Acaba bütün öğretmenler mi değer vermiyor alınan hediyelere. Malum yaptıklarına baksana. Hepsinin masasında olduğu gibi duruyor çiçekler.. Öğretmenlerin biri bile eve götürme gereksinimi duymamış sanki.
- +1 yıl
24 Kasım bir geçsin ondan sonra bak birde
Soran+1 yılO da var gerçi😊 Ne kadar çok sevenleri varmış bu öğretmenlerin de ya😊 Sanırım öğretmen olmanın en güzel yanı seni seven ve sana gerçekten değer veren öğrencilerinin olmasıdır😊
- +1 yıl
evet çok güzel bir meslek 😊
Soran+1 yılAma bir yandan da saygı duyulan bir meslek değil bence. Sonuçta o kadar öğrencinin arkandan konuştukları hakaretlere, küfürlere maruz kalıyorsun😊Ardından yalaka öğrenciler mi dersin ya da sorunlu, yaramaz öğrencilerle uğraşmak mı dersin ohoo hepsi var öğretmenlikte😊😂 Bu arada hani demiştim ya bu kızdırdığım öğretmen İnstagram biyografisine 'beni öldüren şey beni güçlü kılar' diye yazmıştı. O yazıyı sanırım çiçek meselesinden sonra kaldırmış yerine mutluluk içeren bir söz yazmış yanına da kalp emojisi ve kitap emojisi koymuş😂😂😊 Arkadaşım da diyor 'bu adam da çocuk gibi resmen yaptığı şeylere bak, bence bunun seninle baya bağlantısı var' diyor..
- +1 yıl
bu her iş için geçerli sadece öğretmenlikte değil ki ama ben meseleğin kendisini seviyorum sadece
Soran+1 yılAynen😊 Bense 3 ay tatili oluşunu seviyorum bir de rahat yani, gün boyunca işin gücün öğrenci ve öğretmek😊😂 Bir de bu öğretmen neden böyle bir şey yapmış olabilir. O hatayı yaptıktan sonra 1 yıl boyunca İnstagram biyografisine 'beni öldüren şey beni güçlü kılar' yazmıştı sonra çiçek verip özür diledikten sonra onu değiştirmiş mutluluk içeren bir söz yazmış kalpli ve kitap emojili. Arkadaşım da diyor 'bu adam da çocuk gibi, bence böyle yapışının seninle baya bağıntısı var' diyor
- +1 yıl
boşver artık bunları düşünce zaten o çocuk gibi bir öğretmen :) her şeyi farklı yotumlamak pek sağlıklı değil
Soran+1 yılEvet ama bu olanlar da pek farklı yorumlanmayacak gibi değil ama. Yani eğer benim hatamdan yola çıkıp öyle yapıyorsa bence baya gülünç😂 Aklım bir anlam yüklememem gerektiğini ve öyle olmadığını söylüyor ama hissederek kalben düşündüğümde ise kesinlikle benim yaptığım hatadan yola çıkarak öyle yaptığını düşünüyorum. 😊
- +1 yıl
düşünceğin tek şey kendin olsun artık..
Soran+1 yılAynen öyle😊 Bırakayım sebebi her ne olursa olsun beni ilgilendirmemeli şu saatten sonra değil mi😊
- +1 yıl
elbette 😊
Soran+1 yılÖyle işte😊 Ya acaba gidip öğretmenler gününü kutlamamı falan mı bekliyordu, çünkü ne bileyim öyle hissettim bir an. Yanımdan geçince böyle değişik oldu falan😂 Ama ister beklesin ister beklemesin kutlamayacağım😊 Haketmiyor çünkü.. Onun bu arada bir saçma sapan tebessümlü sözlerine ve bakışına kanamam çünkü ertesi gün yine değişiyor..
- +1 yıl
boşver geçti artık zaten bu düşünceğin son öğretmenler günüydü :)
Soran+1 yıla doğru ya😊 bir daha nerde bu okulda öğretmenler gününü göreceğim değil mi çünkü mezun olacağım😊 Şuana dek hiçbir öğretmenin öğretmenler gününü kutlamadım.. İlkokulken bilmiyorum kutladım mı ama ortaokul ve lise hayatımda hiç kutlamadım. 😊 Düşünsün bakalım umarım içinden sorguluyordur acaba bu çocuk neden gelip konuşmuyor diye çünkü eğer sorgulamıyorsa muhakkak büyük bir sorun vardır ortada demektir çünkü o söylediklerini bence unutmaması hatırlaması lazım
Soran+1 yılBu kadar eziklik de yeter yani değil mi😊 Tavrımı net bir şekilde ortaya koymam gerekiyordu zaten koydum da.😊 Aynı adımlarla ilerliyorum😊 Yani cidden bu kadar polyannacılık ve eziklik de yeter😊 İnsanlar bunu daha da kullanıyor ve bundan faydalanıyor gördüğüm kadarıyla.. 😊 Zaten o dediklerini unutmuşsa ve aklına gram gelmiyorsa, kendini o yönden sorgulamıyorsa gerçekten afedersin berbat bir kişiliği varmış diye düşünürüm
- +1 yıl
artık kendinden emin olman güzel , hep bu yolda ilerle zaten , her zaman hakedene hakettiği değeri ver..
Soran+1 yılSence içinden yokluyor mudur söylediklerini yaptıklarını 'bu çocuk acaba neden böyle' diye sorguluyor mudur kendini
- +1 yıl
sanmıyorum aklına bile gelmez
Soran+1 yılPeki o günden sonra yanına gidip bir kere bile konuşmadım onu düşünüyor mudur sence? Öğretmenler gününü bile kutlamadım.. Arkadaşım da diyor 'her ne olursa olsun ama sen yine de uzak dur fazla samimiyet kurma' diyor bana.. Biliyor musun öğretmenler günü geçti ama bugün yine kutlayanlar hediye verenler oldu öğretmenlere😂😊 Eh işte insan yaptığını ne çabuk da unuturmuş..
- +1 yıl
uzak durmanda yarar var... samimyet kurmanda gerekmiyor artık
Soran+1 yılAynen öyle😊 Gerçi şu saatten sonra benim için bir anlam ifade etmemeli öğretmenler gününü gidip kutlamamamı düşünmesi ya da düşünmemesi, ama ne bileyim soruyorum yine de işte sorasım geliyor 😂😂 isterse hala aynı değeri versin, isterse eskisinden daha çok sevip değer versin ama o iki lafıyla bence bütün bunların artık bir değeri yok çünkü yapmacık gelir şu saatten sonra yapacakları..
- +1 yıl
Aynen tabi ki yapmacık gelir 😊
Soran+1 yılBense gittim yapmacıklıkla değil de içten bir halle gidip özür diledim güzelce. Zaten bunu yapmış olmak düşünmüş olmak bile kişinin içtenliğini ve dürüstlüğünü gösterir😊 Eğer kötü biri olsaydım zaten gidip özür bile dileme gereği duymazdım aksine inatlaşırdım😊😂
- +1 yıl
evet :) sen en iyisini yaptın
Soran+1 yılAzıcık bahçeye çıkayım dedim teneffüste arkama bir döndüm kızdırdığım öğretmen ve arkadaşı😂 bunlar da bahçeye çıktı bilemiyorum artık camdan benim çıktığımı gördüler sanki😂 Ama onları görür görmez uzaklaştım oradan tabi. Sanki kasten gelmiş gibiydiler yüz ifadeleri falan
- +1 yıl
geziyorlardır belkide :) sana öyle gelmiştir.. iyi yapmışsın
Soran+1 yılAma niyese benim tam da bahçeye çıkışıma denk gelmiş gezmeleri😊 tuhaf😂
- +1 yıl
belkide raslantıdır :)
Soran+1 yılZaten büyük ihtimal öyledir de yine de belli olmuyor bunların sağı solu😊
- +1 yıl
😊😊
Soran+1 yılşu an ne alakası var bilmiyorum ama instagramdan beni engellemişti😂😂 Acaba o engeli kaldırır mı ki çünkü sonuçta engellenenler listesinde olmak istemem.. Kimi de diyor' bırak bildiğini yapsın ne yapıyorsa yapsın kendi bilir 'diyor.. Zaten dönem sonu işin iç yüzü ortaya çıkar😊 Her sene onur belgesi verdiği öğrencisine bakalım bu sene verecek mi😊 Tamam geçen sene olay tazeydi o yüzden vermedi ama bakalım aradan bir sene geçti verecek mi😊 Onur belgesi derdinde kesinlikle değilim sadece tek aklıma gelen şey bakalım beni düşünecek mi
- +1 yıl
boşver onun verecegi onur belgesine ihtiyacın yok
Soran+1 yılAynen yok çünkü sonuçta böyle adaletsiz bir öğretmen müsveddesinden belge almak istemem tabi şu saatten sonra😊 Zaten ne alakaysa İnstagramdan da engellemişti o olaydan sonra😂
- +1 yıl
boşver isabet olmuş
Soran+1 yılMezun olduktan sonra da eğer engeli kaldırıp istek atarsa o zaman da ben kabul etmeyeceğim ve engelleyeceğim aynı şekilde😊
- +1 yıl
en iyisini yaparsan zaten ihtiyacın olmayacak bu saatten sonra
Soran+1 yılZaten ne yaparsa mezun olmadan yapmalı bence. Eğer eski samimiyetini de sağlayacaksa (gerçi sanmam ama) bence iş işten geçmeden sağlamalı.. Mezun olduktan sonra bence boş yani. Eğer bütün yıl boyunca hiçbir şekilde konuşmayıp yıl sonu da instagramdan engeli kaldırıp ekleme gibi bir şey yaparsa zaten baştan söylüyorum kesinlikle kabul etmem ve etmemem de gerek yani😊 Çünkü genelde öğretmenler böyle yapıyor. Yıl sonunda belki sosyal medya hesabından öğrencilerini ekleme gibi bir şey yapabilir geçen seneden önce yapmıştı tatilde öğrencilerini instagramdan takip edip okul açıldı mı geri takipten çıkmıştı.. Geçen sene de sırf bu olay nedeniyle öğrencilerini eklemedi instagramdan😂 Bu yıl ekler mi bilemem ama bu sefer iyi niyetime yenik düşmemeye çalışıcam tavrımın net olması gerek.. 😊
- +1 yıl
birak bunu o düşünsün artık. 😊 yaparsa kendine yapmasa yine kendine
Soran+1 yılAynen öyle😊 Nedense başkalarının düşünmesi gereken şeyleri hep ben düşünüyorum😂 Neden böyle anlamış değilim suçu kendinde aramaya çalışmak sanırım buna deniyor😂😂 bugün derste bir öğretmen nasihat verdi öğretmen öğrenci konulu, 'öğretmeniniz size karşı soğuksa bunun nedenini onda değil kendinizde arayın, acaba ne yaptım da bu öğretmen böyle oldu ne oldu diye bir kendinizi sorgulayın sürekli kendinizi haklı görmek yerine' dedi
- +1 yıl
böyle olmaman senin için daha iyi her zaman.. boşver onları
Soran+1 yılÇoğu kişi de 'sonuçta özrünü dilemişsin, artık abartılacak bir şey yok özürden sonra sana karşı eskisi gibi olmalıydı affedip' diyor
- +1 yıl
bunu bende söyledim... :)
Soran+1 yılAynen öyle😊 Geçen sene dersimize girdiği zamanlar öğrencileri ne güzel de ayırt ediyordu.. Yok zekasıyla yok bilmem neyiyle ayırt ediyordu. Benlik sorun yok tabi ayırt edebilir fakat o sınıfta bulunan diğer öğrenciler kendilerini ezik ve zekasız hiçbir işe yaramayan biri olarak görebilir. O yüzden ben genellikle öğretmenlerin bir sınıfta bir öğrenciyi özellikle zeka yönünden övmesine ve bunu topluluk, sınıf içinde dışa vurarak 'sen zeki bir öğrencisin' demesine hep karşıyım. Böyle saçma sapan davranışları, ayrımları yapanlar kendileri, sonra biz bir şey yapınca suçlu tamamen biz öğrenciler oluyoruz😊 sonra da diyorlar bu öğrenci niye böyle oldu😂 Bu öğretmen de böyleydi işte😊 Resmen besbelliydi öğrenci ayrımı yaptığı.. Her ne kadar bütün öğrencilerine aynı değeri, sevgiyi veriyor gibi görünse de içten içe mutlaka ayrım yapıyordur ki ortada zaten😊
- +1 yıl
öylesinden hayır gelmez zaten... çok saçma bir şey zaten...
