





İnsan sevdiğine kötü söz söylemez kırmaz , konuşmaz demiyorum o ayrı.
Fakat bazı insanlar güzel zaman geçirirken aniden istemediği bir şey olduğunda hakaret edip aşağılıyorsa buda katlanılır değil.
Herşeyden önce kendimi seviyorum ve kendime olan saygımdan birinin bana bunu yapmasına izin vermem. Onu çok seviyor olsam bile.
Sevgimiz insanlar a elimizden geldikçe saygıda kusur etmeyelim
Saygı yoksa bunlar mevcut olur saygı varsa kötü söz değil tatlı dil yakışıyor yakın çevrem kötü söz konuşmaz hakkım da bilirler ters olduğumu kan alırım.
Cevap
0Cevap
Söyler sevgi öne geçemez ne yazık ki..
Bu sevgiyle alakalı bir şey değil saygıdan ileri gelir.
Asla kıyamam söylesemde çok üZülürüm özür dilerim muhakkak
İnsan sevdiğini bırak hiç kimseye kötü söz söylememeli.. Sevdiğine kötü söz edebiliyorsa sevmiyordur zaten. Sevdiğini sanıyordur.
Küfürbaz biriyim. Ağır konuşuyorum. Bunu sevdiğim sevmediğim herkese yapıyorum. Bu huyumu bildikleri için de küsüp gitmiyorlar.
Sen bu durumu düzeltmeye çalışmalısın.
Hayır. Rahatsız olan defolsun
Zorlarım kendimi ama gerekirsede söylerim
Sen kızmış gibisin
Her daim kızıyorum. Hatalarını kabul etmeyen yüzsüz biri oldukça kim olursa olsun aynı davranırım.
Kötü söz söylemem kendimi tutarım.
nerelerdesin 😀 yarim kalan bir kac sorun vardi?
Olabiliyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar