Çok kırdığım ve üzdüğüm bir öğretmene kendimi nasıl affettirebilirim :( ?

Aradan 1 yıl geçti fakat hala dün gibi aklımda. Aklıma geldikçe ağlayasım geliyor. Üzerimde bu denli emeği olan bir öğretmeni geçen sene akıl almaz derecede üzdüm. Oysaki benden asla beklemezdi yanında çok kıymetliydim. Her sene onur belgesi alırdım onun sayesinde. Ama bu yaptıklarımdan sonra eski samimiyeti kalmamış gibiydi. Soğumuş benden :( Sizce ne yapmalıyım? Kendimi bir şekilde affettirmek ve eski samimiyetini geri kazanmak istiyorum. Sizce ne yapabilirim? Bunun için en etkili yol nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Aynen yok çünkü sonuçta böyle adaletsiz bir öğretmen müsveddesinden belge almak istemem tabi şu saatten sonra😊 Zaten ne alakaysa İnstagramdan da engellemişti o olaydan sonra😂
Çok kırdığım ve üzdüğüm bir öğretmene kendimi nasıl affettirebilirim :( ?
Cevapla