Soran+1 yılBen de buna laf söylerken dedim 'zeka ayrımı yapıyorsunuz' diye. Sonra bana dedi ki 'çünkü hepiniz birbirinizden farklısınız' dedi. Yani tamam farklıyız tabiki de farklıyız ama sonuçta hepimiz öğrenciyiz bence farklılıklarımız olsa dahi bunu göz önünde söylemesi hiç hoş değildi😊
- +1 yıl
sende farklı davran bundan sonra ve artık onun söylediği bir şeyi kafana takma..
Soran+1 yılFarklı derken nasıl farklı davranabilirim ki yani farklılıktan kasıt yüz mü vermeyeyim, konuşmayayım mı zaten bunları yapıyorum😊
- +1 yıl
yüzüne bakma... bunlar..
Soran+1 yılBakmıyorum zaten :) Kendisi konuşunca bile başka bir yere bakarak konuşuyorum.. Görünce bile onu görmemezlikten gelip kafamı başka bir yere çeviriyorum :) Yani onun güveninin kırılıp kırılmaması benim için çok önemli olmamalı aslında :D :) Çünkü geçici biri hayatımda, mezun olduktan sonra bir hiç olacak bütün bunlar artık.. Daha nice insanlar tanıyacağım :) Hatta ilerde hatırlayıp güleceğim şeyler bunlar :D
- +1 yıl
en iyisini yapıyorsun, 😊yanında önünde daha iyi yıllar olacak
Soran+1 yılKimisi de diyor 'Demek ki nasıl büyük bir saygısızlık yapmışsan adam bir türlü affedemiyor ya da niyetinin iyi olmadığını anlayıp uzaklaşmış da olabilir' diyor. Ama anlamıyorum neden yanlış anlayıp uzaklaşsın ki? Sanki sapıklık falan mı yaptım? Uygunsuz bir hareket mi yaptım ki niyetimin iyi olmadığını anlasın? Alt tarafı laf söyledim bunu normal öğrenciler bile yapıyor o zaman eleştiri yapanların hepsi niyeti bozuk mu olmuş oluyor :D Hem okulda kaç şekil davranan öğrenciler var bence niyeti yanlış anlaşılacak biri varsa ortada o öğrenciler yanlış anlaşılmalı ben değil :)
- +1 yıl
boşver alıngan biri o, arkadaşların demesine bakma
Soran+1 yılSence bu sene 12lerin dersine giremeyecek kadar ne vardı ki bu kadar anlamadım. İnsan mı öldü bu kadar.. Bir de bana diyor 'senin yüzünden bu sene 12 lerin dersine giremedim' diyor.. Acaba niyetimi yanlış anladı diye mi böyle yaptı
- +1 yıl
bunu düşünme bu kadar kendi bilir... hayatından kendi içinde devam et... o öyle bakıyor demek ki..
Soran+1 yılGerçi niyetimin iyi ya da kötü olduğunu başta o olmak üzere kimseye kanıtlamak zorunda değilim ki😊 Nasıl anlıyorsa öyle anlasın öyle görsün, Allah biliyor sonuçta niyetimi o yeter😊 Sadece hakkımda yanlış şeyler düşünmesini istemezdim çünkü yanlış anılmayı ve yanlış düşünülmeyi sevmem😊 Bence asıl gerçek değeri veren insan; sen ona hata yapıp onu incittiğin halde bile aleyhinde kötü konuşmayan, aksine ismin geçince bile hoş karşılayan insandır. 😊
- +1 yıl
Elbette kanıtlamak zorunda değilsin... sana inanmak isteyen zaten inanır
Soran+1 yılZaten bana artık iyice yapmacık gelmeye başladı. Teneffüslerde karşılaşmamak için bile yolumu gideceğim yönü değiştiriyorum. Öyle tiksinmeye başladım artık. O benden belki soğumuş olabilir ama ben ondan iki kat daha soğudum😊 İster hatasını anlasın ya da anlamasın bir şey farketmez şu saatten sonra😊 Onu ilk başlarda yapacaktı, ilk başlarda hatasını anlayacaktı😊 Gözümden düştü zaten, artık eskisi gibi nasıldır ne düşünüyordur acaba öğretmenler gününü kutlasa mıydım gibi şeyler düşünmüyorum..
- +1 yıl
en iyis, artık kendini düşün..
Soran+1 yılEminim o da şu an kendini düşünüyordur aynı şekilde😊 Arkadaşlarım da diyor 'belki bu olaydan sonra seninle eski samimiyeti kuramadığı için kızgın ve soğuk davranıyor ve belki konuşmak isteyip bu olay nedeniyle bir türlü konuşamadığı için sinirli görünüyor olabilir, insanların içinden kaç farklı düşünce geçtiğini kestiremeyiz belki de böyledir'diyorlar
- +1 yıl
bırak bunu zaman göstersin.. herkezin dediği doğru diye bir şey yok..
Soran+1 yılİnsanlar kendilerince yorumluyor işte😂😊 Dediğin gibi zaman gösterecek gerçeği😊 Arkadaşım diyor 'onun kişiliği belki değişmiştir kendini toparlamıştır daha ağır olmuştur artık, eskisi gibi gereksiz ve boş samimiyet kurmasını istemezsin herhalde yanılmıyorsam' dedi
- +1 yıl
olabilir 😊
Soran+1 yıl'samimi davranmasını istemekten kastın eskisi gibi boş samimiyet kurmasını mı istiyorsun, eğer öyle olmasını istiyorsan ne diyeyim sana daha, bence isteme yani öyle olmasını, öyle şeylerin sonu pek hayır olmuyor bazen ' diyor😂
- +1 yıl
ondan artık pek bir hayır gelmez artık. . senin için bitsin artık bu düşünceler kafanda
Soran+1 yılAma cidden bazılarına bazen öyle bir hata yapmak gerekir ki hatasını anlayabilsin😊 Karşısına geçip konuşmaya çalışsam hiç fırsat vermezdi, ikide bir kovar gibi hareketler yapardı bir türlü söyleyeceğimi söyleyemezdim. Çok sinir bozucu cidden onun böyle yapışı sonra bu saçma sapan hataya neden oldu işte😊 Başka türlü aklı başına gelmezdi ki😊 Bu sene kendini toplamış gibi artık nerde ne yapacağını umarım biliyordur ve öğrencilerine de haksızlık yapmaz bundan sonra😊 Bu olay ona ders olsun.. 😊
- +1 yıl
umarım bundan sonra her şey daha iyi olur senin için...
Soran+1 yılİnşallah😊 Tabiki de pişman mıyım evet üzgün müyüm evet yaşanmasaydı daha mı iyi olurdu ona da evet ama bir kere yaşandı, olacağı varmış ki demek ki oldu bitti..😊
- +1 yıl
her şeydir bir derstir hayatta.. yapacak bir şey yok.. ileriye bakmak gerek..
Soran+1 yılZaten bundan öncekiler değil, artık bundan sonraki olacaklar önemli😊 Bir de öğrenciyiz yani, bu Öğretmen- öğrenci ilişkilerine ahiretlik ilişki diye bakılmamalı bence. Başka okullarda eminim kaç şekil hata yapan öğrenciler vardır ki bunu ileri boyutta yapanlar bile vardır.. 😂
- +1 yıl
aynen tabi ki
Soran+1 yılÖyle işte😊 Bir şey söylicem bu sefer de bakıyorum masanın üstünde çiçek yok acaba çöpe mi attılar oradaki çalışanlar😐😐
- +1 yıl
atmış olabilirler :))
- +1 yıl
oradaki çalışanlar boşver artık zaten bir değeri kalmadı
Soran+1 yılCidden paramla rezil oldum resmen ya :D Gidip emek vererek hediye alıyorum ve sonuca bak :D :)
- +1 yıl
herkez kendine yakışanı yapar boşver :)
Soran+1 yılAynen öyle :) Başka öğrencileri yanına gidince ne güzel de sohbet ediyor, kovmuyor. Ben gidince kovuyor resmen. Oysa ki o öğrenciler yalaka ve cıvık olduğu halde onları kovmuyor onlarla konuşuyor hatta telefonundan video falan gösteriyor. Ben gidince direkt lafı ağzımda koyuyor , kısa kesiyor ve gönderiyor yani kovuyor...
- +1 yıl
yapacak bir şey yok onu değiştiremeyiz
Soran+1 yılYani elbette değiştiremeyiz değiştirmek de istemem şu saatten sonra umrumda olmaz alıştım çünkü ama neden böyle yapıyor olabilir ki
- +1 yıl
boşver artık bununla ilgilenme bence
Soran+1 yılKimi de diyor 'bunları aklından atman çok zor bunlarla yaşamayı öğrenmelisin'
- +1 yıl
yaşamak zorunda değilsiniz
Soran+1 yılDiyorlar 'bunları aklından silip atman çok zor, eminim karşı tarafta öyledir aklından o olayı ve seni bir türlü atamıyordur ki düşündüğü ve hala aklında tuttuğu da belli zaten, başka türlüsü olmaz ya bunlara bu saçma sapan düşüncelere katlanıp hayatını yine de sürdürmeye devam edeceksin ya da bulunduğun ortamı tamamen değiştirip başka bir sayfa açıcaksın kendine ' diyorlar :/ Aslında evet yaşamak zorunda değiliz, hiçbirimiz değiliz ama işte illa ki bir yerde aklına geliyor ve o an da işin içinden çıkman biraz zor oluyor :/
- +1 yıl
öyle şeyler düşünme bence bu hayatın biter başka bir hayatın başlar... üzerinde çok düşünme
Soran+1 yılYa aslında kendi hayatımı ve sorumluluklarımı elbette yerine getiriyorum hani bu olayın pek bir olumlu ya da olumsuz etkisi olmuyor.. Çok fazla düşünmemin de kendi hayatıma etki ettiğini de sanmıyorum ama insan yoruluyor işte. Bir onu yap bir bunu düşün falan tuhaf :D
- +1 yıl
etrafındaki insanları çok dinleme bence.. konuyu kendi içinde kapatmayı dene
Soran+1 yılBazen koridorda karşılaşıyorum böyle bakmaları yok mu sanki hala eski değeri veriyor gibi
- +1 yıl
boşver bence
Soran+1 yılZaten şu konuda netim. O gelip konuşana kadar hiçbir şekilde gidip kendim konuşmayacağım :)
- +1 yıl
en iyisini yaparsın :)
Soran+1 yılHer şeyi de öğrenciden beklemesinler dimi :D Bence öğretmen olsa bile yeri geldiğinde gidip öğrencisinden özür dilemeli , gönlünü almalı... Erkek öğretmen olsa bile farketmez sonuçta öğretmen..
- +1 yıl
aynen :) :) tabi ki
Soran+1 yılİnsan hiç değilse en azından o hediyenin hatrına gelir bir iki kelime ederdi değerimin düştüğü burdan belli zaten :)
- +1 yıl
yani oda öyle biri işte yapacak bir şey yok
Soran+1 yılBence artık şundan sonra eskisi gibi olsa bile içinde tutar bunu. Ben bir kere ona bu olayı yaşattım ya artık benimle ilgili olumlu ya da olumsuz şeyleri, övgüleri dışarı vuracağını sanmam. Eğer bundan sonra da değer verirse, biraz olsun anlarsa bence bunu içinde tutar bana belli etmez yani..
- +1 yıl
zaman gösterecektir her şeyi
Soran+1 yılBana geçen sene bu olayın ardından şey demişti 'hiç de göründüğün gibi bir öğrenci değilmişsin' bu lafı çok zoruma gitmişti hala da zoruma gidiyor.. Bu cümle resmen görünüşün kuzu ama içinde ne yılanlıklar dönüyor sözünün kapalı anlamı gibi.. Kötü oldum yani. Sonuçta öyle biri olmadığımı iyi biliyorum kişi zaten kendini en iyi bilendir ama karşı tarafın öyle demesi baya üzücü oluyor ya.. Kim dese üzülürdüm.. Onun bu lafına karşılık nasıl hareket etmeliyim ki yani şu an yaptığım gibi hiç yüz vermeyip kendim doğal takılayım değil mi
- +1 yıl
artık bitti gitti bu konu.. artık sadece önemsediğin şey kendin olsun , onun ne yaptığı kendi bileceği iş...
Soran+1 yılBitti gitti de zoruma gitti ama bu cümlesi
- +1 yıl
bazı insanları değiştiremeyiz.. buda onlardan biri... sen yapcağını yaptın artık
Soran+1 yılHiç akıllanmamış gram ilerleme yok.. Bugün kantinde sandalyede oturuyordum sonra o öğretmen geldi diğer bütün sandalye ve masalar doluydu benim oturduğum masanın dışında.. Benim yanımdaki sandalyeler boştu, gelip oturmaya bile tenezzül etmedi ayakta yemeyi tercih etti..
- +1 yıl
yani artık onunla ve kendinle ilgili aklında bir beklenti olmasın artık bu saatten sonra...
Soran+1 yılKısacası benim olduğum masaya oturmaktansa gidip yemeğini öğretmenler odasında yemeği tercih etti.. Benim yerimde başka bir öğrenci olsaydı o masaya muhtemelen otururdu ama ben olduğum için oturmadı. Bu duruma şahit olanlar ne düşünür acaba.. Bu öğretmenle bu öğrencinin arasında ne oldu da bu öğretmen bu masa boşken buraya oturmadı demezler mi? Bazı öğretmenler bile gördü oradan bu durumu. Az kalsın iyi niyetime yenik düşüp 'hocam buyurun burası boş' diyecektim. Çünkü ayakta kalmasına üzülmüştüm.. Yine de öğretmenimizdir edasıyla çağırmak gibi bir his geldi aklıma ama çağırmazdım.. Bilemiyorum nerde hata yapıyorum ki neyi yanlış yapıyorum da böyle oluyor daha ne yapayım..
- +1 yıl
çok fazla düşünüyorsun... bırak istediği yere gitsin..
Soran+1 yılAma insan üzülüyor işte.. O kadar emek ver ve sonuca bak. Gittikçe öfkesi ve kızgınlığı daha da artıyor gibi. Normal insanlar özür karşısında yumuşar ondan sonra daha iyi davranırlar ama ya bu öğretmen? Yanına gidip konuşmuyorum diye mi böyle yapıyor anlamadım ama kendisi bizzat dedi gözüme gözükme çok karışık işler yapıyor ya akıl erdirmek zor
- +1 yıl
neden üzülüyorsun boşver şenin hayatın sadece o öğretmenden mi ibaret
Soran+1 yılHayır tabiki ama insani ilişkilere değer veren biriyim o yüzden zoruma gidiyor.. Peki sen onun bu davranışından ne anladın? Gururuna gurur mu eklenmiş sence😂
- +1 yıl
değer verene yap onu... ben bu kadar düşünmezdim yerinde olsam
Soran+1 yılBen de bilmiyorum ki düşünmemem gereken insanları hep düşünüyorum çok tuhaf.. Çevremdekiler diyor 'ben olsam onca emeğime rağmen hala böyleyse direkt geri çekilirim yüzsüz gibi peşinde hala dolanmam' diyor. Kimi de 'baya bir kırmışsın özür bile yetersiz kalmış' diyor..
- +1 yıl
kendine yazık edersin sadece
Soran+1 yılFazlasıyla ettim bile zaten😐 Hatta bugün ona eğer deseydim 'hocam buyurun gelin' belki bir kat daha kendime yazık edecektim.. O olay hala ilk günki gibi içinde bence..
- +1 yıl
unut gitsin sadece kendine odaklan artık
Soran+1 yılZaten onun sesini duymaya bile artık tahammülüm kalmadı gibi. Sesini ne zaman duysam tiksinir oldum artık. O affedici masum yüzünün altında aslen gurur ve kendini beğenmişlik yatıyormuş.. Belki bundan sonra da kantine bile inmem. Gider yemeğimi başka bir yerden alırım. Çünkü onunla karşılaşmak beni sadece üzüyor. Arkadaşım diyor 'onun olduğu yerden uzak dur, bu olay ile alakalı ne yaparsan yap eline üzülmekten başka bir şey geçmiyor ki geçmez de artık anla bunu' diyor.
- +1 yıl
en iysisi bu zaten senin için
Soran+1 yılSence artık etrafta da fazla dolaşmayayım değil mi? Çünkü görünce üzülmekten başka elime bir şey geçmiyor.. Kantine de gitmeyi bırakacağım.. Bakalım böylesi nasıl olacak😊
- +1 yıl
artik kendi hayatında bak bence
Soran+1 yılYani kendi hayatıma bakacağım elbet zaten bakmam da gerek fakat bu söylediklerimi mi yapayım yani etrafta görünmeyip düşünmeyi de (başarabilirsem) bırakıp kenara mı çekileyim böylesi benim için daha sağlıklı olur değil mi
- +1 yıl
tabi ki bence bunu yapman gerek
Soran+1 yılPeki benim olduğum masaya oturmaması sence hala olaya bağlı olduğunu mu gösteriyor
- +1 yıl
takıntılı olduğunu..
Soran+1 yılBüyük ayıp yani bence utanması lazım böyle yapışından dolayı ki aklına bile gelmez ki sanki olayı arkadaşı coğrafya öğretmeni de biliyor gibiydi oradan sesleniyordu 'gelin buraya hocam' diye hafif tebessümlü..
- +1 yıl
sanmıyorum yinede... takılma bence
Soran+1 yılKimi de diyor 'adam belki ilgi istiyor özürden sonra öylece bırakmışsın, sen konuşmayınca o da konuşmuyor' diyor. Ben de diyorum 'elimden geleni yaptım hatta bir şey ikram etmek için yanına bile gittim ama dediği tek laf, gözüme gözükme' demesi dedim. 'O senin maddi olarak uğraşmamanı istemiştir ondan ağzından öyle çıkıvermiştir bir an, bir de gülerek dediyse eğer bence o an ağzından çıkmış o lafa aldırma bence söylediğinden çok görünüşüne bak' diyorlar.'Gözlerinden anlarsın zaten neyin ne olduğunu' diyorlar..
- +1 yıl
Inanma böyle şeylere...
Soran+1 yılBir yandan da saçma geliyor zaten böyle şeylere inanmak😊 Eskisi gibi olacağı yok bu öğretmenin.. Yani onun bu hareketinden sonra bütün beklentilerim sıfırlandı zaten. Hiçbir umudum kalmadı. Yanına gidip yaptığım hatanın konusunu açınca 'ne hatası evladım ben unuttum ne hatırlatıyorsun' diyor ama hiç de unutmuşa benzemiyor.. Böyle insanları sevmiyorum dediğini uygulamayan tipler bunlar hep.. Şu güne dek umutluydum belki mezun olmadan gerçekten affedip eskisi gibi olur diye düşünüyordum ama meğersem olacağı yokmuş hala aynı noktada.. Sanki hiç gidip özür dilememişim gibi davranıyor. Hiçbir şeyi haketmiyor bence. Ne ilgiyi, ne özrü ne de samimiyeti haketmiyor.. Hani derler ya 'bir insanın gerçek yüzünü görmek için hata yapın' diye. Aynen öyle oldu gerçek yüzünü gördüm. Bu durumu arkadaşıma anlattım güldü resmen 'oha mal mı o ya ne yapıyor öyle' dedi. Bu bence biraz ağır bir şey, birinin senin olduğun masada boş sandalye olsa bile gelip oturmaya tenezzül etmeyip gidip ayakta yemek yemesi.
- +1 yıl
takılma artık bence bunlara.. okulu bitirmeye bak sadece artık
Soran+1 yılAma yapamıyorum yine de.. Görmezden gelemiyorum bütün bu olanları. Yok sayamıyorum yani 😐
- +1 yıl
senin bileceğin bir şey artık
Soran+1 yılKimi de 'sen gördüğün yerde yine de konuş hal hatır sor bakalım sonuç ne olacak, sen yine de soğuk durma ilgilen samimiyetini görsün, belli ki karakterine saygısızlık etmişsin o da bunu yediremiyor kendisine hele ki sevdiği öğrencisi yapınca bunu adam baya kırılmıştır'diyor
- +1 yıl
sen bilirsin
Soran+1 yılBen bilemiyorum ki ne yapacağımı.. Bugün hayır yapmicam desem yarın iyi niyetim beni rahat bırakmıyor..
- +1 yıl
ne ne yapacağını defalarca söyledim. .. kararını sen bileceksin...
Soran+1 yılYa aslında benim bu durumda sevinmem gerekirken daha da üzülüyorum😂 aksine gelip bulunduğum masaya oturmamasına sevinmem gerekir çünkü görünmemden rahatsız ya rahatsızlık vermişim işte ne güzel😂 yani kim olursa olsun isterse öğretim üyesi olsun yine de affetme diyorlar bana, sonuçta emeğini göz ardı etmiş bunu düşün diyorlar😊😊
- +1 yıl
haklılar düşünme artık
Soran+1 yılEğer biraz daha erken olsaydı belki okulumu değiştirirdim ama az bir zaman dilimi kalmış o yüzden gülünç olur değiştirmem bu saatten sonra.. Önceden diyenler oldu okulunu değiştir diye ben kararsız kaldım baya.. Hem bu okuldan mezun olmayı çok istiyordum bir yandan da psikolojikmen tükenmişliğim ve kendime yeni bir sayfa açmam gerektiği aklıma geliyordu.. İkilemlerde kalmıştım bayağı😊 Neyse önümüzde üniversite sınavı ve üniversite var bakalım😊😊 Hayata atılım asıl üniversite de olacak.. Bütün enerjimi şu saçma sapan olaylara sömürtürsem üniye ne kalır ki😂😂 Umarım zaman tez çabuk geçer de kurtulurum şu maratondan ve çıkmazdan.. 😊 Sadece biraz sabır gerekli😊
- +1 yıl
tabi ki önünde daha yeni başlangıçların olacak yeni arkdaşlar yeni çevren olacak... inşallah güzel yerlere gelirsin.. :)
Soran+1 yılArkadaşıma bile bazen hayran kalıyorum, bir olay yaşasa bile anında geri plana atıp kendine odaklanıyor.. Çok düşünmüyor. Düşünmesi en fazla 5 dakika falan sürüyor. Keşke ben de böyle olabilseydim..
- +1 yıl
zamanla sende öyle olursun..
Soran+1 yılZaten belirli bir zamandan sonra düşünmeyi bıraktığın an gerisini o düşünmeyi bırakılan insan düşünsün bence😂 büyük kayıp olmalı sonuçta😊
- +1 yıl
aynen öyle :) ilerde kendine katacağın şeyler olacak
Soran+1 yılBelki de bir şeylerin farkına varabilmem için Allah bu olayı da başıma musallat etmiş olabilir.. Çünkü her işte bir hayır vardır derler ya hep o bakış açısıyla bakarım bu tür şeylere.. Bu hata olduysa da bir hayır mı var altında ya da eğer bu hata olmasaydı daha kötü bir şey mi olabilirdi de bu hatayı Allah benim başıma imtihan olarak verdi. Şuanki aklımla asla ama asla cürret edemem böyle bir şeye.. Geçen sene nasıl oldu hiç bilmiyorum..
- +1 yıl
bundan sonra daha iyi olur umarım
Soran+1 yılİnşallah😊
- +1 yıl
😊😊inşallah
Soran+1 yılArkadaşım diyor 'her şeyi hemen kötüye çekme, koskoca öğretmen gelip senin masana oturmadıysa değer veriyor demektir, bunu başka öğretmenler yapmaz mesela' dedi..
- +1 yıl
boşver düşünme artık bunları
Soran+1 yılNe bileyim öyle işte😊 Ya bilmiyorum ama arkadaşlarımın da dediği gibi acaba ben de gerçekten de böyle bir özellik var mı? Öğretmenleri kendine çekme gibi bir özellik.. Çünkü okuldaki bütün öğretmenler bilmiyorum bayan olsun erkek olsunlar bana karşı ilgileri var gibi, hoşlarına gidiyor gibiyim.. Gittikleri yerde beni görseler kafalarını çevirip bakıyorlar, özellikle kadın öğretmenler.. Yeni gelen öğretmenler bile böyle yapmaya başlamış.. Sanki anlamışlar sessiz, utangaç biri olduğumu. Acaba öğretmenler odasında adım geçiyor olabilir mi?
- +1 yıl
bilemiyorum lisede olur bazen öyle
Soran+1 yılderste de bana bakarak anlatıyorlar çoğunlukla dersi niye ki
- +1 yıl
sana öyle geliyodur bence farklı algılama bence
Soran+1 yılHer neyse işte bilmiyorum😊 ne olursa olsun zaten umrumda olmamalı😊
- +1 yıl
bencede artık kendini umursa
Soran+1 yılGerçekten değer verip sevseydi dayanamazdı gelip konuşurdu.. Şahsen ben öğretmen olsam dayanamam asla öğrencimle aramın kırgın olmasına, kendim de çabalardım haklı olsam bile.. Gerçi bu biraz da kişilikle alakalı bir şey, aslında çiçeği verdiğim günden itibaren artık konuşması yavaştan eskisi gibi olması gerekirdi. Geç bile kaldı. Sonuçta yanına gittim elimde çiçekle, bu da demek oluyor ki bu öğrenci daha fazla bu aradaki kırgınlığa ve küskünlüğe dayanamayıp gelip bir adım atarak iletişimi sağlamak istedi.. Demek ki değer verdiği anlamına geliyor bu davranışı da.. Bunu kendi içinde idrak edemediyse, düşünemediyse gerçekten yazıklar olsun.. İnsanlar ne kadar da bencil şimdi yine düşünmüş gibi olucam gerçi düşünmüyor da değilim ama yine de söyleme gereği duydum bütün bunları😊 Sadece kendi başına gelen olayları ve kendilerini düşünüyorlar, karşılarındaki insanın çabası, pişmanlığı bilmem neyi umurlarında değil gibi.. Bir de öğretmen olacaklar..
- +1 yıl
takılma artık bunlara
Soran+1 yılYani kısacası öğretmen sıfatıyla geliyorlar okula ama öğretmenlikle de pek ilgileri yok😊 Bir tane öğrenci bu benim bahsettiğim öğretmenle olan mesajlaşmasını İnstagram hesabından paylaşarak yazmış ki 'bir öğretmenden fazlası, baba, abi gibi öğretmen' bu sözlere içimden sadece gülmek geldi niyese😂😂 Görünen bu fakat asıl kişiliği bu değil bence ya da sadece bu değil diğer yanları da var gurur, takıntılık, egoistlik gibi.. 😂 Aman bana bulaşmasın da ne yapıyorsa yapsın. Zaten mezun olsam bile ona asla istek atmam instagramdan.. Atsam bile engeller zaten yani öyle umuyorum ama bu da umrumda değil artık engellesin banane😂😂 Bazı öğretmenlerin belki yıl sonu gider numarasını isteyebilirim aramdaki bağ kopmasın diye ama onunkini istemem😊😊😊
- +1 yıl
hayatında sürekli bunları düşünme bence.. bırak olduğu gibi kalsın.. ileriye bak
Soran+1 yılÇoğu da diyor 'biz o öğretmeni sonuçta tanımıyoruz ve kişiliğini de nasıl biri olduğunu da bilmiyoruz ki doğru yorum yapalım. En iyisini sen düşünüp sen karar vereceksin çünkü sen daha iyi bilirsin, daha iyi tanırsın öğretmenini' diyorlar..
- +1 yıl
tabi ki
Soran+1 yılAslında burdan soru şeklinde sormam da pek doğru değil çünkü insanlar sonuçta tanımıyor o kişinin nasıl biri olduğunu, herkes kendi aklınca yorumluyor tahminen, böyle bir olayı burdan sormak aslında ne bileyim sağlıklı bir yorum beklemek doğru olmaz😊 Ama zaman her şeyin ilacıdır derler zamanla her şey netleşir daha da açığa kavuşur diye düşünüyorum.. 😊
- +1 yıl
yani tabi zamana bırak artık
Soran+1 yılAslında onun zihni şu an boşlukta, bana karşı ne çok iyi düşünüyor şu an ne de kötü düşünüyor gibi :) Öylece kendini boşluğa bırakmış gibi.. :) Çoğu diyor 'eskisi gibi olduğunu kanıtlama çabasına girme, bu yapmacıklık olur. Eğer gerçekten de onun güvenini kazanmak istiyorsan onunla uğraşmayı bırak kendi yoluna bak' diyorlar..
- +1 yıl
yani arkadaşların doğrusunu söylemiş :)
Soran+1 yılHisler insana doğruyu mu gösterir bilmem ama bazen davranışlarından falan, görünüşünden, bakışından düşündüğünü hissediyorum ve değer verdiğini de biraz hissediyorum.. Şuana dek bir insan hakkında ne hissettiysem doğru çıktı ve buna ben de şaşırıyorum, doğru çıkmasa bile doğruya yakındı hep.. Acaba aramda arkadaşımın da dediği gibi derin bir bağ olmasından dolayı mı ne yapmaya çalıştığını, ne hissettiğini anlayabiliyorum?
- +1 yıl
senin bileceğin iş öyle düşünmek istiyorsab bir şey diyemem..
Soran+1 yılYa bilmiyorum ki, kendimi de kandırdığımı pek düşünmüyorum öyle hissediyorum sadece görünümünden, bakışından falan..
- +1 yıl
ne düşüneceğine karışamam
Soran+1 yılÇevremdekiler diyor 'onun adım atması lazım, eğer bütün bunlara rağmen hala senden bir şeyleri bekliyorsa öğretmen olamaz o, hem bu denli normal bir şeyi çok düşündüğüne göre demek ki baya vefalı bir insanmışsın, bunu ancak çok vefalı bir insan yapabilir' diyorlar
- +1 yıl
bir şey diyemem..
Soran+1 yılAma insanın olur olmaz yine de modunu düşürüyor. O kadar emek ver şöyle düşün mesela; hediye almışsın ve onu çöpe atmışsın gibi. Ha bu öğretmene gidip hediye alıp özür dilemişsin ha çöpe atmışsın bir şey farketmemiş..
- +1 yıl
bunu düşünmezdim ben olsam sende artık düşünme..
Soran+1 yılAslında böyle davranarak ne yapmaya çalışıyor onu bile anlamış değilim. Gelip konuşsa iyi olsa, onun için çok daha iyi olabilirdi. Böyle yaparak içine atıyor ve içten içe de düşünmekten duramıyor da olabilir. Ben olsam o hata yapan kişi özür dileyip yanımda olursa kendimi iyi hissederim böyle uzak durarak yanlış bence.. Ve anlamıyorum acaba tekrarlarım diye mi artık böyle? Ama tekrarlanacak bir şey değil ki.. Neden tekrarlayayım ki? Ya da artık eskisi gibi yumuşak ve iyi davranmak istemiyor mudur bu olaydan ders almam için?
- +1 yıl
artik bunu düşünme derim, herkez kendi yoluna baksın
Soran+1 yılHaklısın da yine de bunlar da aklıma geliyor. Göz ardı etmek zor😊
- +1 yıl
goz ardı değil o nasıl kendi işini yapıyorsa sende hayatına kaldığın yerden devam etmen gerek, o öğretmen geçmişinde yoktu, geleceğinde de olmayacak
Soran+1 yılArkadaşım da diyor 'sen geri adım attığında koca bir boşluğa düşecek olan o, sen değilsin o yüzden kafan rahat bir şekilde keyfine ve yoluna bak' diyor..
- +1 yıl
sen onun arkadaşı değilsin.. bu gibi şeylere boşuna vakit harcıyorsun
Soran+1 yılTabiki de arkadaşı değilim fakat ben de insani ilişkilere karşı kalbi bir bağlılık var. Biraz da takıntılı biriyim, biriyle aram bozulsa bile cok üzülürüm ve kendimi yıpratırım düsünerek
- +1 yıl
ilişkiler başlar ve biter.. bu senin hayatında her zaman olası bir şey olacak... düzeltmek için sadece senin çabanda yetmez..
Soran+1 yılBak ne güzel dedin😊 Doğru, düzeltmek için sadece benim çabam yetmez😊 Bu olaydan kime bahsettiysem 'bu ne kindir böyle gören de bu öğrenci birini öldürmüş sanacak' Yani kısacası kin tutuyor sanırım. Eğitimciler ama ne güzel de kin tutuyorlar baksana😯 Hem de din öğretmeni yani.. Bir eğitimciye kesinlikle yakışık almayacak bir şey öğrencisine karşı kin tutmak.. Pardon o öğretmen miydi ya öğretmen bile değil ki o tamam sözümü geri aldım😂Kendi içinde poliscilik oynamaya devam etsin bakalım nereye kadar😊 Arkadaşım da diyor 'niyetinin çok iyi ve temiz olduğunun farkındayım fakat bunu başkaları ve karşı taraf yanlış anlayabilir, kendi içlerinde yanlış yorumlayabilirler senin bu kadar ilgilenmeni ve düşünmeni, ama ben olsam o çiçeği bile almazdım ne iyi bir insanmışsın ki gidip özür dilemişsin ben olsam ondan beklerdim özürü'
- +1 yıl
bazı şeyler yaptın ve olmadı.. yani üstüne gitmenin yeni fikirler üretmenin ondan bir şey bekleminin bir anlamı yok..
Soran+1 yılYani hadi neyse içi dolu bir konu olsa düşünülür fikir üretilir de hatta üzerine de gidilir de ama şu saatten sonra bu konu hakkında bence fazla çabalamak sadece zaman kaybı ve boş çaba olur diye düşünüyorum, çünkü belli yani, ne yapsam ne etsem de tavrı değişmeyecek.. O çiçekten çok daha anlamlı bir şey alsaydım ya da emek harcasaydım yine değişen bir şey olmazdı... Zaten yanında dolaşan coğrafya öğretmeni de arada bir bana bakıp gülüyor sanki biliyor o öğretmenle aramdaki mevzuyu ve onun kızgınlığını..
- +1 yıl
tabi ki değişmeyecekti bu yüzden kendini onu düşünürek vakit harcama
Soran+1 yılYani anlamıyorum bir başkasının dediği gibi 'üzgün ve pişman olduğumuzu illa tavanda iple boynumuzun asılı olduğunu gördüğünüzde mi anlayacaksınız nedir yani' 😂😂😂 Bu öğretmen belki naz da yapıyor olabilir ne belli ki😊 Bazen düünürüm ama çabalamam, ve onun o lafından sonra hiçbir şekilde muhatap olmadım bile onunla...
- +1 yıl
en iyisi :) üzerinde durman gerekmiyor artık zaten.. herkezin yapısı farklı
Soran+1 yılArkadaşım diyor 'valla sana açık açık çok beklersin koş peşimden diyor bu değişik hareketleriyle, ben öyle anladım, o kendine çekmeye çalışıyor seni, sen kıymetli bir öğrencisi olduğun için artık senin gidip konuşmanı, ilgilenmeni istiyor' diyor😂
- +1 yıl
bana doğru gelmiyor...
Soran+1 yılYani bana da saçma geldi ama umarım bu saçma şey gerçekten de doğru değildir..😊 Gerçekten de bunları düşünmüyordur umarım çünkü baksana şu tavırları sergileyen, değişik hareketleri olan, çocuk gibi öğrencisini karşısına alan bir öğretmenden bunlar beklenmez mi? O sana trip atıyor diyorlar eğer affettim unuttum diyip hala böyleyse hala aynı davranıyorsa bundan sonrası tribe ve naza girer diyorlar 😂 komik😂
- +1 yıl
o tarafını bilemem
Soran+1 yılBen çiçeği verdiğimde affettiğini söylemişti hatta dedi ki 'ben eğer seni affetmeseydim şu an daha farklı olurdu, disipline verirdim ve müdür beye kadar söylerdim' demişti. 'Ama o yaptığın şey gerçekten çok kırıcıydı' demişti
- +1 yıl
bana inandırıcı gelmiyor nedense
Soran+1 yılZaten ben de inanmadım ki.. Affettim unuttum diyor ama affedip unutan kişi eskisi gibi olur😊
- +1 yıl
olamamış işte 😊
Soran+1 yılama onun elinde neden eskisi gibi olamayasın ki
- +1 yıl
bu halimden memnun demej ki böyle olmasını ısıtıyor
Soran+1 yılçoğu kişi diyor 'bu hatadan dolayı niyetini yanlış anlamış olabilir, ondan hoşlandığını düşünüyor olabilir' ben de böyle diyenlere aniden çıkıştım zaten oha yani, o zaman her eleştiren öğretmeninden mi hoşlanıyor ya da her hata yapan aşık mı olmuş oluyor ne iğrenç bir şey ya inşallah böyle düşünmüyordur ve böyle düşünerekten eski samimiyetini sağlamamazlık yapmıyordur umarım..
- +1 yıl
öyle olduğunu sanmıyorum tabi ki, onun problemi başka
Soran+1 yılAma ben geçen sene ona laf söylerken şunu da demiştim 'öğrencilerinizle bazen gereğinden fazla yakınlık, samimiyet kuruyorsunuz o ne öyle' demiştim.. Bu cümlemi yanlış anlamış olabilir mi? O da bunu iftira olarak algıladı tabi. Sonra bana 'öğrencim doğru söyle iftira ettin değil mi' demişti. Aslında iftira değildi de o iftira olarak algılamak istedi. Bu söylediklerim birer eleştiriydi ve çoğu arkadaşım da onun bu davranışlarından rahatsızdı hatta sınıfta 'sapık adam' diyip dalga geçen bile var.. Sence bu söylediğim şeyden yola çıkarak niyetimi yanlış anlamış olabilir mi? Sence böyle bir cümle karşısında ne düşünmüştür?
- +1 yıl
bunu içinde farklı algılamış olabilir belkide guruna dokunmuşda olabilir. . yanlış değil kendine göre anlamak istemiş
Soran+1 yılAma görünen ne yazık ki o. Doğru yani, bazen çok fazla gereksiz samimiyet ve yakınlık kurabiliyor öğrencileriyle. O okulda ondan başka öyle davranan öğretmen yok.. Hepsi dersini anlatıp çıkan ve kişiliği net olan insanlar.. Belki ben yanlış bakmışımdır bilmiyorum yani. Ama bu sene öyle yapmıyor, kendini toplamış gibi. Artık öğrencileriyle ciddi bir yüz ifadesiyle konuşuyor ve sadece yeri geldiğinde gülüyor, umarım haksızlık da yapmaz bundan sonra😊 Demek ki bu hatam onda ömrünün sonuna kadar etki bırakacak ve kalbinde daima kalacak.. Bana öyle geliyor nedense..
- +1 yıl
ona iyilik yaptın bundan sonra ciddi davranir artık
Soran+1 yılİyilik yaptığımın farkında mıdır ki acaba😐 onu bile farketmemiştir bence kendi gururundan fırsat bile bulamamıştır😂Dün ya da ondan önceki gün ben kantine girdiğimde bu birkaç öğretmenle masada oturuyordu beni görünce birden yüzüme bakıp tebessüm attı gelip o masaya oturacağım falan zannetti sanırım masaya doğru baktı sonra tebessümle, ben de aksine oturmadım direk geçtim başka masaya oturdum yüzü düştü sanki, birden yüzü kızgına döndü etrafa bakmaya başladı oturduğu yerde kızgın kızgın sonra kızgın olarak da kalkıp gitti yemeğini yedikten sonra bundan ertesi gün de kendisi yapacağını yaptı benim olduğum masaya oturmayıp ayakta yemeği tercih etti😂😂😂
- +1 yıl
garip geliyor bana artık...
Soran+1 yılBen de anlayamıyorum açıkcası bütün bu olanlara net bir çizgi koymak zor.. Çevremdekiler de garipsiyor bu durumu. Bilemiyorum problemi ne yani ne yapmaya çalışıyor.. Tam iyi olacakken aklına o olay mı geliyor ya da benim gibi birinden böyle bir hata beklemediği için mi kızıyor ve eski samimiyeti sağlayamadığı için mi böyle bilemiyorum
- +1 yıl
kendi içinde unut artık bence
Soran+1 yılAcaba onda takıntı haline gelmiş olabilir mi ve çok kırılmış da olabilir mi
- +1 yıl
öğretmenler bu gibi şeyleri önemsemezler.. sanmıyorum
Soran+1 yılBenim yapışımı mı yediremiyor acaba😂 Geçen sene şey demişti 'bu saygısızlığı o sınıftan ilk 15 öğrenciden net beklerdim ama senden asla beklemezdim' demişti. Bence bu tuhaf davranışları olaydan ziyade biraz da onun psikolojisiyle alakalı.. Çünkü olay diye bir şey kalmadı ki ortada bana göre.. Gidip insanca özrümü diledim bana göre olay bitti kalmadı yani.. Ya da dönemin ortalarına doğru mu açılmayı planlıyor ne yapıyor zaman geçmesini mi bekliyor
- +1 yıl
düşünmüyor bence. .. zaman gösterir her şeyi
Soran+1 yılBir de bu olaydan sonra da tüm öğrencilerini sosyal medya hesabından çıkartmış...
- +1 yıl
Iyi yapmış boşver
Soran+1 yılKimi de diyor 'şunu unutma sana karşı boş değil, ortada duygusal güçlü bir bağ var' diyorlar
- +1 yıl
herkezin dediğini kafanda takma
Soran+1 yılAma bazen başkalarının fikirlerini almak da etkili olabiliyor😊
- +1 yıl
onlar sadece kafanı karıştırdıyor emin ol
Soran+1 yılDiyorlar 'ne olursa olsun sen yine de peşini bırakma, unutma; ailen bile belki sana bazen katlanamazken öğretmenlerin katlanır, alttan alır. Öğretmenler her zaman baş tacıdır. Sevilmeye ve ilgiye değerdir. Emin ol başka bir öğretmen olsa sana ceza bile verdirirdi. O ise hiçbir şey yapmadı sana, bırak kızgın bakış atsın o kadarı da bir zahmet olsun yani en azından sana ceza da verdirebilirdi, net çizgisini ortaya koyabilirdi ama bunu yapmadı. Burdan belli zaten çok kıymetli biri olduğun, sen kendini yine de özel hissetmeye bak, bir şekilde affettir kendini peşini bırakma o bunu haketmiyor çünkü, herhalde çok yufka yürekli biri, koca bir yüreği olduğu belli'diyorlar
- +1 yıl
boşver bence onları
Soran+1 yılBen de ne yapacağımı şaşırdım valla, biri başka bir şey söylüyor diğeri başka😂 sen olsaydın affeder miydin biraz empati yap diyorlar😊
- +1 yıl
en iyi boşver sen onları
Soran+1 yılBence onun artık kırgınlığı ve kızgınlığı kalmadı. Onun derdi başka bir şey diye düşünüyorum. Yakında çıkar ama ortaya ne olduğu😊 Ben yine de kenardan izlemeye devam edeyim, zaten gerçekten sevdiği öğrencisiysem dayanamaz konuşur değil mi? Bunu da zaman gösterecek😊 Diyorlar 'eğer seni hafife alsaydı ya da seni o kadar takmasaydı seninle hemen arası iyi olurdu, seni kolayca affederdi' dediler..'Senin ilgilenmeni bekliyor olabilir, öğretmenler gününü de kutlamadın ya belki içinde kendince tribe girmiş olabilir ya da artık yüz vermiyorsun diye daha da kızgına bağlamış olabilir' Bir de ben özürden sonra hani buna hal hatır sormaya gittim ya gider gitmez yüzü güldü böyle sevindi fakat bir şeyler ikram ettiğimi görünce biraz çıkıştı ve 'gözüme gözükme' lafını dedi. Ama bunu ciddi bir yüz ifadesiyle söylemedi. Yüzü tebessümlü bir şekilde dedi hatta biraz kekeleyerek dedi..
- +1 yıl
onun sevgisine ihtiacın yok bence.. bırak her şeyi zaman çözsün.. ilgilenecek bir durum bir neden olmamalı artık
Soran+1 yılArkadaşım da diyor 'o da adam akıllı davransaydı, öğrencilerini ayırt etmeseydi, haksızlık yapmasaydı bunlar olmazdı, bence onda da suç var. Bu ona yapılan hata neden başka öğretmenlere yapılmıyor? Çünkü bu okuldaki bütün öğretmenlerin net bir çizgisi var, kimse saçma sapan bir hata yapamaz onlara. Bence seni böyle saçma sapan bir hataya teşvik ettiği için o suçlu'diyor
- +1 yıl
oda onun yapısı bundan bizim yapabilceğimiz düzeltebileceğimiz bir şey yok
Soran+1 yılAynen öyle😊 Belki de böylesi daha hayırlıdır nerden bilebiliriz ki😊
- +1 yıl
hayırlısı olsun tabi ki 😊
Soran+1 yılSence gördüğüm zaman bir selam versem mi acaba
- +1 yıl
verme artık bence
Soran+1 yılNe bileyim bir kere de olsa belki o verdiğim selam bazı şeyleri netliğe kavuşturabilir de nerden bilebiliriz ki😊 Sence eğer selam verirsem ne gibi şeyler olur ki daha da kendimi mi basitleştiririm ya da afedersin yüzsüz gibi mi olmuş olurum ona karşı
- +1 yıl
kendini daha da çok değersiz gösterirsin... yani yinede sen bilirisin tabi
Soran+1 yılAma öğretmenler öyle görmezler ki.. Başka bir insan olsa 'bu kendini değersiz mi görüyor acaba' diye düşünür ama öğretmenlerin öyle düşüneceğini sanmam ben kendimi değersiz yapsam bile. Bilmiyorum yani, sence yapmakla zarar eder miyim ne düşünür ki
- +1 yıl
karar senin istiyorsan konuşabilirsin. .. benim fikrimce. .. zarar etmesin ama gerek yok
Soran+1 yılNe bileyim belki o bir kere bile olsa vereceğim selam bazı şeylere de belki açıklık getirebilir diye düşündüm de😊 Neler dönüp bitiyor yani derdi ne belki anlaşılır yüz ifadesinden o amaçlı öyle yapmak istemiştim😊
- +1 yıl
bu zamana kadar bir şey anlatmayan bir selam vermekle birşeyler açıklamaz
Soran+1 yılÇok haklısın... Diyorlar 'sonuçta bir kalbi kırmışsın bence git en azından selam ver' Ama bana kırgınlık yok sadece kızgınım demişti bu hata yaptığım öğretmen
- +1 yıl
özür diledin.. bitti artık bundan sonrası bence..
Soran+1 yılZaten hangi öğretmenin öğrencisine bir adım attığı görülmüş ki? Hepsi öğrenci ancak yanına giderse konuşan tiplerden.. Hiçbir öğretmenin bir öğrenciyi savunduğunu ve arkasından övdüğünü de pek zannetmem.. Varsa da çok nadirdir o kişiler😊
- +1 yıl
aynen :)
Soran+1 yılAslında bir gün cesaretimi toplayıp yanına gidip 'hocam derdiniz ne' diyesim var açık açık😂 ama muhtemelen bağırır öyle bir şey yaparsam daha da öfkelenir😂 kovar falan😂😊
- +1 yıl
boşver daha kötü olur
Soran+1 yılzaten diyemem de sadece düşündüm acaba o türlüsü nasıl olur diye :D ne bileyim sırf yüz ifadesini merak ettiğim için bir selam vermem acaba nasıl olurdu ki :) kimisi diyor sen bir selam ver yüzünden anlaşılır zaten :D
- +1 yıl
valla sen bilirsin. ... ama ben olsam hiç bulaşmam
Soran+1 yılBen de dikbaşlılık edersem bu eski samimiyet nasıl sağlanabilir ki😊 Onun bir adım atacağı yok zaten, sonuçta ben de bir hata yapmışım ve hata yaptığım halde bile dikbaşlılık ne kadar yakışık alır bilmiyorum. Bir yanım ne olursa olsun gidip peşini bırakmamamı, diğer yanım da çoktan unutmuş ve çoktan silmiş olmam gerektiğini söylüyor bu olayı ve o öğretmeni😊😊
- +1 yıl
sana kalmış artık. .. bence yoluna bak
Soran+1 yılarada bir görünce yan bakış atıyor, öğrencisiyle konuşurken bile ben etraftan geçince böyle kafasını çevirip bakıyor arada bir, arkadaşım da gülerek diyor ki ' e tabi ordan sen geçtin bakmaz olur mu o tarafa' diyor :D
- +1 yıl
:) :)
Soran+1 yılNeden böyle karmakarışık davranıyor anlamıyorum, belki de kendi içinde çoktan affedip eski samimiyetini sağlamış da olabilir ve bunu yansıtmıyor olabilir😊
- +1 yıl
boşver artık
Soran+1 yılderdi bence beni cezalandırmak :) acaba samimiyetime mi güvenmiyor hala kızgın? Ama en güzel en doğal şeyi yaptım zaten, bunu yapmacık olan biri ya da hocadan aslında nefret eden biri niye yapsın ki? arkadaşım da diyor 'iyi niyetinin farkında zaten, o takıntı etmiş gıcıklık olsun diye sürdürüyor olabilir' dedi :D 'mezuniyet partisinde ise zaten aranız bir şekilde düzelir, baba kız gibi fotoğraf çektirirsiniz mezuniyet partisinde' dedi :D ben de yok dedim asla çektirmem :D
- +1 yıl
gerek yok bence resime filan her kez kendi hayatına bakmalı
Soran+1 yılbence de gerek yok, bu kesin şimdi mezuniyete de gelmez ben olucam diye :D
Soran+1 yılBeni görünce kafasını çevirip ciddi bir yüz ifadesiyle bana bakıyor ama kızgın değil sanırım, ben ona bakınca kafasını çeviriyor, arkadaşımın dediği doğruymuş 'sen bir kenara çekildiğinde, onunla konuşmayı bıraktığın andan beri boşluğa düşecek olan o, sen değilsin' demişti. Acaba neden ciddi bir surat ifadesiyle bakıyor ki ve ilginç yanı da neden bana bakıyor ki
- +1 yıl
bunlara bir anlam getirmek zor artık...
Soran+1 yılYani kızgın baktığı da yok sadece ciddi bakış atıyor kantinde beni gördüğü zaman bazen kafasını çevirip olduğum yere bakıyor ben de ona bakınca geri önüne bakıp gidiyor yani kin tutan biri bakmaya tenezzül bile etmez bence, başka bir şey var bunda, acaba hakkımda bir şeyler mi duyuyor
- +1 yıl
kesin bir şey söyleyemem, her şey olabilir hiç bir şeyde olmayabilir
Soran+1 yılBen de onu söyleyecektim aynen😊 Arkadaşlarım da aynen 'her şey olabilir ya da sandığımız gibi bir şey de yoktur belki ortada' demişti. Ama bana nedense hareketleri boş olarak gelmiyor. Bir insan böyle davranıyorsa bence bir şey var. Onu geçtim özürden sonra bile hala böyleyse bence bir şey var yani gayet var.. Zaten çoğu kişi de onu kınadı. 'bir öğretmenin öğrencisine uzun süreli küs kalması öğretmene hiç yakışmayan bir davranış, bence büyüklüğün onda kalması lazımdı ama o daha da çocukluk ediyor' dediler. 'Böyle öğretmenden şüphelenirim ben olsam' diyenler bile oldu..
- +1 yıl
eğer öyle inanmak istiyorsan bir şey diyemem. .. karar senin
Soran+1 yılkendimi kandırmak istemem tabikide ama ne bileyim biri bizzat dönüp de birine boş yere bakmaz bunun bir sebebi vardır ya kızgındır ya da ilgi bekliyordur
- +1 yıl
bu kararı ancak sen verebilirsin icn rahat etmeyecekse git konuş
Soran+1 yılıyy asla :D o öğretmenle konuşmak hayal kırıklığına uğramaktan başka bir işime yaramaz.. Böyle kafam rahat ama bazen insan ister istemez merak ediyor niye boyle yaptıgını :) kesinlikle gitmem yanına da :)
- +1 yıl
o zaman kendi yoluna devam et, her şeyi oluruna bırak 😊
Soran+1 yıltabikide yapıyorum onu yapmaya çalışıyorum da fakat sadece şeyi merak etmiştim neden ikide bir bakıyor, böyle bizzat kafasını olduğum yere çevirip bakıyor arada bir
- +1 yıl
bırak bunu zaman göstersin ne oluğuna öyle bakarsın
Soran+1 yılpeki sen tam olarak ne anladın :) onun bu anlamsız saçma davranışlarından ve özellikle bakışlarından :)
- +1 yıl
bana anlamsız geliyor artık, bunu kendi içinde de bitir bence.. konuşmak isterse kendi konuşur ağzı var dili var :)
Soran+1 yılçok ayıp etti zaten :D
- +1 yıl
orası malum sende öyle davran :)
Soran+1 yılarkadaşım diyor 'acaba seni mi özlüyor' :D
- +1 yıl
sanmıyorum dersini verdikten sonra yorgunluğu atmak için mışıl mışıl uyuyor , televizyonunda en sevdiği dizileri seyrediyordur
Soran+1 yılama şöyle bir durum var; ben onu kızdırdığım zamanlar bu kızgınlığı tüm herkese idi, bakıyorum öğretmenlerle bile gülerek konuşmuyordu yüzü asıktı hep, herkese yansıtmıştı yani.. herkesle arasına mesafe koymuştu
- +1 yıl
yani neye inanmak istiyorsan ona inan.. bir şey diyemem
Soran+1 yılArkadaşım da diyor 'sen eğer neyi hissediyorsan öyledir çünkü hisler insanı çok nadir yanıltır' diyor
- +1 yıl
her zaman değil
Soran+1 yılzaten şu an ondan uzak durarak kendime büyük bir iyilik yapıyorum fazlasıyla :) çünkü yanına gidip konuşsam elime hayal kırıklığından başka hiçbir şey geçmeyecek çünkü ağzının lafını bilmiyor bazen, kendi kendine de düşündüğünü sanmam 'acaba bu öğrencim neye kırıldı' diye de düşünmez düşünemez.. en iyisi bırakayım o karar versin eskisi gibi kıymetli öğrencisi olacağıma ve güvendiği öğrencisi olacağıma :) ne kadar gidip ilgi alaka gösterirsem göstereyim sonuç değişmeyecek ki :) hem onun bana artık bu hatadan dolayı güvenmemesi, güveninin sarsılması benim kötü biri veya güvenilmeyecek biri olduğumu göstermez :) o sadece görmek istediğini görüyor :) kimi de diyor 'o bir süreliğine seni gözlemliyor galiba hal ve hareketlerini' diyor ama inanmam bence gözlemlenecek bir şey kalmadı
- +1 yıl
uzak durarak her şeyi daha net görürsün zaten, senin için en doğru seçim bu 😊
Soran+1 yılİlerde anlaşılır zaten net bir şekilde😊 Belki de böyle oluşunun benimle ilgisi bile yoktur😊 O hatadan sonra biraz daha kendine çeki düzen vermiş de olabilir, ya da okulda türlü türlü öğrenci var, onlardan biri de canını sıkmış olabilir, malum öğrenci milletiyiz😊😂
- +1 yıl
gayet tabi ki anlaşırlır... yani tabi her günümüz diğerine uymuyor :)
Soran+1 yılKimi de diyor 'o sana susarak cevap vermeye çalışıyor, sadece susarak en iyi cevabı vereceğini düşünüyor olabilir kendince' diyorlar. Ya diyelim normal çok çok değer verdiğin bir dostu, arkadaşı, ahbabı olsam haklı tabi hala kızgın ve kırgın olmaya ama ben onun sadece öğrencisiyim. Bir öğretmenin bir öğrenciye de uzun süreli kırgın ve kızgın kalması hoş değil. Hatta bundan yanlış anlamlar çıkaranlar bile olur bence. 'Öğrencisiyle hala küs, neden acaba' diye düşünüp yanlış manalar arayan kimseler de olabiliyor.. Ve bu konu bence çok absürtleşmeye başladı artık😂 Bilemiyorum ne gözüyle görüyor öğrencisini kendi yaşıtı , dengi gibi karşısına hedef olarak almış, hala küskünlüğünü sürdürüyor. Tarih öğretmeninin bir lafı vardı 'müdür bey bu aralar bana çok değişik davranıyor, bunun altında bir neden aramamak için kendimi zor tutuyorum ama umarım bir neden yoktur' diyor ya aynı ben de öyle düşünmeye başladım😂😊
- +1 yıl
bence bu konuyu içinde kapatmayı dene. . senin için en güzeli olacak
Soran+1 yılÇok değer verdiğim için kapatamıyorum bir türlü nedense. Bugün kapattım desem yarın aklıma geliyor. Yaptığı fedakarlıklar geldiği günden beri sanki evladıymışım gibi davranışları, içten davranışları gözümün önüne geliyor. Kırdığım için üzülüyorum açıkcası, bayağı üzülüyorum. Başkaları gibi yapılan iyiliği unutanlardan değilim olmadım da.. Şu son davranışlarına göre durumu değerlendirmeye çalışıp kendi içimde bu konudan uzaklaşmaya çalışıyorum ama olmuyor. Aklıma dediğim gibi o hatadan önceki evladı gibi görüşü, çok önemseyişi geliyor hep. Kuzenim de 'o sana bakıyorsa senin halini hatırını merak ediyordur, şu an ne durumda olduğunu merak ediyordur' diyor..
- +1 yıl
takıntı yapmışsin bence. .. yani bence bu kadar önemseme...
Soran+1 yılYok takıntı değil de bilinçaltıma kazınmış iyice..
- +1 yıl
hata ediyorsun. ..
Soran+1 yılDiyorlar 'o da seni takıntı etmiştir muhakkak' Evet hata ettiğimin farkındayım ama düşünmemeye çalıştıkça bile daha çok düşünüyorum öyle bir yapım var ne yazık ki😐
- +1 yıl
o zaman ya konuşacaksin, her şeyi sineye çekip ya da unutup gideceksin başka bir şey olmaz
Soran+1 yılKonuşsam bile nasıl konuşayım ki ne demeliyim ki
- +1 yıl
önce hangisini çok yapmak istiyorsun ona karar ver
Soran+1 yılÇok kararsızım, karar vermekten ziyade hangisi daha mantıklı olur onu bile ayırt edemiyorum
- +1 yıl
biraz düşün istersen
Soran+1 yılBir de şöyle bir durum var; çoğu insanın söylediği şeyler de kafa karıştırabiliyor. Kimisi diyor 'öğretmenindir, belki de kendi ailen ya da o okulda hiçbir öğretmen senin o hatana tahammül edemeyecekken o etti, hep alttan aldı, unutma öğretmenler hep alttan alanlardır, hiçbir öğretmen öğrencisinin kötülüğünü istemez, konuşmuyorsa bir nedeni vardır bazı şeyleri sana konuşmayarak, senden uzak durarak sana göstermeye çalışıyordur' diyor. Kimi de 'yüzüne bile bakma, böyle öğretmen mi olurmuş galiba seni öğrencisi olarak görmüyor görse affeder, çok şüphelendirici bir durum' diyor. Neye inanacağımı ne yapacağımı şaşırdım valla😂 Hangisi doğru olur hiç bilmiyorum
- +1 yıl
mantığın ne diyorsa onu yap bence
Soran+1 yılDiyorlar 'belli ki altından kalkılamayacak derecede bir saygısızlık etmişsin, eğer basit bir şey olsaydı çoktan affetmişti demek ki ciddi bir hataymış, sen onun konuşmamasına bakma, kovsa bağırsa bile yanına git peşini bırakma, belki senin konuştukça o açılacak ona hatırlatmış olacaksın eski davranışlarını nerden biliyorsun' diyorlar. Mantık bile kuramıyorum yani hangisi mantık olarak daha doğru olur onu bile bilmiyorum
- +1 yıl
insanların değil senin ne düşündüğün önemli. .. hiç bir şey bilmiyorsan akışına bırak bence
Soran+1 yılAslında bu yaptıklarını, kovmak vs bunları kötü niyetle yaptığını düşünmüyorum nedense. Çünkü o öğretmeni birazcık tanıyorsam öyle hakaret amaçlı yapmamıştır ama karşı taraf bunu hakaret olarak görebilir kendi içinde😊 Sonuçta 3 yıldır bizim okulda ve az çok biliyorum artık öğretmenlerin özelliklerini, davranışlarını, duygu ve düşüncelerini😊 Sanırım en iyisi biraz daha akışına bırakayım da bakalım ne olacak😊 olmazsa gider konuşurum zaten artık, çünkü 1 sene böyle yürümez ki..
- +1 yıl
umarım bundan sonra her şey olumlu olur hayatında senin için
Soran+1 yılİnsan yine de unutup görmezden gelemiyor böyle olan varsa da gerçekten helal olsun yani tebrik etmek gerek sonuçta büyük başarı😊
- +1 yıl
Kendine inanmaktaktan geçer bu zor bir şey değil. .. dediğim gibi akışına bırak
Soran+1 yılAnlamıyorum aklında ne kurmuş acaba, böyle yaparak neyi kanıtlamaya çalışıyor
- +1 yıl
bunu bırak zaman göstersin üzerine sen düşünme
Soran+1 yılEn merak ettiğim şeylerden birisi de acaba bu yapılan hataya mı çok kırgın ve üzgün yoksa bu hatayı benim yapmış olmamamı üzgün ve kırgın, sence hangisi en net olarak? Çünkü en çok bunu merak ediyorum.. Bana göre bence öyle bir hatanın ona yapılmasına kırgın diye düşünüyorum benim yaptığıma kırgın ve üzgün olduğunu düşünmüyorum
- +1 yıl
bırak hiç düşünme affedecek olan o
Soran+1 yılama yine de merak ediyorum. Bu arada bugün ingilizce öğretmeni disiplin cezası gerektiren davranışları saydı, davranışlar arasında benim yaptığım hata da yazıyordu. Resmen 'saçma sapan bir yolla öğretmene hakaret etmek disiplin suçudur' yazıyordu kağıtta. Şimdi bunlar bana gönderme mi yapıyor anlamadım aradan 1 sene geçmiş bu neyin acısı hala ya hele ki öğretmen yani, normal kendi yakın arkadaşım olsa anlarım da.. Dediğim gibi kağıtta resmen benim yaptığım hata da yazıyordu madde madde, acaba bunlar bana gönderme mi yaptı
- +1 yıl
sanmıyorum öylesinedir...
Soran+1 yılİnşallah öyledir :) Sanki hiç özür dilememişim gibi kin tutuyor sanırım.. sence benden soğumuş mu çoğu kişi diyor 'böyle yapması ve böyle olması soğuduğunun belirtisi' içimden değerimin yanında aynı oldugunu ve düşmediğini düsünüyorum niyese, sence benden soğumuş mudur ve değerim düşmüş müdür yoksa inat mı yapıyor bazı öğretmenler inat da yapabilir sonuçta onlar da normal insan :)
- +1 yıl
o kişi böyle şu şöyle diyor demekle olmaz.. kendin karar vermen lazım yapamıyorsun akışına bırak
Soran+1 yılTamam :) ama sence değerim düşmüş müdür ya da inat mı yapıyordur çünkü o da biliyor hatalı taraf benim ve ben olduğum halde onun bir adım atması belki biraz komik olabilir
- +1 yıl
kendine göre gurur yapıyor :) burada ister sana yakın davranır ya da her şeye rağman gider konuşursun , başka bir açıklaması yok
Soran+1 yılyani öğrencisine değer hala veriyor ama gurur yapıyor kendine yediremiyor değil mi :) çünkü değerimin düşmesini yine de istemem , isterse kötü bir öğretmen olsun yine değerimin düşmesini istemem çünkü onca övüldük, yeri geldiğinde bayağı yardımcı oldu.. :)
- +1 yıl
değer verdiğini sanmıyorum aslında onu ilgilendiren tek şey kendisi.. bazı şeyleri yaşayarak gör..
Soran+1 yılAslında bu sene mezun olacağımın farkında olması ve buna göre davranması gerektiğinin de bilincinde olması lazım.. Galiba işine böylesi geliyor ne demeli ki😊 Demek ki eğitimciler de bencil olabiliyormuş, kendilerinden özür dilense ve uğruna emek harcansa bile😊 Zaten hareketlerinden belli, gurur yaptığı anlaşılıyor.. Bence bu öğretmenin yanında başından beri hiç değerim olmamış ki değerim düşsün.. O iyi öğretmen görünümü de yalandı bence, güya yardımsever, iyi, öğrencisini seven, değer veren bir öğretmen gibi görünüyordu ama değilmiş😊 Bence o bende birini hatırlıyordu kalbinde yer edinmiş birini hatırlatıyordum ona, yoksa bu samimiyetinin başka nedeni olamaz bence, değer verişi de olamaz
- +1 yıl
sende ona göre davran
Soran+1 yılZaten davranıyorum ki😊 aslında bir kenara tamamen çekildim çekilmesine de hala neden bir şeyler sorma ya da söyleme gereği duyuyorum bu konu hakkında hiç bilmiyorum sanırım takıntı olmuş
- +1 yıl
daha öncede söyledim, takıntı yapmışsin diye :)))
Soran+1 yılAynen öyle işte😊 Muhtemelen bir kere hata yaptım ya artık o hatayla hatırlanırım hep, bütün iyi yönlerimi bile siler götürür bu hata😂😊 Galiba yavaştan kendi yanlışlarının da farkına vardı bence, asıl suskunluğunun nedeni ya buysa😊 çünkü ona laf söyleyerek, hakaret ederek çoğu olumsuz hareketini önüne döktüm. Başta kabullenmek istemedi ama sonradan aslında çoğu şeyi doğru söylediğimi anlamış olabilir. Çünkü insan kendini en iyi bilendir😊
- +1 yıl
Aynen 😊 bu hiç bir şey silmez, herkez kendine yakışanı yapar.. oda kendini biliyordur
Soran+1 yılVe muhtemelen de gidip hatalarını yüzüne vurduğum için beni belki de hiç affetmeyecektir😊 Bir nevi doğru olanı yaptım aslında, kabaca ve saçma sapan bir şekilde yapsam bile o öğretmenle ancak bu şekil konuşulabilirdi ve bu şekil hakkından gelinebilirdi😊 Eğer hata yapmasaydım o hareketlerini yapmaya devam edecekti o davranışlarını sergilemeye devam edecekti.. Ona engellik verdim artık😂😂😊 Muhtemelen bundan sonra aynen böyle ciddi olur, eskisi gibi de olmaz çünkü dediğim gibi hatalarını önüne döktüm😊😊
- +1 yıl
evet.. :) :) bundan sonra her kez kendi yolunu seçsin
Soran+1 yılAma ilerde çok pişman olacağı sence de kesin mi :) Zaten bu okuldan mezun olur olmaz hepsiyle alakam sadece okulda kalacak, okul dışına çıkmicak bu bağ, hepsini unutup yoluma bakıcam :) Çünkü kimse haketmiyor ilgimi, alakamı.. Biraz da bencil olmak gerekiyor :) Zaten ben kendi kendime mutlu olursam, kendi yolumda olup onunla da yıl sonuna kadar muhattap olmazsam muhtemelen bunu da kendine yediremez :D çünkü öyle bir öğretmene benziyor anladıgım kadarıyla :)
- +1 yıl
sanmıyorum pişman olmaz sende vedalaşmazsın :)
Soran+1 yılSanırım kendi aklınca kendine bir kural koymuş, hiç mi hiç konuşmuyor :D bu yıl sanırım tamamıyla böyle geçecek :) kırgın ve gururlu :D :)
- +1 yıl
sağlık olsun yapacak bir şey yok
Soran+1 yılİnsanlar genelde özürden sonra konuşmaya başlarlar bildiğim kadarıyla. Hatta o özür bile iltifat gibidir bana göre. çoğu kişi özür dilemez bile :) Emek ister.. Eğer yıl sonuna doğru da benden bir vedalaşma falan beklerse artık hiç bir şey diyemicem valla... Neden benimle 1 yıl boyunca bile konuşmaya tenezzül etmemiş bir öğretmenle vedalaşayım ki değil mi? Gerçi tek o değil hiçbiriyle vedalaşmicam ancak şu rehber öğretmeniyle bir vedalaşırım :)
- +1 yıl
aynen :) öyle yap
Soran+1 yılbir de ikide bir göz ucuyla bana bakıyor bazen, kantinde bile masada yemek yiyordum birden geçti önümden, bakış attı ben de ona bakınca bakmaktan geri vazgeçti :D
- +1 yıl
aman boşver... düşünme bile
Soran+1 yılama bizzat bakıyor orada o masada benim olduğumu da biliyor yani, neredeyse çoğunlukla hep bakıyor, kızgın değil ama ciddi bir bakış atıyor sadece
- +1 yıl
o zaman konuş...
Soran+1 yılkonuştum diyelim bu seferde umduğum gibi değilse ve daha da kızarsa o zaman çok daha kötü ve hayal kırıklığı olabilir benim için:) valla bu öğretmenin anlık davranışlarına bakarak yola çıkılmaz bence. Güvenemiyorum çünkü artık. Sağı solu belli değil.. Ama bir rastladıgım zaman selam verip kısa keserim bakalım ne olacak konuşmam ama bir selam veririm
- +1 yıl
senin bileceğin iş.. karar senin
Soran+1 yılsence mantıklı olarak hangisi doğru olur ki? onun böyle arada bir durduk yere bakış atması nedeniyle gidip bir konuşmalı mıyım? yarın nöbetçi ya acaba bir 'iyi nöbetler hocam' falan desem mi
- +1 yıl
içinden hangisi geliyorsa onu yap , kendini dinle
Soran+1 yılkonuşmak istiyorum ama tek benim konuşmamla olmaz ki, onun da bir adım atması lazım.. Gerçekten çok kafa karıştırıcı bir durum, belki de kim bilir ki, o da benden bir adım bekliyor olabilir ve benim gurur yaptığımı zannedebilir :D
- +1 yıl
sana kalmış bilemiyorum artık umursamak ve ya konuşmak senin elinde
Soran+1 yılvalla ben de bilemiyorum ki :/ sence konuşmakla zarar eder miyim? daha da kötü olur mu ya da daha mı iyiye biner olaylar?
- +1 yıl
bundan daha fazla kaybedeceğin bir şey yok , konuş istersen
Soran+1 yılÇünkü kendimi bazen karşı tarafın yerine koyuyorum ben olsam ben de belki üzülürdüm, karakterine saygısızlık ettim o kadar, belki de hayatta hiç tahammül bile edemeyeceği bir şeyi yaşattım ona :)
- +1 yıl
yani sen bilirisin bu konuda sana karışmıyorum
Soran+1 yıldoğru olan ne onu bile bilmiyorum ki şu an :(
- +1 yıl
hayat bizim tercihlerimize göre şekillenir bazı şeyleri yaşarak öğrenirsin... en kötü karar kararsızlıktan iyidir..
Soran+1 yılŞimdi öğretmen de birden bire şaşırmasın uzun bir suskunluktan sonra ne oldu diye😂 birden gidip selam vericem ya şaşırır mı acaba😂
- +1 yıl
sanmıyorum
Soran+1 yılBir de öğrencilere örnek olacaklar. Gurur yapması gereken yerde affetmesi ve konuşması gerekirdi. Ben hala şunun şaşkınlığını yaşıyorum açıkcası, bir insan neden özürden sonra bile konuşmaz ki, bir kelime bile etmez ki, sanki özrüm kabahatimden daha kötüymüş gibi.. bir fark göremiyorum yani.. Ha özür dilemişim ha dilememişim fark yok. Zaten rehber öğretmeni de şaşırmıştı bu duruma 'öğretmenin hala sana soğuk mu davranıyor' diyip şaşırmıştı..
- +1 yıl
boşver
Soran+1 yılSanırım o niyetimi fazlasıyla yanlış anlamış, uzak durmasının sebebi de bu galiba..
- +1 yıl
belkide olabilir takılma artık bence
Soran+1 yılBundan daha kötü bir şey olamaz sanırım, birinin sırf senin niyetinin kötü olduğunu bildiği için senden uzak durması baya üzücü bir durum, hele ki niyetim bu denli temizken.. Ama böyle düşünmesi beni üzüyor😐
Soran+1 yılYani 4 seçenek var; ya gurur yapıyordur, ya kin tutuyordur, ya bir adım bekliyordur ya da sandığımız gibi hiçbir şey yokmuş😂 bunların da hangisi olduğunu zaman gösterecektir.. 😊
- +1 yıl
aynen bırak zaman göstersin
Soran+1 yılBu dönemi onurlu bir şekilde geçirdim ya bana yeter :) Bu dönem bitmiş sayılır, çünkü ikinci sınavların çoğu bitti bile :) Geriye sadece 1 dönemim kaldı bu okulda :) O da ikinci dönem :) Ondan sonra kim kime dum duma :) Alışılmışlıklar var sadece ben de o kadar :) Ama elden ne gelebilir ki? Konuşmak istemeyeni, zorla konuşturmak diye bir şey yok olamaz da zaten :) Sanırım artık ters psikoloji uygulamam gerek.. Çünkü ancak uygulamayla bir nevi vurdumduymaz birine dönüşebilirim :) Dediğim gibi ters psikoloji yapacağım. Mesela bundan sonra en şüphe edici davranışlarını bile umursamamaya, görmezden gelmeye çalışacağım umursamak yerine. Ve ne kadar pişman olsam da 'hayır hiç de pişman değilim' cümlesini daima aklımdan geçireceğim.. şu an ki olay karşısındaki tepkilerimin tersini yapmayı düşünüyorum :) Arkadaşım da şaşırdı zaten bu aralar dedi ki 'ben sanıyordum sen gider o öğretmenle konuşursun, aranız iyiydi iyi anlaşırdınız ama beni şaşırttın, hiç gidip konuşmadın özürden sonra' dedi :) Ve artık ne düşünüyorsa ne hissediyorsa da umursamamaya çalışacağım. İster bir adım beklesin, ister bakış atsın, istediğini yapsın yani. Çünkü kendimi gerçekten kötü hissetmeye başladım artık. Net bir çizgisi olmayan insanlar için kendimi neden bu kadar üzeyim ki? Eğer ilerde durum değişirse olur da bir ihtimal iletişim kurmaya başlarsa o zaman ben de karşılık veririm elbet fakat dediğim gibi o da bir ihtimal :)
- +1 yıl
sevindim senin adına umarım her şey daha iyiye gider senin için :) daha gerçekçi olmanda kendi faydana tabi
Soran+1 yılYa aslında bugün okul bahçesinde oturup uzunca düşündüm. Çok gereksiz bir hal almaya başladı bu olay. Kendimi bu kadar üzmem, aslında kendime haksızlık ediyorum bir başkası için..
- +1 yıl
en sonunda anladın sanırım
Soran+1 yılBen hiç kendimi düşünmemişim ki şuana dek anlayayım.. Biraz da bencil olmak gerek. Tıpkı o şu an nasıl bencillik ediyorsa.. Bir emeği göz ardı ediyorsa..
- +1 yıl
aynen inşallah bundan sonrası daha iyi olur senin için
Soran+1 yılDün karne günüydü ve birden ne duyayım bu öğretmen okuldan gidiyormuş. Yanına gidip yine de konuştum çünkü bir daha göremeyeceğim. Bana resmen dedi ki 'bu okuldan gitmemin en büyük nedenlerinden biri sensin' Bu lafı üzerine ne belge alışıma sevinebildim ne de başka bir şeye :/ Resmen giderken bile aklımda şüpheler bırakıp gitti..
- +1 yıl
abartmış bence alakası bile yok... gidecekse gider hatta sevinmelisin gittiğine
Soran+1 yılyani benim için daha iyi oldu evet başarıma başarı katabileceğim bir dönem olur ikinci dönem bundan eminim zaten derslere odaklanmamı da etkiliyordu. Karne günü de gideceğini duydum gittim vedalaştım güle güle gidin dedim hatta biraz ağladım yine de öğretmenimdir dedim ama keşke gitmeseydim aklımda soru işaretleri bırakıp gitti resmen.. Eğer gidip vedalaşmasaydım bunları da duymazdım :)
- +1 yıl
:) artık konu edilecek bir şey kalmadı o kendi hayatında sen kendi hayatına odaklanacaksınız
Soran+1 yıl'Karşıma çıkma, sosyal medyadan da ekleme, olur da bir şey yazma' dedi :D Bendeki gerekli çabayı göremedi sanırım o yüzden ha bire bakıyordu..
- +1 yıl
sende aynen öyle yaparsın
Soran+1 yılArkadaşımın ısrarı üzerine sosyal medyadan istek attım engelledi
- +1 yıl
yapma artik hala bir şeyleri kovalıyorsun
Soran+1 yılArkadaşım üzüldüğümü gördü istek at dedi engellerse bırak , kesin görmüş olursun bu sefer , yoksa içten içe kendini bunaltıcaksın, engellediğini gör ona göre net bir karar ver dedi
- +1 yıl
zaten giderken söylemiş her şeyi buna rağmen gidip istek atmışsin neyse olan oldu artık boşver
Soran+1 yılBenim saygısızlığım yüzünden 3 ay kendini toparlayamamış. Eğer bu sene dersimize girseymiş çok güzel şeyler olabilirmiş ama sırf benim saygısızlığım yüzünden girmemiş. Söylediklerimi iftira olarak algılamış. Okuldan ve öğrencilerden soğumasının en büyük nedeniymişim.. Aynen böyle dedi..
- +1 yıl
bu onun düşüncesi, bahane sadece bence bunlar. . o öyle olsaydı bu böyle olurdu demesi. .. zaten gitti artık
Soran+1 yılGideceği vardı gitti psikolojik sorunları var galiba yoksa hiçbir öğretmen kalkıp da bir öğrencisi için okuldan gitmeye kalkışmaz , şüpheli davranışları var..
- +1 yıl
Aynen hayırlisi olsun, senin içinde onun içinde artık. ..
Soran+1 yılArkadaşım da diyor 'biraz deseydin, yalvarsaydın hocam gitmeyin diye belki gitmekten vazgeçebilirdi. Eğer senin için gidiyorsa aynı şekilde senin için de gitmekten vazgeçebilirdi' diyor
- +1 yıl
düşünme artık bunları, bitti gitti artık
Soran+1 yılpeki sence vazgeçer miydi gitmekten tahminen
- +1 yıl
sanmıyorum bahane bunlar
Soran+1 yılpeki sence arkadaşıma uyup ona istek göndermemle bir şey olur mu? yine ego kasar mı sence? Asıl bundan sonra onu takmamam gerekir değil mi? Bundan sonrası önemli?
- +1 yıl
sanmıyorum bir şey olmaz oda kendi hayatına bakar zaten. .. takacak ne var ki artık. ..
Soran+1 yılValla tüm dönem bu hatamı aklında bulundurup karne günü de yani dönem sonu da pat diye gidiyorsa ve benim yüzümden gidiyorsa kendi hayatına bakması biraz zor çünkü eğer kendi hayatına baksaydı şuana dek bakardı iyi niyetimi göz önünde bulundurup affederdi büyüklük kendisinde kalırdı böyle abartmazdı. Demek ki kendi hayatına bakamamış ama bundan sonra bakar gittiği yerde unutur zaten unutmak isterse eğer :)
- +1 yıl
bunu zaman gösterir artık
Soran+1 yılGittiği okula da müdür olarak gidicekmiş galiba. Sanırım bu yaşadıklarından sonra öğretmen olarak devam etmek istemiyor :)
- +1 yıl
kendi tercihi tabi hayırlısı olsun onun için
Soran+1 yılArkadaşım da diyor 'eğer hala bunalıma girip üzüleceksen açık açık git yaz hocam gidişinize üzüldüm gitmeyin diye yaz da kurtul yani böyle kendini yıpratıyorsun'
- +1 yıl
takıntı yaptın sanırım. . bırak gitmiş işte
Soran+1 yılTakıntı değil, vicdan azabı..
- +1 yıl
hala kendini suçlu hissetmek istiyorsan bir şey diyemem
Soran+1 yılben o saygısızlığı yapmasaydım belki de bunların hiçbiri olmazdı o yüzden kendimde suç bulmamam elde değil yani..
- +1 yıl
üstünden onca zaman geçmiş, gerçekten bu yüzden gittiği mi düşünüyorsun, bence o sözlere içerlemissin. ..
- +1 yıl
kendini suçlu hissediyorsun
Soran+1 yılHem bu olayı çoktan kapattım diyor hem de bu olay yüzünden okuldan gidiyor.. Madem kendi içinde kapatamamış belli fakat dışarıya ben çoktan kapattım demesi çok saçma.. Sanki biraz çabalasaydım ilgi alaka gösterseydim gitmeyecekmiş gibi geldi bana..
- +1 yıl
bu kadar çelişkili olduğunu kendin söylüyordun.. bunun üzerinde ciddiye alman garip...
Soran+1 yılvallahi bende şaşırdım :D öğretmeninden tut öğrencisine kadar hepsi psikoloji mi bırakıyor insanda.. Bizim edebiyat öğretmeninin geldiği okulda bir öğrencinin sırf bir öğretmen yüzünden psikolojisi bozulmuş, sanırım ben de aynı öyle oldum
- +1 yıl
sende kendi hayatına bakacaksın yapacağın tek şey bu
Soran+1 yılİstesem bir şekilde ulaşıp geri gelmesini bir şekilde sağlarım ama bir yanım böyle daha iyi olacağını söylüyor. Akıl olarak ve zihin olarak üzerimden bir yük kalktığını söylüyor.. İkinci dönem daha başarılı olacakmışım gibi geliyor :)
- +1 yıl
insalah senin için bundan sonra olumlu olur her şey
Soran+1 yılİnşallah :) Bazen arkadaş çevresi de akıl karıştırabiliyor. 'senin için bir sürü fedakarlık yaptı, en çok senin üstüne düştü, seni hep övdü her sene onur belgesi verdi' gibisinden söyleyip konuyu açanlar oluyor..
- +1 yıl
rica ederim.. boşver artık onları
Soran+1 yılGeçmişte bana karşı ne kadar fedakarlık yapmışsa yapmış, nasıl değer vermişse vermiş.. Sence güncel durumu mu göz önünde bulundurmalı mıyım? Yaptığım hataya bağlı kalıp iyi niyetimi bilerek ya da bilmeyerek görmezden gelecek kadar aciz bir öğretmeni mi göz önünde bulundurayım yoksa geçmişte beni her gördüğünde sevgi dolu bakan, beni öven, harçlığım var mı yok mu bir şeye ihtiyacım var mı diye düşünen öğretmeni mi göz önünde bulundurarak ona göre kendimi toparlayayım? Hangisi daha mantıklı?
- +1 yıl
farketmez iki şekilde de kendini toparman gerek.. ama illa bir cevap istiyorsan ilk tercihini kullan..
Soran+1 yılo aldığım çiçek de boşuna gitti özür dilemem de hiçbir işe yaramadı :D
- +1 yıl
geçmiş geçmişte kaldı artık bunları düşünme
Soran+1 yılbir tane öğretmen de bana diyor ki sen kendin yaptın seni çok seviyordu :/
- +1 yıl
insanların ne söylediğini umursama artık
Soran+1 yılGururu ve tuttuğu kin onun okuldan gitmesine en büyük neden zaten değil mi :)
- +1 yıl
evet :)))
Soran+1 yılAslında açık açık ona söyleyecektim de siz gururunuz ve kininiz yüzünden bugün okuldan gidiyorsunuz diye ama o an söylemek aklıma gelmedi :)
- +1 yıl
boşver..
Soran+1 yılYa da bu illa 2. dönem okula uğrar işlemleri için.. Eğer bir şekilde karşılaşırsam içimden bu okul sizin için sadece benden mi ibaret de benim yüzümden gittiniz diğer öğrencileriniz nerde diyesim geliyor..
- +1 yıl
uğraşma artık ikinizde kendi hayatınıza bakın
Soran+1 yılNeyse giden gitti zaten :) Gideceği vardı gitti :) Geçen seneler zaten ondan şöyle söylemler duyuyordum 'gitme ihtimalim olabilir' belki de gitme ihtimali olduğu için gitti :)
- +1 yıl
aynen :)...
Soran+1 yılzaten gitmese bile ben gidecektim biri illa gidecekti yani :) mezun olacaktım çünkü :)
En İyi Cevaplar
+1 yılbir cicek yaptirabilirsin veya kucuk bir saksi cicegi hediye edebilirsin gonlunu almis olursun
21 Yorumla
Soran+1 yılKimi de diyor onun söylediklerinden çok davranışlarına bak bence😂 sence sana mantıklı geliyor mu böyle biri değer verebilir mi? Kimi de diyor nerden biliyorsun belki tahmin edemeyeceğin kadar değerin vardır yanında😂
+1 yılNaptın ki
18 Yorumla
Soran+1 yılKötü baya hiç söylemiyim
- +1 yıl
Söylemezsen çözüm bulamayız ama
Soran+1 yılYa özet geçeyim fake bir hesaptan eleştirdim 2 gün boyunca. Mesleğine laf etmiş gibi oldum. Küfür etmedim lakin yaptıklarım eleştiriydi ama o hakaret olarak algıladı ve iki gün boyunca uyuyamamış huzursuz olmuş benim yaptığımı öğrenince şok oldu çünkü yanında inanılmaz derecede değerim vardı
- +1 yıl
Niye böyle bişey yaptın ki
- +1 yıl
Ve niye itiraf ettin
Soran+1 yılBen de bilmiyorum niye yaptığımı
Soran+1 yılNe alakaysa bilmiyorum ama instagramdan da engellemişti😂 Acaba o engeli sonradan kaldırır mı ki
Soran+1 yılZaten onun sesini duymaya bile artık tahammülüm kalmadı gibi. Sesini ne zaman duysam tiksinir oldum artık. O affedici masum yüzünün altında aslen gurur ve kendini beğenmişlik yatıyormuş.. Belki bundan sonra da kantine bile inmem. Gider yemeğimi başka bir yerden alırım. Çünkü onunla karşılaşmak beni sadece üzüyor. Arkadaşım diyor 'onun olduğu yerden uzak dur, bu olay ile alakalı ne yaparsan yap eline üzülmekten başka bir şey geçmiyor ki artık anla bunu' diyor..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
+1 yılHediye al özür dile pişman olduğunu söyle🤗
20 Yorumla
+1 yılOna hediye al
13 Yorumla
Soran+1 yılAma şimdi ona karşı ilgim olduğunu düşünecek. Halbuki öyle bir şey yok. Doğal yollardan nasıl gönlünü geri alabilirim acaba ya
Soran+1 yılAma bugün nedense ardı ardına bazı öğretmenlere çiçek geliyordu😊 Erken değil mi sence de daha iki gün var millet şimdiden hediye etmeye başlamış😂😊
Soran+1 yılKimi de 'sen gördüğün yerde yine de konuş hal hatır sor bakalım sonuç nereye varıcak, sen yine de soğuk durma konuşmaya devam et, malum kalbini çok kırmışsın belliki karakterine hakaret etmişsin, o da bunu yediremiyor' diyor
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar